|
|
Γραμμή 23: |
Γραμμή 23: |
| |process_validity_duration_type=Αόριστη | | |process_validity_duration_type=Αόριστη |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
− | |process_total_duration_steps_min=6 | + | |process_total_duration_steps_min=1.5 |
− | |process_total_duration_steps_max=8 | + | |process_total_duration_steps_max=2.5 |
− | |process_total_duration_steps_type=Ώρες | + | |process_total_duration_steps_type=Ημέρες |
| |process_total_duration_steps_digital_min=12 | | |process_total_duration_steps_digital_min=12 |
| |process_total_duration_steps_digital_max=16 | | |process_total_duration_steps_digital_max=16 |
Γραμμή 99: |
Γραμμή 99: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Παρακολούθηση κατάρτισης και εκτέλεσης προϋπολογισμών ΟΤΑ | | |process_step_title=Παρακολούθηση κατάρτισης και εκτέλεσης προϋπολογισμών ΟΤΑ |
− | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας | + | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| |process_step_duration_min=6 | | |process_step_duration_min=6 |
Γραμμή 112: |
Γραμμή 112: |
| |process_step_title=Αποστολή Έκθεσης ενδιαφερόμενου φορέα | | |process_step_title=Αποστολή Έκθεσης ενδιαφερόμενου φορέα |
| |process_step_official=Δημοτικό Συμβούλιο | | |process_step_official=Δημοτικό Συμβούλιο |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=1 |
| + | |process_step_duration_max=2 |
| + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=Ο ενδιαφερόμενος φορέας συντάσει και αποστέλει στο Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ έκθεση στην οποία καταγράφονται αναλυτικά : | | |process_step_description=Ο ενδιαφερόμενος φορέας συντάσει και αποστέλει στο Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ έκθεση στην οποία καταγράφονται αναλυτικά : |
| α) Ο συνιλικός δανεισμός, το αναξοφλητο κεφάλαιο και το ετήσιο κόστος εξυπηρέτησης της δημόσιας πίστης, καθώς και τυχόν εγγυήσεις που έχει παραχωρήσει ο ΟΤΑ για την συνομολόγηση δανείωνκαι για ρυθμίσεις οφειλών από νομικά του πρόσωπα. | | α) Ο συνιλικός δανεισμός, το αναξοφλητο κεφάλαιο και το ετήσιο κόστος εξυπηρέτησης της δημόσιας πίστης, καθώς και τυχόν εγγυήσεις που έχει παραχωρήσει ο ΟΤΑ για την συνομολόγηση δανείωνκαι για ρυθμίσεις οφειλών από νομικά του πρόσωπα. |
Γραμμή 127: |
Γραμμή 131: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Αξιολόγηση έκθεσης του ενδιαφερόμενου ΟΤΑ από το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤ | + | |process_step_title=Αξιολόγηση έκθεσης του ενδιαφερόμενου ΟΤΑ από το Παρατηρητήριο |
| + | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| + | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| }} | | }} |
| {{process steps digital | | {{process steps digital |
8689146f-a758-46ed-a4c7-5bbaa1d3fec5
868914
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά σε χρηματοδότηση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Νομικών τους Προσώπων, ως φορέων Γενικής Κυβέρνησης από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων λόγω αδυναμίας ισοσκέλισης του προϋπολογισμού τους.
Βασικές πληροφορίες
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποίηση με την χρήση προσωπικών κωδικών στον Κόμβο διαλειτουργικότητας
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση Μητρώου, Άλλο
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Συναψη Προγραμματικής Συμφωνίας για την χρηματοδότηση των Φορέων του υποτομέα των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Νομικών τους Προσώπων
Επίσημος τίτλος
Ποργραμματική Συμφωνία Οικονομικής Υποστήριξης Φορέων Γενικής Κυβέρνησης
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (επιστολή)
ΔΔ
6
0
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
2.5
1.5
Ταυτοποίηση με την χρήση προσωπικών κωδικών στον Κόμβο διαλειτουργικότητας
Άλλο
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣΤο «ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ» δεν είναι αριθμός.
Κόμβος ΔιαλειτουργικότηταςΤο «Κόμβος Διαλειτουργικότητας» δεν είναι αριθμός.
Αναφερόμενος φορέαςΤο «Αναφερόμενος φορέας» δεν είναι αριθμός.
Συντάκτες"Συντάκτες" is not in the list (EU-GO, EU-GO (υποστηρικτική)) of allowed values for the "Process source" property.
Άλλο
Η διαδικασία αφορά τη χρηματοδότηση των ενδιαφερόμενων φορέων Γενικής Κυβέρνησης από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων λόγω αδυναμίας ισοσκέλισης του προϋπολογισμού τους.
Η διαδικασία απευθύνεται σε Δήμους, Περιφέρειες και τα Νομικά τους Πρόσωπα που αποτελούν φορείς της Γενικής Κυβέρνησης.
0
0
0
0
0
}}
}}
}}
1 λεπτό
1 λεπτό
1
Διοικητικές
Το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ διαπιστώνει με οποιονδήποτε τρόπο ότι ένας Ο.Τ.Α. ή νομικό του πρόσωπο έχει αδυναμία κατάρτισης τουλάχιστον ισοσκελισμένου αρχικού προϋπολογισμού ή αδυναμία ισοσκέλισης αυτού ύστερα από αναμόρφωσή του ή ότι ένας Ο.Τ.Α. ή νομικό του πρόσωπο έχει μεν επικυρωμένο προϋπολογισμό από την αρμόδια για την εποπτεία του Αρχή, αλλά έχει εγγράψει σε αυτόν πλασματικά ή υπερεκτιμημένα έσοδα ή δεν έχει εγγράψει τις υποχρεωτικές του δαπάνες, συμπεριλαμβανομένων των απλήρωτων υποχρεώσεών του στο πραγματικό ύψος τους, γεγονός που οδηγεί και πάλι σε αδυναμία ισοσκέλισης του προϋπολογισμού.
Όχι
Όχι
2
Διοικητικές
Τα Πιστωτικά Ιδρύματα ή/και οι Χρηματοοικονομικοί Οργανισμοί στα οποία κατέφυγε ο ενδιαφερόμενος ΟΤΑ (Δήμος/Περιφέρεια/Νομικό Πρόσωπο), σύμφωνα με την διαδικασία του άρθρου 43 του Ν.4325/2015 (Α 47), αρνούνται διατυπωμένα να χρηματοδοτήσουν το έλλειμμα του προϋπολογισμού του.
Όχι
Όχι
3
Το οικείο δημοτικό ή περιφερειακό συμβούλιο ή το διοικητικό συμβούλιο του νομικού προσώπου αποστέλει προς το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ περαιτέρω αξιολόγηση των οικονομικών τους στοιχείων και σύνταξη αναλυτικής έκθεσης,
Όχι
Όχι
4
Ο Φορέας προκειμένου να καταστεί δυνατή η χρηματοδότηση του από τον Λογαριασμό Οικονομικής Ενίσχυσης των ΟΤΑ, προτείνει και πραγματοποιεί τις αναγκαίες για τον εξορθολογισμό της οικονομικής του διαχείρισης παρεμβάσεις.
Όχι
Όχι
Νόμος
200
4555
2018
133
Α
Νόμος
43
4325
2015
Νόμος
4γ
4111
2013
18
Α
1
Παρακολούθηση κατάρτισης και εκτέλεσης προϋπολογισμών ΟΤΑ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Συλλογικό όργανο
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Αν το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ διαπιστώσει με οποιονδήποτε τρόπο ότι ένας ΟΤΑ ή νομικό του πρόσωπο έχει αδυναμία κατάρτισης τουλάχιστον ισοσκελισμένου αρχικού προϋπολογισμού ή αδυναμία ισοσκέλισης αυτού ύστερα από αναμόρφωσή του ή ότι ένας Ο.Τ.Α. ή νομικό του πρόσωπο έχει μεν επικυρωμένο προϋπολογισμό από την αρμόδια για την εποπτεία του Αρχή, αλλά έχει εγγράψει σε αυτόν πλασματικά ή υπερεκτιμημένα έσοδα ή δεν έχει εγγράψει τις υποχρεωτικές του δαπάνες, συμπεριλαμβανομένων των απλήρωτων υποχρεώσεών του στο πραγματικό ύψος τους, γεγονός που οδηγεί και πάλι σε αδυναμία ισοσκέλισης του προϋπολογισμού, ζητεί από το οικείο δημοτικό ή περιφερειακό συμβούλιο ή το διοικητικό συμβούλιο του νομικού προσώπου, αντίστοιχα, κατόπιν εισήγησης του Προϊσταμένου των Οικονομικών Υπηρεσιών του φορέα και απόφασης της οικείας Οικονομικής Επιτροπής στην περίπτωση των δήμων και περιφερειών, σε προθεσμία που αυτό ορίζει, περαιτέρω αξιολόγηση των οικονομικών στοιχείων τους και σύνταξη αναλυτικής έκθεσης.
Όχι
Όχι
2
Αποστολή Έκθεσης ενδιαφερόμενου φορέα
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Δημοτικό Συμβούλιο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Ο ενδιαφερόμενος φορέας συντάσει και αποστέλει στο Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ έκθεση στην οποία καταγράφονται αναλυτικά :
α) Ο συνιλικός δανεισμός, το αναξοφλητο κεφάλαιο και το ετήσιο κόστος εξυπηρέτησης της δημόσιας πίστης, καθώς και τυχόν εγγυήσεις που έχει παραχωρήσει ο ΟΤΑ για την συνομολόγηση δανείωνκαι για ρυθμίσεις οφειλών από νομικά του πρόσωπα.
β) Οι λοιπές βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις, με διακριτή αναφορά στις ληξιπρόθεσμες, καθώς και τις διεκδικήσεις τρίτων.
γ) Οι υποχρεώσεις και απαιτήσεις που μπορεί να προκύψουν από δίκες που βρίσκονται σε εξέλιξη και από τυχόν αναδοχή οφειλών νομικών του προσώπων.
δ) Οι λοιπέ εν γένει απαιτήσεις.
ε) Εκτίμηση της δυνατότητας εξυπηρέτησης των υποχρεώσεων.
στ) εκτίμηση του ποσού χρηματοδότησης που απαιτείται για την ισοσκέλιση του προϋπολογισμού του φορέα,καθώς και το συνολικό ποσό, που ζητήθηκε για δανειοδότηση, καθώς και το τελικό ποσό, που εγκρίθηκε, ή η διατυπωμένη άρνηση των πιστωτικών ιδρυμάτων ή των χρηματοπιστωτικών οργανισμών να δανειοδοτήσουν τον ενδιαφερόμενο Ο.Τ.Α., σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 43 του ν. 4325/2015 (Α΄ 47),
ζ) καταγραφή των μέτρων που πρέπει, κατά την κρίση του φορέα, να ληφθούν, με αναλυτική τεκμηρίωσή της κατ’ έτος εκτιμώμενης επίδρασης των προτεινόμενων παρεμβάσεων στην οικονομική θέση του φορέα και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των παρεμβάσεων και
η) οποιοδήποτε άλλο στοιχείο κρίνεται από το Παρατηρητήριο ή από τον φορέα αναγκαίο να αξιολογηθεί.
Σημειώσεις
Αρμόδιο Δημοτικό Περιφερειακό/Διοικητικό Συμβούλιο.
Όχι
Όχι
3
Αξιολόγηση έκθεσης του ενδιαφερόμενου ΟΤΑ από το Παρατηρητήριο
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Συλλογικό όργανο
Τρόπος Υλοποίησης
Έλεγχος
Όχι
Όχι
1
Αξιολόγηση κατάρτισης και εκτέλεσης προϋπολογισμών
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό θεσμικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)
Σύνδεσμος
http://komvosbi.ypes.gr:7001/analytics/saw.dll?bieehome&startPage=1
Περιγραφή
Ο αρμόδιος υπάλληλος του Υπουργείου Εσωτερικών, εισέρχεται με τους προσωπικούς του κωδικούς στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας και εξετάζει μέσω των αυτοματοποιημένων ελέγχων και την χρήση αρχείου excel τη συμμόρφωση των υποβληθέντων αρχείων αρχικού ή αναμορφωμένου προϋπολογισμού των φορέων του υποτομέα των ΟΤΑ με τα κριτήρια που έχουν τεθεί από τις Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις, αναφορικά με την μή ισοσκέληση των προϋπολογισμών, την υπερκετίμηση εσόδων ή/και την μή εγγραφή υποχρεωτικών δαπανών. Για την αξιολόγηση συντάσσεται από το Παρατηρητήριο έκθεση, η οποία υποβάλλεται στον Ο.Τ.Α. ή το νομικό του πρόσωπο και στον Υπουργό Εσωτερικών.
Όχι
Όχι
2
Προσφυγής του ενδιαφερόμενου φορέα σε δανεισμό
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό θεσμικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια λογισμικού
Σύνδεσμος
https://iridacloud.gov.gr/#/login
Περιγραφή
Με απόφαση του οικείου δημοτικού, περιφερειακού ή διοικητικού συμβουλίου, ο ενδιαφερόμενος φορέας εκκινεί την διαδικασία προσφυγής σε δανεισμό κατά το άρθρο 43 του ν. 4325/2015 (Α΄ 47).
Όχι
Όχι
3
Παρακολούθηση προγραμματικής Συμφωνίας Οικονομικής Υποστήριξης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό θεσμικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)
Σύνδεσμος
http://komvosbi.ypes.gr:7001/analytics/saw.dll?bieehome&startPage=1
Περιγραφή
Για τη χρηματοδότηση των Ο.Τ.Α. και των νομικών τους προσώπων, από Λογαριασμό του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων συνάπτεται μεταξύ του Υπουργού Εσωτερικών και του οικείου φορέα Προγραμματική Συμφωνία. Το Παρατηρητήριο είναι το αρμόδιο για την παρακολούθηση της εφαρμογής της Προγραμματικής Συμφωνίας όργανο. Στην Προγραμματική Συμφωνία καθορίζονται η διαδικασία της παρακολούθησης, καθώς και οι ειδικότερες αρμοδιότητες του Παρατηρητηρίου.
Όχι
Όχι
4
Εκθέσεις του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό θεσμικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)
Σύνδεσμος
http://komvosbi.ypes.gr:7001/analytics/saw.dll?bieehome&startPage=1
Περιγραφή
Το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ με τη λήξη κάθε τριμήνου, καθώς και συνολικά στο τέλος κάθε οικονομικού έτους, συντάσσει έκθεση σχετικά με τα αποτελέσματα εκτέλεσης των προϋπολογισμών των Ο.Τ.Α. και των Προγραμματικών Συμφωνιών, που τυχόν έχουν συναφθεί, παραθέτοντας τα βασικά οικονομικά μεγέθη των συμβαλλομένων Ο.Τ.Α. και νομικών προσώπων, καθώς και την κίνηση του Λογαριασμού χρηματοδότησης του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων καθώς και τη συνολική πορεία των οικονομικών δεικτών του υποτομέα των ΟΤΑ και τις προτάσεις του Παρατηρητηρίου για τις πολιτικές που κατά την κρίση του ενδείκνυται να υλοποιηθούν με στόχο τη βελτίωση της δημοσιονομικής διαχείρισης, της οικονομικής βιωσιμότητας και αυτοτέλειας των ΟΤΑ
Όχι
Ναι
http://komvos.ypes.gr/stats
Κόμβος Διαλειτουργικότητας
Ο Κόμβος Διαλειτουργικότητας, αποτελεί το βασικό σύστημα του Υπουργείου Εσωτερικών για την άντληση και επεξεργασία των δημοσιονομικών στοιχείων των ΟΤΑ (στοιχεία εσόδων εξόδων, μητρώου δεσμεύσεων, ισολογισμού (διαθέσιμα, δάνεια, υποχρεώσεις), ισοζυγίου γενικής λογιστικής, ενδοκυβερνητικών συναλλαγών κτλ). Υπόχρεοι είναι όλοι οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, εξαιρουμένων των σχολικών επιτροπών. Η υποβολή των στοιχείων γίνεται σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην Εγκύκλιο 9/2018 (παρ. Β και Δ), είτε δηλαδή αυτόματα μέσω 2 κατάλληλων διαδικτυακών υπηρεσιών – διεπαφών (web services), είτε με μεταφόρτωση αρχείων xml ή /xls στη διαδικτυακή εφαρμογή http://komvos.ypes.gr/stats.
https://iridacloud.gov.gr/#/login
Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων "ΊΡΙΔΑ"
Η «ΙΡΙΔΑ», αποτελεί το κεντρικό πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης εγγράφων, πρωτοκόλλου, ροών εργασιών και δραστηριοτήτων.
Εθνικό τυπογραφείο