|
|
| Γραμμή 18: |
Γραμμή 18: |
| | |process_trigger=Αιτούμενη | | |process_trigger=Αιτούμενη |
| | |process_trigger_type=Αίτηση (επιστολή) | | |process_trigger_type=Αίτηση (επιστολή) |
| | + | |process_usage=Δικαιολογητικό |
| | |process_output_type=Απόφαση | | |process_output_type=Απόφαση |
| | |process_validity_duration_type=Αόριστη | | |process_validity_duration_type=Αόριστη |
| Γραμμή 24: |
Γραμμή 25: |
| | |process_tax_type=Εγκρίσεις | | |process_tax_type=Εγκρίσεις |
| | |process_life_events=Αδειοδοτήσεις και συμμόρφωση,Εξορυκτικές και συναφείς δραστηριότητες | | |process_life_events=Αδειοδοτήσεις και συμμόρφωση,Εξορυκτικές και συναφείς δραστηριότητες |
| | + | |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή |
| | + | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη |
| | |process_total_duration_steps_min=2 | | |process_total_duration_steps_min=2 |
| | |process_total_duration_steps_max=2 | | |process_total_duration_steps_max=2 |
| Γραμμή 60: |
Γραμμή 63: |
| | |process_evidence_cost_type=Εγγυητική επιστολή | | |process_evidence_cost_type=Εγγυητική επιστολή |
| | |process_evidence_cost_calculation=Βάσει συνθήκης, Ποσοστό, Χρονικής διάρκειας (ετήσιο ή άλλο) | | |process_evidence_cost_calculation=Βάσει συνθήκης, Ποσοστό, Χρονικής διάρκειας (ετήσιο ή άλλο) |
| − | |process_evidence_cost_description=Εγγυητική επιστολή για την αποκατάσταση του φυσικού περιβάλλοντος, το ύψος της οποίας υπολογίζεται βάσει της χορηγηθείσας Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων, στην οποία προσδιορίζεται το ελάχιστο απαιτούμενο χρηματικό ποσό για την περιβαλλοντική αποκατάσταση του χώρου, μετά το πέρας της εκμετάλλευσης. | + | |process_evidence_cost_description=Εγγυητική επιστολή για την αποκατάσταση του φυσικού περιβάλλοντος, το ύψος της οποίας υπολογίζεται βάσει της χορηγηθείσας Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ), στην οποία προσδιορίζεται το ελάχιστο απαιτούμενο χρηματικό ποσό για την περιβαλλοντική αποκατάσταση του χώρου, μετά το πέρας της εκμετάλλευσης. |
| | |process_evidence_cost_min=0 | | |process_evidence_cost_min=0 |
| | |process_evidence_cost_max=0 | | |process_evidence_cost_max=0 |
| Γραμμή 77: |
Γραμμή 80: |
| | |process_evidence_cost_max=6000 | | |process_evidence_cost_max=6000 |
| | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 | | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| − | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) | + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking), Ταμείο ΔΟΥ |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| Γραμμή 85: |
Γραμμή 88: |
| | |process_evidence_cost_alternative_of=2 | | |process_evidence_cost_alternative_of=2 |
| | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| | + | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ, Ποσοτικό |
| | |process_evidence_cost_code=2173 | | |process_evidence_cost_code=2173 |
| | |process_evidence_cost_description=Θεώρηση ή Τροποποίηση Τεχνικής Μελέτης | | |process_evidence_cost_description=Θεώρηση ή Τροποποίηση Τεχνικής Μελέτης |
| Γραμμή 181: |
Γραμμή 185: |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | |process_evidence_submission_type=Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα) | | |process_evidence_submission_type=Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα) |
| − | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα, Νομικά πρόσωπα | + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| | |process_evidence_description=Σύμβαση παραχώρησης μεταλλείου μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και εκάστοτε μεταλλειοκτήτη, βάσει της οποίας ο συγκεκριμένος μεταλλειοκτήτης δύναται να δραστηριοποιείται και να εκμεταλλεύεται συγκεκριμένο κοίτασμα, σε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή και για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. | | |process_evidence_description=Σύμβαση παραχώρησης μεταλλείου μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και εκάστοτε μεταλλειοκτήτη, βάσει της οποίας ο συγκεκριμένος μεταλλειοκτήτης δύναται να δραστηριοποιείται και να εκμεταλλεύεται συγκεκριμένο κοίτασμα, σε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή και για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. |
| | Εναλλακτικά και εφόσον η τεχνική μελέτη αφορά συγκεκριμένο Δημόσιο Μεταλλευτικό Χώρο, αναζητείται αυτεπάγγλετα η σύμβαση μίσθωσης του ΔΜΧ ή τμήματος του ΔΜΧ, μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του εκάστωτε διοικούμενου. | | Εναλλακτικά και εφόσον η τεχνική μελέτη αφορά συγκεκριμένο Δημόσιο Μεταλλευτικό Χώρο, αναζητείται αυτεπάγγλετα η σύμβαση μίσθωσης του ΔΜΧ ή τμήματος του ΔΜΧ, μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του εκάστωτε διοικούμενου. |