|
|
| Γραμμή 10: |
Γραμμή 10: |
| | |process_provision_org_owner_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | | |process_provision_org_owner_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ |
| | |process_output_registries=Κόμβος Διαλειτουργικότητας | | |process_output_registries=Κόμβος Διαλειτουργικότητας |
| | + | |process_type=Εσωστρεφής |
| | |process_usage=Άλλο | | |process_usage=Άλλο |
| | |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
| Γραμμή 21: |
Γραμμή 22: |
| | |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=1 |
| | + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Διοικητικές |
| | + | |process_conditions_name=Ορισμός από τον Δήμαρχο/ Πειρφερειαρχη/ Πρόεδρο του Νομικού Προσώπου, ενός υπαλλήλου της οικονομικής υπηρεσίας με τον αναπληρωτρή του, ως στατιστικό ανταποκριτή του φορέα για την αποστολή των δημοσιονομικών αναφορών στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας του ΥΠ.ΕΣ. |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=2 |
| | + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Άλλο |
| | + | |process_conditions_name=Δημιουργία λογαριασμού από τον ορισμένο στατιστικό ανταποκριτή στην εφαρμογή http://komvos.ypes.gr/stats |
| | + | |process_conditions_url=http://komvos.ypes.gr/stats |
| | }} | | }} |
Αναθεώρηση της 10:49, 21 Δεκεμβρίου 2022
997c0c18-7176-4375-bf35-9562dba46f24
997018
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ), Δημοτικές επιχειρήσεις, Δήμοι, Περιφέρειες
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή των οικονομικών στοιχείων στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας του ΥΠ.ΕΣ. από τους ορισμένους υπαλλήλους των οικονομικών υπηρεσιών με την ιδιότητα του "στατιστικού ανταποκριτή" και απευθύνεται σε Δήμους, Περιφέρειες, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Συνδέσμους ΟΤΑ, Επιχειρήσεις ΟΤΑ, Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης και Αποχέτευσης, Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας, Ένωση Περιφερειών Ελλάδας, Περιφερειακά Ταμεία Ανάπτυξης, Περιφερειακές Ενώσεις Δήμων, Επιχειρήσεις και λοιπά νομικά πρόσωπα περιφερειών.
Βασικές πληροφορίες
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Υποβολή οικονομικών στοιχείων στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας του ΥΠ.ΕΣ.
Επίσημος τίτλος
Ορισμός Στατιστικού Ανταποκριτή για την υποβολή οικονομικών στοιχείων στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας του Υπουργείου Εσωτερικών
ΔΔ
3
0
0
0
3
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣΤο «ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ» δεν είναι αριθμός.
Κόμβος ΔιαλειτουργικότηταςΤο «Κόμβος Διαλειτουργικότητας» δεν είναι αριθμός.
Άλλο
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή των οικονομικών στοιχείων στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας του ΥΠ.ΕΣ. από τους ορισμένους υπαλλήλους των οικονομικών υπηρεσιών με τον ρόλο του "στατιστικού ανταποκριτή". Επι της ουσίας ο στατιστικός ανταποκριτής ενημερωνεί σε μηνιαία βάση τον Κόμβο Διαλειτουργικότητας αποστέλοντας τις δημοσιονομικές αναφορές του φορέα στον οποίο ανήκει.
Απευθύνεται στους Δήμους, Περιφέρειες, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Συνδέσμους ΟΤΑ, Επιχειρήσεις ΟΤΑ, Δημοτικές Επιχειρήσεις Υδρευσης και Αποχέτευσης, Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας, Ένωση Περιφερειών Ελλάδας, Περιφερειακά Ταμεία Ανάπτυξης, Περιφερειακές Ενώσεις Δήμων, Επιχειρήσεις και λοιπά νομικά πρόσωπα περιφερειών.
0
0
0
0
0
1
Διοικητικές
Ορισμός από τον Δήμαρχο/ Πειρφερειαρχη/ Πρόεδρο του Νομικού Προσώπου, ενός υπαλλήλου της οικονομικής υπηρεσίας με τον αναπληρωτρή του, ως στατιστικό ανταποκριτή του φορέα για την αποστολή των δημοσιονομικών αναφορών στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας του ΥΠ.ΕΣ.
Όχι
Όχι
2
Άλλο
Δημιουργία λογαριασμού από τον ορισμένο στατιστικό ανταποκριτή στην εφαρμογή http://komvos.ypes.gr/stats
Όχι
Όχι
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.