|
|
| Γραμμή 25: |
Γραμμή 25: |
| | |process_sdg_resource=Άλλο | | |process_sdg_resource=Άλλο |
| | |process_sdg_notes=Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή κατά το άρθρο 24 του ν. 2690/1999. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή, η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή). Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της για την αίτηση αυτή, το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός εάν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία.» | | |process_sdg_notes=Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή κατά το άρθρο 24 του ν. 2690/1999. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή, η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή). Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της για την αίτηση αυτή, το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός εάν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία.» |
| − | |process_total_duration_steps_min=31260 | + | |process_total_duration_steps_min=290460 |
| − | |process_total_duration_steps_max=1231560 | + | |process_total_duration_steps_max=2838600 |
| | |process_cost_min=0.00 | | |process_cost_min=0.00 |
| | |process_cost_max=0.00 | | |process_cost_max=0.00 |
| Γραμμή 222: |
Γραμμή 222: |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | |process_step_duration_min=7200 | | |process_step_duration_min=7200 |
| − | |process_step_duration_max=172800 | + | |process_step_duration_max=259200 |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 234: |
Γραμμή 234: |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | |process_step_duration_min=7200 | | |process_step_duration_min=7200 |
| − | |process_step_duration_max=172800 | + | |process_step_duration_max=259200 |
| | |process_step_description=Στις περιπτώσεις μη συμμόρφωσης προς την ενωσιακή και την εθνική νομοθεσία, παράλληλα με την επιβολή των μέτρων συμμόρφωσης, μπορεί να επιβάλλονται και ποινικές κυρώσεις. | | |process_step_description=Στις περιπτώσεις μη συμμόρφωσης προς την ενωσιακή και την εθνική νομοθεσία, παράλληλα με την επιβολή των μέτρων συμμόρφωσης, μπορεί να επιβάλλονται και ποινικές κυρώσεις. |
| | Η έκθεση ελέγχου διαβιβάζεται στην Εισαγγελία σύμφωνα με το Ν. 4235/2014, άρθρο 27, Ν. 2741/99, άρθρο 1, παρ. 6 και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, άρθρα 34 & 37. | | Η έκθεση ελέγχου διαβιβάζεται στην Εισαγγελία σύμφωνα με το Ν. 4235/2014, άρθρο 27, Ν. 2741/99, άρθρο 1, παρ. 6 και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, άρθρα 34 & 37. |
| Γραμμή 245: |
Γραμμή 245: |
| | |process_step_previous_child=8 | | |process_step_previous_child=8 |
| | |process_step_title=Έναυσμα Διαδικασίας Επιβολής Διοικητικής Κύρωσης (Προστίμου) | | |process_step_title=Έναυσμα Διαδικασίας Επιβολής Διοικητικής Κύρωσης (Προστίμου) |
| | + | |process_step_duration_min=1296000 |
| | + | |process_step_duration_max=7776000 |
| | |process_step_description=Σε καθορισμένες κατηγορίες μη συμμόρφωσης προς την ενωσιακή και την εθνική νομοθεσία, παράλληλα με την επιβολή των μέτρων συμμόρφωσης, μπορεί να επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις. Από τις κατηγορίες εξαρτάται και το εύρος του προστίμου. (Νόμος 4232, Άρθρο 23) | | |process_step_description=Σε καθορισμένες κατηγορίες μη συμμόρφωσης προς την ενωσιακή και την εθνική νομοθεσία, παράλληλα με την επιβολή των μέτρων συμμόρφωσης, μπορεί να επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις. Από τις κατηγορίες εξαρτάται και το εύρος του προστίμου. (Νόμος 4232, Άρθρο 23) |
| | Δεν επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις στις κάτωθι περιπτώσεις: | | Δεν επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις στις κάτωθι περιπτώσεις: |
| Γραμμή 261: |
Γραμμή 263: |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| | |process_step_duration_min=7200 | | |process_step_duration_min=7200 |
| − | |process_step_duration_max=172800 | + | |process_step_duration_max=259200 |
| | |process_step_description=RASFF: Rapid Alert System for Food and Feed, Σύστημα Έγκαιρης Προειδοποίησης Τροφίμων. Το δίκτυο για την κοινοποίηση κινδύνων που απειλούν την ανθρώπινη υγεία και προέρχονται από τρόφιμα ή ζωοτροφές ή υλικά σε επαφή με τρόφιμα και σοβαρών κινδύνων που απειλούν την υγεία των ζώων ή το περιβάλλον. | | |process_step_description=RASFF: Rapid Alert System for Food and Feed, Σύστημα Έγκαιρης Προειδοποίησης Τροφίμων. Το δίκτυο για την κοινοποίηση κινδύνων που απειλούν την ανθρώπινη υγεία και προέρχονται από τρόφιμα ή ζωοτροφές ή υλικά σε επαφή με τρόφιμα και σοβαρών κινδύνων που απειλούν την υγεία των ζώων ή το περιβάλλον. |
| | Δίκτυο AAC: Το δίκτυο που αποτελείται από την Επιτροπή και τους οργανισμούς σύνδεσης που έχουν οριστεί από τα κράτη μέλη σύμφωνα με το άρθρο 103 παράγραφος 1 του κανονισμού (ΕΕ) αρ. 2017/625, με σκοπό τη διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ των αρμόδιων αρχών. | | Δίκτυο AAC: Το δίκτυο που αποτελείται από την Επιτροπή και τους οργανισμούς σύνδεσης που έχουν οριστεί από τα κράτη μέλη σύμφωνα με το άρθρο 103 παράγραφος 1 του κανονισμού (ΕΕ) αρ. 2017/625, με σκοπό τη διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ των αρμόδιων αρχών. |