|
|
Γραμμή 24: |
Γραμμή 24: |
| |process_sdg_resource=Άλλο | | |process_sdg_resource=Άλλο |
| |process_sdg_notes=Το δικαίωμα διοικητικής προσφυγής αποτελείται από τρία στοιχεία, τα οποία παρέχουν στον υπεύθυνο επιχείρησης τη δυνατότητα: | | |process_sdg_notes=Το δικαίωμα διοικητικής προσφυγής αποτελείται από τρία στοιχεία, τα οποία παρέχουν στον υπεύθυνο επιχείρησης τη δυνατότητα: |
− |
| |
| i) να ζητεί επανεξέταση της τεκμηρίωσης της αρχικής δειγματοληψίας, της ανάλυσης, των δοκιμών ή της διάγνωσης από αναγνωρισμένο και κατάλληλα καταρτισμένο εμπειρογνώμονα. | | i) να ζητεί επανεξέταση της τεκμηρίωσης της αρχικής δειγματοληψίας, της ανάλυσης, των δοκιμών ή της διάγνωσης από αναγνωρισμένο και κατάλληλα καταρτισμένο εμπειρογνώμονα. |
− |
| |
| ii) να ζητεί από την αρμόδια αρχή να λάβει επαρκή ποσότητα δείγματος με σκοπό τη διενέργεια δεύτερης ανάλυσης, εκτός αν μια τέτοια δεύτερη ανάλυση, δοκιμή ή διάγνωση είναι τεχνικά αδύνατη ή άσκοπη. Αυτό ισχύει, ειδικότερα, στην περίπτωση που ο επιπολασμός του παράγοντα κινδύνου είναι ιδιαίτερα χαμηλός στο αγαθό ή η κατανομή του είναι ιδιαίτερα αραιή ή μη κανονική, όπως στην περίπτωση εκτέλεσης μικροβιολογικής ανάλυσης. | | ii) να ζητεί από την αρμόδια αρχή να λάβει επαρκή ποσότητα δείγματος με σκοπό τη διενέργεια δεύτερης ανάλυσης, εκτός αν μια τέτοια δεύτερη ανάλυση, δοκιμή ή διάγνωση είναι τεχνικά αδύνατη ή άσκοπη. Αυτό ισχύει, ειδικότερα, στην περίπτωση που ο επιπολασμός του παράγοντα κινδύνου είναι ιδιαίτερα χαμηλός στο αγαθό ή η κατανομή του είναι ιδιαίτερα αραιή ή μη κανονική, όπως στην περίπτωση εκτέλεσης μικροβιολογικής ανάλυσης. |
− |
| |
| iii) να ζητεί από την αρμόδια αρχή να λάβει επαρκή ποσότητα δείγματος με σκοπό τη διενέργεια άλλης ανάλυσης από άλλο επίσημο εργαστήριο, σε περίπτωση διαφωνίας βάσει της αρχικής ανάλυσης και της γνώμης δεύτερου εμπειρογνώμονα, εάν το δικαίωμα αυτό προβλέπεται από την εθνική νομοθεσία. | | iii) να ζητεί από την αρμόδια αρχή να λάβει επαρκή ποσότητα δείγματος με σκοπό τη διενέργεια άλλης ανάλυσης από άλλο επίσημο εργαστήριο, σε περίπτωση διαφωνίας βάσει της αρχικής ανάλυσης και της γνώμης δεύτερου εμπειρογνώμονα, εάν το δικαίωμα αυτό προβλέπεται από την εθνική νομοθεσία. |
| | | |
| Σε περίπτωση που ειδικές τομεακές νομοθετικές διατάξεις θεσπίζουν κανόνες για τη δειγματοληψία ή την ανάλυση σε συγκεκριμένο τομέα οι εν λόγω κανόνες υπερισχύουν έναντι των βασικών αρχών που περιγράφονται παραπάνω. | | Σε περίπτωση που ειδικές τομεακές νομοθετικές διατάξεις θεσπίζουν κανόνες για τη δειγματοληψία ή την ανάλυση σε συγκεκριμένο τομέα οι εν λόγω κανόνες υπερισχύουν έναντι των βασικών αρχών που περιγράφονται παραπάνω. |
− |
| |
| Η άσκηση του δικαιώματος από τον υπεύθυνο της επιχείρησης, δεν θίγει την υποχρέωση του ΕΦΕΤ να λαμβάνει άμεσα μέτρα για την εξάλειψη ή τον περιορισμό κινδύνων για την υγεία των ανθρώπων. | | Η άσκηση του δικαιώματος από τον υπεύθυνο της επιχείρησης, δεν θίγει την υποχρέωση του ΕΦΕΤ να λαμβάνει άμεσα μέτρα για την εξάλειψη ή τον περιορισμό κινδύνων για την υγεία των ανθρώπων. |
| |process_total_duration_steps_min=1926300 | | |process_total_duration_steps_min=1926300 |
Γραμμή 52: |
Γραμμή 48: |
| |process_evidence_cost_type=Παράβολο (δεν τηρείται στο e-παράβολο) | | |process_evidence_cost_type=Παράβολο (δεν τηρείται στο e-παράβολο) |
| |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ | | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
− | |process_evidence_cost_description=Η διαδικασία της δειγματοληψίας παρέχεται άνευ κόστους. Κόστος ενέχει η άσκηση των έννομων μέσων προστασίας. | + | |process_evidence_cost_description=Η διαδικασία της δειγματοληψίας παρέχεται άνευ κόστους. Κόστος ενέχει η άσκηση των έννομων μέσων προστασίας. Αν στο πλαίσιο τους διεξαχθούν εργαστηριακές αναλύσεις στο Γενικό Χημείο του Κράτους, τότε το κόστος της άσκησης τους αναλύεται ως ακολούθως: |
− | Αν στο πλαίσιο τους διεξαχθούν εργαστηριακές αναλύσεις στο Γενικό Χημείο του Κράτους, τότε το κόστος της άσκησης τους αναλύεται ως ακολούθως: | |
| α) παραβόλο υπέρ ΕΤΕΠΠΑΑ (88,04 ευρώ) | | α) παραβόλο υπέρ ΕΤΕΠΠΑΑ (88,04 ευρώ) |
| β) χαρτοσήμο: 2% επί του ποσού ETEΠΠAA | | β) χαρτοσήμο: 2% επί του ποσού ETEΠΠAA |
Γραμμή 64: |
Γραμμή 59: |
| |process_rule_decision_number=625 | | |process_rule_decision_number=625 |
| |process_rule_decision_year=2017 | | |process_rule_decision_year=2017 |
− | |process_rule_description=Kανονισμός για τους επίσημους ελέγχους | + | |process_rule_description=Kανονισμός για τους επίσημους ελέγχους. |
| |process_rule_url=https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=CELEX%3A32017R0625&qid=1682589216352 | | |process_rule_url=https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=CELEX%3A32017R0625&qid=1682589216352 |
| }} | | }} |
Γραμμή 71: |
Γραμμή 66: |
| |process_rule_decision_number=178 | | |process_rule_decision_number=178 |
| |process_rule_decision_year=2002 | | |process_rule_decision_year=2002 |
− | |process_rule_description=Καθορισμός γενικών αρχών και απαιτήσεων της νομοθεσίας για τα τρόφιμα, για την ίδρυση της Ευρωπαϊκής Αρχής για την Ασφάλεια των Τροφίμων και τον καθορισμό διαδικασιών σε θέματα ασφαλείας των τροφίμων | + | |process_rule_description=Καθορισμός γενικών αρχών και απαιτήσεων της νομοθεσίας για τα τρόφιμα, για την ίδρυση της Ευρωπαϊκής Αρχής για την Ασφάλεια των Τροφίμων και τον καθορισμό διαδικασιών σε θέματα ασφαλείας των τροφίμων. |
| |process_rule_url=https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?qid=1682588307978&uri=CELEX%3A32002R0178 | | |process_rule_url=https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?qid=1682588307978&uri=CELEX%3A32002R0178 |
| }} | | }} |
Γραμμή 78: |
Γραμμή 73: |
| |process_rule_decision_number=4235 | | |process_rule_decision_number=4235 |
| |process_rule_decision_year=2014 | | |process_rule_decision_year=2014 |
− | |process_rule_description=Διοικητικά μέτρα, διαδικασίες και κυρώσεις στην εφαρμογή της ενωσιακής και εθνικής νομοθεσίας στους τομείς των τροφίμων | + | |process_rule_description=Διοικητικά μέτρα, διαδικασίες και κυρώσεις στην εφαρμογή της ενωσιακής και εθνικής νομοθεσίας στους τομείς των τροφίμων. |
| |process_rule_gazette_doc_number=32 | | |process_rule_gazette_doc_number=32 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
Γραμμή 129: |
Γραμμή 124: |
| |process_step_duration_min=7200 | | |process_step_duration_min=7200 |
| |process_step_duration_max=432000 | | |process_step_duration_max=432000 |
− | |process_step_description=Στο πλαίσιο της διοικητικής διεργασίας της Οργάνωσης, Προγραμματισμού και Εποπτείας των ελέγχων της Περιφερειακής Διεύθυνσης ο προγραμματισμός εξειδικεύεται σε εβδομαδιαία βάση. Ο Προγραμματισμός των εργαστηριακών Ελέγχων των Περιφερειακών Διευθύνσεων του ΕΦΕΤ, διενεργείται με βάση Προγράμματα (Αναθέσεις) δειγματοληψίας που συντάσσονται από την Κεντρική Υπηρεσία. Έκτακτες δειγματοληψίες μπορούν να προκύψουν από τα δίκτυα RASFF/ AAC&FF καθώς και την εφαρμογή της Πολιτικής Διαχείρισης Αναφορών / Καταγγελιών. Έναυσμα στην διαδικασία μπορεί επίσης να δωθεί και από την διαδικασία της Δέσμευσης Τροφίμων (ΜΙΤΟΣ: 181393) | + | |process_step_description=Στο πλαίσιο της διοικητικής διεργασίας της Οργάνωσης, Προγραμματισμού και Εποπτείας των ελέγχων της Περιφερειακής Διεύθυνσης ο προγραμματισμός εξειδικεύεται σε εβδομαδιαία βάση. Ο Προγραμματισμός των εργαστηριακών Ελέγχων των Περιφερειακών Διευθύνσεων του ΕΦΕΤ, διενεργείται με βάση Προγράμματα (Αναθέσεις) δειγματοληψίας που συντάσσονται από την Κεντρική Υπηρεσία. Έκτακτες δειγματοληψίες μπορούν να προκύψουν από τα δίκτυα RASFF/ AAC&FF καθώς και την εφαρμογή της Πολιτικής Διαχείρισης Αναφορών / Καταγγελιών. Έναυσμα στην διαδικασία μπορεί επίσης να δωθεί και από την διαδικασία της Δέσμευσης Τροφίμων (ΜΙΤΟΣ: 181393). |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 161: |
Γραμμή 156: |
| |process_step_duration_max=57600 | | |process_step_duration_max=57600 |
| |process_step_description=Για τον τρόπο λήψης του δείγματος, την ποσότητα αυτού, τη μέθοδο σφράγισης και επισήμανσης, τα σχετικά με τη διασφάλιση της ταυτότητας του δείγματος και κάθε λεπτομέρεια που αφορά τη δειγματοληψία και την μεταχείριση του δείγματος συντάσσονται από τον ΕΦΕΤ δεσμευτικά καθοδηγητικά έγγραφα τα οποία εξειδικεύονται ανά Πρόγραμμα Επισήμου Ελέγχου. Για την διενέργεια της δειγματοληψίας εφαρμόζονται οι σχετικοί Ενωσιακοί και Εθνικοί Κανόνες οι οποίοι εξειδικέυονται με κάθετο νομικό πλαίσιο ανά τρόφιμο (λ.χ. σιτηρά χύμα, λάδια σε σιλό ή συσκευασμένα κλπ) ή ανά εξεταζόμενο κίνδυνο (λ.χ. μικροβιολογικό ή χημικό κλπ). | | |process_step_description=Για τον τρόπο λήψης του δείγματος, την ποσότητα αυτού, τη μέθοδο σφράγισης και επισήμανσης, τα σχετικά με τη διασφάλιση της ταυτότητας του δείγματος και κάθε λεπτομέρεια που αφορά τη δειγματοληψία και την μεταχείριση του δείγματος συντάσσονται από τον ΕΦΕΤ δεσμευτικά καθοδηγητικά έγγραφα τα οποία εξειδικεύονται ανά Πρόγραμμα Επισήμου Ελέγχου. Για την διενέργεια της δειγματοληψίας εφαρμόζονται οι σχετικοί Ενωσιακοί και Εθνικοί Κανόνες οι οποίοι εξειδικέυονται με κάθετο νομικό πλαίσιο ανά τρόφιμο (λ.χ. σιτηρά χύμα, λάδια σε σιλό ή συσκευασμένα κλπ) ή ανά εξεταζόμενο κίνδυνο (λ.χ. μικροβιολογικό ή χημικό κλπ). |
− | |process_step_note=Ενδεχομένως η Διενέργεια της Δειγματοληψίας να συνδιαστεί με την Διενέργεια Επιτόπιου Ελέγχου (Διαδικασία ΜΙΤΟΣ: 823345) | + | |process_step_note=Ενδεχομένως η Διενέργεια της Δειγματοληψίας να συνδιαστεί με την Διενέργεια Επιτόπιου Ελέγχου (Διαδικασία ΜΙΤΟΣ: 823345). |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 172: |
Γραμμή 167: |
| |process_step_duration_min=1800 | | |process_step_duration_min=1800 |
| |process_step_duration_max=7200 | | |process_step_duration_max=7200 |
− | |process_step_description=Επί της βεβαίωσης καταγράφονται το είδος δείγματος, η ποσότητα του δείγματος, όπως αυτή καθορίζεται από την συσκευασία και το πλήθος των τεμαχίων που ελήφθησαν, καθώς και στοιχεία αναγνώρισης όπως η Ημερομηνία Λήξης ή/και ο Αριθμός της Παρτίδας. | + | |process_step_description=Επί της βεβαίωσης καταγράφονται το είδος δείγματος, η ποσότητα του δείγματος, όπως αυτή καθορίζεται από την συσκευασία και το πλήθος των τεμαχίων που ελήφθησαν, καθώς και στοιχεία αναγνώρισης όπως η Ημερομηνία Λήξης ή/και ο Αριθμός της Παρτίδας. Η λήψη του δείγματος βεβαιώνεται ενυπόγραφα από το κλιμάκιο των ελεγκτών οι οποίοι διενήργησαν την δειγματοληψία. |
− | Η λήψη του δείγματος βεβαιώνεται ενυπόγραφα από το κλιμάκιο των ελεγκτών οι οποίοι διενήργησαν την δειγματοληψία. | |
| |process_step_note=Η βεβαίωση χορηγείται στον υπεύθυνο της επιχείρησης. | | |process_step_note=Η βεβαίωση χορηγείται στον υπεύθυνο της επιχείρησης. |
| }} | | }} |
Γραμμή 188: |
Γραμμή 182: |
| | | |
| Κατά την διεργασία της δειγματοληψίας ο υπεύθυνος της επιχείρησης ενημερώνεται σχετικά με τα έννομα μέσα προστασίας που διαθέτει (δες σχετική ενότητα) και η διενέργεια της ενημέρωσης καταγράφεται επί του εντύπου. | | Κατά την διεργασία της δειγματοληψίας ο υπεύθυνος της επιχείρησης ενημερώνεται σχετικά με τα έννομα μέσα προστασίας που διαθέτει (δες σχετική ενότητα) και η διενέργεια της ενημέρωσης καταγράφεται επί του εντύπου. |
− |
| |
| Το πρωτόκολλο δειγματοληψίας υπογράφεται από το κλιμάκιο των ελεγκτών οι οποίοι διενήργησαν την δειγματοληψία και από τον υπάλληλο της επιχείρησης ο οποίος παρευρίσκονταν στον έλεγχο. | | Το πρωτόκολλο δειγματοληψίας υπογράφεται από το κλιμάκιο των ελεγκτών οι οποίοι διενήργησαν την δειγματοληψία και από τον υπάλληλο της επιχείρησης ο οποίος παρευρίσκονταν στον έλεγχο. |
| |process_step_note=Το πρωτόκολλο δειγματοληψίας απευθύνεται στο εργαστήριο που θα διενεργήσει την εξέταση και συνοδεύει το δείγμα. Επί αυτού αναγράφεται τόσο η δημόσια αρχή που διενήργησε τον έλεγχο, όσο και αριθμός ταυτοποίησης του δείγματος από την δημόσια αρχή που διενήργησε τον έλεγχο. | | |process_step_note=Το πρωτόκολλο δειγματοληψίας απευθύνεται στο εργαστήριο που θα διενεργήσει την εξέταση και συνοδεύει το δείγμα. Επί αυτού αναγράφεται τόσο η δημόσια αρχή που διενήργησε τον έλεγχο, όσο και αριθμός ταυτοποίησης του δείγματος από την δημόσια αρχή που διενήργησε τον έλεγχο. |
Γραμμή 212: |
Γραμμή 205: |
| |process_step_description=Το δείγμα, συνοδευόμενο από το Πρωτόκολλο δειγματοληψίας αποστέλλεται σε Εργαστήριο Επισήμου Ελέγχου. | | |process_step_description=Το δείγμα, συνοδευόμενο από το Πρωτόκολλο δειγματοληψίας αποστέλλεται σε Εργαστήριο Επισήμου Ελέγχου. |
| Τα Εργαστήρια Επισήμου Ελέγχου που συμμετέχουν στο εκάστοτε Πρόγραμμα Επισήμου Ελέγχου Τροφίμων, προσδιορίζονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΕΦΕΤ και κοινοποιούνται προς τις αρχές που διεξάγουν τον έλεγχο (δειγματοληψία) με καθοδηγητικά έγγραφα (αναθέσεις). | | Τα Εργαστήρια Επισήμου Ελέγχου που συμμετέχουν στο εκάστοτε Πρόγραμμα Επισήμου Ελέγχου Τροφίμων, προσδιορίζονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΕΦΕΤ και κοινοποιούνται προς τις αρχές που διεξάγουν τον έλεγχο (δειγματοληψία) με καθοδηγητικά έγγραφα (αναθέσεις). |
− | |process_step_note=Σχετική Διεργασία ΜΙΤΟΣ "Ένταξη Εργαστηρίων στο Μητρώο Εργαστηρίων Επισήμου Ελέγχου Τροφίμων Συνεργαζομένων με τον ΕΦΕΤ" | + | |process_step_note=Σχετική Διεργασία ΜΙΤΟΣ "Ένταξη Εργαστηρίων στο Μητρώο Εργαστηρίων Επισήμου Ελέγχου Τροφίμων Συνεργαζομένων με τον ΕΦΕΤ". |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 227: |
Γραμμή 220: |
| β) την επιστημονική άποψη του εργαστηρίου, εφόσον αυτό προβλέπεται στο σχετικό πρωτόκολλο συνεργασίας | | β) την επιστημονική άποψη του εργαστηρίου, εφόσον αυτό προβλέπεται στο σχετικό πρωτόκολλο συνεργασίας |
| γ) οδηγίες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή | | γ) οδηγίες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή |
− | δ) οδηγίες/εγκυκλίους από την ΚΥ | + | δ) οδηγίες/εγκυκλίους από την ΚΥ. |
| |process_step_note=Σε ειδικές περιπτώσεις και μόνο για τρόφιμα των οποίων η εξέταση πραγματοποιήθηκε από το Γενικό Χημείο του Κράτους (ΓΧΚ), για την οριστική γνωμάτευση αποφασίζει το Ανώτατο Χημικό Συμβούλιο (ΑΧΣ). Το ΓΧΚ ζητάει από το ΑΧΣ να γνωματεύσει σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, όπως όταν το δείγμα είναι μη ασφαλές, όταν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην έκθεση εξέτασης και στην εξέταση που προκύπτει μετά την άσκηση διοικητικής προσφυγής, όταν κάνει σχετικό αίτημα η επιχείρηση ή σε άλλη περίπτωση (π.χ. την επίδραση συστατικού στην υγεία του ανθρώπου). Η γνωμάτευση ανακοινώνεται στην επιχείρηση με την ίδια διαδικασία. Όλες οι διαδικασίες που ακολουθούν μετά την ανακοίνωση του αποτελέσματος σταματούν σε αναμονή της γνωμοδότησης του ΑΧΣ. | | |process_step_note=Σε ειδικές περιπτώσεις και μόνο για τρόφιμα των οποίων η εξέταση πραγματοποιήθηκε από το Γενικό Χημείο του Κράτους (ΓΧΚ), για την οριστική γνωμάτευση αποφασίζει το Ανώτατο Χημικό Συμβούλιο (ΑΧΣ). Το ΓΧΚ ζητάει από το ΑΧΣ να γνωματεύσει σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, όπως όταν το δείγμα είναι μη ασφαλές, όταν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην έκθεση εξέτασης και στην εξέταση που προκύπτει μετά την άσκηση διοικητικής προσφυγής, όταν κάνει σχετικό αίτημα η επιχείρηση ή σε άλλη περίπτωση (π.χ. την επίδραση συστατικού στην υγεία του ανθρώπου). Η γνωμάτευση ανακοινώνεται στην επιχείρηση με την ίδια διαδικασία. Όλες οι διαδικασίες που ακολουθούν μετά την ανακοίνωση του αποτελέσματος σταματούν σε αναμονή της γνωμοδότησης του ΑΧΣ. |
| }} | | }} |
Γραμμή 302: |
Γραμμή 295: |
| |process_step_duration_max=7776000 | | |process_step_duration_max=7776000 |
| |process_step_description=Οι αρμόδιες αρχές, στο πλαίσιο άσκησης του επίσημου ελέγχου, αν διαπιστώσουν μη συμμόρφωση προς τις απαιτήσεις ή τις διαδικασίες που προβλέπει η ενωσιακή και εθνική νομοθεσία στους τομείς των τροφίμων, επιβάλλουν, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση της μη συμμόρφωσης, το ιστορικό και το μέγεθος της επιχείρησης, κατά περίπτωση και στο βαθμό που απαιτείται, τα μέτρα συμμόρφωσης σύμφωνα με τα άρθρα 4,5,6,7,8,9,10,11 του Ν. 4235/2014 όπως αυτός έχει τροποποιηθεί και ισχύει. | | |process_step_description=Οι αρμόδιες αρχές, στο πλαίσιο άσκησης του επίσημου ελέγχου, αν διαπιστώσουν μη συμμόρφωση προς τις απαιτήσεις ή τις διαδικασίες που προβλέπει η ενωσιακή και εθνική νομοθεσία στους τομείς των τροφίμων, επιβάλλουν, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση της μη συμμόρφωσης, το ιστορικό και το μέγεθος της επιχείρησης, κατά περίπτωση και στο βαθμό που απαιτείται, τα μέτρα συμμόρφωσης σύμφωνα με τα άρθρα 4,5,6,7,8,9,10,11 του Ν. 4235/2014 όπως αυτός έχει τροποποιηθεί και ισχύει. |
− | Επιπλέον εκκινούν διοικητικές διαδικασίες που σχετίζονται με την ενημέρωση των αρμοδίων αρχών σε Εθνικό ή/και Διεθνές Επίπεδο (π.χ. ενημέρωση συστήματος RASFF) και την ενημέρωση των πολιτών/καταναλωτών του τροφίμου με την έκδοση Δελτίου Τύπου | + | Επιπλέον εκκινούν διοικητικές διαδικασίες που σχετίζονται με την ενημέρωση των αρμοδίων αρχών σε Εθνικό ή/και Διεθνές Επίπεδο (π.χ. ενημέρωση συστήματος RASFF) και την ενημέρωση των πολιτών/καταναλωτών του τροφίμου με την έκδοση Δελτίου Τύπου. |
| |process_step_note=Σχετικές διαδικασίες ΜΙΤΟΣ 181393, 789814, 475267, 564641. | | |process_step_note=Σχετικές διαδικασίες ΜΙΤΟΣ 181393, 789814, 475267, 564641. |
| }} | | }} |