|
|
| Γραμμή 9: |
Γραμμή 9: |
| | |process_org_owner=40151 | | |process_org_owner=40151 |
| | |process_provision_org_owner_directory=666824 | | |process_provision_org_owner_directory=666824 |
| − | |process_provision_org_group=6137, 7424, 8021, 4880 | + | |process_provision_org_group=4880, 8021, 6137, 7424 |
| | |process_provision_org_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | | |process_provision_org_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
| | |process_remarks=Η διαδικασία αφορά στην εξέταση αιτημάτων για έγκριση στήριξης μαθητών/τριών από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες του ΥΠΑΙΘ της τυπικής εκπαίδευσης σε εφαρμογή των διατάξεων που προβλέπονται στο άρθ. 6 του ν.3699/2008. | | |process_remarks=Η διαδικασία αφορά στην εξέταση αιτημάτων για έγκριση στήριξης μαθητών/τριών από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες του ΥΠΑΙΘ της τυπικής εκπαίδευσης σε εφαρμογή των διατάξεων που προβλέπονται στο άρθ. 6 του ν.3699/2008. |
| Γραμμή 66: |
Γραμμή 66: |
| | |process_rule_description=1. Για θέματα αυτοεξυπηρέτησης, καθημερινής διαβίωσης και λειτουργικών διευκολύνσεων, καθώς και για την παράλληλη εκπαίδευση σε θέματα κοινωνικής προσαρμογής, αυτόνομης διαβίωσης και δημιουργικών δραστηριοτήτων των μαθητών με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στα γενικά σχολεία προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς παράλληλη στήριξη από εκπαιδευτικό ΕΑΕ ή που φοιτούν σε ΣΜΕΑΕ, προσλαμβάνεται ΕΒΠ | | |process_rule_description=1. Για θέματα αυτοεξυπηρέτησης, καθημερινής διαβίωσης και λειτουργικών διευκολύνσεων, καθώς και για την παράλληλη εκπαίδευση σε θέματα κοινωνικής προσαρμογής, αυτόνομης διαβίωσης και δημιουργικών δραστηριοτήτων των μαθητών με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στα γενικά σχολεία προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς παράλληλη στήριξη από εκπαιδευτικό ΕΑΕ ή που φοιτούν σε ΣΜΕΑΕ, προσλαμβάνεται ΕΒΠ |
| | |process_rule_gazette_doc_number=193 | | |process_rule_gazette_doc_number=193 |
| | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| | + | }} |
| | + | {{process rules |
| | + | |process_rule_type=Νόμος |
| | + | |process_rule_decision_number=4823 |
| | + | |process_rule_decision_year=2021 |
| | + | |process_rule_article=53 παρ. 8 |
| | + | |process_rule_description=Αν δεν ορίζεται άλλως, οι αξιολογικές εκθέσεις των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., των Κο.Κ.ε.Ψ.Υ.Π.Ε., των Κέντρων Ψυχικής Υγείας και του Παιδικού Αναπτυξιακού Κέντρου «Μιχαλήνειο» του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Αττικής έχουν μόνιμη ισχύ. Οι αποφάσεις για κατάλληλο πλαίσιο στήριξης, παράλληλη στήριξη, κατ’ οίκον διδασκαλία, όπου απαιτείται εξειδίκευση ειδικής αγωγής και παροχή Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) επανακαθορίζονται σε χρονικά διαστήματα που προσδιορίζονται υποχρεωτικά στην αξιολογική έκθεση του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Το χρονικό διάστημα ισχύος της αξιολογικής έκθεσης του δεύτερου εδαφίου δεν μπορεί να υπερβαίνει τα τρία (3) σχολικά έτη.» |
| | + | |process_rule_gazette_doc_number=136 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| | }} | | }} |