Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Στήριξη μαθητών/τριών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες τυπικής εκπαίδευσης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ)»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
|process_uuid=d3a1d736-95ca-4e04-ae18-bc249de2320d
 
|process_id=472253
 
 
|process_official_title=Διαδικασία/Προϋποθέσεις για την έγκριση υποστήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ)
 
|process_official_title=Διαδικασία/Προϋποθέσεις για την έγκριση υποστήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ)
 
|process_alternative_titles=Προϋποθέσεις για έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό
 
|process_alternative_titles=Προϋποθέσεις για έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό
Γραμμή 9: Γραμμή 7:
 
|process_org_owner=40151
 
|process_org_owner=40151
 
|process_provision_org_owner_directory=666824
 
|process_provision_org_owner_directory=666824
|process_provision_org_group=4880, 7424, 8021, 6137
+
|process_provision_org_group=4880, 8021, 6137, 7424
|process_provision_org_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
+
|process_remarks=Η διαδικασία αφορά στην εξέταση αιτημάτων για έγκριση στήριξης μαθητών/τριών από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) που φοιτούν σε  δημόσιες σχολικές μονάδες του ΥΠΑΙΘ της τυπικής εκπαίδευσης  σε εφαρμογή των διατάξεων  που προβλέπονται στο άρθρο 6 του ν. 3699/2008.
|process_remarks=Η διαδικασία αφορά στην εξέταση αιτημάτων για έγκριση στήριξης μαθητών/τριών από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) που φοιτούν σε  δημόσιες σχολικές μονάδες του ΥΠΑΙΘ της τυπικής εκπαίδευσης  σε εφαρμογή των διατάξεων  που προβλέπονται στο άρθ. 6 του ν.3699/2008.
+
Οι προθεσμίες υποβολής αιτημάτων και οι αναγκαίες προϋποθέσεις, ρυθμίζονται με εγκύκλιο του /της Υπουργού Παιδείας που εκδίδεται κατ΄ έτος για τον σκοπό αυτό που επισπεύδεται από τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του Υπουργειο Παιδείας και Αθλητισμού.
Οι προθεσμίες υποβολής αιτημάτων και οι αναγκαίες προϋποθέσεις, ρυθμίζονται με εγκύκλιο* του /της Υπουργού Παιδείας που εκδίδεται κατ΄ έτος για το σκοπό αυτό που επισπεύδεται από την Δ/ΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ  του ΥΠΑΙΘ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ.
+
Στην ετησίως εκδιδόμενη εγκύκλιο συμπεριλαμβάνονται και οι διαδικασίες που αφορούν σε έτερες στηρίξεις, ήτοι: α) από Εκπ/κό Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης για Παράλληλη Στήριξη-Συνεκπαίδευση β) από Σχολικό Νοσηλευτή.
Στην ετησίως εκδιδόμενη εγκύκλιο συμπεριλαμβάνονται και οι διαδικασίες που αφορούν σε έτερες στηρίξεις, ήτοι: α) από Εκπ/κο Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης για Παράλληλη Στήριξη-Συνεκπαίδευση β) από Σχολ. Νοσηλευτή.
 
 
|process_type=Αμφιστρεφής
 
|process_type=Αμφιστρεφής
 
|process_trigger=Συνέχεια άλλης διαδικασίας
 
|process_trigger=Συνέχεια άλλης διαδικασίας
Γραμμή 19: Γραμμή 16:
 
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία
 
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία
 
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία
 
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία
|process_validity_duration=31104000
+
|process_validity_duration_set=Καθορισμένη
 +
|process_validity_duration=P1Y
 +
|process_source=Συντάκτες
 
|process_provided_to=Ανήλικους,Μαθητές
 
|process_provided_to=Ανήλικους,Μαθητές
 
|process_tax_type=Αιτήσεις
 
|process_tax_type=Αιτήσεις
 +
|process_life_events=Εκπαίδευση,Άτομα με αναπηρίες και χρόνιες παθήσεις
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_max=0.00
 
|process_cost_max=0.00
Γραμμή 35: Γραμμή 35:
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης)
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης)
 
|process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα
 
|process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα
|process_application_description=ΑΙΤΗΣΗ/ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ(άρθρο 8 Ν.1599/1986)
+
|process_application_description=Αίτηση / Υπεύθυνη Δήλωση για "παράλληλη στήριξη" από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ)
ΓΙΑ «ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ» ΑΠΟ ΕΙΔ.ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (ΕΒΠ)
 
 
|process_application_note=Το έντυπο της αίτησης αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της Εγκυκλίου που ρυθμίζει τις λεπτομέρειες υποβολής του αιτήματος καθώς και κάθε άλλη απαιτούμενη διαδικασία για την υλοποίησή της. Για την τρέχουσα σχολική χρονιά αφορά στην Εγκύκλιο με αρ. 62191/Δ3/02-06-23 (ΑΔΑ: 9ΝΩ746ΜΤΛΗ-Ν9Κ)
 
|process_application_note=Το έντυπο της αίτησης αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της Εγκυκλίου που ρυθμίζει τις λεπτομέρειες υποβολής του αιτήματος καθώς και κάθε άλλη απαιτούμενη διαδικασία για την υλοποίησή της. Για την τρέχουσα σχολική χρονιά αφορά στην Εγκύκλιο με αρ. 62191/Δ3/02-06-23 (ΑΔΑ: 9ΝΩ746ΜΤΛΗ-Ν9Κ)
Η αίτηση για την Στήριξη από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό υποβάλλεται από τον/τη Γονέα εφόσον ο/η μαθητής/τρια είναι ανήλικος/η ή από τον ίδιο τον μαθητή/τρια εφόσον έχει προλάβει να ενηλικιωθεί πριν την ολοκλήρωση της Β/θμιας Εκπ/σης.
+
Η αίτηση για τη Στήριξη από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό υποβάλλεται από τον/τη Γονέα εφόσον ο/η μαθητής/τρια είναι ανήλικος/η ή από τον ίδιο τον μαθητή/τρια εφόσον έχει προλάβει να ενηλικιωθεί πριν την ολοκλήρωση της Β/θμιας Εκπ/σης.
  
 
Για τις περιπτώσεις  μαθητών/τριών που τελούν υπό καθεστώς «αναδοχής», το αίτημα υποβάλλεται από τον/την αρμόδιο/α διοικητή της δομής που έχει την «γονική μέριμνα» ή από άτομο που ο/η ίδιος/α θα εξουσιοδοτήσει για τον σκοπό αυτό, κάνοντας ειδική αναφορά εντός της εξουσιοδότησης στην γνωμάτευση/εισήγηση του ΚΕΔΑΣΥ που εισηγείται την παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση όπως επίσης και στον αριθμό της συγκεκριμένης εγκυκλίου
 
Για τις περιπτώσεις  μαθητών/τριών που τελούν υπό καθεστώς «αναδοχής», το αίτημα υποβάλλεται από τον/την αρμόδιο/α διοικητή της δομής που έχει την «γονική μέριμνα» ή από άτομο που ο/η ίδιος/α θα εξουσιοδοτήσει για τον σκοπό αυτό, κάνοντας ειδική αναφορά εντός της εξουσιοδότησης στην γνωμάτευση/εισήγηση του ΚΕΔΑΣΥ που εισηγείται την παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση όπως επίσης και στον αριθμό της συγκεκριμένης εγκυκλίου
  
 
ΑΔΑ: 9ΝΩ746ΜΤΛΗ-Ν9Κ -Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπαιδευτικό, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2023-2024 με ενεργούς υπερσυνδέσμους
 
ΑΔΑ: 9ΝΩ746ΜΤΛΗ-Ν9Κ -Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπαιδευτικό, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2023-2024 με ενεργούς υπερσυνδέσμους
 +
|process_uuid=d3a1d736-95ca-4e04-ae18-bc249de2320d
 +
|process_id=472253
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
 
|process_conditions_num_id=1
 
|process_conditions_num_id=1
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Διοικητικές
 
|process_conditions_name=Το προς εξέταση αίτημα για στήριξη από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό οφείλει να συνοδεύεται από ανάλογη για το σκοπό αυτό γνωμάτευση από το ΚΕΔΑΣΥ εφόσον έχουν κατατεθεί τα σχετικά έγγραφα για την αναπηρία και τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών.
 
|process_conditions_name=Το προς εξέταση αίτημα για στήριξη από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό οφείλει να συνοδεύεται από ανάλογη για το σκοπό αυτό γνωμάτευση από το ΚΕΔΑΣΥ εφόσον έχουν κατατεθεί τα σχετικά έγγραφα για την αναπηρία και τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών.
 
}}
 
}}
Γραμμή 52: Γραμμή 54:
 
|process_conditions_num_id=2
 
|process_conditions_num_id=2
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
|process_conditions_name=* Στην ετησίως εκδιδόμενη εγκύκλιο συμπεριλαμβάνονται και οι διαδικασίες που αφορούν σε έτερες στηρίξεις, ήτοι: α) από Εκπαιδευτικό Ειδ.Αγωγής & Εκπ/σης για Παράλληλη στήριξη- Συνεκπάιδευση  β) από Σχολ. Νοσηλευτή.
+
|process_conditions_type=Ποσοτικές
Δεν εγκρίνονται αιτήματα που αφορούν στον/στην ίδιο/α μαθητή/τρια για περισσότερες στηρίξεις της μίας από αυτές που συμπεριλαμβάνονται στην  εν λόγω εγκύκλιο, για το ίδιο σχολικό έτος.
+
|process_conditions_name=Στην ετησίως εκδιδόμενη εγκύκλιο συμπεριλαμβάνονται και οι διαδικασίες που αφορούν σε έτερες στηρίξεις, ήτοι: α) από Εκπαιδευτικό Ειδ.Αγωγής & Εκπ/σης για Παράλληλη στήριξη- Συνεκπάιδευση  β) από Σχολ. Νοσηλευτή.
 +
Δεν εγκρίνονται αιτήματα που αφορούν στον/στην ίδιο/α μαθητή/τρια για περισσότερες στηρίξεις της μίας από αυτές που συμπεριλαμβάνονται στην  εν λόγω εγκύκλιο, για το ίδιο σχολικό έτος.
 
}}
 
}}
 
{{process evidences
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=1
 
|process_evidence_num_id=1
|process_evidence_type=6883
+
|process_evidence_type=8520
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
Γραμμή 66: Γραμμή 69:
 
{{process evidences
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=2
 
|process_evidence_num_id=2
|process_evidence_type=6883
+
|process_evidence_type=3603
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι

Αναθεώρηση της 07:14, 27 Ιουλίου 2023



d3a1d736-95ca-4e04-ae18-bc249de2320d 472253

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

2

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

2 έως 4 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην εξέταση αιτημάτων για έγκριση στήριξης μαθητών/τριών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες του ΥΠΑΙΘ της τυπικής εκπαίδευσης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ). Η στήριξη από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό εγκρίνεται σε περιπτώσεις μαθητών/τριών που δεν αυτοεξυπηρετούνται ανάλογα με το είδος της αναπηρίας τους και τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που απορρέουν από αυτή.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

1 έτος

Παρατηρήσεις

Η διαδικασία αφορά στην εξέταση αιτημάτων για έγκριση στήριξης μαθητών/τριών από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες του ΥΠΑΙΘ της τυπικής εκπαίδευσης σε εφαρμογή των διατάξεων που προβλέπονται στο άρθρο 6 του ν. 3699/2008.

Οι προθεσμίες υποβολής αιτημάτων και οι αναγκαίες προϋποθέσεις, ρυθμίζονται με εγκύκλιο του /της Υπουργού Παιδείας που εκδίδεται κατ΄ έτος για τον σκοπό αυτό που επισπεύδεται από τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του Υπουργειο Παιδείας και Αθλητισμού.

Στην ετησίως εκδιδόμενη εγκύκλιο συμπεριλαμβάνονται και οι διαδικασίες που αφορούν σε έτερες στηρίξεις, ήτοι: α) από Εκπ/κό Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης για Παράλληλη Στήριξη-Συνεκπαίδευση β) από Σχολικό Νοσηλευτή.

Τελευταία ενημέρωση

15/12/2023

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση / Υπεύθυνη δήλωση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Αίτηση / Υπεύθυνη Δήλωση για "παράλληλη στήριξη" από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ)

Σημειώσεις

Το έντυπο της αίτησης αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της Εγκυκλίου που ρυθμίζει τις λεπτομέρειες υποβολής του αιτήματος καθώς και κάθε άλλη απαιτούμενη διαδικασία για την υλοποίησή της. Για την τρέχουσα σχολική χρονιά αφορά στην Εγκύκλιο με αρ. 62191/Δ3/02-06-23 (ΑΔΑ: 9ΝΩ746ΜΤΛΗ-Ν9Κ)

Η αίτηση για τη Στήριξη από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό υποβάλλεται από τον/τη Γονέα εφόσον ο/η μαθητής/τρια είναι ανήλικος/η ή από τον ίδιο τον μαθητή/τρια εφόσον έχει προλάβει να ενηλικιωθεί πριν την ολοκλήρωση της Β/θμιας Εκπ/σης.

Για τις περιπτώσεις μαθητών/τριών που τελούν υπό καθεστώς «αναδοχής», το αίτημα υποβάλλεται από τον/την αρμόδιο/α διοικητή της δομής που έχει την «γονική μέριμνα» ή από άτομο που ο/η ίδιος/α θα εξουσιοδοτήσει για τον σκοπό αυτό, κάνοντας ειδική αναφορά εντός της εξουσιοδότησης στην γνωμάτευση/εισήγηση του ΚΕΔΑΣΥ που εισηγείται την παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση όπως επίσης και στον αριθμό της συγκεκριμένης εγκυκλίου

ΑΔΑ: 9ΝΩ746ΜΤΛΗ-Ν9Κ -Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπαιδευτικό, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2023-2024 με ενεργούς υπερσυνδέσμους

Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Έναυσμα σε άλλη διαδικασία

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Προϋποθέσεις για έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό

            Επίσημος τίτλος

            Διαδικασία/Προϋποθέσεις για την έγκριση υποστήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ)

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Συνέχεια άλλης διαδικασίας

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο)

              Τύπος

              Αμφιστρεφής

              ,,


            • 1 Διοικητικές Το προς εξέταση αίτημα για στήριξη από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό οφείλει να συνοδεύεται από ανάλογη για το σκοπό αυτό γνωμάτευση από το ΚΕΔΑΣΥ εφόσον έχουν κατατεθεί τα σχετικά έγγραφα για την αναπηρία και τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών.

              Όχι Όχι

            • 2 Ποσοτικές Στην ετησίως εκδιδόμενη εγκύκλιο συμπεριλαμβάνονται και οι διαδικασίες που αφορούν σε έτερες στηρίξεις, ήτοι: α) από Εκπαιδευτικό Ειδ.Αγωγής & Εκπ/σης για Παράλληλη στήριξη- Συνεκπάιδευση β) από Σχολ. Νοσηλευτή. Δεν εγκρίνονται αιτήματα που αφορούν στον/στην ίδιο/α μαθητή/τρια για περισσότερες στηρίξεις της μίας από αυτές που συμπεριλαμβάνονται στην εν λόγω εγκύκλιο, για το ίδιο σχολικό έτος.

              Όχι Όχι

            • 1 Γνωμάτευση από ΚΕΔΑΣΥ για την ανάγκη να υποστηριχτεί ο μαθητής/τρια από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό. Γνωμάτευση

              Γνωμάτευση από ΚΕΔΑΣΥ για την ανάγκη να υποστηριχτεί ο μαθητής/τρια από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό.

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης)

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 8520

            • 2 Πιστοποίηση Αναπηρίας Πιστοποίηση

              Πιστοποίηση Αναπηρίας

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης)

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 3603

            • Νόμος 6 3699 2008

              Περιγραφή «2. Μαθητές που δεν αυτοεξυπηρετούνται φοιτούν ή σε αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ ή σε σχολεία της γενικής εκπαίδευσης ή σε ΤΕ με την ανάλογη στήριξη και την παρουσία Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), ανάλογα με το είδος της αναπηρίας τους και τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που απορρέουν από αυτή.


            • Νόμος 53 4823 2021 136 Α

              Περιγραφή Οι αισθητηριακές διαταραχές της όρασης και της ακοής, τα κινητικά ή άλλα σωματικά προβλήματα, οι ψυχικές και νοητικές αναπηρίες, καθώς και τα σοβαρά ή χρόνια προβλήματα υγείας πιστοποιούνται με ιατρική γνωμάτευση από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) και τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας της παρ. 2 του άρθρου 17 του ν. 4058/2012 (Α 63), η οποία αναφέρει το ποσοστό, το είδος και τη βαρύτητα της αναπηρίας και τη χρονική διάρκεια ισχύος της γνωμάτευσης. Αν ο μαθητής δεν έχει πιστοποιηθεί από ΚΕ.Π.Α. ή Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας και μέχρις ότου πιστοποιηθεί, γίνονται δεκτές γνωματεύσεις από δημόσια νοσοκομεία.


            • Νόμος 56 3966 2011 193 Α

              Περιγραφή 1. Για θέματα αυτοεξυπηρέτησης, καθημερινής διαβίωσης και λειτουργικών διευκολύνσεων, καθώς και για την παράλληλη εκπαίδευση σε θέματα κοινωνικής προσαρμογής, αυτόνομης διαβίωσης και δημιουργικών δραστηριοτήτων των μαθητών με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στα γενικά σχολεία προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς παράλληλη στήριξη από εκπαιδευτικό ΕΑΕ ή που φοιτούν σε ΣΜΕΑΕ, προσλαμβάνεται ΕΒΠ


            • Νόμος 53 παρ. 8 4823 2021 136 Α

              Περιγραφή Αν δεν ορίζεται άλλως, οι αξιολογικές εκθέσεις των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., των Κο.Κ.ε.Ψ.Υ.Π.Ε., των Κέντρων Ψυχικής Υγείας και του Παιδικού Αναπτυξιακού Κέντρου «Μιχαλήνειο» του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Αττικής έχουν μόνιμη ισχύ. Οι αποφάσεις για κατάλληλο πλαίσιο στήριξης, παράλληλη στήριξη, κατ’ οίκον διδασκαλία, όπου απαιτείται εξειδίκευση ειδικής αγωγής και παροχή Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) επανακαθορίζονται σε χρονικά διαστήματα που προσδιορίζονται υποχρεωτικά στην αξιολογική έκθεση του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Το χρονικό διάστημα ισχύος της αξιολογικής έκθεσης του δεύτερου εδαφίου δεν μπορεί να υπερβαίνει τα τρία (3) σχολικά έτη.»


            • Υπουργική Απόφαση 1 παρ. 18 περ. α 44841/Δ3 2022 2055 Β

              Περιγραφή «α) Υποστηρίζει όλους τους/τις μαθητές/τριες της σχολικής μονάδας τοποθέτησης του/της, όπως και της τυχόν συστεγαζόμενης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο εισηγητικό μέρος του παρόντος άρθρου, λαμβάνοντας υπόψη το περιεχόμενο του Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπό στοιχεία Φ6/304/75662/Γ1/15-05-2014 κοινή υπουργι- κή απόφαση (Β’ 296) και τηρώντας γι’ αυτούς/ες όλες τις περιγραφόμενες διαδικασίες του παρόντος άρθρου, ανεξαρτήτως υφιστάμενης ή μη εγκριτικής απόφασης υποστήριξης από σχολικό νοσηλευτή».


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.