|
|
Γραμμή 27: |
Γραμμή 27: |
| |process_sdg_notes=Η απόφαση επιβολής διοικητικού προστίμου του παρόντος νόμου υπόκειται σε ενδικοφανή προσφυγή μέσα σε προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίησή της. | | |process_sdg_notes=Η απόφαση επιβολής διοικητικού προστίμου του παρόντος νόμου υπόκειται σε ενδικοφανή προσφυγή μέσα σε προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίησή της. |
| Η ενδικοφανής προσφυγή ασκείται ενώπιον του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, εφόσον οι διοικητικές κυρώσεις έχουν επιβληθεί από τις κεντρικές υπηρεσίες του Υπουργείου, ενώπιον του Υπουργού Οικονομικών, εφόσον οι διοικητικές κυρώσεις έχουν επιβληθεί από το ΣΔΟΕ, και ενώπιον του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης, στην περιφέρεια του οποίου διαπιστώθηκε η παράβαση, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις. Η απόφαση επί της προσφυγής εκδίδεται μέσα σε προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την κατάθεση της προσφυγής. | | Η ενδικοφανής προσφυγή ασκείται ενώπιον του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, εφόσον οι διοικητικές κυρώσεις έχουν επιβληθεί από τις κεντρικές υπηρεσίες του Υπουργείου, ενώπιον του Υπουργού Οικονομικών, εφόσον οι διοικητικές κυρώσεις έχουν επιβληθεί από το ΣΔΟΕ, και ενώπιον του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης, στην περιφέρεια του οποίου διαπιστώθηκε η παράβαση, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις. Η απόφαση επί της προσφυγής εκδίδεται μέσα σε προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την κατάθεση της προσφυγής. |
− | |process_total_duration_steps_min=0 | + | |process_total_duration_steps_min=2505600 |
− | |process_total_duration_steps_max=0 | + | |process_total_duration_steps_max=3369600 |
| |process_cost_min=21425.00 | | |process_cost_min=21425.00 |
− | |process_cost_max=3011.00 | + | |process_cost_max=2990.00 |
| |process_evidence_cost_guarantee=0 | | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
Γραμμή 59: |
Γραμμή 59: |
| |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο | | |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο |
− | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ | + | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ, Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_description=(Άρθρο 20, ν. 4177/2013) «Ειδικές κυρώσεις για μη συμμόρφωση συστημάτων μέτρησης/μετρητών ποσότητας καυσίμων». Το άρθρο 20 ν. 4177/2013, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 83 του νόμου 4413/2016 ορίζει την επιβολή ειδικών κυρώσεων για μη συμμόρφωση των συστημάτων μέτρησης/μετρητών ποσότητας καυσίμων. Μεταξύ άλλων, προβλέπεται ότι, για την καταδολίευση καθ΄ οιοδήποτε τρόπο των συστημάτων μέτρησης/μετρητών ποσότητας καυσίμων και όπως αναλυτικά προσδιορίζεται στην εν λόγω διάταξη επιβάλλεται στον λειτουργούντα την εγκατάσταση διοικητικό πρόστιμο ύψους τριάντα χιλιάδων (30.000) ευρώ για κάθε επηρεαζόμενο μετρητή. Επίσης, όποιος εμπορεύεται, παραχωρεί, κατασκευάζει, εγκαθιστά ή σφραγίζει τα μέσα για τη διάπραξη του αδικήματος της παραγράφου 1 του εν λόγω άρθρου τιμωρείται με κάθειρξη και με διοικητικό πρόστιμο εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ. Ακόμα, όποιος εμπορεύεται, παραχωρεί ή κατασκευάζει συστήματα μέτρησης/μετρητές ποσότητας καυσίμων, οι οποίοι δεν συμμορφώνονται, ως προς τα μετρολογικά τους χαρακτηριστικά, με το ισχύον εθνικό ή ενωσιακό δίκαιο τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ. | | |process_evidence_cost_description=(Άρθρο 20, ν. 4177/2013) «Ειδικές κυρώσεις για μη συμμόρφωση συστημάτων μέτρησης/μετρητών ποσότητας καυσίμων». Το άρθρο 20 ν. 4177/2013, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 83 του νόμου 4413/2016 ορίζει την επιβολή ειδικών κυρώσεων για μη συμμόρφωση των συστημάτων μέτρησης/μετρητών ποσότητας καυσίμων. Μεταξύ άλλων, προβλέπεται ότι, για την καταδολίευση καθ΄ οιοδήποτε τρόπο των συστημάτων μέτρησης/μετρητών ποσότητας καυσίμων και όπως αναλυτικά προσδιορίζεται στην εν λόγω διάταξη επιβάλλεται στον λειτουργούντα την εγκατάσταση διοικητικό πρόστιμο ύψους τριάντα χιλιάδων (30.000) ευρώ για κάθε επηρεαζόμενο μετρητή. Επίσης, όποιος εμπορεύεται, παραχωρεί, κατασκευάζει, εγκαθιστά ή σφραγίζει τα μέσα για τη διάπραξη του αδικήματος της παραγράφου 1 του εν λόγω άρθρου τιμωρείται με κάθειρξη και με διοικητικό πρόστιμο εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ. Ακόμα, όποιος εμπορεύεται, παραχωρεί ή κατασκευάζει συστήματα μέτρησης/μετρητές ποσότητας καυσίμων, οι οποίοι δεν συμμορφώνονται, ως προς τα μετρολογικά τους χαρακτηριστικά, με το ισχύον εθνικό ή ενωσιακό δίκαιο τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ. |
| |process_evidence_cost_min=100.000 | | |process_evidence_cost_min=100.000 |
Γραμμή 69: |
Γραμμή 69: |
| |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο | | |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο |
− | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό | + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοστό |
| |process_evidence_cost_description=(Άρθρο 21, ν. 4177/2013) «Ειδικές κυρώσεις για εκπτώσεις, προσφορές και μη νόμιμη λειτουργία τις Κυριακές (άρθρο 8 της Οδηγίας 98/6/ΕΚ)». Στους εμπόρους που παραβιάζουν την παρ. 1 του άρθρου 15 ν. 4177/2013 σχετικά με τις εκπτώσεις, επιβάλλεται πρόστιμο έως το ένα τοις εκατό (1%) του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι μικρότερο από δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ. Αν στον ίδιο έμπορο επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το ανώτατο ύψος του προστίμου προσαυξάνεται στο τρία τοις εκατό (3%) του ετήσιου κύκλου εργασιών του. | | |process_evidence_cost_description=(Άρθρο 21, ν. 4177/2013) «Ειδικές κυρώσεις για εκπτώσεις, προσφορές και μη νόμιμη λειτουργία τις Κυριακές (άρθρο 8 της Οδηγίας 98/6/ΕΚ)». Στους εμπόρους που παραβιάζουν την παρ. 1 του άρθρου 15 ν. 4177/2013 σχετικά με τις εκπτώσεις, επιβάλλεται πρόστιμο έως το ένα τοις εκατό (1%) του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι μικρότερο από δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ. Αν στον ίδιο έμπορο επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το ανώτατο ύψος του προστίμου προσαυξάνεται στο τρία τοις εκατό (3%) του ετήσιου κύκλου εργασιών του. |
| Αν οι προσφορές είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές ως προς τις τιμές ή ως προς την ποσότητα αυτών ή ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση, επιβάλλεται σε βάρος των υπευθύνων πρόστιμο ποσού ίσου με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ, ανάλογα με τη βαρύτητα και τη συχνότητα της παράβασης. Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το πρόστιμο αυξάνεται στο 3% του ετήσιου κύκλου εργασιών της συγκεκριμένης επιχείρησης. | | Αν οι προσφορές είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές ως προς τις τιμές ή ως προς την ποσότητα αυτών ή ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση, επιβάλλεται σε βάρος των υπευθύνων πρόστιμο ποσού ίσου με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ, ανάλογα με τη βαρύτητα και τη συχνότητα της παράβασης. Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το πρόστιμο αυξάνεται στο 3% του ετήσιου κύκλου εργασιών της συγκεκριμένης επιχείρησης. |
Γραμμή 79: |
Γραμμή 79: |
| |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο | | |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο |
− | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό | + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοστό |
| |process_evidence_cost_description=Στους εμπόρους που παραβιάζουν το άρθρο 16 ν. 4177/2013, περί λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων τις Κυριακές, επιβάλλεται πρόστιμο έως το δύο τοις εκατό (2%) του ετήσιου κύκλου εργασιών τους και πάντως όχι μικρότερο από είκοσι χιλιάδες (20.000) ευρώ. Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το ανώτατο ύψος του προστίμου αυξάνεται στο τέσσερα τοις εκατό (4%) του ετήσιου κύκλου εργασιών. | | |process_evidence_cost_description=Στους εμπόρους που παραβιάζουν το άρθρο 16 ν. 4177/2013, περί λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων τις Κυριακές, επιβάλλεται πρόστιμο έως το δύο τοις εκατό (2%) του ετήσιου κύκλου εργασιών τους και πάντως όχι μικρότερο από είκοσι χιλιάδες (20.000) ευρώ. Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το ανώτατο ύψος του προστίμου αυξάνεται στο τέσσερα τοις εκατό (4%) του ετήσιου κύκλου εργασιών. |
| Η αρμόδια για την επιβολή του προστίμου αρχή λαμβάνει υπόψη για την επιμέτρηση του προστίμου, σύμφωνα με τις παρ. 1, 2 και 4, κάθε επιβαρυντικό ή ελαφρυντικό στοιχείο που προκύπτει από τις περιστάσεις της υπόθεσης και ιδίως: | | Η αρμόδια για την επιβολή του προστίμου αρχή λαμβάνει υπόψη για την επιμέτρηση του προστίμου, σύμφωνα με τις παρ. 1, 2 και 4, κάθε επιβαρυντικό ή ελαφρυντικό στοιχείο που προκύπτει από τις περιστάσεις της υπόθεσης και ιδίως: |
Γραμμή 89: |
Γραμμή 89: |
| Αρμόδιος για την επιβολή των προστίμων του παρόντος άρθρου είναι ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, όπου διαπιστώνεται η παράβαση, και ο οποίος υποχρεούται ανά μήνα να κοινοποιεί τις σχετικές αποφάσεις στον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων του παρόντος άρθρου σε πλοία, αρμόδιος για την επιβολή των προστίμων είναι ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στην περιοχή αρμοδιότητας του οποίου εδρεύει η Υπηρεσία του Λιμενικού Σώματος, όργανο της οποίας βεβαίωσε την παράβαση. Για τον υπολογισμό του κύκλου εργασιών εφαρμόζεται το άρθρο 10 του ν. 3959/2011 (Α΄ 93). | | Αρμόδιος για την επιβολή των προστίμων του παρόντος άρθρου είναι ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, όπου διαπιστώνεται η παράβαση, και ο οποίος υποχρεούται ανά μήνα να κοινοποιεί τις σχετικές αποφάσεις στον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων του παρόντος άρθρου σε πλοία, αρμόδιος για την επιβολή των προστίμων είναι ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στην περιοχή αρμοδιότητας του οποίου εδρεύει η Υπηρεσία του Λιμενικού Σώματος, όργανο της οποίας βεβαίωσε την παράβαση. Για τον υπολογισμό του κύκλου εργασιών εφαρμόζεται το άρθρο 10 του ν. 3959/2011 (Α΄ 93). |
| |process_evidence_cost_min=20.000 | | |process_evidence_cost_min=20.000 |
− | |process_evidence_cost_max=20.000
| |
| |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο ΔΟΥ | | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο ΔΟΥ |
| }} | | }} |
Γραμμή 96: |
Γραμμή 95: |
| |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο | | |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο |
− | |process_evidence_cost_calculation=Βάσει προϋπόθεσης | + | |process_evidence_cost_calculation=Βάσει προϋπόθεσης, Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_description=Άρθρο 2 ΥΑ 91354/2017 (Β΄ 2983) (πρόστιμα επί παραβάσεων σχετικά με την αναγραφή προβλεπομένων ενδείξεων επί των μέσων ενημέρωσης των καταναλωτών (Πινακίδες κ.λπ.). Για παραβάσεις που αφορούν την μη τήρηση πινακίδας με τις απαιτούμενες ενδείξεις, επιβάλλεται πρόστιμο χίλια ευρώ (1.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν ελλιπείς ενδείξεις πινακίδας επιβάλλεται πρόστιμο πεντακόσια ευρώ (500€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν ανακριβείς-παραπλανητικές ενδείξεις πινακίδας, επιβάλλεται πρόστιμο τρεις χιλιάδες ευρώ (3.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν ύπαρξη διαφορετικών τιμών πώλησης ή για υπέρβαση τιμής, βάσει των προβλεπομένων στην παράγραφο 9 του άρθρου 2 της 91354/24.08.2017 απόφασης, επιβάλλεται πρόστιμο χίλια ευρώ (1.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν πώληση προϊόντων που απευθύνονται αποκλειστικά σε επαγγελματίες λόγω επικινδυνότητας βάσει των προβλεπόμενων στις παραγράφους 13 και 13α, επιβάλλεται πρόστιμο τρεις χιλιάδες ευρώ (3.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν μη ύπαρξη ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου τιμών (price checker ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληροφόρησης) όπως προβλέπεται από την παράγραφο 6 του άρθρου 2 της 91354/24.08.2017 απόφασης, δύο χιλιάδες ευρώ (2.000€). | | |process_evidence_cost_description=Άρθρο 2 ΥΑ 91354/2017 (Β΄ 2983) (πρόστιμα επί παραβάσεων σχετικά με την αναγραφή προβλεπομένων ενδείξεων επί των μέσων ενημέρωσης των καταναλωτών (Πινακίδες κ.λπ.). Για παραβάσεις που αφορούν την μη τήρηση πινακίδας με τις απαιτούμενες ενδείξεις, επιβάλλεται πρόστιμο χίλια ευρώ (1.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν ελλιπείς ενδείξεις πινακίδας επιβάλλεται πρόστιμο πεντακόσια ευρώ (500€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν ανακριβείς-παραπλανητικές ενδείξεις πινακίδας, επιβάλλεται πρόστιμο τρεις χιλιάδες ευρώ (3.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν ύπαρξη διαφορετικών τιμών πώλησης ή για υπέρβαση τιμής, βάσει των προβλεπομένων στην παράγραφο 9 του άρθρου 2 της 91354/24.08.2017 απόφασης, επιβάλλεται πρόστιμο χίλια ευρώ (1.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν πώληση προϊόντων που απευθύνονται αποκλειστικά σε επαγγελματίες λόγω επικινδυνότητας βάσει των προβλεπόμενων στις παραγράφους 13 και 13α, επιβάλλεται πρόστιμο τρεις χιλιάδες ευρώ (3.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν μη ύπαρξη ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου τιμών (price checker ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληροφόρησης) όπως προβλέπεται από την παράγραφο 6 του άρθρου 2 της 91354/24.08.2017 απόφασης, δύο χιλιάδες ευρώ (2.000€). |
| |process_evidence_cost_min=500 | | |process_evidence_cost_min=500 |
Γραμμή 115: |
Γραμμή 114: |
| |process_evidence_cost_min=1.000 | | |process_evidence_cost_min=1.000 |
| |process_evidence_cost_max=30.000 | | |process_evidence_cost_max=30.000 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο ΔΟΥ |
| }} | | }} |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
Γραμμή 140: |
Γραμμή 140: |
| |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο | | |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο |
− | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ | + | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ, Ποσοτικό |
− | |process_evidence_cost_description=Άρθρο 6 ΥΑ 91354/2017 (Β΄ 2983) (πρόστιμα επί παραβάσεων που αφορούν την αναγραφή της τιμής ανά μονάδα μέτρησης). Για παραβάσεις αφορούν που αφορούν την αναγραφή της τιμής ανά μονάδα μέτρησης, επιβάλλεται πρόστιμο χιλίων ευρώ (1.000€) ανά κωδικό προϊόντος. | + | |process_evidence_cost_description=Άρθρο 6 ΥΑ 91354/2017 (Β΄ 2983) (πρόστιμα επί παραβάσεων που αφορούν την αναγραφή της τιμής ανά μονάδα μέτρησης). Για παραβάσεις που αφορούν την αναγραφή της τιμής ανά μονάδα μέτρησης, επιβάλλεται πρόστιμο χιλίων ευρώ (1.000€) ανά κωδικό προϊόντος. |
| |process_evidence_cost_min=1.000 | | |process_evidence_cost_min=1.000 |
− | |process_evidence_cost_max=1.000 | + | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο ΔΟΥ |
| }} | | }} |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
Γραμμή 563: |
Γραμμή 563: |
| |process_evidence_cost_min=2.000 | | |process_evidence_cost_min=2.000 |
| |process_evidence_cost_max=2.000 | | |process_evidence_cost_max=2.000 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο ΔΟΥ |
| }} | | }} |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
Γραμμή 952: |
Γραμμή 953: |
| |process_evidence_cost_min=500 | | |process_evidence_cost_min=500 |
| |process_evidence_cost_max=5.000 | | |process_evidence_cost_max=5.000 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο ΔΟΥ |
| }} | | }} |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |