|
|
Γραμμή 24: |
Γραμμή 24: |
| |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης | | |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης |
| |process_total_duration_steps_min=2332800 | | |process_total_duration_steps_min=2332800 |
− | |process_total_duration_steps_max=3456000 | + | |process_total_duration_steps_max=5616000 |
| |process_cost_min=0.00 | | |process_cost_min=0.00 |
| |process_cost_max=0.00 | | |process_cost_max=0.00 |
Γραμμή 95: |
Γραμμή 95: |
| |process_step_duration_min=P15D | | |process_step_duration_min=P15D |
| |process_step_duration_max=P1M | | |process_step_duration_max=P1M |
− | |process_step_description=Ο Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη της σχολικής μονάδας εισηγείται στον σύλλογο διδασκόντων την πρόταση για δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας. Με απόφαση του συλλόγου των διδασκόντων συντάσσεται, εφαρμόζεται, αξιολογείται και αναπροσαρμόζεται το ειδικό ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα, ανάλογα με τις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών και τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων. | + | |process_step_description=Ο Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη της σχολικής μονάδας εισηγείται στον σύλλογο διδασκόντων πρόταση για δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας. Με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων συντάσσεται, εφαρμόζεται, αξιολογείται και αναπροσαρμόζεται το ειδικό ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα, ανάλογα με τις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών και τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 102: |
Γραμμή 102: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων | | |process_step_title=Ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων |
| + | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P5D | | |process_step_duration_min=P5D |
Γραμμή 119: |
Γραμμή 120: |
| {{process steps | | {{process steps |
| |process_step_num_id=5 | | |process_step_num_id=5 |
− | |process_step_exit=Όχι
| |
− | |process_step_child=Όχι
| |
− | }}
| |
− | {{process steps
| |
− | |process_step_num_id=6
| |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
Γραμμή 131: |
Γραμμή 127: |
| |process_step_duration_min=P5D | | |process_step_duration_min=P5D |
| |process_step_duration_max=P15D | | |process_step_duration_max=P15D |
− | |process_step_description=Με βάση των αριθμό των μαθητών αλλά και τις Υπεύθυνες Δηλώσεις των γονέων, ο Διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας, συγκροτεί τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας. Τα τμήματα μπορούν να λειτουργούν σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους ή για ορισμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες και την πρόοδο των μαθητών που τα παρακολουθούν, και γίνονται σε χώρο του σχολείου. | + | |process_step_description=Με βάση των αριθμό των μαθητών αλλά και τις Υπεύθυνες Δηλώσεις των γονέων, ο Διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας, συγκροτεί τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας. Τα τμήματα μπορούν να λειτουργούν σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους ή για ορισμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες και την πρόοδο των μαθητών που τα παρακολουθούν, και γίνονται σε χώρο του σχολείου. |
| + | |process_step_note=Στα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας διδάσκουν ύστερα από πρόταση του συλλόγου των διδασκόντων: |
| + | α. Εκπαιδευτικοί του ίδιου σχολείου για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου. |
| + | β. Εκπαιδευτικοί του ίδιου σχολείου με υπερωριακή απασχόληση. |
| + | γ. Πρόσθετοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που τυχόν διατίθενται στα πολυθέσια σχολεία. |
| + | δ. Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ωριαία αντιμίσθια. |
| }} | | }} |