|
|
Γραμμή 5: |
Γραμμή 5: |
| |process_org_owner=40151 | | |process_org_owner=40151 |
| |process_provision_org_owner_directory=793082 | | |process_provision_org_owner_directory=793082 |
− | |process_provision_org_group=9909, 6152 | + | |process_provision_org_group=6152, 9909 |
| |process_provision_org_directory=Γενική Διεύθυνση Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης | | |process_provision_org_directory=Γενική Διεύθυνση Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
| |process_remarks=Στα επιμέρους βήματα υπάρχουν προθεσμίες, όπως για την υποβολή της αίτησης ή την υποβολή ενστάσεων. | | |process_remarks=Στα επιμέρους βήματα υπάρχουν προθεσμίες, όπως για την υποβολή της αίτησης ή την υποβολή ενστάσεων. |
Γραμμή 19: |
Γραμμή 19: |
| |process_validity_duration=P4Y | | |process_validity_duration=P4Y |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
− | |process_provided_to=Εκπαιδευτικούς,Δημόσιους λειτουργούς | + | |process_provided_to=Δημόσιους λειτουργούς,Εκπαιδευτικούς |
| |process_tax_type=Αξιολογήσεις,Ορισμοί | | |process_tax_type=Αξιολογήσεις,Ορισμοί |
| |process_life_events=Επαγγελματίες εκπαίδευσης,Θέματα εκπαίδευσης,Απασχόληση στο δημόσιο τομέα | | |process_life_events=Επαγγελματίες εκπαίδευσης,Θέματα εκπαίδευσης,Απασχόληση στο δημόσιο τομέα |
Γραμμή 37: |
Γραμμή 37: |
| |process_application_type=Αίτηση | | |process_application_type=Αίτηση |
| |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
− | |process_application_owner=Δημόσιους υπαλλήλους, Φυσικά πρόσωπα | + | |process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα, Δημόσιους υπαλλήλους |
| |process_application_description=Αίτηση υποψηφίου | | |process_application_description=Αίτηση υποψηφίου |
| |process_uuid=1dd832bc-95e1-4fee-b8ca-77c6a668c215 | | |process_uuid=1dd832bc-95e1-4fee-b8ca-77c6a668c215 |