|
|
Γραμμή 7: |
Γραμμή 7: |
| |process_provision_org_owner_directory=131826, 495335 | | |process_provision_org_owner_directory=131826, 495335 |
| |process_provision_org_group=8210 | | |process_provision_org_group=8210 |
− | |process_provision_org_directory=ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ
| + | |process_remarks=Σε μια σειρά εγκριτικών αποφάσεων του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, όπως η έγκριση της οργανωτικής διάρθρωσης του έργου (αρ. 14 του Κανονισμού Μεταλλευτικών και Λατομικών Εργασιών (ΚΜΛΕ)) και η έγκριση της επίβλεψης περισσοτέρων από πέντε (5) έργων από τον ίδιο Μηχανικό Μεταλλείων (αρ. 16 του ΚΜΛΕ), προβλέπεται η εισήγηση ή γνώμη του οικείου Τμήματος Επιθεώρησης Μεταλλείων. |
− | |process_remarks=Σε μια σειρά εγκριτικών αποφάσεων του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, όπως η έγκριση της οργανωτικής διάρθρωσης του έργου (αρ. 14 του Κανονισμού Μεταλλευτικών και Λατομικών Εργασιών (ΚΜΛΕ)) και η έγκριση της επίβλεψης περισσοτέρων από πέντε (5) έργων από τον ίδιο Μηχανικό Μεταλλείων (αρ. 16 του ΚΜΛΕ), προβλέπεται η εισήγηση ή γνώμη του οικείου Τμήματος Επιθεώρησης Μεταλλείων. Στην παρούσα διαδικασία περιλαμβάνεται επίσης και η έγκριση χωροθέτησης λατομικών/μεταλλευτικών εργασιών σε αποστάσεις μικρότερες από το ελάχιστο προβλεπόμενο όριο της παρ. 2 του αρ. 85 του ΚΜΛΕ. Ακόμη και στις περιπτώσεις έγκρισης ειδικών κανονισμών των άρθρων 38, 44, 48, 70, 74 & 95 του ΚΜΛΕ όπου δεν προβλέπεται ρητά η γνώμη ή η εισήγηση του Τμήματος Επιθεώρησης Μεταλλείων, το Τμήμα καλείται να εκφράσει τις απόψεις του, λόγω της σοβαρότητας του θέματος λαμβάνοντας επίσης υπόψη και τις ιδιαίτερες συνθήκες του κάθε έργου. | + | |
| + | Στην παρούσα διαδικασία περιλαμβάνεται επίσης και η έγκριση χωροθέτησης λατομικών/μεταλλευτικών εργασιών σε αποστάσεις μικρότερες από το ελάχιστο προβλεπόμενο όριο της παρ. 2 του αρ. 85 του ΚΜΛΕ. Ακόμη και στις περιπτώσεις έγκρισης ειδικών κανονισμών των άρθρων 38, 44, 48, 70, 74 & 95 του ΚΜΛΕ όπου δεν προβλέπεται ρητά η γνώμη ή η εισήγηση του Τμήματος Επιθεώρησης Μεταλλείων, το Τμήμα καλείται να εκφράσει τις απόψεις του, λόγω της σοβαρότητας του θέματος λαμβάνοντας επίσης υπόψη και τις ιδιαίτερες συνθήκες του κάθε έργου. |
| |process_estimated_implementation_duration_max=P2M | | |process_estimated_implementation_duration_max=P2M |
| |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο | | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
Γραμμή 92: |
Γραμμή 93: |
| |process_evidence_alternative_of=1 | | |process_evidence_alternative_of=1 |
| |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
− | |process_evidence_owner=ΝΠΙΔ, Νομικά πρόσωπα, Φορείς του Δημοσίου | + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| |process_evidence_description=Σχέδιο Ειδικού Κανονισμού Ασφάλειας. | | |process_evidence_description=Σχέδιο Ειδικού Κανονισμού Ασφάλειας. |
| |process_evidence_note=Σχέδιο Ειδικού Κανονισμού Ασφάλειας στο οποίο θα περιγράφεται ο εξοπλισμός που θα χρησιμοποιηθεί, η διαδικασία που θα εφαρμοστεί, η μεθοδολογία εκτέλεσης των εργασιών, τα ειδικά θέματα ασφάλειας κλπ. Θα πρέπει επίσης να συνοδεύεται και από κάτοψη των εγκαταστάσεων. | | |process_evidence_note=Σχέδιο Ειδικού Κανονισμού Ασφάλειας στο οποίο θα περιγράφεται ο εξοπλισμός που θα χρησιμοποιηθεί, η διαδικασία που θα εφαρμοστεί, η μεθοδολογία εκτέλεσης των εργασιών, τα ειδικά θέματα ασφάλειας κλπ. Θα πρέπει επίσης να συνοδεύεται και από κάτοψη των εγκαταστάσεων. |