|
|
Γραμμή 49: |
Γραμμή 49: |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_description=Εισήγηση αρμόδιας Λιμενικής Αρχής. | | |process_evidence_description=Εισήγηση αρμόδιας Λιμενικής Αρχής. |
− | |process_evidence_note=Εισήγηση αρμόδιας Λιμενικής Αρχής, σύμφωνα με τα κριτήρια της παρ. 3 της με αριθμ. 3122.2/54046/2021 Απόφασης του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής περί τοποθέτησης πλωτών εξεδρών, επιφάνειας μέχρι εκατόν πενήντα (150) τετραγωνικών μέτρων, στη θάλασσα, χωρίς επέμβαση στον αιγιαλό, για εποχιακή χρήση. | + | |process_evidence_note=Η αρμόδια Λιμενική Αρχή, εισηγείται, σύμφωνα με τα κριτήρια της παρ. 3 της με αριθμ. 3122.2/54046/2021 Απόφασης του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής περί την τοποθέτηση πλωτών εξεδρών, επιφάνειας μέχρι εκατόν πενήντα (150) τετραγωνικών μέτρων, στη θάλασσα, χωρίς επέμβαση στον αιγιαλό, για εποχιακή χρήση. |
| + | |
| + | Στο στο πλαίσιο της αναωτέρω εισήγησής της υποβάλονται και φωτογραφίες, με θεώρηση της ημερομηνίας λήψης τους, στις οποίες να απεικονίζεται η προτεινόμενη θέση της πλωτής εξέδρας καθώς και ο περιβάλλων χώρος. |
| | | |
− | Η αρμόδια Λιμενική Αρχή στο πλαίσιο της διατύπωσης της εισήγησής της υποβάλει και φωτογραφίες, με θεώρηση της ημερομηνίας λήψης τους, στις οποίες να απεικονίζεται η προτεινόμενη θέση της πλωτής εξέδρας καθώς και ο περιβάλλων χώρος.
| |
| Για την περίπτωση που η πλωτή εξέδρα τοποθετείται ως σημείο εκκίνησης, μηχανοκίνητων και μη, θαλάσσιων μέσων αναψυχής απαιτείται επιπλέον η επισύναψη της σύμφωνης γνώμης της επιτροπής του άρθρου 35 του Γενικού Κανονισμού Λιμένων αριθμ. 20, τόσο στην περίπτωση της πλωτής εξέδρας εντός Θ.Ζ.Λ. όσο και εκτός Θ.Ζ.Λ. | | Για την περίπτωση που η πλωτή εξέδρα τοποθετείται ως σημείο εκκίνησης, μηχανοκίνητων και μη, θαλάσσιων μέσων αναψυχής απαιτείται επιπλέον η επισύναψη της σύμφωνης γνώμης της επιτροπής του άρθρου 35 του Γενικού Κανονισμού Λιμένων αριθμ. 20, τόσο στην περίπτωση της πλωτής εξέδρας εντός Θ.Ζ.Λ. όσο και εκτός Θ.Ζ.Λ. |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
| |process_evidence_num_id=3 | | |process_evidence_num_id=3 |
| + | |process_evidence_type=8298 |
| |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
− | |process_evidence_description=Άρθρο 6 | + | |process_evidence_description=Φωτογραφίες της προτεινόμενης θέσης τοποθέτησης της πλωτής εξέδρας καθώς και ο περιβάλλων χώρος. |
− | Περιεχόμενο φακέλου δικαιολογητικών
| + | |process_evidence_note=Στο πλαίσιο της εισήγησης της αρμόδιας Λιμενικής Αρχής υποβάλλονται και φωτογραφίες, με θεώρηση της ημερομηνίας λήψης τους, στις οποίες να απεικονίζεται η προτεινόμενη θέση της πλωτής εξέδρας καθώς και ο περιβάλλων χώρος. |
− | Για την τοποθέτηση και χρήση πλωτής εξέδρας εντός και εκτός Θαλάσσιας Ζώνης Λιμένα, ο φάκελος των δικαιολογητικών περιλαμβάνει τα κάτωθι:
| |
− | α) Τοπογραφικό διάγραμμα, εξαρτημένο στο Ελληνικό Γεωδαιτικό Σύστημα Αναφοράς (ΕΓΣΑ ’87) υπογεγραμμένο από Τοπογράφο ή Πολιτικό Μηχανικό, στο οποίο αποτυπώνονται οι συντεταγμένες, οι διαστάσεις και η θέση της πλωτής εξέδρας σε σχέση με την ακτογραμμή και τα όρια της καθορισθείσας Χερσαίας Ζώνης Λιμένα.
| |
− | β) Αναλυτική τεχνική περιγραφή της πλωτής εξέδρας η οποία περιλαμβάνει:
| |
− | βα) το κατασκευαστικό σχέδιο, ββ) το σχέδιο γενικής διάταξης, βγ) το σχέδιο ασφαλούς αγκύρωσης, βδ) την μελέτη αγκυροβολίας, βε) την μελέτη αντοχής, βστ) το μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο και αριθμό χρηστών της εξέδρας που δύνανται να επιβαίνουν επί αυτής ταυτόχρονα, ο μέγιστος αριθμός σκαφών και το μέγεθος αυτών που δύνανται να προσδεθούν ή να προσαρμοστούν σε αυτές ,σύμφωνα με την περ. δ της παρ. 1 του άρθρου 3, και βζ) τη μελέτη ευστάθειας αυτής υπογεγραμμένα από Ναυπηγό Μηχανικό (Α.Ε.Ι. ή Α.Τ.Ε.Ι.) και όλα στην ελληνική γλώσσα.
| |
− | γ) Βεβαίωση από τον κατασκευαστή της πλωτής εξέδρας, επίσημα μεταφρασμένη στην ελληνική γλώσσα στην περίπτωση κατά την οποία είναι ξενόγλωσση, ή ανάλυση/βεβαίωση από κρατικό (ή διαπιστευμένο) χημικό εργαστήριο, εκδοθείσας, το πλείστο, προ τριών (03) ετών από την ημερομηνία συνυποβολής της, στην οποία θα αναγράφεται ότι τα υλικά δεν είναι τοξικά και γενικά δεν επιδρούν δυσμενώς στο θαλάσσιο περιβάλλον.
| |
− | δ) Μελέτη ηλεκτρολογικής εγκατάστασης για την περίπτωση διασύνδεσης ηλεκτρολογικού εξοπλισμού με την ξηρά για ασθενείς τάσεις από 5 έως 12 Volt και χαμηλής ισχύος, η οποία να είναι απολύτως ασφαλής για τους χρήστες της πλωτής εξέδρας και του λουόμενους, υπογεγραμμένη από Ηλεκτρολόγο Μηχανικό (Α.Ε.Ι. ή Α.Τ.Ε.Ι.) στην ελληνική γλώσσα.
| |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |