Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Ρύθμιση οφειλών Εργοδότη στο Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π. - Ν.Π.Ι.Δ.»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
 
|process_official_title=Είσπραξη καθυστερούμενων εισφορών από το Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π.  – Ν.Π.Ι.Δ.
 
|process_official_title=Είσπραξη καθυστερούμενων εισφορών από το Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π.  – Ν.Π.Ι.Δ.
|process_description=Η παρούσα διαδικασία αφορά την είσπραξη των εισφορών που οφείλονται στο Ταμείο, αλλά δεν έχουν καταβληθεί από τους εργοδότες εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος, με ειδικές ημερομηνίες για τα εορταστικά δώρα. Οι καθυστερημένες πληρωμές θεωρούνται ληξιπρόθεσμες και γίνονται απαιτητές από το Ταμείο. Τα Τμήματα Ασφάλισης - Εσόδων και Οικονομικού του Ταμείου είναι υπεύθυνα για την παρακολούθηση και είσπραξη των εισφορών. Το πρώτο ελέγχει την υποβολή των μηνιαίων αρχείων και την πληρωμή των εισφορών, ενώ το δεύτερο ελέγχει τις καταθέσεις στον τραπεζικό λογαριασμό και ταυτοποιεί τις πληρωμές μέσω μοναδικού κωδικού. Σε περίπτωση μη καταβολής, αποστέλλεται ειδοποίηση και ακολουθείται η διαδικασία είσπραξης, με την επιβολή και πρόσθετου τέλους για τις καθυστερήσεις. Με απόφαση του ΔΣ, εκδίδεται Πράξη Επιβολής Εισφορών με όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες, η οποία γίνεται εκτελεστή εάν δεν εξοφληθεί η οφειλή εντός του προβλεπόμενου χρόνου. Εάν ο οφειλέτης εξοφλήσει ή ζητήσει ρύθμιση εντός 60 ημερών, το Τμήμα Οικονομικού καταχωρεί την πληρωμή ή ακολουθεί την αντίστοιχη διαδικασία. Αν δεν γίνει εξόφληση ή ρύθμιση, το Ταμείο προχωρά σε αναγκαστική είσπραξη. Μετά την πάροδο 60 ημερών από την ατομική ειδοποίηση, το Τμήμα Ασφάλισης και Εσόδων εκδίδει κατασχετήριο για τους λογαριασμούς του οφειλέτη και του νομίμου εκπροσώπου του, το οποίο επιδίδεται μέσω δικαστικού επιμελητή. Εάν η κατάσχεση δεν καλύψει το χρέος, ακολουθεί έρευνα για εντοπισμό ακινήτων του οφειλέτη. Αν βρεθεί ελεύθερο ακίνητο, το ΔΣ μπορεί να αποφασίσει την κατάσχεσή του. Αν το ακίνητο είναι βεβαρημένο, το θέμα συζητείται στο ΔΣ. Εάν δεν βρεθεί ακίνητο, το ΔΣ αποφασίζει για την περαιτέρω διερεύνηση. Η νομική υπηρεσία και ο Διευθυντής είναι υπεύθυνοι για την παρακολούθηση της υπόθεσης μέχρι τον πλειστηριασμό, με τακτική ενημέρωση του ΔΣ. Η διαδικασία αναγκαστικής είσπραξης μπορεί να διακοπεί ή να ανασταλεί μόνο με δικαστική απόφαση που αναστέλλει την εκτέλεση. Αν ο οφειλέτης έχει προσφύγει δικαστικά, αλλά δεν υπάρχει απόφαση αναστολής, η διαδικασία συνεχίζεται, εκτός αν υπάρξει αντίθετη γνώμη από τον Διευθυντή του Ταμείου, τη Νομική Υπηρεσία ή τον Πρόεδρο. Σε τέτοια περίπτωση, το θέμα συζητείται στο ΔΣ, το οποίο αποφασίζει για την πιθανή αναστολή της διαδικασίας και τη διάρκειά της.
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά την είσπραξη των εισφορών που οφείλονται στο Επαγγελματικό Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών (Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π.  – Ν.Π.Ι.Δ), καθώς δεν έχουν καταβληθεί από τους εργοδότες εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος, με ειδικές ημερομηνίες για τα εορταστικά δώρα. Οι καθυστερημένες πληρωμές θεωρούνται ληξιπρόθεσμες και γίνονται απαιτητές από το Ταμείο.
Για οφειλές που δεν έχουν εισπραχθεί και παραμένουν ανεξόφλητες, το Ταμείο εκδίδει κάθε μήνα πράξη προσαύξησης πρόσθετων τελών για την καθυστέρηση πληρωμής. Η διαδικασία επίδοσης της πράξης προσαύξησης είναι ίδια με αυτήν της Πράξης Επιβολής Εισφορών και Πρόσθετων Τελών (ΠΕΕΠΤ), δηλαδή μέσω δικαστικού επιμελητή στην έδρα του οφειλέτη. Η προσαύξηση υπολογίζεται με βάση την ημερομηνία υπολογισμού της αρχικής οφειλής όπως αυτή καθορίζεται στην αρχική ΠΕΕΠΤ. Όταν ένας οφειλέτης υποβάλλει αίτηση για ρύθμιση της οφειλής του, η αίτηση αυτή εξετάζεται από τον Διευθυντή του Ταμείου. Εάν η αίτηση πληροί τους όρους της σχετικής απόφασης του ΔΣ, τότε δίνεται εντολή για την έκδοση απόφασης ρύθμισης, η οποία καθορίζει τα στοιχεία της οφειλής, το πρόγραμμα αποπληρωμής και τις συνέπειες μη τήρησης της ρύθμισης. Η απόφαση αυτή υπογράφεται από τον Διευθυντή και αποστέλλεται στον οφειλέτη. Αν ο οφειλέτης ζητήσει ρύθμιση με διαφορετικούς όρους, πρέπει να τεκμηριώσει την οικονομική του δυνατότητα για αποπληρωμή. Η αίτηση εξετάζεται και αποφασίζεται από το ΔΣ μετά από εισήγηση του Διευθυντή. Η τήρηση της ρύθμισης παρακολουθείται μηνιαίως από το Τμήμα Οικονομικού, και σε περίπτωση μη τήρησης, η ρύθμιση χάνεται και το υπόλοιπο της οφειλής εισπράττεται μέσω της διαδικασίας αναγκαστικής είσπραξης.
 
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=80136
 
|process_org_owner=80136
 
|process_provision_org_owner_directory=258495
 
|process_provision_org_owner_directory=258495
|process_provision_org_group=3316
+
|process_provision_org_group=9232
 
|process_provision_org_directory=Επαγγελματικό Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π.  – Ν.Π.Ι.Δ
 
|process_provision_org_directory=Επαγγελματικό Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π.  – Ν.Π.Ι.Δ
 
|process_output_registries=721922, 104050
 
|process_output_registries=721922, 104050
 +
|process_remarks=Τα Τμήματα Ασφάλισης - Εσόδων και Οικονομικού του Ταμείου είναι υπεύθυνα για την παρακολούθηση και είσπραξη των εισφορών. Το πρώτο ελέγχει την υποβολή των μηνιαίων αρχείων και την πληρωμή των εισφορών, ενώ το δεύτερο ελέγχει τις καταθέσεις στον τραπεζικό λογαριασμό και ταυτοποιεί τις πληρωμές μέσω μοναδικού κωδικού. Σε περίπτωση μη καταβολής, αποστέλλεται ειδοποίηση και ακολουθείται η διαδικασία είσπραξης, με την επιβολή και πρόσθετου τέλους για τις καθυστερήσεις. Με απόφαση του Δ.Σ., εκδίδεται Πράξη Επιβολής Εισφορών με όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες, η οποία γίνεται εκτελεστή εάν δεν εξοφληθεί η οφειλή εντός του προβλεπόμενου χρόνου. Εάν ο οφειλέτης εξοφλήσει ή ζητήσει ρύθμιση εντός 60 ημερών, το Τμήμα Οικονομικού καταχωρεί την πληρωμή ή ακολουθεί την αντίστοιχη διαδικασία. Αν δεν γίνει εξόφληση ή ρύθμιση, το Ταμείο προχωρά σε αναγκαστική είσπραξη. Μετά την πάροδο 60 ημερών από την ατομική ειδοποίηση, το Τμήμα Ασφάλισης και Εσόδων εκδίδει κατασχετήριο για τους λογαριασμούς του οφειλέτη και του νομίμου εκπροσώπου του, το οποίο επιδίδεται μέσω δικαστικού επιμελητή. Εάν η κατάσχεση δεν καλύψει το χρέος, ακολουθεί έρευνα για εντοπισμό ακινήτων του οφειλέτη. Αν βρεθεί ελεύθερο ακίνητο, το ΔΣ μπορεί να αποφασίσει την κατάσχεσή του. Αν το ακίνητο είναι βεβαρημένο, το θέμα συζητείται στο ΔΣ. Εάν δεν βρεθεί ακίνητο, το ΔΣ αποφασίζει για την περαιτέρω διερεύνηση. Η νομική υπηρεσία και ο Διευθυντής είναι υπεύθυνοι για την παρακολούθηση της υπόθεσης μέχρι τον πλειστηριασμό, με τακτική ενημέρωση του ΔΣ. Η διαδικασία αναγκαστικής είσπραξης μπορεί να διακοπεί ή να ανασταλεί μόνο με δικαστική απόφαση που αναστέλλει την εκτέλεση. Αν ο οφειλέτης έχει προσφύγει δικαστικά, αλλά δεν υπάρχει απόφαση αναστολής, η διαδικασία συνεχίζεται, εκτός αν υπάρξει αντίθετη γνώμη από τον Διευθυντή του Ταμείου, τη Νομική Υπηρεσία ή τον Πρόεδρο. Σε τέτοια περίπτωση, το θέμα συζητείται στο ΔΣ, το οποίο αποφασίζει για την πιθανή αναστολή της διαδικασίας και τη διάρκειά της.
 +
Για οφειλές που δεν έχουν εισπραχθεί και παραμένουν ανεξόφλητες, το Ταμείο εκδίδει κάθε μήνα πράξη προσαύξησης πρόσθετων τελών για την καθυστέρηση πληρωμής. Η διαδικασία επίδοσης της πράξης προσαύξησης είναι ίδια με αυτήν της Πράξης Επιβολής Εισφορών και Πρόσθετων Τελών (ΠΕΕΠΤ), δηλαδή μέσω δικαστικού επιμελητή στην έδρα του οφειλέτη. Η προσαύξηση υπολογίζεται με βάση την ημερομηνία υπολογισμού της αρχικής οφειλής όπως αυτή καθορίζεται στην αρχική ΠΕΕΠΤ. Όταν ένας οφειλέτης υποβάλλει αίτηση για ρύθμιση της οφειλής του, η αίτηση αυτή εξετάζεται από τον Διευθυντή του Ταμείου. Εάν η αίτηση πληροί τους όρους της σχετικής απόφασης του ΔΣ, τότε δίνεται εντολή για την έκδοση απόφασης ρύθμισης, η οποία καθορίζει τα στοιχεία της οφειλής, το πρόγραμμα αποπληρωμής και τις συνέπειες μη τήρησης της ρύθμισης. Η απόφαση αυτή υπογράφεται από τον Διευθυντή και αποστέλλεται στον οφειλέτη. Αν ο οφειλέτης ζητήσει ρύθμιση με διαφορετικούς όρους, πρέπει να τεκμηριώσει την οικονομική του δυνατότητα για αποπληρωμή. Η αίτηση εξετάζεται και αποφασίζεται από το ΔΣ μετά από εισήγηση του Διευθυντή. Η τήρηση της ρύθμισης παρακολουθείται μηνιαίως από το Τμήμα Οικονομικού, και σε περίπτωση μη τήρησης, η ρύθμιση χάνεται και το υπόλοιπο της οφειλής εισπράττεται μέσω της διαδικασίας αναγκαστικής είσπραξης.
 +
|process_estimated_implementation_duration_min=P2M
 
|process_estimated_implementation_duration_max=P3M
 
|process_estimated_implementation_duration_max=P3M
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
Γραμμή 14: Γραμμή 16:
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger_type=Αίτηση (επιστολή)
 
|process_trigger_type=Αίτηση (επιστολή)
 +
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία
 
|process_output_type=Απόφαση, Διοικητική πράξη, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία
 
|process_output_type=Απόφαση, Διοικητική πράξη, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία
 
|process_validity_duration_set=Άπαξ
 
|process_validity_duration_set=Άπαξ
|process_provided_to=Επιχειρήσεις υγρών καυσίμων
+
|process_source=Συντάκτες
|process_tax_type=Εσωτερικές διαδικασίες
+
|process_provided_to=Επιχειρήσεις υγρών καυσίμων,Εργοδότες
|process_life_events=Απασχόληση προσωπικού,Ληξιπρόθεσμες οφειλές,Ληξιπρόθεσμες οφειλές,Ασφάλιση,Βεβαιώσεις εισφορών,Συνταξιοδότηση,Ασφαλιστικά Θέματα,Ληξιπρόθεσμες οφειλές
+
|process_tax_type=Εισφορές
 +
|process_life_events=Απασχόληση προσωπικού,Ληξιπρόθεσμες οφειλές,Ασφάλιση,Βεβαιώσεις εισφορών,Συνταξιοδότηση,Ασφαλιστικά Θέματα,Ληξιπρόθεσμες οφειλές
 
|process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή
 
|process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_min=0.00
Γραμμή 37: Γραμμή 41:
 
|process_conditions_num_id=1
 
|process_conditions_num_id=1
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
|process_conditions_type=Ασφαλιστικές
+
|process_conditions_type=Οικονομικές
 
|process_conditions_name=Η παρούσα διαδικασία αφορά την είσπραξη των εισφορών που οφείλονται στο Ταμείο, αλλά δεν έχουν καταβληθεί από τους εργοδότες εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος, με ειδικές ημερομηνίες για τα εορταστικά δώρα. Οι καθυστερημένες πληρωμές θεωρούνται ληξιπρόθεσμες και γίνονται απαιτητές από το Ταμείο.
 
|process_conditions_name=Η παρούσα διαδικασία αφορά την είσπραξη των εισφορών που οφείλονται στο Ταμείο, αλλά δεν έχουν καταβληθεί από τους εργοδότες εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος, με ειδικές ημερομηνίες για τα εορταστικά δώρα. Οι καθυστερημένες πληρωμές θεωρούνται ληξιπρόθεσμες και γίνονται απαιτητές από το Ταμείο.
 
}}
 
}}
Γραμμή 78: Γραμμή 82:
 
{{process evidences
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=5
 
|process_evidence_num_id=5
|process_evidence_type=9703
+
|process_evidence_type=8689
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
Γραμμή 98: Γραμμή 102:
 
|process_rule_decision_number=Φ.51020/5358/123
 
|process_rule_decision_number=Φ.51020/5358/123
 
|process_rule_decision_year=2013
 
|process_rule_decision_year=2013
|process_rule_description=Υπουργική Απόφαση Φ.51020/5358/123, ΦΕΚ Β’ 409/2013: «Έγκριση καταστατικού Επαγγελματικού Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών (Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π.– Ν. Π.Ι.Δ.) σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012
+
|process_rule_description=Υπουργική Απόφαση Φ.51020/5358/123, ΦΕΚ Β’ 409/2013: «Έγκριση καταστατικού Επαγγελματικού Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών (Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π.– Ν. Π.Ι.Δ.) σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012.
 
|process_rule_gazette_doc_number=409
 
|process_rule_gazette_doc_number=409
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β

Αναθεώρηση της 12:10, 27 Ιουνίου 2024



2fe9f36f-d12f-4ac7-b30f-354c10c82c0d 293612

Με μια ματιά

Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας

Ταμεία Υποχρεωτικής Επαγγελματικής Ασφάλισης, Επαγγελματικό Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π. – Ν.Π.Ι.Δ

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

6

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

2 έως 3 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά την είσπραξη των εισφορών που οφείλονται στο Επαγγελματικό Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών (Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π. – Ν.Π.Ι.Δ) από τους εργοδότες, όταν αυτές δεν έχουν καταβληθεί εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος και με ειδικές ημερομηνίες για τα εορταστικά δώρα. Οι καθυστερημένες πληρωμές θεωρούνται ληξιπρόθεσμες και γίνονται απαιτητές από το Ταμείο. Σε περίπτωση μη καταβολής, αποστέλλεται ειδοποίηση και ακολουθείται η διαδικασία είσπραξης, με την επιβολή και πρόσθετου τέλους για τις καθυστερήσεις. Με απόφαση του Δ.Σ., εκδίδεται Πράξη Επιβολής Εισφορών με όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες, η οποία γίνεται εκτελεστή εάν δεν εξοφληθεί η οφειλή εντός του προβλεπόμενου χρόνου.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Επαγγελματικό Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π. – Ν.Π.Ι.Δ

Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

Άπαξ

Παρατηρήσεις

Τα Τμήματα Ασφάλισης - Εσόδων και Οικονομικού του Ταμείου είναι υπεύθυνα για την παρακολούθηση και είσπραξη των εισφορών. Το πρώτο ελέγχει την υποβολή των μηνιαίων αρχείων και την πληρωμή των εισφορών, ενώ το δεύτερο ελέγχει τις καταθέσεις στον τραπεζικό λογαριασμό και ταυτοποιεί τις πληρωμές μέσω μοναδικού κωδικού. Σε περίπτωση μη καταβολής, αποστέλλεται ειδοποίηση και ακολουθείται η διαδικασία είσπραξης, με την επιβολή και πρόσθετου τέλους για τις καθυστερήσεις. Με απόφαση του Δ.Σ., εκδίδεται Πράξη Επιβολής Εισφορών με όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες, η οποία γίνεται εκτελεστή εάν δεν εξοφληθεί η οφειλή εντός του προβλεπόμενου χρόνου. Εάν ο οφειλέτης εξοφλήσει ή ζητήσει ρύθμιση εντός 60 ημερών, το Τμήμα Οικονομικού καταχωρεί την πληρωμή ή ακολουθεί την αντίστοιχη διαδικασία. Αν δεν γίνει εξόφληση ή ρύθμιση, το Ταμείο προχωρά σε αναγκαστική είσπραξη. Μετά την πάροδο 60 ημερών από την ατομική ειδοποίηση, το Τμήμα Ασφάλισης και Εσόδων εκδίδει κατασχετήριο για τους λογαριασμούς του οφειλέτη και του νομίμου εκπροσώπου του, το οποίο επιδίδεται μέσω δικαστικού επιμελητή. Εάν η κατάσχεση δεν καλύψει το χρέος, ακολουθεί έρευνα για εντοπισμό ακινήτων του οφειλέτη. Αν βρεθεί ελεύθερο ακίνητο, το ΔΣ μπορεί να αποφασίσει την κατάσχεσή του. Αν το ακίνητο είναι βεβαρημένο, το θέμα συζητείται στο ΔΣ. Εάν δεν βρεθεί ακίνητο, το ΔΣ αποφασίζει για την περαιτέρω διερεύνηση. Η νομική υπηρεσία και ο Διευθυντής είναι υπεύθυνοι για την παρακολούθηση της υπόθεσης μέχρι τον πλειστηριασμό, με τακτική ενημέρωση του ΔΣ. Η διαδικασία αναγκαστικής είσπραξης μπορεί να διακοπεί ή να ανασταλεί μόνο με δικαστική απόφαση που αναστέλλει την εκτέλεση. Αν ο οφειλέτης έχει προσφύγει δικαστικά, αλλά δεν υπάρχει απόφαση αναστολής, η διαδικασία συνεχίζεται, εκτός αν υπάρξει αντίθετη γνώμη από τον Διευθυντή του Ταμείου, τη Νομική Υπηρεσία ή τον Πρόεδρο. Σε τέτοια περίπτωση, το θέμα συζητείται στο ΔΣ, το οποίο αποφασίζει για την πιθανή αναστολή της διαδικασίας και τη διάρκειά της. Για οφειλές που δεν έχουν εισπραχθεί και παραμένουν ανεξόφλητες, το Ταμείο εκδίδει κάθε μήνα πράξη προσαύξησης πρόσθετων τελών για την καθυστέρηση πληρωμής. Η διαδικασία επίδοσης της πράξης προσαύξησης είναι ίδια με αυτήν της Πράξης Επιβολής Εισφορών και Πρόσθετων Τελών (ΠΕΕΠΤ), δηλαδή μέσω δικαστικού επιμελητή στην έδρα του οφειλέτη. Η προσαύξηση υπολογίζεται με βάση την ημερομηνία υπολογισμού της αρχικής οφειλής όπως αυτή καθορίζεται στην αρχική ΠΕΕΠΤ. Όταν ένας οφειλέτης υποβάλλει αίτηση για ρύθμιση της οφειλής του, η αίτηση αυτή εξετάζεται από τον Διευθυντή του Ταμείου. Εάν η αίτηση πληροί τους όρους της σχετικής απόφασης του ΔΣ, τότε δίνεται εντολή για την έκδοση απόφασης ρύθμισης, η οποία καθορίζει τα στοιχεία της οφειλής, το πρόγραμμα αποπληρωμής και τις συνέπειες μη τήρησης της ρύθμισης. Η απόφαση αυτή υπογράφεται από τον Διευθυντή και αποστέλλεται στον οφειλέτη. Αν ο οφειλέτης ζητήσει ρύθμιση με διαφορετικούς όρους, πρέπει να τεκμηριώσει την οικονομική του δυνατότητα για αποπληρωμή. Η αίτηση εξετάζεται και αποφασίζεται από το ΔΣ μετά από εισήγηση του Διευθυντή. Η τήρηση της ρύθμισης παρακολουθείται μηνιαίως από το Τμήμα Οικονομικού, και σε περίπτωση μη τήρησης, η ρύθμιση χάνεται και το υπόλοιπο της οφειλής εισπράττεται μέσω της διαδικασίας αναγκαστικής είσπραξης.

Τελευταία ενημέρωση

19/11/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα


Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Δικαστική Προσφυγή


        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Απόφαση, Διοικητική πράξη, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Είσπραξη καθυστερούμενων εισφορών από το Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π. – Ν.Π.Ι.Δ.

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Μητρώα που τηρούνται

            Μητρώο Ασφαλισμένων
            Μητρώο Εργοδοτών/ Κοινών Επιχειρήσεων

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (επιστολή)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,,,,,


            • 1 Οικονομικές Η παρούσα διαδικασία αφορά την είσπραξη των εισφορών που οφείλονται στο Ταμείο, αλλά δεν έχουν καταβληθεί από τους εργοδότες εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος, με ειδικές ημερομηνίες για τα εορταστικά δώρα. Οι καθυστερημένες πληρωμές θεωρούνται ληξιπρόθεσμες και γίνονται απαιτητές από το Ταμείο.

              Όχι Όχι

            • 1 Master Εισφορών Ψηφιακό αρχείο

              Master Εισφορών

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 4128

            • 2 Detail Εισφορών Ψηφιακό αρχείο

              Detail Εισφορών

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 4128

            • 3 Master Μητρώου - Ασφαλισμένοι Ψηφιακό αρχείο

              Master Μητρώου - Ασφαλισμένοι

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 4128

            • 4 Detail Μητρώου – Εξαρτώμενα Ψηφιακό αρχείο

              Detail Μητρώου – Εξαρτώμενα

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 4128

            • 5 Κατάσταση Βεβαίωσης Εσόδων (ΚΒΕ) Πίνακας / Κατάσταση / Κατάλογος

              Κατάσταση Βεβαίωσης Εσόδων (ΚΒΕ)

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 8689

            • 6 Ατομική ειδοποίηση ληξιπρόθεσμων οφειλών Έγγραφο

              Ατομική ειδοποίηση ληξιπρόθεσμων οφειλών

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 4084

            • Υπουργική Απόφαση Φ.51020/5358/123 2013 409 Β

              Περιγραφή Υπουργική Απόφαση Φ.51020/5358/123, ΦΕΚ Β’ 409/2013: «Έγκριση καταστατικού Επαγγελματικού Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών (Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π.– Ν. Π.Ι.Δ.) σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012.


            • Υπουργική Απόφαση Δ16/Φ.51020/36258/900 2018 2525 Β

              Περιγραφή Υπουργική Απόφαση Δ16/Φ.51020/36258/900, ΦΕΚ Β’ 2525/29-06-2018: «Έγκριση της τροποποίησης του Καταστατικού του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης «Επαγγελματικό Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών (Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π.- Ν. Π.Ι.Δ.)»


            • Απόφαση 193/1/09.03.2022 2022

              Περιγραφή Απόφαση Δ.Σ. 193/1/09.03.2022: «Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας (Αναθεώρηση)»


            • 1 Έλεγχος για καθυστερούμενες εισφορές

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Το Π.Σ. του Ταμείου ελέγχει σε μηνιαία βάση τους εργοδότες μέσω αρχείου Χρονολογικής Ανάλυσης Ανοικτών Υπολοίπων και παρακολουθεί τα απλήρωτα χρεωστικά υπόλοιπα με ανάλυση καθυστέρησης 30, 60, 90 και πέραν ημερών.

              Όχι Όχι


            • 2 Επικοινωνία με τον εργοδότη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Το Π.Σ. του Ταμείου αποστέλλει ενημερωτικά μηνύματα στον εργοδότη και στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλωθεί ως διεύθυνση επικοινωνίας.

              Όχι Όχι


            • 3 Υποβολή αίτησης για ρύθμιση οφειλών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο εργοδότης, σε συνέχεια του ελέγχου που έχει διενεργηθεί από το Τμήμα Ασφάλισης και Εσόδων, υποβάλλει αίτηση για διακανονισμό των οφειλών του.

              Όχι Όχι


            • 4 Παραλαβή και πρωτοκόλληση της αίτησης υπαγωγής σε ρύθμιση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Γραφείο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή ΤΟ Πρωτόκολλο του Ταμέιου παραλαμβάνει την αίτηση υπαγωγής σε ρύθμιση και τα συνυποβληθέντα δικαιολογητικά και αποδίδει αριθμό πρωτοκόλλου.

              Όχι Όχι


            • 5 Διαβίβαση της αίτησης υπαγωγής σε ρύθμιση στο Τμήμα Ασφάλισης και Εσόδων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το Γραφείο Πρωτοκόλλου διαβιβάζει την αίτηση και τα συνυποβληθέντα δικαιολογητικά στο Τμήμα Οικονομικού.

              Όχι Όχι


            • 6 Εισήγηση προς το Διοικητικό Συμβούλιο

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το Τμήμα Οικονομικού ετοιμάζει εισήγηση προς το Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου προκειμένου να εξεταστεί η αίτηση διακανονισμού οφειλών που υπέβαλε ο εργοδότης.

              Όχι Όχι


            • 7 Συνεδρίαση Διοικητικού Συμβουλίου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διοικητικό Συμβούλιο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Τ Διοικητικό Συμβούλιο συνεδριάζει προκειμένου να εξετάσει την αίτηση ρύθμισης οφειλών του εργοδότη.

              Όχι Όχι


            • 8 Έκδοση απόφασης επί της αίτησης ρύθμισης οφειλών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διοικητικό Συμβούλιο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το Διοικητικό Συμβούλιο αποφαίνεται επί της υποβληθείσας αίτησης ρύθμισης οφειλών του ενδιαφερόμενου και εκδίδεται η σχετική απόφαση.

              Όχι Όχι


            • 9 Αποστολή της απόφασης προς τον ενδιαφερόμενο

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το Τμήμα Οικονομικού αποστέλλει στον εργοδότη την απόφαση του Δ.Σ. επί της αίτησης υπαγωγής σε ρύθμιση.

              Όχι Ναι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.