Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 132: Γραμμή 132:
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=4
 
|process_step_num_id=4
|process_step_exit=Όχι
+
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Ανάρτηση Ω.Π. στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου
 
|process_step_title=Ανάρτηση Ω.Π. στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου

Αναθεώρηση της 11:11, 15 Μαρτίου 2024



c90bce41-d8ca-41e3-88a5-63da410ede90 598741

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

15 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην κατάρτιση του ωρολογίου προγράμματος στο οποίο περιλαμβάνονται οι ώρες διδασκαλίας μαθημάτων ανά τάξη και κατηγορία σχολείων δηλαδή ολιγοθέσια, τετραθέσια, πενταθέσια εξαθέσια και άνω.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

1 έτος

Παρατηρήσεις

Προηγείται εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Τελευταία ενημέρωση

15/03/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα

Κατάθεση

Αυτεπάγγελτη (ψηφιακά)

Κατατίθεται από

Φορείς του Δημοσίου

Τίτλος

Λειτουργία Νηπιαγωγείων - Δημοτικών σχολείων για το σχολικό έτος


Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Απόφαση, Παραγωγή εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Ωρολόγια προγράμματα δημοτικών σχολείων (ολιγοθέσιων, τετραθέσιων, πενταθέσιων, εξαθέσιων και πάνω)

            Ωρολόγια προγράμματα νηπιαγωγείων

            Κατάρτιση ωρολογίου προγράμματος δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων

            Επίσημος τίτλος

            Ωρολόγια προγράμματα σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Εισήγηση

              Τρόπος υποβολής

              Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Αμφιστρεφής

              Χρησιμοποιούμενα πληροφοριακά συστήματα

              Υφιστάμενοι κίνδυνοι και σημεία ελέγχου

              Σχετιζόμενοι δείκτες απόδοσης και διοικητικής επιβάρυνσης

              ,,


            • 1 Διοικητικές Το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου συντάσσεται το πρώτο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου. Η σύνταξη του εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος συνιστά ευθύνη του Διευθυντή ή του Προϊσταμένου του σχολείου και υλοποιείται με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο. Το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα υποβάλλεται σε τρία αντίγραφα στον Προϊστάμενο εκπαιδευτικών θεμάτων για έγκριση.

              Όχι Όχι

            • 2 Εκπαιδευτικές Στα δημοτικά σχολεία κάθε μάθημα διδάσκεται αποκλειστικά από έναν μόνο εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ 70 Δασκάλων ή από έναν εκπαιδευτικό της αντίστοιχης ειδικότητας, όταν πρόκειται για τα μαθήματα ειδικοτήτων που προβλέπονται στο ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα. Εξαίρεση αποτελούν τα διδακτικά αντικείμενα της αισθητικής αγωγής, Εικαστικά, Μουσική, Θεατρική Αγωγή, τα οποία μπορούν να ανατίθενται σε περισσότερους από έναν εκπαιδευτικούς. Κατά την υλοποίηση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οργανώνουν, συντονίζουν και διδάσκουν με προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 70 Δασκάλων και ακολούθως οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων που υπηρετούν στη σχολική μονάδα. 7. Σε περιπτώσεις μη κάλυψης των διδακτικών ωρών από εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων κλάδων, τα διδακτικά αντικείμενα της Αισθητικής Αγωγής και της Φυσικής Αγωγής δύναται να ανατεθούν και σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων. Ειδικότερα για τα 4/θέσια και 5/θέσια Δημοτικά Σχολεία η διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ), δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων οι οποίοι διαθέτουν πιστοποίηση Β΄ επιπέδου στις ΤΠΕ.

              Όχι Όχι

            • 3 Εκπαιδευτικές Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων γίνεται η κατανομή των τάξεων/τμημάτων το δεύτερο δεκαήμερο του Ιουνίου, εφόσον είναι δυνατόν και δεν υπάρχουν μεταβολές ή ελλείψεις διδακτικού προσωπικού. Σε διαφορετική περίπτωση η κατανομή των τάξεων και των τμημάτων μπορεί να πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια του πρώτου δεκαημέρου του σχολικού έτους. Για την κατανομή των τάξεων/τμημάτων λαμβάνονται υπόψη τα εξής: α) ο χρόνος ανάληψης τμήματος από εκπαιδευτικό να μην υπερβαίνει τη συνεχόμενη διετία. Η ανάληψη του ίδιου τμήματος από εκπαιδευτικό για τρίτη συνεχόμενη χρονιά γίνεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων, παιδαγωγικά τεκμηριωμένη, ύστερα από σύμφωνη γνώμη του συντονιστή εκπαιδευτικού έργου. Επισημαίνεται ότι δεν επιτρέπεται η ανάληψη τμήματος από τον ίδιο εκπαιδευτικό πέραν της τριετίας, συνεχόμενης ή μη. β) συνιστάται να αποφεύγεται η κατ’ εξακολούθηση ανάληψη των ίδιων τάξεων ή κύκλου τάξεων (π.χ. Α’ -Β’ Δημοτικού) από τον ίδιο εκπαιδευτικό. γ) συνιστάται, επίσης, στους εκπαιδευτικούς για παιδαγωγικούς και λόγους δεοντολογίας να μην αναλαμβάνουν τμήματα στα οποία φοιτούν τα τέκνα τους. δ) ο Σύλλογος Διδασκόντων, με σχετική απόφασή του, καθορίζει τα κριτήρια για την κατανομή τμημάτων και τάξεων, λαμβάνοντας υπόψη τις επιμέρους ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας. Η υπηρεσιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών (όπως χρόνια υπηρεσίας, οργανικά τοποθετημένος, αναπληρωτής, αποσπασμένος) δεν μπορεί να αποτελεί κριτήριο για την κατανομή των τμημάτων και των τάξεων ανάμεσα στα μέλη του εκπαιδευτικού προσωπικού.

              Όχι Όχι

            • 4 Εκπαιδευτικές Έως ότου τοποθετηθεί στη σχολική μονάδα το σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού για την πλήρη ανάπτυξη του Εβδομαδιαίου Ωρολόγιου Προγράμματος Διδασκαλίας, αυτό αναμορφώνεται προσωρινά, με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων σε συνεργασία με τον Προϊστάμενο εκπαιδευτικών θεμάτων και ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή. Συγκεκριμένα, αξιοποιείται πλήρως το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο από τις διδακτικές ώρες των εκπαιδευτικών που είναι ήδη τοποθετημένοι στη σχολική μονάδα.

              Όχι Όχι

            • 5 Εκπαιδευτικές Στα συστεγαζόμενα σχολεία το ωρολόγιο πρόγραμμα διαμορφώνεται ύστερα από συνεργασία των Διευθυντών ή Προϊσταμένων και του Συλλόγου Διδασκόντων των σχολείων αυτών, ώστε να διευκολύνεται η συμπλήρωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών από το ένα σχολείο στο άλλο και να εξασφαλίζονται όλες οι δυνατότητες εφαρμογής ενιαίου ωρολογίου προγράμματος.

              Ναι Ναι

            • Προεδρικό Διάταγμα 11 79/2017 2017 109 Α

              Περιγραφή Περιλαμβάνονται οι ώρες διδασκαλίας μαθημάτων ανά τάξη και ανά κατηγορία σχολείων (ολιγοθέσιων, τετραθέσιων, πενταθέσιων, εξαθέσιων και άνω), ο έχων την ευθύνη παρακολούθησης, η ανάθεση μαθημάτων ανά κατηγορία και κλάδο.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20170100109

            • 1 Εγκύκλιος λειτουργίας Νηπιαγωγείων-Δημοτικών σχολείων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Αρχές Σεπτεμβρίου αποστέλλεται στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης η εγκύκλιος λειτουργίας, όπου στο κεφ. 3 περιγράφεται η κατάρτιση των ωρολογίων προγραμμάτων.

              Όχι Όχι


            • 2 Σύνταξη Ωρολογίου Προγράμματος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια υπηρεσία

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το Ω.Π. συντάσσεται με ευθύνη του Διευθυντή/Προϊσταμένου της σχολικής μονάδας.

              Όχι Όχι


            • 3 Έλεγχος- έγκριση Ω.Π. από Προϊστάμενο εκπαιδευτικών θεμάτων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια υπηρεσία

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα υποβάλλεται σε τρία αντίγραφα στον Προϊστάμενο εκπαιδευτικών θεμάτων για έγκριση. Ο Προϊστάμενος εκπαιδευτικών θεμάτων επιστρέφει ένα θεωρημένο αντίγραφο στο σχολείο και ένα αντίγραφο στον οικείο Διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

              Όχι Όχι


            • 4 Ανάρτηση Ω.Π. στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Διευθυντής

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου επιστρέφεται στη σχολική μονάδα και αναρτάται στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου.

              Όχι Ναι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.