|
|
Γραμμή 39: |
Γραμμή 39: |
| |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα | | |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| |process_application_description=Αίτηση Ε06-01/1 μαζί με το προσάρτημα αυτού Ε06-01/1-Π. | | |process_application_description=Αίτηση Ε06-01/1 μαζί με το προσάρτημα αυτού Ε06-01/1-Π. |
| + | |process_application_note=H αίτηση μπορεί να αποσταλεί με e-mail στη διεύθυνση: dedaple@hcg.gr |
| |process_uuid=c2348b06-c064-4cc2-98b9-4135f626cb63 | | |process_uuid=c2348b06-c064-4cc2-98b9-4135f626cb63 |
| |process_id=619978 | | |process_id=619978 |
Αναθεώρηση της 10:18, 3 Απριλίου 2024
c2348b06-c064-4cc2-98b9-4135f626cb63
619978
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Διεύθυνση Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ΔΕΔΑΠΛΕ)., ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην εφαρμογή του Κώδικα ISPS στη ναυτιλία που αποσκοπεί στην αποτροπή και καταστολή ενεργειών όσον αφορά στα πλοία και τις λιμενικές εγκαταστάσεις. Η πλήρης εφαρμογή του Κώδικα πραγματοποιείται με δύο ευδιάκριτα διαφορετικές φάσεις: α) Αρχική πιστοποίηση και β) Περιοδικοί έλεγχοι και έλεγχοι ανανέωσης.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης
ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Διεύθυνση Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ΔΕΔΑΠΛΕ).
Αίτηση
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Αίτηση Ε06-01/1 μαζί με το προσάρτημα αυτού Ε06-01/1-Π.
Σημειώσεις
H αίτηση μπορεί να αποσταλεί με e-mail στη διεύθυνση: dedaple@hcg.gr
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Παραγωγή εγγράφου
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Έκδοση / Ανανέωση / Θεώρηση του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ) κατά ISPS
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), email
ΔΔ
13
0
0
29883
Όχι
3888000
1641600
P5Y
Καθορισμένη
Ταυτοποιητικό έγγραφο
87301
8210
Συντάκτες"Συντάκτες" is not in the list (EU-GO, EU-GO (υποστηρικτική)) of allowed values for the "Process source" property.
Δικαιολογητικό
Η διαδικασία αφορά στην εφαρμογή του Κώδικα ISPS στη ναυτιλία που αποσκοπεί στην αποτροπή και καταστολή ενεργειών όσον αφορά στα πλοία και τις λιμενικές εγκαταστάσεις. Η πλήρης εφαρμογή του Κώδικα πραγματοποιείται με δύο ευδιάκριτα διαφορετικές φάσεις: α) Αρχική πιστοποίηση και β) Περιοδικοί έλεγχοι και έλεγχοι ανανέωσης.
7231.00
7231.00
0
0
1
10 ημέρες}}
}}
}}
1
Επαγγελματικές
Ο αιτών πρέπει να είναι ο διαχειριστής ή πλοιοκτήτης ή πράκτορας του πλοίου ή εξουσιοδοτημένος από την πλοιοκτήτρια/διαχειρίστρια εταιρεία.
Όχι
Όχι
1
Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT.
70 €
Όχι
2
Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT.
126 €
Όχι
3
Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT.
224 €
Όχι
4
Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT.
371 €
Όχι
5
Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT.
560 €
Όχι
6
Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT.
100 €
Όχι
7
Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT.
180 €
Όχι
8
Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT
320 €
Όχι
9
Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT
530 €
Όχι
10
Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT.
800 €
Όχι
11
Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT
50 €
Όχι
12
Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT.
90 €
Όχι
13
Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT
160 €
Όχι
14
Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT
265 €
Όχι
15
Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT
400 €
Όχι
16
Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 0-100 GT
150 €
Όχι
17
Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT.
270 €
Όχι
18
Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT
480 €
Όχι
19
Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT.
795 €
Όχι
20
Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT.
1200 €
Όχι
21
Έκδοση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία.
30 €
Όχι
22
Έκδοση IISSC σε πλοία με ελληνική σημαία.
30 €
Όχι
23
Έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία.
30 €
Όχι
1
Αναφορά Ελέγχου πλοίου από ελεγκτή ISPS του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (ΥΝΑΝΠ).
Έκθεση
Αναφορά Ελέγχου πλοίου από ελεγκτή ISPS του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (ΥΝΑΝΠ).
Κατάθεση από:
Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα)
Κατατίθεται από:
Φορείς του Δημοσίου
Σημειώσεις:
Η Αναφορά Ελέγχου (έντυπο ISPS 04) θα πρέπει να είναι ακριβής και πλήρης, απεικονίζοντας το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα του ελέγχου. Η αναφορά πρέπει να συνοδεύεται από:
Ερωτηματολόγιο για έλεγχο του συστήματος προειδοποίησης ασφαλείας πλοίου (SSAS), Πρόγραμμα ελέγχων σε θέματα ασφαλείας (ISPS Code) (έντυπο ISPS 02),
Πίνακας ελέγχου ασφαλείας πλοίου (έντυπο ISPS 03), Mη συμμορφώσεις (έντυπο ISPS 05), Συγκεντρωτικό πίνακα μη συμμορφώσεων (έντυπο ISPS 06), Κατάλογος ελέγχου (check list) το οποίο δεσμεύει κατ’ ελάχιστον τον ελεγκτή και χρησιμοποιείται για υποβοήθηση του έργου του (έντυπο ISPS 07 ή έντυπο ISPS 08).
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
6631
Διεθνής Σύμβαση
Άλλο
Κανονισμός
725
2004
1
Παραλαβή αιτήματος του ενδιαφερόμενου για έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ)
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια Διεύθυνση
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
1. Η εταιρεία που επιθυμεί το πλοίο της να πιστοποιηθεί στο πλαίσιο του Κώδικα ISPS από τη Διεύθυνση Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ΔΕΔΑΠΛΕ), θα πρέπει να υποβάλλει έγκαιρα την αίτηση σύμφωνα με το Ε06-01/1 Έντυπο ΥΕΝ/ΚΕΕΠ και το προσάρτημα αυτού (Ε06-01/1-Π). Η αίτηση θα συνοδεύεται με την απόδειξη έκδοσης και πληρωμής του προβλεπόμενου e-παράβολου ελέγχου. Η εταιρία στέλνει τον φάκελο με την τυποποιημένη αίτηση και τα λοιπά δικαιολογητικά στο Τμήμα Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας πλοίων (ΔΕΔΑΠΛΕ-Β), είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε ταχυδρομικά είτε την υποβάλλει ιδιοχείρως με εκπρόσωπο της.
Όχι
Όχι
2
Πρωτοκόλληση αίτησης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια Διεύθυνση
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
2. Το Τμήμα Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας πλοίων (ΔΕΔΑΠΛΕ-Β) παραλαμβάνει και στέλνει την αίτηση ως εισερχόμενο στην Γραμματεία του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων να πάρει πρωτόκολλο.
Όχι
Όχι
3
Ανάθεση έργου σε ελεγκτή
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Τμηματάρχης
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
3. Μετά την αίτηση της εταιρείας ως ανωτέρω εκδίδεται με μέριμνα του αρμοδίου Τμηματάρχη και εγκρίνεται από τον Διευθυντή ανάθεση του έργου σε Ελεγκτή του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (ΥΝΑΝΠ), σύμφωνα με το έντυπο Ε-07-01/1, ενώ παράλληλα προωθείται προς την ιεραρχία του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ η έγκριση της μετακίνησης του Ελεγκτή εφόσον απαιτείται.
Όχι
Όχι
4
Ενημέρωση ελεγκτή - Έλεγχος φακέλου πλοίου
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Έλεγχος
Περιγραφή
4. Ο Ελεγκτής μετά την λήψη της σχετικής ανάθεσης διενέργειας ελέγχου, πρωτίστως μεριμνά για την ενημέρωσή του μελετώντας το ΣΑΠ και ελέγχοντας τον φάκελο του πλοίου για πιθανές προηγούμενες εκκρεμότητες, εφ’ όσον υπάρχουν. Ο Ελεγκτής ελέγχει την πληρότητα, την ορθότητα και τη νομιμότητα των υποβληθέντων δικαιολογητικών του φακέλου και επικοινωνεί με την Διαχειρίστρια εταιρία για τον προγραμματισμό του ελέγχου, ώστε κατά τη διάρκεια του ελέγχου να υπάρχει όλο το σχετικό αρχείο από μεριάς της εταιρίας έτοιμο καθώς και η διαθεσιμότητα του πλοίου.
Όχι
Όχι
5
Προετοιμασία ελέγχου από τον ελεγκτή
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Έλεγχος
Περιγραφή
5. Ο Ελεγκτής σε συνεννόηση με την Εταιρία ορίζει την ημερομηνία έναρξης και την διάρκεια του ελέγχου.
Όχι
Όχι
6
Έγκριση μετακίνησης ελεγκτή
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια υπηρεσία
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
6. Η έγκριση της μετακίνησης, εφόσον ο έλεγχος είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των εξήντα (60) χιλιομέτρων από την Υπηρεσία του Ελεγκτή, αποτελεί μία υπο-διαδικασία που απαιτεί να πάρει έγκριση και υπογραφή από τον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ και από τον Διευθυντή Προσωπικού για μετακινήσεις εντός Ελληνικής Επικράτειας, ενώ επιπρόσθετα απαιτεί την έγκριση και από τον Κλαδάρχη ΚΕΠ, τον Κλαδάρχη Διοίκησης και τον Υπαρχηγό σε περίπτωση εκτός επικράτειας.
Όχι
Όχι
7
Έλεγχος πλοίου
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Έλεγχος
Περιγραφή
7. Ο έλεγχος πλοίου διενεργείται προκειμένου να ελεγχθεί η συμμόρφωση του πλοίου με τις απαιτήσεις του Κώδικα ISPS και η αποτελεσματική εφαρμογή του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου. Ο ελεγκτής αξιολογεί την αποτελεσματικότητα του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου βάσει της τεκμηρίωσης που παρουσιάζεται επί του πλοίου και των αντικειμενικών στοιχείων της εφαρμογής του.
Όχι
Όχι
8
Προετοιμασία αναφοράς ελέγχου ελεγκτή
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
8. Μετά τον έλεγχο, ο ελεγκτής προετοιμάζει τα αποτελέσματα του ελέγχου. Τα "αποτελέσματα ελέγχου" τεκμηριώνονται κατά τρόπο σαφή και συνοπτικό και υποστηρίζονται από αντικειμενικά στοιχεία, Για κάθε διαπίστωση αντικανονικότητας καθορίζεται η διάταξη, που προβλέπεται. Η αναφορά ελέγχου απεικονίζει το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Όχι
Όχι
9
Αποτελέσματα ελέγχου
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
9. Ο ελεγκτής ανασκοπεί τα αποτελέσματα προκειμένου να γίνει ο χαρακτηρισμός των διαπιστώσεων ως μη-συμμορφώσεις ή όχι.
Όχι
Όχι
10
Αναφορά ελέγχου
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
10. Στη συνέχεια εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, είτε εισηγείται την έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του πιστοποιητικού, είτε δίνει συγκεκριμένο χρόνο στην πλοιοκτήτρια για να συμμορφωθεί με τις παρατηρήσεις μη συμμόρφωσης, που έχει διαπιστώσει. Ο ελεγκτής στην αναφορά ελέγχου, που συντάσσει, προτείνει την αναγκαιότητα ή μη επιπρόσθετου ελέγχου. και πρέπει να αναφέρει και τους λόγους που τον επιβάλλουν. Σε περιπτώσεις ιδιόμορφων ή κρίσιμων διορθωτικών ενεργειών αποφασίζεται αν η ολοκλήρωση των διορθωτικών ενεργειών θα ελεγχθεί από ελεγκτή, με νέα επίσκεψή του στο πλοίο, όπου ακολουθείται η ίδια διαδικασία.
Όχι
Όχι
11
Έγκριση ανάθεσης και υπογραφές
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Διευθυντής
Τρόπος Υλοποίησης
Υπογραφή
Περιγραφή
11.Το Έντυπο Ανάθεσης μαζί με την Αναφορά Ελέγχου δίνεται από τον Ελεγκτή στον Τμηματάρχη και μετά στο Διευθυντή Διεύθυνση Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ΔΕΔΑΠΛΕ) για έγκριση και υπογραφές.
Όχι
Όχι
12
Έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ)
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Διευθυντής
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
12. Σε περίπτωση που η αναφορά είναι θετική εκδίδεται / θεωρείται / ανανεώνεται το Διεθνές Πιστοποιητικό Ασφάλειας.
Όχι
Όχι
13
Επιστροφή του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ) στην Υπηρεσία μας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
13. Σε περίπτωση παύσης ισχύος του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία προς ακύρωση. Σε περίπτωση έκδοσης οριστικού Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου ή ανανέωσης του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία το παλαιό πιστοποιητικό.
Η διαδικασία υλοποιείται στο Τμήμα Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας πλοίων, (ΔΕΔΑΠΛΕ-Β) της Διεύθυνσης Ελέγχου Διαχείρισης της ασφάλειας πλοίων και λιμενικών εγκαταστάσεων του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων.
Οι συμμετέχοντες στη διαδικασία είναι ο ελεγκτής, ο Τμηματάρχης του ΔΕΔΑΠΛΕ-Β’ και ο Διευθυντής ΔΕΔΑΠΛΕ.
Όχι
Όχι
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.