Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «Φόρμα:Διαδικασίες»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 486: Γραμμή 486:
 
=Ψηφιακά Βήματα=
 
=Ψηφιακά Βήματα=
 
<div class="emd-info">
 
<div class="emd-info">
<p>Συμπληρώστε για διαδικασίες που υλοποιούνται αποκλειστικά με ψηφιακά βήματα. Σε περιπτώσεις διαδικασιών που εκτελούνται με συνδυασμό χειροκίνητων και ψηφιακών βημάτων, συμπληρώστε μόνο στο πεδίο «Πώς παρέχεται (Βήματα)». Τα βήματα καταγράφονται από τη σκοπιά του φορέα (κανονικού και όποιου άλλου εμπλέκεται) και όχι από την πλευρά του πολίτη. (τα βήματα του φορέα είναι υπερσύνολο των βημάτων του πολίτη, συνεπώς μπορείτε σε αυτά που έχουν τη διπλή ιδιότητα, να υποσημειώνετε και τα τυχόν βήματα του πολίτη). Δείτε στο [https://howto.gov.gr/mod/book/view.php?id=1531 howto] την αντίστοιχη ενότητα.</p>
+
<p>Συμπληρώστε για διαδικασίες που υλοποιούνται αποκλειστικά με ψηφιακά βήματα και χρήση διαλειτουργικοτήτων. Σε περιπτώσεις διαδικασιών που εκτελούνται με συνδυασμό χειροκίνητων και ψηφιακών βημάτων, συμπληρώστε μόνο την ενότητα «Βήματα». Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να συμπληρώσετε τουλάχιστον τρία βήματα. Τα βήματα καταγράφονται από τη σκοπιά του φορέα (κανονικού και όποιου άλλου εμπλέκεται) και όχι από την πλευρά του πολίτη. (τα βήματα του φορέα είναι υπερσύνολο των βημάτων του πολίτη, συνεπώς μπορείτε σε αυτά που έχουν τη διπλή ιδιότητα, να υποσημειώνετε και τα τυχόν βήματα του πολίτη). Δείτε στο [https://howto.gov.gr/mod/book/view.php?id=1531 howto] την αντίστοιχη ενότητα.</p>
 
</div>
 
</div>
 
{{{for template|process steps digital|multiple|label=Πώς Παρέχεται Ψηφιακά (Βήματα)}}}
 
{{{for template|process steps digital|multiple|label=Πώς Παρέχεται Ψηφιακά (Βήματα)}}}

Αναθεώρηση της 16:09, 11 Ιουνίου 2024


Επιλέξατε τη Δημιουργία διαδικασίας. Διαβάστε παρακάτω ορισμένες συμβουλές για την ορθότερη καταχώρισή της:

Πριν ξεκινήσετε

  • Συγκεντρώστε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και πληροφορίες που χρειάζεστε για την εισαγωγή της διαδικασίας.
  • Βεβαιωθείτε ότι η διαδικασία που θέλετε να εισάγετε δεν έχει ήδη καταχωριστεί, κάνοντας τις σχετικές αναζητήσεις μέσω της αναζήτησης.
  • Βεβαιωθείτε ότι στο πάνω μέρος της οθόνης αναγράφεται το «όνομα χρήστη» (user name) που χρησιμοποιείτε. Αν δεν αναγράφεται σημαίνει ότι είστε εκτός συστήματος και τα δεδομένα σας ΔΕΝ θα αποθηκευτούν. Συνδεθείτε και συνεχίστε.

Κατά την εισαγωγή

  • Κατά την εισαγωγή των τίτλων, χρησιμοποιήστε πεζά γράμματα, εκτός του πρώτου γράμματος ενός τίτλου. Σε άρθρα, συνδέσμους και προθέσεις χρησιμοποιήστε μόνο πεζά γράμματα. Παράδειγμα τίτλου διαδικασίας: «Αδειοδότηση φαρμακείου σε άτομα με κινητικά προβλήματα»
  • Σε κάθε πεδίο με ελεύθερο κείμενο χρησιμοποιήστε πεζά γράμματα και όχι κεφαλαία.
  • Κάντε συχνά αποθήκευση της διαδικασίας και συνεχίστε την επεξεργασία σας. Αν εισαγάγετε πολλά δεδομένα υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να χαθούν λόγω απώλειας της σύνδεσής σας.
  • Η διαδικασία εμφανίζεται στον πολίτη, μόνο όταν επιλεχθεί η κατάσταση «Δημοσιευμένη», συνεπώς μέχρι εκείνη τη στιγμή επεξεργαστείτε χωρίς τον φόβο εμφάνισης λανθασμένων πληροφοριών.

Όταν ολοκληρώσετε

  • Σιγουρευτείτε ότι έχετε συμπληρώσει όλα τα υποχρεωτικά πεδία, διότι αν δεν συμπληρωθούν, το πληροφοριακό σύστημα δεν θα επιτρέψει την αποθήκευση της διαδικασίας.
  • Όταν ολοκληρώσετε την εισαγωγή μιας διαδικασίας, με τα πλήρη της στοιχεία, πρέπει να την υποβάλετε στον Διαχειριστή για έγκριση.

Και μία πολύ χρήσιμη συμβουλή

  • Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας μιας διαδικασίας μπορείτε να ανοίγετε σε πάνω από μία καρτέλα (tab) το ΕΜΔ. Η ενέργεια αυτή μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην καταχώριση.


Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.