Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Έλεγχος από ΕΕΤΤ των Εκθέσεων Αξιολόγησης Συμμόρφωσης Παρόχων Εγκεκριμένων Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 23: Γραμμή 23:
 
|process_tax_type=Έλεγχοι
 
|process_tax_type=Έλεγχοι
 
|process_life_events=Τηλεπικοινωνίες
 
|process_life_events=Τηλεπικοινωνίες
 +
|process_sdg_resource=Αίτηση θεραπείας, Δικαστική Προσφυγή
 +
|process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο
 +
|process_sdg_lack_of_response_rule_other=Ορισμός νέας προθεσμίας
 +
|process_sdg_notes=Η προθεσμία των 3 μηνών για την ολοκλήρωση του ελέγχου συμμόρφωσης μπορεί να παραταθεί με επιστολή της ΕΕΤΤ στον πάροχο
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_max=0.00
 
|process_cost_max=0.00

Αναθεώρηση της 16:00, 10 Ιουλίου 2024



231d82a9-deae-41fe-8209-d847114c0852 231829

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΤΟΜΕΑ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

3 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στον έλεγχο από την ΕΕΤΤ της Έκθεσης Αξιολόγησης της Συμμόρφωσης (ΕΑΣ), εκδοθείσας από Οργανισμό Αξιολόγησης της Συμμόρφωσης

(Conformity Assessment Body - CAB).

Οι πάροχοι εγκεκριμένων υπηρεσιών εμπιστοσύνης υποχρεούνται στην υποβολή ΕΑΣ: α) τουλάχιστον κάθε 2 έτη για όλες τις εγκεκριμένες υπηρεσίες που παρέχουν, β) για την έγκριση παροχής εγκεκριμένης υπηρεσίας, και γ) κατά περίπτωση όταν προγραμματίζουν σημαντικές αλλαγές που δεν καλύπτονται από την υπάρχουσα αξιολόγηση.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΤΟΜΕΑ


Διάρκεια Ισχύος

Αόριστη

Παρατηρήσεις

Μη επιτυχής αξιολόγηση συμμόρφωσης μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα την απόσυρση μέρους ή όλων των εγκεκριμένων υπηρεσιών του παρόχου, ή και τη διαγραφή του από το Μητρώο Παρόχων Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης της ΕΕΤΤ

Τελευταία ενημέρωση

17/10/2024

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο, Ψηφιακή υπογραφή, Κωδικοί χρήστη σε πλατφόρμα

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Αίτηση θεραπείας, Δικαστική Προσφυγή

        Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:

        Ορισμός νέας προθεσμίαςΆλλο

        Η προθεσμία των 3 μηνών για την ολοκλήρωση του ελέγχου συμμόρφωσης μπορεί να παραταθεί με επιστολή της ΕΕΤΤ στον πάροχο

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Απόφαση, Ενημέρωση Μητρώου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Έλεγχος εκθέσεων αξιολόγησης συμμόρφωσης παρόχων εγκεκριμένων υπηρεσιών εμπιστοσύνης

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Μητρώα που τηρούνται

            Κατάλογος εμπίστευσης εγκεκριμένων παρόχων υπηρεσιών εμπιστοσύνης
            Μητρώο παρόχων υπηρεσιών εμπιστοσύνης

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση

              Τρόπος υποβολής

              email

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,


              Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.