|
|
| Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| | {{process | | {{process |
| | |process_official_title=Προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών μουσικών ειδικεύσεων, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας έως ενός (1) διδακτικού έτους, από την 1η Σεπτεμβρίου έως την30ή Ιουνίου του επόμενου έτους, για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών στα Μουσικά Σχολεία | | |process_official_title=Προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών μουσικών ειδικεύσεων, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας έως ενός (1) διδακτικού έτους, από την 1η Σεπτεμβρίου έως την30ή Ιουνίου του επόμενου έτους, για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών στα Μουσικά Σχολεία |
| − | |process_description=Η διαδικασία αφορά τη πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών μουσικών ειδικεύσεων, με σχέση εργασίας ι.δ.ο.χ. στα Μουσικά σχολεία. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Αθλητισμού και Θρησκευμάτων καλούνται κατ’ έτος οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί μουσικών ειδικεύσεων που είναι εγγεγραμμένοι στον αξιολογικό Πίνακα Α΄ που καταρτίζει το Α.Σ.Ε.Π. να υποβάλουν δήλωση προτίμησης για πρόσληψη ως αναπληρωτές στα Μουσικά σχολεία, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία που ορίζεται στην ίδια απόφαση. Η ανωτέρω δήλωση προτίμησης υποβάλλεται άπαξ κατ’ έτος και είναι αμετάκλητη. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στην πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών μουσικών ειδικεύσεων, με σχέση εργασίας ΙΔΟΧ στα Μουσικά σχολεία. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Αθλητισμού και Θρησκευμάτων καλούνται κατ’ έτος οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί μουσικών ειδικεύσεων που είναι εγγεγραμμένοι στον αξιολογικό Πίνακα Α΄ που καταρτίζει το Α.Σ.Ε.Π. να υποβάλουν δήλωση προτίμησης για πρόσληψη ως αναπληρωτές στα Μουσικά σχολεία, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία που ορίζεται στην ίδια απόφαση. Η ανωτέρω δήλωση προτίμησης υποβάλλεται άπαξ κατ’ έτος και είναι αμετάκλητη. |
| | |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| | |process_org_owner=40151 | | |process_org_owner=40151 |
| Γραμμή 18: |
Γραμμή 18: |
| | |process_provided_to=Εκπαιδευτικούς | | |process_provided_to=Εκπαιδευτικούς |
| | |process_tax_type=Αιτήσεις,Αξιολογήσεις,Διορισμοί | | |process_tax_type=Αιτήσεις,Αξιολογήσεις,Διορισμοί |
| − | |process_life_events=Εκπαίδευση, Απασχόληση στο δημόσιο τομέα, Θέματα εκπαίδευσης | + | |process_life_events=Εκπαίδευση,Θέματα εκπαίδευσης,Απασχόληση στο δημόσιο τομέα |
| | |process_sdg_resource=Ιεραρχική Προσφυγή | | |process_sdg_resource=Ιεραρχική Προσφυγή |
| | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη |
| Γραμμή 34: |
Γραμμή 34: |
| | |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| | + | |process_govgr_codes=15465 |
| | + | |process_govgr_full_info=15465 |
| | |process_application_type=Αίτηση / Υπεύθυνη δήλωση | | |process_application_type=Αίτηση / Υπεύθυνη δήλωση |
| | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| Γραμμή 200: |
Γραμμή 202: |
| | |process_step_duration_max=P7D | | |process_step_duration_max=P7D |
| | |process_step_description=Οι προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα Μουσικά σχολεία ανά φάση προσλήψεων αναρτώνται στον διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι σχετικές αποφάσεις πρόσληψης των αναπληρωτών αναρτώνται στο διαδικτυακό πρόγραμμα Διαύγεια. | | |process_step_description=Οι προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα Μουσικά σχολεία ανά φάση προσλήψεων αναρτώνται στον διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι σχετικές αποφάσεις πρόσληψης των αναπληρωτών αναρτώνται στο διαδικτυακό πρόγραμμα Διαύγεια. |
| − | }}
| |
| − | {{process provision digital locations
| |
| − | |process_provision_digital_location_title=Πληροφοριακό Σύστημα Ο.Π.Σ.Υ.Δ.
| |
| − | |process_provision_digital_location_url=https://opsyd.sch.gr/
| |
| | }} | | }} |
| | {{process useful links | | {{process useful links |