|
|
| Γραμμή 30: |
Γραμμή 30: |
| | |process_evidence_alternative_total_number=0 | | |process_evidence_alternative_total_number=0 |
| | |process_evidence_prerequisite_total_number=1 | | |process_evidence_prerequisite_total_number=1 |
| − | |process_evidence_total_number=5 | + | |process_evidence_total_number=6 |
| | |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| Γραμμή 120: |
Γραμμή 120: |
| | |process_evidence_note=Οι υποβαλλόμενες μελέτες, οι εγκαταστάσεις, κατασκευές, κύρια και βοηθητικά κτίρια, έργα υποδομών, εξοπλισμοί και βοηθήματα θα πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις της εθνικής και διεθνούς νομοθεσίας καθώς και τις προδιαγραφές και απαιτήσεις των εκάστοτε ισχυουσών διατάξεων των σχετικών Παραρτημάτων της Σύμβασης του Σικάγο. | | |process_evidence_note=Οι υποβαλλόμενες μελέτες, οι εγκαταστάσεις, κατασκευές, κύρια και βοηθητικά κτίρια, έργα υποδομών, εξοπλισμοί και βοηθήματα θα πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις της εθνικής και διεθνούς νομοθεσίας καθώς και τις προδιαγραφές και απαιτήσεις των εκάστοτε ισχυουσών διατάξεων των σχετικών Παραρτημάτων της Σύμβασης του Σικάγο. |
| | Το κόστος των μελετών, κατασκευών, εξοπλισμών, υποδομών, ολοκλήρωσης απαιτουμένων έργων, των οπτικών βοηθημάτων, του απαιτούμενου εξοπλισμού και καθώς και κάθε άλλης συσκευής ή μηχανήματος απαραίτητου για τη λειτουργία και την ασφάλεια του ελικοδρομίου καθώς και το κοστος των απαιτούμενων μετακινήσεων του προσωπικού της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας βαρύνει εξ ολοκλήρου τον ενδιαφερόμενο. | | Το κόστος των μελετών, κατασκευών, εξοπλισμών, υποδομών, ολοκλήρωσης απαιτουμένων έργων, των οπτικών βοηθημάτων, του απαιτούμενου εξοπλισμού και καθώς και κάθε άλλης συσκευής ή μηχανήματος απαραίτητου για τη λειτουργία και την ασφάλεια του ελικοδρομίου καθώς και το κοστος των απαιτούμενων μετακινήσεων του προσωπικού της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας βαρύνει εξ ολοκλήρου τον ενδιαφερόμενο. |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences |
| | + | |process_evidence_num_id=7 |
| | + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| | + | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| | + | |process_evidence_description=Εγχειρίδιο λειτουργίας ελικοδρομίου. Όταν στο ελικοδρομιο διεξάγονται προγραμματισμένες (τακτικές) πτήσεις μεταφοράς επιβατών, ταχυδρομείου ή φορτίου, παρέχονται υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής ελικοπτέρων, ανεφοδιασμός με καύσιμα, ή έχει έδρα το ελικοδρόμιο σχολή εκπαίδευσης χειριστών απαιτείται υποχρεωτικά η ύπαρξη εγχειριδιου λειτουργίας ελικοδρομίου. |
| | + | |process_evidence_note=Στο εγχειρίδιο περιλαμβάνονται όλες οι πληροφορίες που αφορούν το ελικοδρόμιο, οι οδηγίες και το προσωπικό που είναι απαραίτητο για την ασφαλή λειτουργία του ελικοδρομίου. Θα πρέπει να περιλαμβάνονται μεταξύ των άλλων και τα εξής |
| | + | οργανωτική δομή του φορέα , προβλεπόμενος αριθμός προσωπικού, στοιχεία υπευθύνο υ πυρασφαλείας, στοιχεία ανώτερου προσωπικού, τρόπος αναπλήρωσης μεταξύ των, τα επιχειρησιακά δεδομένα του ελικοδρομίου, τα φυσικά του χαρακτηριστικά, οι υποδομές και ο εξοπλισμός ασφαλείας και λειτουργίας του, μέγιστο μήκος και κατηγορία ελικοπτέρου, κατηγορία πυρασφαλείας, διαδικασίες έκτακτης ανάγκης, τυχόν χρονικοί και περιβαλλοντικοί περιορισμοί διαδικασίες που αφορούν στη διακίνηση, αποθήκευση και ανεφοδιασμό καυσίμων, επιχειρησιακές διαδικασίες, τοπογραφικό διάγραμμα 1:500 με την απεικόνιση κάθε εγκατάστασης και εξοπλισμού του ελικοδρομίου, διαδικασίες εναέριας κυκλοφορίας που αφορούν στις πτήσεις προς το ελικοδρόμιο. |
| | }} | | }} |