|
|
Γραμμή 93: |
Γραμμή 93: |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου | | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
− | |process_evidence_type=Άλλο | + | |process_evidence_type=Υπηρεσιακό έγγραφο |
− | |process_evidence_description=Σύμφωνο Συμμετοχής. Το σύμφωνο συμμετοχής καταρτίζεται με ευθύνη του φορέα εκπόνησης σε συνεργασία με το δίκτυο φορέων και συνυπογράφεται από τους εκπροσώπους των μερών και αποτυπώνει τη συνεργασία με το δίκτυο φορέων για την εκπόνηση του ΣΒΑΚ.Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. | + | |process_evidence_description=Σύμφωνο Συμμετοχής. Το σύμφωνο συμμετοχής καταρτίζεται με ευθύνη του φορέα εκπόνησης σε συνεργασία με το δίκτυο φορέων και συνυπογράφεται από τους εκπροσώπους όλων των μερών και αποτυπώνει τη συνεργασία τους για την εκπόνηση του ΣΒΑΚ. Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| }} | | }} |
Γραμμή 101: |
Γραμμή 101: |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου | | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
− | |process_evidence_type=Αντίγραφο εγγράφου | + | |process_evidence_type=Υπηρεσιακό έγγραφο |
| |process_evidence_description=Εισήγηση της ομάδας εργασίας προς τον φορέα εκπόνησης για τη συμπλήρωση των διαθέσιμων δεδομένων ή την πληρότητα αυτών αναφορικά με την περιοχή παρέμβασης. Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. | | |process_evidence_description=Εισήγηση της ομάδας εργασίας προς τον φορέα εκπόνησης για τη συμπλήρωση των διαθέσιμων δεδομένων ή την πληρότητα αυτών αναφορικά με την περιοχή παρέμβασης. Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
Γραμμή 109: |
Γραμμή 109: |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου | | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
− | |process_evidence_type=Άλλο | + | |process_evidence_type=Υπηρεσιακό έγγραφο |
| |process_evidence_description=Προσκλήσεις της πρώτης διαβούλευσης με τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη. Επισυνάπτονται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. | | |process_evidence_description=Προσκλήσεις της πρώτης διαβούλευσης με τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη. Επισυνάπτονται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
Γραμμή 117: |
Γραμμή 117: |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου | | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
− | |process_evidence_type=Άλλο | + | |process_evidence_type=Υπηρεσιακό έγγραφο |
− | |process_evidence_description=Στόχοι του ΣΒΑΚ με τα χαρακτηριστικά τους. Οι στόχοι είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, υλοποιήσιμοι και με σαφές χρονοδιάγραμμα υλοποίησης. Οι στόχοι συνδέονται με τις προτεραιότητες και με τους σκοπούς του ΣΒΑΚ δηλαδή της δημιουργίας βιώσιμων συστημάτων αστικών μεταφορών με αποτελεσματική αξιοποίηση του αστικού χώρου, των υφιστάμενων υποδομών και υπηρεσιών μεταφορών μέσω: | + | |process_evidence_description=Στόχοι του ΣΒΑΚ με τα χαρακτηριστικά τους. Οι στόχοι είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, υλοποιήσιμοι και με σαφές χρονοδιάγραμμα υλοποίησης. Οι στόχοι συνδέονται με τις προτεραιότητες και με τους σκοπούς του ΣΒΑΚ, δηλαδή της δημιουργίας βιώσιμων συστημάτων αστικών μεταφορών με αποτελεσματική αξιοποίηση του αστικού χώρου, των υφιστάμενων υποδομών και υπηρεσιών μεταφορών μέσω: |
| - της ενίσχυσης των δημόσιων μέσων μεταφοράς, | | - της ενίσχυσης των δημόσιων μέσων μεταφοράς, |
| - της προώθησης των ήπιων τρόπων μετακίνησης και ιδιαίτερα των μη μηχανοκίνητων όπως πεζή, του ποδηλάτου και των ελαφρών προσωπικών ηλεκτρικών οχημάτων (Ε.Π.Η.Ο.), | | - της προώθησης των ήπιων τρόπων μετακίνησης και ιδιαίτερα των μη μηχανοκίνητων όπως πεζή, του ποδηλάτου και των ελαφρών προσωπικών ηλεκτρικών οχημάτων (Ε.Π.Η.Ο.), |
Γραμμή 134: |
Γραμμή 134: |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου | | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
− | |process_evidence_type=Άλλο | + | |process_evidence_type=Υπηρεσιακό έγγραφο |
− | |process_evidence_description=Προσκλήσεις για την διαβούλευση των μέτρων του ΣΒΑΚ με τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη. Επισυνάπτονται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. | + | |process_evidence_description=Προσκλήσεις για τη διαβούλευση των μέτρων του ΣΒΑΚ με τους πολίτες, κοινωνικούς φορείς και λοιπά εμπλεκόμενα μέρη. Επισυνάπτονται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| }} | | }} |
Γραμμή 142: |
Γραμμή 142: |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου | | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
− | |process_evidence_type=Άλλο | + | |process_evidence_type=Υπηρεσιακό έγγραφο |
| |process_evidence_description=Τελικό σχέδιο δράσης του ΣΒΑΚ. | | |process_evidence_description=Τελικό σχέδιο δράσης του ΣΒΑΚ. |
− | Το σχέδιο δράσης περιλαμβάνει κατάλογο με τα επιλεγέντα μέτρα, τα σχέδια αποτύπωσης και τους χάρτες των επιλεγέντων μέτρων παρέμβασης του ΣΒΑΚ, όπου κρίνει η ομάδα εργασίας ότι απαιτούνται για την καλύτερη αποτύπωση αυτών, τον ενδεικτικό προϋπολογισμό, το εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, τις πιθανές πηγές χρηματοδότησης, τους φορείς υλοποίησης και έγκρισης, τη συσχέτιση των μέτρων με υφιστάμενα επιχειρησιακά ή στρατηγικά σχέδια, καθώς και τη μεθοδολογία παρακολούθησης και αξιολόγησης των μέτρων του ΣΒΑΚ, με δείκτες παρακολούθησης για κάθε μέτρο. | + | Το σχέδιο δράσης περιλαμβάνει κατάλογο με τα επιλεγέντα μέτρα, τα σχέδια αποτύπωσης και τους χάρτες των επιλεγέντων μέτρων παρέμβασης του ΣΒΑΚ, όπου κρίνει η Ομάδα Εργασίας ότι απαιτούνται για την καλύτερη αποτύπωση αυτών, τον ενδεικτικό προϋπολογισμό, το εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, τις πιθανές πηγές χρηματοδότησης, τους φορείς υλοποίησης και έγκρισης, τη συσχέτιση των μέτρων με υφιστάμενα επιχειρησιακά ή στρατηγικά σχέδια, καθώς και τη μεθοδολογία παρακολούθησης και αξιολόγησης των μέτρων του ΣΒΑΚ, με δείκτες παρακολούθησης για κάθε μέτρο. |
| Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. | | Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| }} | | }} |
Γραμμή 153: |
Γραμμή 153: |
| |process_evidence_alternative_of=14 | | |process_evidence_alternative_of=14 |
| |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου | | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
− | |process_evidence_type=Βεβαίωση | + | |process_evidence_type=Υπηρεσιακό έγγραφο |
| |process_evidence_description=Δήλωση του φορέα εκπόνησης με την οποία βεβαιώνεται ότι έχει ενσωματώσει στο σχέδιο δράσης τεκμηριωμένες αντιρρήσεις των παρακάτω φορέων: | | |process_evidence_description=Δήλωση του φορέα εκπόνησης με την οποία βεβαιώνεται ότι έχει ενσωματώσει στο σχέδιο δράσης τεκμηριωμένες αντιρρήσεις των παρακάτω φορέων: |
| i. υπηρεσίες και φορείς που ορίζονται στα άρθρα 52 και 52Α του ν. 2696/1999 (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, Α’ 57), για τα μέτρα ρύθμισης της οδικής κυκλοφορίας και για τα μέτρα που αφορούν σε χερσαίους χώρους λιμένων αντιστοίχως, | | i. υπηρεσίες και φορείς που ορίζονται στα άρθρα 52 και 52Α του ν. 2696/1999 (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, Α’ 57), για τα μέτρα ρύθμισης της οδικής κυκλοφορίας και για τα μέτρα που αφορούν σε χερσαίους χώρους λιμένων αντιστοίχως, |
Γραμμή 166: |
Γραμμή 166: |
| |process_evidence_alternative_of=13 | | |process_evidence_alternative_of=13 |
| |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου | | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
− | |process_evidence_type=Αντίγραφο εγγράφου | + | |process_evidence_type=Υπηρεσιακό έγγραφο |
| |process_evidence_description=Αναφορά αποστολής σχεδίου δράσης στις αρμόδιες υπηρεσίες. | | |process_evidence_description=Αναφορά αποστολής σχεδίου δράσης στις αρμόδιες υπηρεσίες. |
− | Οι φορείς εκπόνησης οι οποίοι έως την έναρξη ισχύος του άρθρου 22 του ν. 4599/2019 -Α’ 40- είχαν εγκρίνει την παραλαβή του ΣΒΑΚ, σύμφωνα με τον ν. 4412/2016 -Α' 147- ή άλλο εφαρμοστέο θεσμικό πλαίσιο για τη διαδικασία σύναψης σύμβασης και επιθυμούν τον χαρακτηρισμό του ΣΒΑΚ και οι φορείς εκπόνησης οι οποίοι έως την έναρξη ισχύος του παρόντος, κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 22 του ν. 4599/2019: | + | Οι φορείς εκπόνησης, οι οποίοι έως την έναρξη ισχύος του άρθρου 22 του ν. 4599/2019 -Α’ 40- είχαν εγκρίνει την παραλαβή του ΣΒΑΚ, σύμφωνα με τον ν. 4412/2016 -Α' 147- ή άλλο εφαρμοστέο θεσμικό πλαίσιο για τη διαδικασία σύναψης σύμβασης και επιθυμούν τον χαρακτηρισμό του ΣΒΑΚ και οι φορείς εκπόνησης, οι οποίοι έως την έναρξη ισχύος του παρόντος, κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 22 του ν. 4599/2019: |
| -έχουν κοινοποιήσει το ΣΒΑΚ τους στο Τμήμα Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τον χαρακτηρισμό του ή | | -έχουν κοινοποιήσει το ΣΒΑΚ τους στο Τμήμα Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τον χαρακτηρισμό του ή |
| - έχουν καταρτίσει το σχέδιο δράσης και τη μεθοδολογία παρακολούθησης και αξιολόγησης των περ. γ’ και δ’ της παρ. 2 του άρθρου 22 του ν. 4599/2019, αναφέρουν τις υπηρεσίες στις οποίες απεστάλη το ΣΒΑΚ για γνωμοδότηση ανάλογα με τα προτεινόμενα μέτρα παρέμβασης κατά τα οριζόμενα στις περ. β’ και γ’ της παρ. 9 του άρθρου 22 του ν. 4599/2019 -Α' 40-. | | - έχουν καταρτίσει το σχέδιο δράσης και τη μεθοδολογία παρακολούθησης και αξιολόγησης των περ. γ’ και δ’ της παρ. 2 του άρθρου 22 του ν. 4599/2019, αναφέρουν τις υπηρεσίες στις οποίες απεστάλη το ΣΒΑΚ για γνωμοδότηση ανάλογα με τα προτεινόμενα μέτρα παρέμβασης κατά τα οριζόμενα στις περ. β’ και γ’ της παρ. 9 του άρθρου 22 του ν. 4599/2019 -Α' 40-. |