Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Διαχείριση παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 4: Γραμμή 4:
 
|process_official_title=Διαχείριση παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών
 
|process_official_title=Διαχείριση παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών
 
|process_alternative_titles=Κανονισμός ΕΚ 1371/2007
 
|process_alternative_titles=Κανονισμός ΕΚ 1371/2007
|process_description=Πραγματοποιείται αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Κανονισμού 1371/2007 «σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών»,
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών, που δεν επιλύθηκαν ή δεν επιλύθηκαν ικανοποιητικά από την εμπλεκόμενη σιδηροδρομική επιχείρηση.
Εξετάζεται αποτελεσματικά το σύνολο των καταγγελιών επιβατών για παραβίαση των διατάξεων του Κανονισμού,  σε συνεργασία με τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, τους πωλητές εισιτηρίων, τους υπεύθυνους σταθμών, τον ίδιο τον επιβάτη και τυχόν τρίτα μέρη που εμπλέκονται
 
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=Φορέας:ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
 
|process_org_owner=Φορέας:ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
Γραμμή 11: Γραμμή 10:
 
|process_provision_org=ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
 
|process_provision_org=ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
 
|process_provision_org_directory=Μονάδα Ρύθμισης και Ελέγχου Σιδηροδρομικής Αγοράς-Τμήμα Αδειοδότησης και Εποπτείας Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων
 
|process_provision_org_directory=Μονάδα Ρύθμισης και Ελέγχου Σιδηροδρομικής Αγοράς-Τμήμα Αδειοδότησης και Εποπτείας Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων
 +
|process_estimated_implementation_time=3
 +
|process_estimated_implementation_time_type=Μήνες
 
|process_usage=Δικαιολογητικό
 
|process_usage=Δικαιολογητικό
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο

Αναθεώρηση της 10:33, 4 Απριλίου 2021



defc36ae-9565-41d4-9166-51b68953d27a 883825 Management of rail passengers' complaints

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Μονάδα Ρύθμισης και Ελέγχου Σιδηροδρομικής Αγοράς-Τμήμα Αδειοδότησης και Εποπτείας Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων, ΜΟΝΑΔΑ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

0 έως 3

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

2 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στη διερεύνηση των παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών, που δεν επιλύθηκαν ή δεν επιλύθηκαν ικανοποιητικά από την εμπλεκόμενη σιδηροδρομική επιχείρηση, με σκοπό την αποτελεσματική διαχείρισή τους, τη διασφάλιση των δικαιωμάτων του επιβάτη και την ικανοποίηση, όπου προβλέπεται, των αιτημάτων του.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΜΟΝΑΔΑ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Μονάδα Ρύθμισης και Ελέγχου Σιδηροδρομικής Αγοράς-Τμήμα Αδειοδότησης και Εποπτείας Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

09/04/2025

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:

        Δεν υπάρχει πρόβλεψηΆλλο


        Εξερχόμενα


        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Κανονισμός ΕΚ 1371/2007

            Επίσημος τίτλος

            Διαχείριση παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά, Αγγλικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες



              Λήξη Διαδικασίας

              Αόριστη


              Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.