|
|
| Γραμμή 22: |
Γραμμή 22: |
| | |process_cost_max=120 | | |process_cost_max=120 |
| | |process_evidence_cost_total_number=1 | | |process_evidence_cost_total_number=1 |
| − | |process_evidence_total_number=0 | + | |process_evidence_total_number=2 |
| | |process_evidence_step_total_number=2 | | |process_evidence_step_total_number=2 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| Γραμμή 39: |
Γραμμή 39: |
| | |process_evidence_cost_min=120 | | |process_evidence_cost_min=120 |
| | |process_evidence_cost_max=120 | | |process_evidence_cost_max=120 |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences |
| | + | |process_evidence_num_id=1 |
| | + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_type=Αίτηση |
| | + | |process_evidence_description=Αίτηση νομίμου εκπροσώπου πλοιοκτήτριας εταιρείας με θεώρηση γνησίου υπογραφής. |
| | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη) |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences |
| | + | |process_evidence_num_id=2 |
| | + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| | + | |process_evidence_type=Άλλο |
| | + | |process_evidence_description=1 Συμφωνητικό πώλησης (BILL OF SALE), με θεώρηση γνησίου υπογραφής των συμβαλλομένων. (Αν το BILL OF SALE έγινε στο εξωτερικό πρέπει να θεωρηθεί από Ελληνική Προξενική Αρχή ή με Apostille Δ.Σ. Χάγης 1961). |
| | + | 2.-Πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας πλοίου από Δ.Ο.Υ. Πλοίων Πειραιά (ισχύει 45 ημέρες). |
| | + | 3.-Δήλωση Φόρου μεταβίβασης από Δ.Ο.Υ. Πλοίων Πειραιά (ισχύει 45 ημέρες). |
| | + | 4.-Πιστοποιητικό περί μη οφειλής από το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο. |
| | + | 5.-Πιστοποιητικό περί μη οφειλής από Ο.Τ.Ε. ή ιδιωτική εταιρεία ραδιοεπικοινωνιών. |
| | + | 6.-Πιστοποιητικό μη οφειλής από Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος . |
| | + | 7.-Αντίγραφο Φύλλου Εφημερίδος Κυβερνήσεως που έχει δημοσιευθεί η εγκριτική πράξη νηολόγησης του πλοίου. |
| | + | 8.-Εξάλειψη τυχόν βαρών (υποθήκες – κατασχέσεις). |
| | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη) |
| | + | |process_evidence_note=1) Στην περίπτωση διαγραφής πλοίου λογω πλειστηριασμού, εναλλακτικά του bill of sale απαιτείται κατακυρωτική περίληψη συμβολαιογράφου, θεωρημένη από Δ.Ο.Υ. για ΦΠΑ. Εφόσον ο πλειστηριασμός έγινε στην Ελλάδα απαιτείται η προσκόμιση της κατακυρωτικής περίληψης. Εάν ο πλειστηριασμός έγινε στο εξωτερικό πρέπει ο τίτλος του πλειστηριασμού να είναι θεωρημένος από τον Έλληνα Πρόξενο ή να είναι θεωρημένος σύμφωνα με τη Δ.Σ. της ΧΑΓΗΣ 1961 (APOSTILLE) και να συνοδεύεται από γνωμοδότηση δικηγόρου ή συμβολαιογράφου ότι ο συγκεκριμένος πλειστηριασμός έγινε σύμφωνα με το δίκαιο της χώρας που συντελέστηκε. |
| | + | 2) Στην περίπτωση διαγραφής πλοίου λογω αλλαγής σημαίας, εναλλακτικά του bill of sale πώλησης απαιτούνται: |
| | + | α) Πρακτικό Δ.Σ. πλοιοκτήτριας εταιρείας περί αλλαγής σημαίας και διορισμού εκπροσώπου για την υποβολή των δικαιολογητικών της διαγραφής του πλοίου από τα ελληνικά νηολόγια λόγω αλλαγής της ελληνικής σημαίας και |
| | + | β) Good Standing (πιστοποιητικό ΄΄καλώς έχειν΄΄) στο οποίο θα αναφέρονται και οι αξιωματούχοι που εκπροσωπούν την εταιρεία θεωρημένο από Προξενική Αρχή ή σύμφωνα με επισημείωση (Apostille της Δ.Σ. Χάγης 1961). |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |