Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Διάθεση Διαδικτυακών Υπηρεσιών Web Services»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 19: Γραμμή 19:
 
|process_output_type=Απόφαση, Άλλο
 
|process_output_type=Απόφαση, Άλλο
 
|process_source=Συντάκτες
 
|process_source=Συντάκτες
|process_total_duration_steps_digital_min=1
+
|process_total_duration_steps_digital_min=2
|process_total_duration_steps_digital_max=1
+
|process_total_duration_steps_digital_max=2
 
|process_total_duration_steps_digital_type=Ημέρες
 
|process_total_duration_steps_digital_type=Ημέρες
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_min=0
Γραμμή 27: Γραμμή 27:
 
|process_evidence_total_number=0
 
|process_evidence_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
|process_evidence_step_digital_total_number=3
+
|process_evidence_step_digital_total_number=6
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 78: Γραμμή 78:
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 
|process_step_digital_num_id=3
 
|process_step_digital_num_id=3
|process_step_digital_exit=Όχι
+
|process_step_digital_exit=Ναι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_title=Εξουσιοδότηση Υπαλλήλου
 
|process_step_digital_title=Εξουσιοδότηση Υπαλλήλου
Γραμμή 91: Γραμμή 91:
 
 το ρόλο που θέλει να του αποδώσει,
 
 το ρόλο που θέλει να του αποδώσει,
 
 τα Πληροφοριακά Συστήματα που θέλει να διαχειρίζεται και να υποβάλει αιτήματα γι’ αυτά.
 
 τα Πληροφοριακά Συστήματα που θέλει να διαχειρίζεται και να υποβάλει αιτήματα γι’ αυτά.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=4
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Είσοδος στην Ε.Δ.Α. με τους κωδικούς taxisnet του εξουσιοδοτημένου χρήστη
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό άλλου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)
 +
|process_step_digital_duration_min=1
 +
|process_step_digital_duration_max=1
 +
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
 +
|process_step_digital_description=Είσοδος στην Ε.Δ.Α. με τους κωδικούς taxisnet του έξουσιοδοτημένου χρήστη για περαιτέρω χρήση της εφαρμογής Ε.Δ.Α..
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=5
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Δημιουργία Αιτήματος
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό άλλου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=1
 +
|process_step_digital_duration_max=1
 +
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 +
|process_step_digital_description=Τα αιτήματα διακρίνονται σε δυο κατηγορίες:
 +
- Αιτήματα για τη χρήση υφιστάμενων διαδικτυακών υπηρεσιών (WS) του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
 +
- Αιτήματα για «Νέα – Μη υφιστάμενα» WS στο ΚΕΔ, για τη διασύνδεση Πληροφοριακών Συστημάτων φορέων του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημόσιου τομέα.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=6
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Ναι
 +
|process_step_digital_previous_child_selector=5
 +
|process_step_digital_previous_child=5
 +
|process_step_digital_title=Αίτημα για τη χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών του ΚΕ.Δ.
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό άλλου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=1
 +
|process_step_digital_duration_max=1
 +
|process_step_digital_duration_type=Ημέρες
 +
|process_step_digital_description=Ο Φορέας ή ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει δύο είδη αιτημάτων:
 +
- Αίτημα Εγγραφής – Πιστοποίησης Διαδικτυακών Υπηρεσιών (Web - Services) στο ΚΕΔ
 +
- Αίτημα Εγγραφής – Υπηρεσιών Αυθεντικοποίησης (OAuth2 - Services) στο ΚΕΔ
 +
Από την καρτέλα “Αιτήματα” επιλέγει “Δημιουργία Αιτήματος Χρήσης” και στη συνέχεια επιλέγει
 +
«Web Service» ή «OAuth2 Service».
 
}}
 
}}

Αναθεώρηση της 10:42, 28 Απριλίου 2021



93a6b44c-c2d7-4d92-9dc2-b33bf475139d 554454

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

4 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά σε διαδικτυακές υπηρεσίες (web services), ήτοι υπηρεσίες ανταλλαγής δεδομένων μεταξύ πληροφοριακών συστημάτων ή εφαρμογών, οι οποίες διατίθενται σε εικοσιτετράωρη βάση, επί επτά (7) ημέρες την εβδομάδα. Απευθύνεται στους Φορείς του Δημοσίου, οι οποίοι μπορούν είτε να κάνουν χρήση των υπαρχουσών διαδικτυακών υπηρεσιών (web services) μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ), είτε να αιτηθούν τη δημιουργία κάποιας μη υφιστάμενης διαδικτυακής υπηρεσίας στο ΚΕ.Δ.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

09/04/2025

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Απόφαση, Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Εφαρμογή Διαχείρισης Αιτημάτων (ΕΔΑ)

            Επίσημος τίτλος

            Διάθεση Διαδικτυακών υπηρεσιών μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              Λήξη Διαδικασίας

              Αόριστη


            • Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 118944 ΕΞ 2019 2019 3990 Β

              Περιγραφή Λειτουργία Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

              Νομικές παραπομπές https://www.gsis.gr/dimosia-dioikisi/ked

            • Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ.Σ.Α.Ε. 4014815 ΕΞ 2016 2016 1710 Β

              Περιγραφή Λειτουργία Κέντρου Διαλειτουργικότητας του Υπουργείου Οικονομικών και Διαδικασία Διάθεσης Διαδικτυακών Υπηρεσιών.

              Νομικές παραπομπές https://www.gsis.gr/dimosia-dioikisi/ked

            • 1 Είσοδος στην Ε.Δ.Α. με τους κωδικούς taxisnet του Φορέα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό άλλου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)

              Περιγραφή Ο Φορέας που επιθυμεί να αιτηθεί παρεχόμενες (ήδη υπάρχουσες) ή νέες (μη υφιστάμενες) διαδικτυακές υπηρεσίες, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει τους κωδικούς Taxisnet για τον ΑΦΜ του, προκειμένου να συνδεθεί στην Εφαρμογή Διαχείρισης Αιτημάτων Διαλειτουργικότητας (ΕΔΑ) https://www.gsis.gr/dimosia-dioikisi/ked/EDA

              Όχι Όχι


            • 2 Διαχείριση Πληροφοριακών Συστημάτων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό άλλου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο Φορέας κάνοντας χρήση των κωδικών Taxisnet, που αντιστοιχούν στον ΑΦΜ του, εισέρχεται στην εφαρμογή Διαχείρισης Αιτημάτων Διαλειτουργικότητας (ΕΔΑ), όπου θα πρέπει να δημιουργήσει (δώσει ονομασία) τα Πληροφοριακά Συστήματα για τα οποία επιθυμεί την αξιοποίηση των παρεχόμενων διαδικτυακών υπηρεσιών του Κέντρου Διαλειτουργικότητας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

              Όχι Όχι


            • 3 Εξουσιοδότηση Υπαλλήλου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό άλλου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο Φορέας συμπληρώνει τον ΑΦΜ του υπαλλήλου του, για αναζήτηση των στοιχείων του από το μητρώο του Υπουργείου Οικονομικών. Στη συνέχεια καταχωρεί: τα επιπλέον στοιχεία του υπαλλήλου του, το ρόλο που θέλει να του αποδώσει, τα Πληροφοριακά Συστήματα που θέλει να διαχειρίζεται και να υποβάλει αιτήματα γι’ αυτά.

              Όχι Ναι


            • 4 Είσοδος στην Ε.Δ.Α. με τους κωδικούς taxisnet του εξουσιοδοτημένου χρήστη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό άλλου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)

              Περιγραφή Είσοδος στην Ε.Δ.Α. με τους κωδικούς taxisnet του έξουσιοδοτημένου χρήστη για περαιτέρω χρήση της εφαρμογής Ε.Δ.Α..

              Όχι Όχι


            • 5 Δημιουργία Αιτήματος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό άλλου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Τα αιτήματα διακρίνονται σε δυο κατηγορίες: - Αιτήματα για τη χρήση υφιστάμενων διαδικτυακών υπηρεσιών (WS) του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. - Αιτήματα για «Νέα – Μη υφιστάμενα» WS στο ΚΕΔ, για τη διασύνδεση Πληροφοριακών Συστημάτων φορέων του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημόσιου τομέα.

              Όχι Όχι


            • 6 Αίτημα για τη χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών του ΚΕ.Δ.

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό άλλου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο Φορέας ή ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει δύο είδη αιτημάτων: - Αίτημα Εγγραφής – Πιστοποίησης Διαδικτυακών Υπηρεσιών (Web - Services) στο ΚΕΔ - Αίτημα Εγγραφής – Υπηρεσιών Αυθεντικοποίησης (OAuth2 - Services) στο ΚΕΔ Από την καρτέλα “Αιτήματα” επιλέγει “Δημιουργία Αιτήματος Χρήσης” και στη συνέχεια επιλέγει «Web Service» ή «OAuth2 Service».

              Ναι Όχι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.