|
|
Γραμμή 19: |
Γραμμή 19: |
| |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
| |process_evidence_total_number=0 | | |process_evidence_total_number=0 |
− | |process_evidence_step_total_number=3 | + | |process_evidence_step_total_number=5 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| }} | | }} |
Γραμμή 44: |
Γραμμή 44: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Ρύθμιση κυκλοφορίας οχημάτων σύμφωνα με τις συνήθεις συνθήκες | + | |process_step_title=Μελέτη και επεξεργασία δεδομένων |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
Γραμμή 50: |
Γραμμή 50: |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα |
− | |process_step_description=Διεξάγεται σύμφωνα με τις υπάρχουσες και επικρατούσες καθημερινές συνθήκες, έχοντας ως στόχο την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία του οδικού δικτύου
| |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 56: |
Γραμμή 55: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Ρύθμιση κυκλοφορίας οχημάτων σύμφωνα με τις έκτακτες συνθήκες | + | |process_step_title=Έκδοση διαταγών για την ασφαλή κίνηση των οχημάτων |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
Γραμμή 62: |
Γραμμή 61: |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα |
− | |process_step_description=Διεξάγεται σύμφωνα με τις υπάρχουσες και επικρατούσες έκτακτες συνθήκες (πορείες – συγκεντρώσεις κλπ), έχοντας ως στόχο την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία του οδικού δικτύου
| |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 68: |
Γραμμή 66: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Έκδοση διαταγών | + | |process_step_title=Έκδοση ειδικών οδηγιών σε έκτακτες περιπτώσεις |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
| + | |process_step_duration_min=0 |
| + | |process_step_duration_max=0 |
| + | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα |
| + | |process_step_description=Στην περίπτωση που συνήθως αναμένεται / παρατηρείται αυξημένη ροή διέλευσης από και προς τα μεγάλα αστικά κέντρα |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=4 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Χρήση τεχνικών μέσων |
| + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| + | |process_step_duration_min=0 |
| + | |process_step_duration_max=0 |
| + | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=5 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Υποβολή αιτήματος για χρήση ελικοπτέρου για τις ανάγκες της τροχονομικής αστυνόμευσης |
| + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα |
| }} | | }} |