Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Πιστοποιητικό Μέλους Φορέων ΚΑΛΟ»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 25: Γραμμή 25:
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη
 
|process_total_duration_steps_min=1
 
|process_total_duration_steps_min=1
|process_total_duration_steps_digital_min=27
+
|process_total_duration_steps_digital_min=1
|process_total_duration_steps_digital_max=74.5
+
|process_total_duration_steps_digital_max=15
|process_total_duration_steps_digital_type=Λεπτά
+
|process_total_duration_steps_digital_type=Ημέρες
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_max=0
 
|process_cost_max=0
Γραμμή 33: Γραμμή 33:
 
|process_evidence_total_number=0
 
|process_evidence_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
|process_evidence_step_digital_total_number=7
+
|process_evidence_step_digital_total_number=11
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 160: Γραμμή 160:
 
|process_step_digital_duration_min=1
 
|process_step_digital_duration_min=1
 
|process_step_digital_duration_max=2
 
|process_step_digital_duration_max=2
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_description=Πατώντας το κουμπί «Εξουσιοδότηση» επιστρέφει ο χρήστης στην αρχική σελίδα του συστήματος.
 
|process_step_digital_description=Πατώντας το κουμπί «Εξουσιοδότηση» επιστρέφει ο χρήστης στην αρχική σελίδα του συστήματος.
 
|process_step_digital_note=• Αυτή η σελίδα ενδέχεται να μην εμφανιστεί σε περίπτωση που ο χρήστης δεν έχει ενεργοποιημένη
 
|process_step_digital_note=• Αυτή η σελίδα ενδέχεται να μην εμφανιστεί σε περίπτωση που ο χρήστης δεν έχει ενεργοποιημένη
Γραμμή 175: Γραμμή 175:
 
|process_step_digital_duration_min=1
 
|process_step_digital_duration_min=1
 
|process_step_digital_duration_max=2
 
|process_step_digital_duration_max=2
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_description=Στον χρήστη μετά από επιτυχή σύνδεση στο σύστημα ή με αντίστοιχη επιλογή από το κεντρικό μενού της
 
|process_step_digital_description=Στον χρήστη μετά από επιτυχή σύνδεση στο σύστημα ή με αντίστοιχη επιλογή από το κεντρικό μενού της
 
εφαρμογής εμφανίζεται η Αρχική Σελίδα του συστήματος
 
εφαρμογής εμφανίζεται η Αρχική Σελίδα του συστήματος
Γραμμή 191: Γραμμή 191:
 
|process_step_digital_duration_min=5
 
|process_step_digital_duration_min=5
 
|process_step_digital_duration_max=15
 
|process_step_digital_duration_max=15
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_description=O χρήστης που είναι μέλος του Μητρώου – και διαθέτει ΑΓΕΜΚΟ μπορεί να δει την κατάσταση –
 
|process_step_digital_description=O χρήστης που είναι μέλος του Μητρώου – και διαθέτει ΑΓΕΜΚΟ μπορεί να δει την κατάσταση –
 
στοιχεία που τηρούνται ηλεκτρονικά στο Μητρώο για τον φορέα και να εκτελέσει την διαδικασία Εισαγωγή Αίτησης Πιστοποιητικού Μέλους.  
 
στοιχεία που τηρούνται ηλεκτρονικά στο Μητρώο για τον φορέα και να εκτελέσει την διαδικασία Εισαγωγή Αίτησης Πιστοποιητικού Μέλους.  
Γραμμή 208: Γραμμή 208:
 
|process_step_digital_duration_min=15
 
|process_step_digital_duration_min=15
 
|process_step_digital_duration_max=45
 
|process_step_digital_duration_max=45
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_description=Ο χρήστης συμπληρώνει τα στοιχεία τα οποία ζητούνται στην πρώτη καρτέλα και επισυνάπτει τα αρχεία pdf της αίτησης που απαιτούνται για την έγκυρη υποβολή, στην δεύτερη καρτέλα.
 
|process_step_digital_description=Ο χρήστης συμπληρώνει τα στοιχεία τα οποία ζητούνται στην πρώτη καρτέλα και επισυνάπτει τα αρχεία pdf της αίτησης που απαιτούνται για την έγκυρη υποβολή, στην δεύτερη καρτέλα.
 
Με το κουμπί «Αποθήκευση» το σύστημα θα ελέγξει αν έχουν συμπληρωθεί όλα τα απαραίτητα στοιχεία
 
Με το κουμπί «Αποθήκευση» το σύστημα θα ελέγξει αν έχουν συμπληρωθεί όλα τα απαραίτητα στοιχεία
Γραμμή 223: Γραμμή 223:
 
|process_step_digital_duration_min=5
 
|process_step_digital_duration_min=5
 
|process_step_digital_duration_max=10
 
|process_step_digital_duration_max=10
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_description=Η αίτηση μπορεί είτε να υποθηκευθεί προσωρινά με το κουμπί «Αποθήκευση» είτε να υποβληθεί με το κουμπί «Υποβολή».
 
|process_step_digital_description=Η αίτηση μπορεί είτε να υποθηκευθεί προσωρινά με το κουμπί «Αποθήκευση» είτε να υποβληθεί με το κουμπί «Υποβολή».
 
|process_step_digital_note=Πατώντας το κουμπί «Υποβολή» το σύστημα θα ελέγξει την εγκυρότητα της αίτησης. Αν όλα τα απαραίτητα  
 
|process_step_digital_note=Πατώντας το κουμπί «Υποβολή» το σύστημα θα ελέγξει την εγκυρότητα της αίτησης. Αν όλα τα απαραίτητα  
Γραμμή 233: Γραμμή 233:
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 
|process_step_digital_num_id=7
 
|process_step_digital_num_id=7
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Εξέταση - χρέωση αίτησης
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
 +
|process_step_digital_duration_min=2
 +
|process_step_digital_duration_max=5
 +
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 +
|process_step_digital_description=Ο Προϊστάμενος ελέγχει και χρεώνει στον εισηγητή την αίτηση.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=8
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_title=Εξέταση αίτησης
 
|process_step_digital_title=Εξέταση αίτησης
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
 +
|process_step_digital_duration_min=10
 +
|process_step_digital_duration_max=30
 +
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 +
|process_step_digital_description=Ο εισηγητής εξετάζει την αίτηση και τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά. Εφόσον χρειάζονται διευκρινίσεις ή επιπλέον δικαιολογητικά, εισηγείται σχετικά. Αλλιώς εισηγείται την έκδοση Πιστοποιητικού Μέλους.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=9
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Απάντηση στον φορέα
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
 +
|process_step_digital_duration_min=1
 +
|process_step_digital_duration_max=3
 +
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 +
|process_step_digital_description=Ο Προϊστάμενος εφόσον εξετάσει την εισήγηση και την αίτηση, προχωρά είτε στην έγκριση - έκδοση πιστοποιητικού μέλους, είτε απευθύνεται στον φορέα για παροχή διευκρινήσεων (μέσω της πλατφόρμας - ψηφιακά). Στην περίπτωση που επανα-υποβάλλει ελλιπή στοιχεία, η αίτηση απορρίπτεται.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=10
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Ιεραρχική προσφυγή
 +
|process_step_digital_duration_min=1
 +
|process_step_digital_duration_max=15
 +
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 +
|process_step_digital_description=Σε περίπτωση απόρριψης του αιτήματος ο φορέας δύναται να υποβάλλει ιεραρχική προσφυγή στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=11
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Εξέταση Ιεραρχικής Προσφυγής
 
|process_step_digital_duration_min=0
 
|process_step_digital_duration_min=0
 
|process_step_digital_duration_max=0
 
|process_step_digital_duration_max=0

Αναθεώρηση της 18:18, 4 Μαΐου 2021



78b122b3-f222-481d-a341-e2396e79b2a4 378589

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

5 έως 9

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

7 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποχρέωση των φορέων Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας Κ.ΑΛ.Ο. να υποβάλουν σε ετήσια βάση στο Τμήμα Παρακολούθησης και Ελέγχου Φορέων Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας, στοιχεία για τη λειτουργία τους, από τα οποία να τεκμηριώνεται η πλήρωση των κριτηρίων εγγραφής τους.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

03/10/2023

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Ιεραρχική Προσφυγή

        Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:

        Σιωπηρή απόρριψη


        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Παραγωγή εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Πιστοποιητικό Μέλους

            Επίσημος τίτλος

            Έκδοση Πιστοποιητικού Μέλους Φορέων ΚΑΛΟ

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Μητρώα που τηρούνται

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,


            • 1 Διοικητικές Εγγεγραμμένος Φορέας στο Τμήμα Μητρώου της Κοινωνικής Οικονομίας

              Όχι Όχι

            • 1 Ετήσιο Πρόγραμμα Δραστηριοτήτων και Απολογισμού, το οποίο περιλαμβάνει τον προγραμματισμό των δράσεων που θα αναπτύξουν, καθώς και τον απολογισμό των δραστηριοτήτων του προηγούμενου έτους

              Ετήσιο Πρόγραμμα Δραστηριοτήτων και Απολογισμού, το οποίο περιλαμβάνει τον προγραμματισμό των δράσεων που θα αναπτύξουν, καθώς και τον απολογισμό των δραστηριοτήτων του προηγούμενου έτους

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: ΝΠΙΔ



              Όχι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.

            • 2 Οικονομικές Καταστάσεις που προβλέπονται από το ν. 4308/2014 (ΦΕΚ 251/Α/24-11-2014)

              Οικονομικές Καταστάσεις που προβλέπονται από το ν. 4308/2014 (ΦΕΚ 251/Α/24-11-2014)

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: ΝΠΙΔ



              Όχι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.

            • 3 Πρακτικό της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μελών (με την οποία εγκρίθηκαν απολογισμός-προγραμματισμός και οικονομικές καταστάσεις.

              Πρακτικό της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μελών (με την οποία εγκρίθηκαν απολογισμός-προγραμματισμός και οικονομικές καταστάσεις.

              Σχετικός σύνδεσμος: https://www.dropbox.com/sh/mdmiwv847yugscn/AAD1I sEQaBA4cRBAQSU VO8a?dl=0

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: ΝΠΙΔ



              Όχι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.

            • 4 Αναλυτικές Περιοδικές Δηλώσεις του ΙΚΑ των τεσσάρων τριμήνων του προηγούμενου έτους ή υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 του Προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής ή του Διοικητικού Συμβουλίου περί μη απασχόλησης προσωπικού κατά το έτος αναφοράς.

              Αναλυτικές Περιοδικές Δηλώσεις του ΙΚΑ των τεσσάρων τριμήνων του προηγούμενου έτους ή υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 του Προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής ή του Διοικητικού Συμβουλίου περί μη απασχόλησης προσωπικού κατά το έτος αναφοράς.

              Σχετικός σύνδεσμος: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: ΝΠΙΔ



              Όχι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.

            • 5 Πίνακα Προσωπικού του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (μόνο για τις Κοιν.Σ.Επ. Ένταξης)

              Πίνακα Προσωπικού του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (μόνο για τις Κοιν.Σ.Επ. Ένταξης)

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: ΝΠΙΔ



              Όχι Υπηρεσιακό έγγραφοΤο «Υπηρεσιακό έγγραφο» δεν είναι αριθμός.

            • 6 Δικαιολογητικά για τους εργαζόμενους που αφορά ο απολογισμός και προσελήφθησαν εντός του έτους ,από τα οποία θα προκύπτει ότι τηρούνται τα κριτήρια απασχόλησης και συμμετοχής (μόνο για τις Κοιν.Σ.Επ. Ένταξης).

              Δικαιολογητικά για τους εργαζόμενους που αφορά ο απολογισμός και προσελήφθησαν εντός του έτους ,από τα οποία θα προκύπτει ότι τηρούνται τα κριτήρια απασχόλησης και συμμετοχής (μόνο για τις Κοιν.Σ.Επ. Ένταξης).

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: ΝΠΙΔ



              Όχι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.

            • 7 Πρακτικό ΓΣ για λήψη απόφασης σχετικά με την διανομή των κερδών στους εργαζομένους και αναλυτική κατάσταση στην οποία θα αποτυπώνεται ο τρόπος υπολογισμού καθώς και αποδεικτικά σχετικά με τον τρόπο διανομής τους (μόνο για Κοιν.Σ.Επ.)

              Πρακτικό ΓΣ για λήψη απόφασης σχετικά με την διανομή των κερδών στους εργαζομένους και αναλυτική κατάσταση στην οποία θα αποτυπώνεται ο τρόπος υπολογισμού καθώς και αποδεικτικά σχετικά με τον τρόπο διανομής τους (μόνο για Κοιν.Σ.Επ.)

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: ΝΠΙΔ



              Όχι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.

            • 8 Αποδεικτικά καταβολής των αμοιβών στα μέλη, (μόνο για Συν.Εργ..)

              Αποδεικτικά καταβολής των αμοιβών στα μέλη, (μόνο για Συν.Εργ..)

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: ΝΠΙΔ



              Όχι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.

            • 9 Αποδεικτικά σχετικά με τον τρόπο καταβολής σε τραπεζικό λογαριασμό του Φορέα ή μεταβίβασης των συνεταιριστικών μερίδων (υποχρεωτικών και προαιρετικών)

              Αποδεικτικά σχετικά με τον τρόπο καταβολής σε τραπεζικό λογαριασμό του Φορέα ή μεταβίβασης των συνεταιριστικών μερίδων (υποχρεωτικών και προαιρετικών)

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: ΝΠΙΔ



              Όχι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.

            • Νόμος 4430 2016 205 Α

              Περιγραφή Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία και ανάπτυξη των φορέων της.

              ΑΔΑ file:///C:/Users/Godfather/Downloads/document.pdf

            • Υπουργική Απόφαση 61621/Δ5.2643 2017 56 Β

              Περιγραφή Τήρηση και λειτουργία του Γενικού Μητρώου Φορέων Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας του ν. 4430/2016 (ΦΕΚ 205/Α/31.10.2016) Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία και ανάπτυξη των φορέων της


            • 1 Είσοδος (LOGIN)

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό θεσμικού φορέα


              Σύνδεσμος https://kalo.yeka.gr/(S(up3bn0a4wcux1c2515foeyty))/login.aspx?ReturnUrl=%2f

              Περιγραφή Ο χρήστης επιλέγοντας το ανάλογο link οδηγείται στην σελίδα εισαγωγής του στο σύστημα.

              Σημειώσεις Ο χρήστης για να συνδεθεί στο σύστημα καλείται να μπει με τα στοιχεία του TAXISNET και να εγκρίνει την εξουσιοδότηση για την χρήση των στοιχείων του από το σύστημα. Για να γίνει αυτό πρέπει να πατήσει το link «Πρόσβαση Χρηστών με χρήση της Υπηρεσίας της ΓΓΠΣ», το οποίο τον οδηγεί στην επόμενη σελίδα

              Όχι Όχι


            • 2 Εξουσιοδότηση εξυπηρετητή συστήματος Εργάνη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό θεσμικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Σύνδεσμος https://kalo.yeka.gr

              Περιγραφή Πατώντας το κουμπί «Εξουσιοδότηση» επιστρέφει ο χρήστης στην αρχική σελίδα του συστήματος.

              Σημειώσεις • Αυτή η σελίδα ενδέχεται να μην εμφανιστεί σε περίπτωση που ο χρήστης δεν έχει ενεργοποιημένη την Javascript η οποία είναι απαραίτητη για την ορθή λειτουργία του συστήματος και στην περίπτωση αυτή εμφανίζεται αντίστοιχη ενημερωτική σελίδα.

              Όχι Όχι


            • 3 Αρχική σελίδα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό θεσμικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Στον χρήστη μετά από επιτυχή σύνδεση στο σύστημα ή με αντίστοιχη επιλογή από το κεντρικό μενού της εφαρμογής εμφανίζεται η Αρχική Σελίδα του συστήματος

              Σημειώσεις Στο Πάνω Μέρος της σελίδας (όπως και σε κάθε σελίδα της εφαρμογής) εμφανίζεται το Κεντρικό Μενού της εφαρμογής με τις παρακάτω επιλογές ανάλογα τα δικαιώματα του χρήστη

              Όχι Όχι


            • 4 Επιλογή Αίτησης Πιστοποιητικού Μέλους

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό θεσμικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Σύνδεσμος https://kalo.yeka.gr

              Περιγραφή O χρήστης που είναι μέλος του Μητρώου – και διαθέτει ΑΓΕΜΚΟ μπορεί να δει την κατάσταση – στοιχεία που τηρούνται ηλεκτρονικά στο Μητρώο για τον φορέα και να εκτελέσει την διαδικασία Εισαγωγή Αίτησης Πιστοποιητικού Μέλους. Ο χρήστης για να εισάγει στο σύστημα μία αίτηση πρέπει να συμπληρώσει ως είδος κατάστασης Αίτηση Πιστοποιητικού Μέλους και τον ΑΓΕΜΚΟ.

              Σημειώσεις Πατώντας το κουμπί «Εισαγωγή» θα του ζητηθεί επιβεβαίωση για την δημιουργία αίτησης πιστοποιητικού μέλους. Μετά την επιβεβαίωση, ο χρήστης θα μπορεί να συμπληρώσει τα στοιχεία της αίτησης.

              Όχι Όχι


            • 5 Εισαγωγή στοιχείων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό θεσμικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Σύνδεσμος https://kalo.yeka.gr

              Περιγραφή Ο χρήστης συμπληρώνει τα στοιχεία τα οποία ζητούνται στην πρώτη καρτέλα και επισυνάπτει τα αρχεία pdf της αίτησης που απαιτούνται για την έγκυρη υποβολή, στην δεύτερη καρτέλα. Με το κουμπί «Αποθήκευση» το σύστημα θα ελέγξει αν έχουν συμπληρωθεί όλα τα απαραίτητα στοιχεία και θα ολοκληρώσει την αποθήκευση ή θα εμφανίσει μήνυμα λάθους αναλόγως.

              Όχι Όχι


            • 6 Αποθήκευση ή υποβολή αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό θεσμικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Σύνδεσμος https://kalo.yeka.gr

              Περιγραφή Η αίτηση μπορεί είτε να υποθηκευθεί προσωρινά με το κουμπί «Αποθήκευση» είτε να υποβληθεί με το κουμπί «Υποβολή».

              Σημειώσεις Πατώντας το κουμπί «Υποβολή» το σύστημα θα ελέγξει την εγκυρότητα της αίτησης. Αν όλα τα απαραίτητα στοιχεία είναι συμπληρωμένα τότε η αίτηση ελέγχεται ώστε να είναι εντός χρονικών περιθωρίων και μπαίνει σε κατάσταση «Υποβληθείσα». Αλλιώς εμφανίζεται κατάλληλο μήνυμα με τα λάθη που υπάρχουν. Όταν διορθωθούν τα λάθη θα πρέπει να πατηθεί ξανά το κουμπί «Υποβολή» και θα αρχίσει πάλι η διαδικασία ελέγχου εγκυρότητας. Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής ο χρήστης δεν μπορεί να αλλάξει τα στοιχεία που υπέβαλε.

              Όχι Όχι


            • 7 Εξέταση - χρέωση αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό θεσμικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ο Προϊστάμενος ελέγχει και χρεώνει στον εισηγητή την αίτηση.

              Όχι Όχι


            • 8 Εξέταση αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό θεσμικού φορέα


              Περιγραφή Ο εισηγητής εξετάζει την αίτηση και τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά. Εφόσον χρειάζονται διευκρινίσεις ή επιπλέον δικαιολογητικά, εισηγείται σχετικά. Αλλιώς εισηγείται την έκδοση Πιστοποιητικού Μέλους.

              Όχι Όχι


            • 9 Απάντηση στον φορέα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό θεσμικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ο Προϊστάμενος εφόσον εξετάσει την εισήγηση και την αίτηση, προχωρά είτε στην έγκριση - έκδοση πιστοποιητικού μέλους, είτε απευθύνεται στον φορέα για παροχή διευκρινήσεων (μέσω της πλατφόρμας - ψηφιακά). Στην περίπτωση που επανα-υποβάλλει ελλιπή στοιχεία, η αίτηση απορρίπτεται.

              Όχι Όχι


            • 10 Ιεραρχική προσφυγή



              Περιγραφή Σε περίπτωση απόρριψης του αιτήματος ο φορέας δύναται να υποβάλλει ιεραρχική προσφυγή στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης.

              Όχι Όχι


            • 11 Εξέταση Ιεραρχικής Προσφυγής




              Όχι Όχι




            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.