|
|
Γραμμή 68: |
Γραμμή 68: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Ελέγχος τιμολογίου με συνοδεύτικά | + | |process_step_title=Έλεγχος τιμολογίου με συνοδευτικά |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_co_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ | | |process_step_co_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ |
Γραμμή 101: |
Γραμμή 101: |
| • Επικίνδυνα φορτία: Η ύπαρξη τους αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού. | | • Επικίνδυνα φορτία: Η ύπαρξη τους αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού. |
| Υπολογίζουμε τον συντελεστή προσαυξήσεων προσθέτοντας για κάθε μία από τις αιτίες προσαύξησης κατάπλου που αληθεύει 25% (προφανώς με μέγιστο το 100%).Πχ εάν υπάρχουν εκτός λιμένα και επικίνδυνα ο συντελεστής είναι 50% (25%+25%) | | Υπολογίζουμε τον συντελεστή προσαυξήσεων προσθέτοντας για κάθε μία από τις αιτίες προσαύξησης κατάπλου που αληθεύει 25% (προφανώς με μέγιστο το 100%).Πχ εάν υπάρχουν εκτός λιμένα και επικίνδυνα ο συντελεστής είναι 50% (25%+25%) |
− | Προσαύξηση κατάπλου: Ο υπολογισμός προσαυξήσεων γίνεται ως εξής : (Χρέωση χωρητικότητας + Χρέωση παραβολής + Χρέωση υπερωριών + Χρέωση δέσιμο +Χρέωση λύσιμο) * συντελεστή προσαυξήσεων | + | Προσαύξηση κατάπλου: Ο υπολογισμός προσαυξήσεων γίνεται ως εξής : (Χρέωση χωρητικότητας + Χρέωση παραβολής + Χρέωση υπερωριών + Χρέωση δέσιμο +Χρέωση λύσιμο) * συντελεστή προσαυξήσεων. |
− | | |
− | | |
− | | |
| Χρεώσεις απόπλου: | | Χρεώσεις απόπλου: |
− |
| |
| • Χρέωση λύσιμο: Όπως και στον κατάπλου. | | • Χρέωση λύσιμο: Όπως και στον κατάπλου. |
| • Χρέωση υπερωριών: Όπως και στον κατάπλου. | | • Χρέωση υπερωριών: Όπως και στον κατάπλου. |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
| Προσαυξήσεις απόπλου: | | Προσαυξήσεις απόπλου: |
− |
| |
| • Εκτός λιμένα : Περιγράφονται οι περιοχές στο 1 σχετικό, άρθρο 9. Επίσης, για τον Πειραιά, υπάρχουν πίνακες που έχουν σταλεί από τον πλοηγικό σταθμό και αναγράφουν τις θέσεις που είναι η όχι εκτός λιμένα. | | • Εκτός λιμένα : Περιγράφονται οι περιοχές στο 1 σχετικό, άρθρο 9. Επίσης, για τον Πειραιά, υπάρχουν πίνακες που έχουν σταλεί από τον πλοηγικό σταθμό και αναγράφουν τις θέσεις που είναι η όχι εκτός λιμένα. |
| • Νυχτερινά : όταν ο απόπλους λαμβάνει χώρα στο χρονικό διάστημα από 18:01 έως 06:00. | | • Νυχτερινά : όταν ο απόπλους λαμβάνει χώρα στο χρονικό διάστημα από 18:01 έως 06:00. |
Γραμμή 121: |
Γραμμή 113: |
| Υπολογίζουμε τον συντελεστή προσαυξήσεων Α προσθέτοντας για κάθε μία από τις αιτίες προσαύξησης κατάπλου που αληθεύει 25% (μέγιστη τιμή του συντελεστή είναι το 100%). Πχ εάν υπάρχουν εκτός λιμένα και επικίνδυνα ο συντελεστής είναι 50% (25%+25%). | | Υπολογίζουμε τον συντελεστή προσαυξήσεων Α προσθέτοντας για κάθε μία από τις αιτίες προσαύξησης κατάπλου που αληθεύει 25% (μέγιστη τιμή του συντελεστή είναι το 100%). Πχ εάν υπάρχουν εκτός λιμένα και επικίνδυνα ο συντελεστής είναι 50% (25%+25%). |
| Υπολογίζουμε τον συντελεστή προσαυξήσεων Β όπως τον Α προσθέτοντας μόνο για τις αιτίες κατάπλου: νυχτερινά, αργία και επικίνδυνα). Μέγιστη τιμή του συντελεστή είναι το 75%. | | Υπολογίζουμε τον συντελεστή προσαυξήσεων Β όπως τον Α προσθέτοντας μόνο για τις αιτίες κατάπλου: νυχτερινά, αργία και επικίνδυνα). Μέγιστη τιμή του συντελεστή είναι το 75%. |
− |
| |
| Προσαύξηση απόπλου Α: Ο υπολογισμός προσαυξήσεων Α γίνεται ως εξής : | | Προσαύξηση απόπλου Α: Ο υπολογισμός προσαυξήσεων Α γίνεται ως εξής : |
| (Χρέωση λύσιμο + Χρέωση υπερωριών) * συντελεστή προσαυξήσεων Α. | | (Χρέωση λύσιμο + Χρέωση υπερωριών) * συντελεστή προσαυξήσεων Α. |
− |
| |
| Προσαύξηση απόπλου Β:Ο υπολογισμός προσαυξήσεων Β γίνεται ως εξής : | | Προσαύξηση απόπλου Β:Ο υπολογισμός προσαυξήσεων Β γίνεται ως εξής : |
| (Χρέωση χωρητικότητας + Χρέωση παραβολής) * συντελεστή προσαυξήσεων Β. | | (Χρέωση χωρητικότητας + Χρέωση παραβολής) * συντελεστή προσαυξήσεων Β. |
− |
| |
| Σύνολο Τιμολογίου: Αθροίζουμε τις παραπάνω χρεώσεις και τις προσαυξήσεις. | | Σύνολο Τιμολογίου: Αθροίζουμε τις παραπάνω χρεώσεις και τις προσαυξήσεις. |
− |
| |
| Μείωση SBT: Εφαρμόζεται όταν στο τιμολόγιο αναγράφεται η ένδειξη SBT. Υπολογίζεται μείωση 17% επι του Συνόλου Τιμολογίου. | | Μείωση SBT: Εφαρμόζεται όταν στο τιμολόγιο αναγράφεται η ένδειξη SBT. Υπολογίζεται μείωση 17% επι του Συνόλου Τιμολογίου. |
− |
| |
| Τελικό Σύνολο: Σύνολο Τιμολογίου - Μείωση SBT. | | Τελικό Σύνολο: Σύνολο Τιμολογίου - Μείωση SBT. |
− | | + | Προσαύξηση καθυστέρησης εξόφλησης: Η ημερομηνία πληρωμής του τιμολογίου πρέπει είναι το πολύ τριάντα μέρες από την ημερομηνία κατάπλου του πλοίου. Για κάθε μήνα καθυστέρησης εξόφλησης του τιμολογίου, μετά τις τριάντα ημέρες, εφαρμόζεται προσαύξηση 10% επί του τελικού συνόλου με ανώτερο τους 11 μήνες (110%) οπού το τιμολόγιο διαβιβάζεται υποχρεωτικά στο Δημόσιο Ταμείο για την είσπραξη της οφειλής σύμφωνα με τις διατάξεις περί είσπραξης δημοσίων εσόδων όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν . |
− | Προσαύξηση καθυστέρησης εξόφλησης: Η ημερομηνία πληρωμής του τιμολόγιου πρέπει είναι το πολύ τριάντα μέρες από την ημερομηνία κατάπλου του πλοίου. Για κάθε μήνα καθυστέρησης εξόφλησης του τιμολογίου, μετά τις τριάντα ημέρες, εφαρμόζεται προσαύξηση 10% επί του τελικού συνόλου με ανώτερο τους 11 μήνες (110%) οπού το τιμολόγιο διαβιβάζεται υποχρεωτικά στο Δημόσιο Ταμείο για την είσπραξη της οφειλής σύμφωνα με τις διατάξεις περί είσπραξης δημοσίων εσόδων όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν . | |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 159: |
Γραμμή 145: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Αποστολή υπηρεσιακών εγγράφων στα αρμόδια τμήματα Λιμενικών Αρχών προκειμένου να γίνουν τυχόν διορθώσεις | + | |process_step_title=Αποστολή υπηρεσιακών εγγράφων στα αρμόδια τμήματα Λιμενικών Αρχών προκειμένου να γίνουν τυχόν διορθώσεις. |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_co_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ | | |process_step_co_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ |