|
|
| Γραμμή 3: |
Γραμμή 3: |
| | |process_id=941495 | | |process_id=941495 |
| | |process_official_title=Έκδοση Άδειας Ίδρυσης και Λειτουργίας Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης Ατόμων με Αναπηρίες | | |process_official_title=Έκδοση Άδειας Ίδρυσης και Λειτουργίας Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης Ατόμων με Αναπηρίες |
| − | |process_description=Η διαδικασία αφορά στη χορήγηση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στη χορήγηση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης |
| | |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ | | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ |
| Γραμμή 16: |
Γραμμή 16: |
| | |process_type=Εξωστρεφής | | |process_type=Εξωστρεφής |
| | |process_trigger=Αιτούμενη | | |process_trigger=Αιτούμενη |
| − | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο) | + | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά) |
| | |process_provided_to=Πολίτες, Επιχειρήσεις, Νομικά Πρόσωπα | | |process_provided_to=Πολίτες, Επιχειρήσεις, Νομικά Πρόσωπα |
| | |process_tax_type=Άδειες | | |process_tax_type=Άδειες |
| | |process_usage=Άλλο | | |process_usage=Άλλο |
| − | |process_output_type=Διοικητική πράξη | + | |process_output_type=Διοικητική πράξη, Παραγωγή εγγράφου, Απόφαση |
| | |process_source=EU-GO | | |process_source=EU-GO |
| | |process_sdg_resource=Άλλο | | |process_sdg_resource=Άλλο |
| | |process_sdg_resource_other=Διοικητική προσφυγή / Ένσταση | | |process_sdg_resource_other=Διοικητική προσφυγή / Ένσταση |
| | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή έγκριση | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή έγκριση |
| | + | |process_sdg_notes=Σε περίπτωση παρέλευσης άπρακτης της ανωτέρω προθεσμίας, θεωρείται ότι η αίτηση του ενδιαφερομένου έχει γίνει σιωπηρώς δεκτή και η άδεια έχει εκδοθεί, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 14 του ν. 3844/2010 (ΦΕΚ 63/Α’/3-5-2010). Ο ενδιαφερόμενος, στην προαναφερόμενη περίπτωση της σιωπηρής έγκρισης, μπορεί να ζητήσει σχετική βεβαίωση από την αρμόδια για την έκδοση της πράξης διοι-κητική αρχή, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 10 του ν. 3230/2004 (ΦΕΚ44/Α’/11-2-2004). |
| | |process_bpmn_source=EUGO | | |process_bpmn_source=EUGO |
| | |process_bpmn_digital_source=EUGO | | |process_bpmn_digital_source=EUGO |
| Γραμμή 48: |
Γραμμή 49: |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| | |process_conditions_num_id=1 | | |process_conditions_num_id=1 |
| − | |process_conditions_alternative=Όχι
| |
| − | |process_conditions_type=Διοικητικές
| |
| − | |process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος αιτείται για την άδεια ίδρυσης και λειτουργίας Σ.Υ.Δ.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process conditions
| |
| − | |process_conditions_num_id=2
| |
| − | |process_conditions_alternative=Όχι
| |
| − | |process_conditions_type=Άλλο
| |
| − | |process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος Φορέας υποβάλλει στη Διεύθυνση Πολιτικών Ατόμων με Αναπηρία της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικής Αλληλεγγύης του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Μελέτη Σκοπιμότητας για την ίδρυση της Σ.Υ.Δ., η οποία περιλαμβάνει ιδίως την περιγραφή της θέσης και του χώρου εγκατάστασής της, τον σκοπούμενο αριθμό ενοίκων και την εκτίμηση της λειτουργικότητάς τους, τα οφέλη και τις πιθανές δυσκολίες ως προς τη λειτουργία της Σ.Υ.Δ., καθώς και όποιο άλλο στοιχείο κρίνεται ως σημαντικό από το Φορέα. Στη Μελέτη συμπεριλαμβάνεται έκθεση βιωσιμότητας για την ίδρυση της Σ.Υ.Δ., που συνοδεύεται από αναλυτική εκτίμηση του κόστους λειτουργίας της και των πηγών κάλυψής τους
| |
| − | }}
| |
| − | {{process conditions
| |
| − | |process_conditions_num_id=3
| |
| − | |process_conditions_alternative=Όχι
| |
| − | |process_conditions_type=Άλλο
| |
| − | |process_conditions_name=Απαιτείται για να είναι γνωστή η νόμιμη σύσταση του φορέα, καθώς και ότι μεταξύ των σκοπών του, περιλαμβάνεται και η ίδρυση και λειτουργία Σ.Υ.Δ., εφόσον ο Φορέας είναι νομικό πρόσωπο.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process conditions
| |
| − | |process_conditions_num_id=4
| |
| − | |process_conditions_alternative=Όχι
| |
| − | |process_conditions_type=Άλλο
| |
| − | |process_conditions_name=Από τον τίτλο ιδιοκτησίας του οικήματος της Σ.Υ.Δ. προκύπτει ότι ο Φορέας έχει την Ιδιοκτησία ή την επικαρπία ή την οίκηση της Σ.Υ.Δ. ή μισθωτήριο ή άλλο συμφωνητικό παραχώρησης χρήσης, από το οποίο να προκύπτει ότι έχει παραχωρηθεί η χρήση του οικήματος της Σ.Υ.Δ. στον Φορέα για χρήση Σ.Υ.Δ. και για χρονικό διάστημα τουλάχιστον τριών (3) ετών
| |
| − | }}
| |
| − | {{process conditions
| |
| − | |process_conditions_num_id=5
| |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | |process_conditions_type=Πολεοδομικές | | |process_conditions_type=Πολεοδομικές |
| − | |process_conditions_name=Γενικές Προδιαγραφές Κτιρίων Σ.Υ.Δ., σύμφωνα με το Άρθρο 13 της ΚΥΑ Δ12/ΓΠοικ.13107/283 | + | |process_conditions_name=Γενικές Προδιαγραφές Κτιρίων Σ.Υ.Δ., σύμφωνα με το άρθρο 13 της ΚΥΑ Δ12/ΓΠοικ.13107/283 |
| | Οι Σ.Υ.Δ. πρέπει να βρίσκονται εντός του αστικού ιστού, σε περιοχές γενικής ή αμιγούς κατοικίας, κοντά σε κοινωνικές εξυπηρετήσεις. | | Οι Σ.Υ.Δ. πρέπει να βρίσκονται εντός του αστικού ιστού, σε περιοχές γενικής ή αμιγούς κατοικίας, κοντά σε κοινωνικές εξυπηρετήσεις. |
| − | Στις περιοχές όπου δεν υφίσταται τοπικό χωρικό σχέδιο, οι Σ.Υ.Δ. πρέπει να βρίσκονται μέσα στον ιστό της πόλης ή του οικισμού | + | Στις περιοχές όπου δεν υφίσταται τοπικό χωρικό σχέδιο, οι Σ.Υ.Δ. πρέπει να βρίσκονται μέσα στον ιστό της πόλης ή του οικισμού. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| − | |process_conditions_num_id=6 | + | |process_conditions_num_id=2 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | |process_conditions_type=Πολεοδομικές | | |process_conditions_type=Πολεοδομικές |
| − | |process_conditions_name=Οι Σ.Υ.Δ. πρέπει να έχουν ανεγερθεί βάσει άδειας οικοδομής της αρμόδιας υπηρεσίας δόμησης ως «κατοικίες» | + | |process_conditions_name=Οι Σ.Υ.Δ. πρέπει να έχουν ανεγερθεί βάσει άδειας οικοδομής της αρμόδιας υπηρεσίας δόμησης ως «κατοικίες» ή να είναι νομίμως υφιστάμενα ή νομιμοποιηθέντα κτίρια, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον ν. 4495/2017, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει. |
| − | ή να είναι νομίμως υφιστάμενα ή νομιμοποιηθέντα κτίρια, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον ν. 4495/2017 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει | |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| − | |process_conditions_num_id=7 | + | |process_conditions_num_id=3 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| − | |process_conditions_type=Άλλο | + | |process_conditions_type=Τεχνικές |
| − | |process_conditions_name=Ο Κανονισμός Λειτουργίας της Σ.Υ.Δ. περιλαμβάνει τους κανόνες που διέπουν τη λειτουργία της, τη συμβίωση των ενοίκων της, τα καθήκοντα, τις αρμοδιότητες και τις υποχρεώσεις του Προσωπικού Υποστήριξης, καθώς και τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Ο Κανονισμός λειτουργίας δύναται να στηρίζεται σε σχετικό πρότυπο, εφόσον συνταχθεί τέτοιο από το αρμόδιο Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
| |
| − | Ο Κανονισμός Λειτουργίας της Σ.Υ.Δ. συντάσσεται, υπογράφεται και εγκρίνεται από την Διοίκηση του Φορέα και πρέπει κατ` ελάχιστον να περιέχει διατάξεις που καθορίζουν:
| |
| − | α. Τον αριθμό των ενοίκων που θα κατοικούν στη συγκεκριμένη Σ.Υ.Δ.
| |
| − | β. Το είδος της αναπηρίας των ενοίκων που θα κατοικούν στη συγκεκριμένη Σ.Υ.Δ.
| |
| − | γ. Τη διαδικασία ένταξης και αποχώρησης των ενοίκων.
| |
| − | δ. Τις θέσεις των μελών της Ομάδας Υποστήριξης, που απασχολούνται στη συγκεκριμένη Σ.Υ.Δ., τη φύση και συχνότητα των παρεχομένων Υπηρεσιών Υποστήριξης, καθώς και τον αριθμό των μελών της Ομάδας Υποστήριξης της Σ.Υ.Δ.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process conditions
| |
| − | |process_conditions_num_id=8
| |
| − | |process_conditions_alternative=Όχι
| |
| − | |process_conditions_type=Πολεοδομικές
| |
| − | |process_conditions_name=Η Σ.Υ.Δ. θα πρέπει να στεγάζονται σε χώρους με συγκεκριμένες προδιαγραφές
| |
| − | }}
| |
| − | {{process conditions
| |
| − | |process_conditions_num_id=9
| |
| − | |process_conditions_alternative=Όχι
| |
| − | |process_conditions_type=Πολεοδομικές
| |
| | |process_conditions_name=Οι Σ.Υ.Δ. βάσει της χρήσης τους υπάγονται στην κατηγορία χρήσης κτιρίου Α - Κατοικίες και εφαρμόζονται σε αυτές όλες οι διατάξεις περί πυροπροστασίας κτιρίων με χρήση «Κατοικίες». Στις Σ.Υ.Δ. επιπροσθέτως επιβάλλεται: | | |process_conditions_name=Οι Σ.Υ.Δ. βάσει της χρήσης τους υπάγονται στην κατηγορία χρήσης κτιρίου Α - Κατοικίες και εφαρμόζονται σε αυτές όλες οι διατάξεις περί πυροπροστασίας κτιρίων με χρήση «Κατοικίες». Στις Σ.Υ.Δ. επιπροσθέτως επιβάλλεται: |
| − | • Ένας (1) φορητός πυροσβεστήρας ξηρής σκόνης ή βάσης νερού, κατασβεστικής ικανότητας τουλάχιστον 21Α-113Β-C, ανά 50 τ.μ. μικτής επιφάνειας. Οι πυροσβεστήρες θα τοποθετούνται σε εμφανή και με εύκολη πρόσβαση σημεία από το προσωπικό των ΣΥΔ. Ανεξάρτητα από τους ανωτέρω υπολογισμούς, ο ελάχιστος αριθμός των ανωτέρω πυροσβεστήρων δεν θα είναι μικρότερος από δύο (2). | + | • Ένας (1) φορητός πυροσβεστήρας ξηρής σκόνης ή βάσης νερού, κατασβεστικής ικανότητας τουλάχιστον 21Α-113Β-C, ανά 50 τ.μ. μικτής επιφάνειας. Οι πυροσβεστήρες θα τοποθετούνται σε εμφανή και με εύκολη πρόσβαση σημεία από το προσωπικό των ΣΥΔ. Ανεξάρτητα από τους ανωτέρω υπολογισμούς, ο ελάχιστος αριθμός των ανωτέρω πυροσβεστήρων δεν θα είναι μικρότερος από δύο (2). |
| − | • Φωτιστικά Ασφαλείας σε κάθε δωμάτιο, σύμφωνα με το πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ 1838 | + | • Φωτιστικά Ασφαλείας σε κάθε δωμάτιο, σύμφωνα με το πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ 1838 |
| − | • Αυτόματο σύστημα πυρανίχνευσης που να καλύπτει όλους τους χώρους της ΣΥΔ, που ικανοποιεί τις απαιτήσεις του προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ 54 ισχύει και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. | + | • Αυτόματο σύστημα πυρανίχνευσης που να καλύπτει όλους τους χώρους της ΣΥΔ, που ικανοποιεί τις απαιτήσεις του προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ 54 ισχύει και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. |
| − | • Οπτικές διατάξεις συναγερμού που να καλύπτουν όλους τους χώρους της ΣΥΔ, που ικανοποιούν τις απαιτήσεις του προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ 54-23 και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. | + | • Οπτικές διατάξεις συναγερμού που να καλύπτουν όλους τους χώρους της ΣΥΔ, που ικανοποιούν τις απαιτήσεις του προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ 54-23 και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. |
| − | • Δυνατότητα αυτόματης ειδοποίησης της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και του συντονιστή ή/και φροντιστή της ΣΥΔ. | + | • Δυνατότητα αυτόματης ειδοποίησης της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και του συντονιστή ή/και φροντιστή της ΣΥΔ. |
| − | • Ένας (1) φορητός πυροσβεστήρας κατηγορίας πυρκαγιάς F, στο χώρο της κουζίνας, ελάχιστης κατασβεστικής ικανότητας 25F. | + | • Ένας (1) φορητός πυροσβεστήρας κατηγορίας πυρκαγιάς F, στο χώρο της κουζίνας, ελάχιστης κατασβεστικής ικανότητας 25F. |
| − | • Ανιχνευτής διαρροής αερίων (υγραερίου ή φυσικού αερίου αντίστοιχα), ο οποίος θα πληροί τις απαιτήσεις σχετικών ευρωπαϊκών ή ισοδύναμων προτύπων, στην περίπτωση που χρησιμοποιούνται συσκευές παρασκευής φαγητού που λειτουργούν με αέριο (υγραέριο ή φυσικό αέριο), ο οποίος και θα διακόπτει την παροχή αερίου | + | • Ανιχνευτής διαρροής αερίων (υγραερίου ή φυσικού αερίου αντίστοιχα), ο οποίος θα πληροί τις απαιτήσεις σχετικών ευρωπαϊκών ή ισοδύναμων προτύπων, στην περίπτωση που χρησιμοποιούνται συσκευές παρασκευής φαγητού που λειτουργούν με αέριο (υγραέριο ή φυσικό αέριο), ο οποίος και θα διακόπτει την παροχή αερίου. |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| | |process_evidence_num_id=1 | | |process_evidence_num_id=1 |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| − | |process_evidence_type=Υπεύθυνη Δήλωση | + | |process_evidence_type=Αίτηση |
| | + | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο, Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet |
| | |process_evidence_description=Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση | | |process_evidence_description=Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| | |process_evidence_num_id=2 | | |process_evidence_num_id=2 |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| − | |process_evidence_type=Άλλο | + | |process_evidence_type=Νομιμοποιητικά έγγραφα νομικών προσώπων |
| − | |process_evidence_description=Καταστατικό και Ιδρυτική πράξη του Φορέα | + | |process_evidence_description=Καταστατικό και ιδρυτική πράξη του Φορέα |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| | |process_evidence_num_id=3 | | |process_evidence_num_id=3 |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| − | |process_evidence_type=Πιστοποιητικά δικαστηρίων | + | |process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα, Νομικά πρόσωπα |
| − | |process_evidence_description=Πιστοποιητικά ποινικού Μητρώου του Φορέα, εάν αυτός είναι φυσικό πρόσωπο ή των μελών της τακτικής διοίκησής του εάν αυτός είναι νομικό πρόσωπο καθώς και του Δ/ντού από τα οποία να προκύπτει ότι τα πρόσωπα αυτά δεν έχουν καταδικαστεί σε ατιμωτικά αδικήματα (τα αντίγραφα ποινικού μητρώου αναζητούνται υποχρεωτικά αυτεπάγγελτα όταν εκδίδονται από ημεδαπές αρχές) | + | |process_evidence_type=Αντίγραφο ποινικού μητρώου |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη)
| + | |process_evidence_description=Πιστοποιητικά ποινικού Μητρώου του Φορέα, εάν αυτός είναι φυσικό πρόσωπο ή των μελών της τακτικής διοίκησής του εάν αυτός είναι νομικό πρόσωπο καθώς και του Δ/ντού από τα οποία να προκύπτει ότι τα πρόσωπα αυτά δεν έχουν καταδικαστεί σε ατιμωτικά αδικήματα |
| | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα) |
| | + | |process_evidence_note=Τα αντίγραφα ποινικού μητρώου αναζητούνται υποχρεωτικά αυτεπάγγελτα όταν εκδίδονται από ημεδαπές αρχές |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| Γραμμή 141: |
Γραμμή 103: |
| | |process_evidence_type=Τίτλοι ιδιοκτησίας | | |process_evidence_type=Τίτλοι ιδιοκτησίας |
| | |process_evidence_description=Τίτλοι ιδιοκτησίας του οικήματος της Σ.Υ.Δ. | | |process_evidence_description=Τίτλοι ιδιοκτησίας του οικήματος της Σ.Υ.Δ. |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | + | |process_evidence_note=Από τον τίτλο ιδιοκτησίας του οικήματος της Σ.Υ.Δ. πρέπει να προκύπτει ότι ο Φορέας έχει την ιδιοκτησία ή την επικαρπία ή την οίκηση της Σ.Υ.Δ. ή μισθωτήριο ή άλλο συμφωνητικό παραχώρησης χρήσης, από το οποίο να προκύπτει ότι έχει παραχωρηθεί η χρήση του οικήματος της Σ.Υ.Δ. στον Φορέα για χρήση Σ.Υ.Δ. και για χρονικό διάστημα τουλάχιστον τριών (3) ετών |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| Γραμμή 148: |
Γραμμή 111: |
| | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα | | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα |
| | |process_evidence_description=Κατόψεις του οικήματος της Σ.Υ.Δ. και τοπογραφικό διάγραμμα του οικοπέδου της. | | |process_evidence_description=Κατόψεις του οικήματος της Σ.Υ.Δ. και τοπογραφικό διάγραμμα του οικοπέδου της. |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| Γραμμή 154: |
Γραμμή 117: |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | |process_evidence_type=Πιστοποιητικό πολεοδομίας | | |process_evidence_type=Πιστοποιητικό πολεοδομίας |
| − | |process_evidence_description=Άδεια οικοδομής του οικήματος της Σ.Υ.Δ., εκτός εάν προκύπτει περίπτωση του άρθρ.23 παρ.1 του Ν.1577/1985. | + | |process_evidence_description=Άδεια οικοδομής του οικήματος της Σ.Υ.Δ., εκτός εάν προκύπτει περίπτωση του άρθρου 23 παρ.1 του ν. 1577/1985. |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| | |process_evidence_num_id=7 | | |process_evidence_num_id=7 |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| − | |process_evidence_type=Άλλο | + | |process_evidence_type=Κανονισμός λειτουργίας |
| | |process_evidence_description=Κανονισμός Λειτουργίας της Σ.Υ.Δ. | | |process_evidence_description=Κανονισμός Λειτουργίας της Σ.Υ.Δ. |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | + | |process_evidence_note=Ο Κανονισμός Λειτουργίας της Σ.Υ.Δ. περιλαμβάνει τους κανόνες που διέπουν τη λειτουργία της, τη συμβίωση των ενοίκων της, τα καθήκοντα, τις αρμοδιότητες και τις υποχρεώσεις του Προσωπικού Υποστήριξης, καθώς και τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Ο Κανονισμός λειτουργίας δύναται να στηρίζεται σε σχετικό πρότυπο, εφόσον συνταχθεί τέτοιο από το αρμόδιο Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. |
| | + | Ο Κανονισμός Λειτουργίας της Σ.Υ.Δ. συντάσσεται, υπογράφεται και εγκρίνεται από την Διοίκηση του Φορέα και πρέπει κατ` ελάχιστον να περιέχει διατάξεις που καθορίζουν: |
| | + | α. Τον αριθμό των ενοίκων που θα κατοικούν στη συγκεκριμένη Σ.Υ.Δ. |
| | + | β. Το είδος της αναπηρίας των ενοίκων που θα κατοικούν στη συγκεκριμένη Σ.Υ.Δ. |
| | + | γ. Τη διαδικασία ένταξης και αποχώρησης των ενοίκων. |
| | + | δ. Τις θέσεις των μελών της Ομάδας Υποστήριξης, που απασχολούνται στη συγκεκριμένη Σ.Υ.Δ., τη φύση και συχνότητα των παρεχομένων Υπηρεσιών Υποστήριξης, καθώς και τον αριθμό των μελών της Ομάδας Υποστήριξης της Σ.Υ.Δ. |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| | |process_evidence_num_id=8 | | |process_evidence_num_id=8 |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| − | |process_evidence_type=Πιστοποιητικό πολεοδομίας | + | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα |
| | |process_evidence_description=Αρχιτεκτονικά Σχέδια θεωρημένα από λειτουργικής απόψεως από τις Τεχνικές Υπηρεσίες της οικείας Περιφέρειας | | |process_evidence_description=Αρχιτεκτονικά Σχέδια θεωρημένα από λειτουργικής απόψεως από τις Τεχνικές Υπηρεσίες της οικείας Περιφέρειας |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| Γραμμή 176: |
Γραμμή 145: |
| | |process_evidence_type=Υπεύθυνη Δήλωση | | |process_evidence_type=Υπεύθυνη Δήλωση |
| | |process_evidence_description=Υπεύθυνη Δήλωση του ν. 1599/1986 (ΦΕΚ Α΄ 75) του φορέα διαχείρισης της ΣΥΔ ότι έχουν τοποθετηθεί εγκατασταθεί και θα συντηρούνται τα μέτρα και μέσα πυροπροστασίας της παρ. 6 του Κεφαλαίου Ι του άρθρου 13 | | |process_evidence_description=Υπεύθυνη Δήλωση του ν. 1599/1986 (ΦΕΚ Α΄ 75) του φορέα διαχείρισης της ΣΥΔ ότι έχουν τοποθετηθεί εγκατασταθεί και θα συντηρούνται τα μέτρα και μέσα πυροπροστασίας της παρ. 6 του Κεφαλαίου Ι του άρθρου 13 |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| | |process_evidence_num_id=10 | | |process_evidence_num_id=10 |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα, Νομικά πρόσωπα |
| | |process_evidence_type=Άλλο | | |process_evidence_type=Άλλο |
| − | |process_evidence_description=Έγκριση Μελέτης Σκοπιμότητας | + | |process_evidence_description=Μελέτη Σκοπιμότητας |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | + | |process_evidence_note=Ο ενδιαφερόμενος φορέας υποβάλλει στη Διεύθυνση Πολιτικών Ατόμων με Αναπηρία της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικής Αλληλεγγύης του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Μελέτη Σκοπιμότητας για την ίδρυση της Σ.Υ.Δ., η οποία περιλαμβάνει ιδίως την περιγραφή της θέσης και του χώρου εγκατάστασής της, τον σκοπούμενο αριθμό ενοίκων και την εκτίμηση της λειτουργικότητάς τους, τα οφέλη και τις πιθανές δυσκολίες ως προς τη λειτουργία της Σ.Υ.Δ., καθώς και όποιο άλλο στοιχείο κρίνεται ως σημαντικό από τον φορέα. Στη Μελέτη συμπεριλαμβάνεται έκθεση βιωσιμότητας για την ίδρυση της Σ.Υ.Δ., που συνοδεύεται από αναλυτική εκτίμηση του κόστους λειτουργίας της και των πηγών κάλυψής τους |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |