Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Δραστηριοποίηση πλοίου ως θαλάσσιο ταξί»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 67: Γραμμή 67:
 
|process_conditions_type=Φορολογικές
 
|process_conditions_type=Φορολογικές
 
|process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) αρμόδια Δ.Ο.Υ. για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.
 
|process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) αρμόδια Δ.Ο.Υ. για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.
 +
}}
 +
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=8
 +
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Προϋποθέσεις περί μη τέλεσης αξιόποινων πράξεων
 +
|process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να μην έχει καταδικαστεί για κατασκοπεία, διασπορά ψευδών ειδήσεων, εγκλήματα για τα υπομνήματα, δωροδοκία, καταπίεση, απιστία, πρόκληση ναυαγίου από πρόθεση, βιασμό, εξαναγκασμό σε ασέλγεια, αποπλάνηση, μαστροπεία, εκμετάλλευση πορνών, σωματεμπορία, κλοπή, υπεξαίρεση, υφαίρεση, ληστεία, εκβίαση,
 +
απάτη, λαθρεμπορία, παράβαση των διατάξεων του Νόμου περί ναρκωτικών, παράβαση του Νόμου περί
 +
προστασίας του εθνικού νομίσματος, παράνομη αλιεία με χρήση εκρηκτικών ή χημικών ή φυτικών υλών, παράβαση
 +
του Α.Ν. 192/36 και γενικά σε ποινή με την οποία καταγνώσθηκε έστω και μερική αποστέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων ή έχει καταδικασθεί τελεσίδικα ή αμετάκλητα και έχει παρέλθει πενταετία για τα πλημμελήματα ή δεκαετία για τα κακουργήματα.
 +
}}
 +
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=9
 +
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Ηλικιακές
 +
|process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να έχει συμπληρώσει το 18o έτος της ηλικίας του, για τον υπολογισμό της οποίας λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία γέννησής του.
 +
}}
 +
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=10
 +
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Άλλο
 +
|process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να έχει ασφαλισμένο το πλοίο που δραστηριοποιείται ως θαλάσσιο ταξί για i) αστική ευθύνη για σωματικές βλάβες ή θάνατο επιβαινόντων και τρίτων από πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία ii)
 +
αστική ευθύνη για υλικές ζημίες επιβαινόντων και τρίτων από πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία και iii) πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης. Τα ποσά της ασφαλιστικής κάλυψης δεν είναι κατώτερα από αυτά που προβλέπονται από τις διατάξεις του ν.4256/2014 (Α΄92), όπως κάθε φορά ισχύει. Η προϋπόθεση αυτή πρέπει να τηρείται, εφόσον το πλοίο δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής άλλων σχετικών, περί ασφαλιστικής κάλυψης, διατάξεων.
 
}}
 
}}

Αναθεώρηση της 09:46, 2 Ιουλίου 2021



fe6aedf5-861b-4851-ba7e-59723168f280 461176 Operation of a ship as a water taxi

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Διεύθυνση Λιμενικής Αστυνομίας, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Αριθμός δικαιολογητικών

9

Κόστος

109,35 €

Προθεσμία διεκπεραίωσης

50 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην έκδοση βεβαίωσης συνδρομής νομίμων προϋποθέσεων για τη δραστηριοποίηση πλοίου ως θαλάσσιο ταξί.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΛΙΜΕΝΩΝ, ΛΙΜΕΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ


Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

10/03/2025

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Διοικητική πράξη, Παραγωγή εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Βεβαίωση συνδρομής νομίμων προϋποθέσεων για τη δραστηριοποίηση πλοίου ως θαλάσσιο ταξί

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά, Αγγλικά

            Μητρώα που τηρούνται

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              Λήξη Διαδικασίας

              Αόριστη

              ,,


            • 1 Τεχνικές το πλοίο να είναι εφοδιασμένο με τα προβλεπόμενα για την κατηγορία του πιστοποιητικά αξιοπλοΐας σε ισχύ

              Όχι Όχι

            • 2 Τεχνικές το πλοίο να είναι κόρων ολικής χωρητικότητας άνω των πέντε (5) και ολικού μήκους άνω των έξι (6) μέτρων.

              Όχι Όχι

            • 3 Τεχνικές Το πλοίο να αναπτύσσει ταχύτητα μεγαλύτερη από είκοσι (20) κόμβους, υπό ευνοϊκές καιρικές συνθήκες.

              Όχι Όχι

            • 4 Τεχνικές Το πλοίο να μεταφέρει μέχρι οκτώ (8) κατ’ ανώτατο όριο επιβάτες, διαθέτοντας για αυτούς μόνιμα στεγασμένο κατά το χειμώνα και σκιαζόμενο κατά το θέρος χώρο.

              Όχι Όχι

            • 5 Προϋποθέσεις περί μη τέλεσης αξιόποινων πράξεων Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να μη διώκεται ως φυγόποινος ή φυγόδικος,

              Όχι Όχι

            • 6 Άλλο Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να μην έχει τεθεί ή να μην έχει υποβληθεί αίτηση να τεθεί σε κατάσταση πτώχευσης, στερητικής ή επικουρικής δικαστικής συμπαράστασης,

              Όχι Όχι

            • 7 Φορολογικές Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) αρμόδια Δ.Ο.Υ. για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.

              Όχι Όχι

            • 8 Προϋποθέσεις περί μη τέλεσης αξιόποινων πράξεων Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να μην έχει καταδικαστεί για κατασκοπεία, διασπορά ψευδών ειδήσεων, εγκλήματα για τα υπομνήματα, δωροδοκία, καταπίεση, απιστία, πρόκληση ναυαγίου από πρόθεση, βιασμό, εξαναγκασμό σε ασέλγεια, αποπλάνηση, μαστροπεία, εκμετάλλευση πορνών, σωματεμπορία, κλοπή, υπεξαίρεση, υφαίρεση, ληστεία, εκβίαση, απάτη, λαθρεμπορία, παράβαση των διατάξεων του Νόμου περί ναρκωτικών, παράβαση του Νόμου περί προστασίας του εθνικού νομίσματος, παράνομη αλιεία με χρήση εκρηκτικών ή χημικών ή φυτικών υλών, παράβαση του Α.Ν. 192/36 και γενικά σε ποινή με την οποία καταγνώσθηκε έστω και μερική αποστέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων ή έχει καταδικασθεί τελεσίδικα ή αμετάκλητα και έχει παρέλθει πενταετία για τα πλημμελήματα ή δεκαετία για τα κακουργήματα.

              Όχι Όχι

            • 9 Ηλικιακές Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να έχει συμπληρώσει το 18o έτος της ηλικίας του, για τον υπολογισμό της οποίας λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία γέννησής του.

              Όχι Όχι

            • 10 Άλλο Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να έχει ασφαλισμένο το πλοίο που δραστηριοποιείται ως θαλάσσιο ταξί για i) αστική ευθύνη για σωματικές βλάβες ή θάνατο επιβαινόντων και τρίτων από πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία ii) αστική ευθύνη για υλικές ζημίες επιβαινόντων και τρίτων από πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία και iii) πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης. Τα ποσά της ασφαλιστικής κάλυψης δεν είναι κατώτερα από αυτά που προβλέπονται από τις διατάξεις του ν.4256/2014 (Α΄92), όπως κάθε φορά ισχύει. Η προϋπόθεση αυτή πρέπει να τηρείται, εφόσον το πλοίο δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής άλλων σχετικών, περί ασφαλιστικής κάλυψης, διατάξεων.

              Όχι Όχι

            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.