|
|
Γραμμή 21: |
Γραμμή 21: |
| |process_sdg_resource_other=ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ | | |process_sdg_resource_other=ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ |
| |process_sdg_notes=Η αρμόδια ΔΥΕΕ αποστέλλει με διαβιβαστικό, ακριβές αντίγραφο της θεωρημένης προσωρινής έκθεσης με απόδειξη παραλαβής μόνο στον ελεγχόμενο φορέα και ακριβές αντίγραφο ή απόσπασμα στους εποπτευοντες φορείς εφόσον είναι αποδέκτες συστάσεων, καθώς και ακριβή αποσπάσματα στα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη. Οι ελεγχόμενοι φορείς καθώς και τα κατα τα ανωτέρω πρόσωπα έχουν δικαίωμα να υποβάλουν εγγράφως αντιρρήσεις κατά της έκθεσης εντός ενός (1) μηνός από την παραλαβή αυτής, οι οποίες ύστερα από αιτιολογημένη σχετική εισήγηση των αρμοδίων Δημοσιονομικών Ελεγκτών, εισάγονται για εξέταση στην Ε.Σ.ΕΛ από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ από την οποία έχει διενεργηθεί ο έλεγχος. | | |process_sdg_notes=Η αρμόδια ΔΥΕΕ αποστέλλει με διαβιβαστικό, ακριβές αντίγραφο της θεωρημένης προσωρινής έκθεσης με απόδειξη παραλαβής μόνο στον ελεγχόμενο φορέα και ακριβές αντίγραφο ή απόσπασμα στους εποπτευοντες φορείς εφόσον είναι αποδέκτες συστάσεων, καθώς και ακριβή αποσπάσματα στα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη. Οι ελεγχόμενοι φορείς καθώς και τα κατα τα ανωτέρω πρόσωπα έχουν δικαίωμα να υποβάλουν εγγράφως αντιρρήσεις κατά της έκθεσης εντός ενός (1) μηνός από την παραλαβή αυτής, οι οποίες ύστερα από αιτιολογημένη σχετική εισήγηση των αρμοδίων Δημοσιονομικών Ελεγκτών, εισάγονται για εξέταση στην Ε.Σ.ΕΛ από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ από την οποία έχει διενεργηθεί ο έλεγχος. |
− | |process_total_duration_steps_min=2 | + | |process_total_duration_steps_min=3 |
− | |process_total_duration_steps_max=7 | + | |process_total_duration_steps_max=14 |
| |process_total_duration_steps_type=Μήνες | | |process_total_duration_steps_type=Μήνες |
| |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
Γραμμή 220: |
Γραμμή 220: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Αποστολή προσωρινής έκθεσης | + | |process_step_title=Αποστολή προσωρινής έκθεσης αποτελεσμάτων ελέγχου |
| |process_step_duration_min=1 | | |process_step_duration_min=1 |
| |process_step_duration_max=7 | | |process_step_duration_max=7 |
| |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
− | |process_step_description=Η έκθεση που συντάσσεται από τις ελεγκτικές ομάδες υποβάλλεται στην αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ. Στην περίπτωση που η ΔΥΕΕ είναι επιπέδου Διεύθυνσης, η έκθεση ελέγχου ελέγχεται ως προς την πληρότητά της και θεωρείται από τον Προϊστάμενο του ελεγκτικού Τμήματος και τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης της αυτής Δ.Υ.Ε.Ε.. Στην περίπτωση που η αρμόδια ΔΥΕΕ είναι επιπέδου αυτοτελούς Τμήματος, η έκθεση ελέγχεται ως προς την πληρότητά της από τον Προϊστάμενό της και κατόπιν από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ η οποία εδρεύει στην έδρα της Περιφέρειας που ανήκει γεωγραφικά η αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ (ν. 3492/2006, άρ. 17, παρ. 3, όπως τροποποιήθηκε με το ν. 4583/2018, άρ. 96, παρ. 2). Στην περίπτωση της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Ανατολικής Αττικής και της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Δυτικής Αττικής, το αρμόδιο για τον έλεγχο πληρότητας όργανο μετά τον έλεγχο από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ επιπέδου Τμήματος, είναι ο Προϊστάμενος της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Αθηνών και ο Προϊστάμενος της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Πειραιώς, αντιστοίχως. | + | |process_step_description=Η αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ αποστέλλει, με διαβιβαστικό, ακριβές αντίγραφο της θεωρημένης προσωρινής έκθεσης (κατά προτίμηση ψηφιακά με απόδειξη παραλαβής και εναλλακτικά με συστημένη αποστολή και απόδειξη παραλαβής) μόνο στον ελεγχόμενο φορέα, ακριβές αντίγραφο ή απόσπασμα στους εποπτεύοντες φορείς εφόσον είναι αποδέκτες συστάσεων, καθώς και ακριβή αποσπάσματα στα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη, εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από την υποβολή της, η οποία μπορεί να παραταθεί με αιτιολογημένη απόφαση του Προϊσταμένου της Γ.Δ.Δ.Ε |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 230: |
Γραμμή 230: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Υποβολή αντιρρήσεων | + | |process_step_title=Υποβολή αντιρρήσεων από ελεγχόμενο φορέα |
| |process_step_duration_min=1 | | |process_step_duration_min=1 |
| |process_step_duration_max=30 | | |process_step_duration_max=30 |
| |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| + | |process_step_description=Οι ελεγχόμενοι φορείς, καθώς και τα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη, έχουν δικαίωμα να υποβάλουν, εγγράφως, αντιρρήσεις κατά της έκθεσης, εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από την παραλαβή αυτής. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 239: |
Γραμμή 240: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Εισήγηση ελεγκτικής ομάδας | + | |process_step_title=Εισήγηση ελεγκτικής ομάδας στην ΕΣΕΛ |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_duration_min=1 |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_max=15 |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| + | |process_step_description=Οι αντιρρήσεις του ελεγχόμενου φορέα ύστερα από αιτιολογημένη έγγραφη σχετική εισήγηση των αρμόδιων |
| + | Δημοσιονομικών Ελεγκτών, εισάγονται για εξέταση στην Ε.Σ.ΕΛ. από τον Προϊστάμενο της Δ.Υ.Ε.Ε από την οποία έχει διενεργηθεί ο έλεγχος (ν. 3492/2006, άρ. 10, παρ. 1, εδ.δ΄, και άρ. 17, παρ. 3, όπως ισχύουν) ή, σε περίπτωση ελέγχου που διέπεται από τις μεταβατικές διατάξεις τού ν. 4537/2018, άρ. 137, παρ. 1-3, από τον Προϊστάμενο της ΔΠΣΕ. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 249: |
Γραμμή 252: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Εξέταση αντιρρήσεων από ΕΣΕΛ | | |process_step_title=Εξέταση αντιρρήσεων από ΕΣΕΛ |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_duration_min=1 |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_max=6 |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | + | |process_step_duration_type=Μήνες |
| + | |process_step_description=Εάν υποβληθούν αντιρρήσεις, αυτές μαζί με α) την έκθεση ελέγχου, β) την τεκμηριωμένη εισήγηση επί των αντιρρήσεων του δημοσιονομικού ελεγκτή ή της ελεγκτικής ομάδας που συνέταξε την έκθεση και γ) όλα τα σχετικά έγγραφα, εξετάζονται, με εισήγηση του προϊσταμένου της ΔΥΕΕ που διενεργεί τον έλεγχο (προϊσταμένου Τμήματος ή Διεύθυνσης ανάλογα με την οργανωτική δομή της ΔΥΕΕ), από την ΕΣΕΛ, η οποία, αφού ακούσει το δημοσιονομικό ελεγκτή ή την ελεγκτική ομάδα που συνέταξε την έκθεση, αποφασίζει για την αποδοχή ή μη των αντιρρήσεων. Κατά τη συνεδρίαση, η ΕΣΕΛ δύναται να θέσει προφορικά ερωτήματα στην ελεγκτική ομάδα που συνέταξε την έκθεση και να ζητήσει επεξηγήσεις (ν. 3492/2006, άρ. 10, παρ. 1, εδ. δ΄, και άρ. 17, παρ. 5). |
| + | Κατά τη διαδικασία εξέτασης των αντιρρήσεων, δεν υπάρχει δυνατότητα: |
| + | Να τροποποιηθούν από τα ελεγκτικά όργανα τα υπάρχοντα ευρήματα και συστάσεις. |
| + | Να προστεθούν από τα ελεγκτικά όργανα ή την ΕΣΕΛ επιπλέον ευρήματα ή συστάσεις. |
| + | Να μεταβληθεί επί το χείρον, από τα ελεγκτικά όργανα ή την ΕΣΕΛ, η αξιολόγηση του φορέα. |
| + | Να τροποποιηθούν από την ΕΣΕΛ ευρήματα για τα οποία δεν έχουν υποβληθεί αντιρρήσεις και δεν υπάρχουν στοιχεία συμμόρφωσης ή μεταγενέστερα γεγονότα. |
| + | Σε περίπτωση που η ΕΣΕΛ αποδέχεται αντιρρήσεις σε ευρήματα που επηρεάζουν την τελική αξιολόγηση (βαθμολογία), δύναται να μεταβάλει την αξιολόγηση προς το ευνοϊκότερο. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 257: |
Γραμμή 267: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Λήψη πρακτικών ΕΣΕΛ | + | |process_step_title=Λήψη απόφασης- πρακτικών ΕΣΕΛ |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_duration_min=1 |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_max=15 |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| + | |process_step_note=Ο Γραμματέας της ΕΣΕΛ συντάσσει τα πρακτικά της συνεδρίασης και τα αποστέλει στην ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο και στην Ελεγκτική ομάδα. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 270: |
Γραμμή 281: |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα |
| + | |process_step_description=Μετά την εξέταση των αντιρρήσεων, σε περίπτωση που έχουν επέλθει μεταβολές, συντάσσεται οριστική έκθεση από την αρμόδια ελεγκτική ομάδα, στην οποία ενσωματώνεται η απόφαση της ΕΣΕΛ. Αναλυτικότερα, στην οριστική έκθεση τροποποιούνται όσα σημεία έχει αποφασίσει η ΕΣΕΛ να τροποποιηθούν και αναφέρονται στα σχετικά πρακτικά. Αν έχουν γίνει δεκτές οι αντιρρήσεις και έχει αποφασιστεί να μην ισχύουν κάποια ευρήματα ή κάποιες συστάσεις, αυτά διαγράφονται από την οριστική έκθεση. Αν έχει επέλθει κάποια άλλη τροποποίηση, αυτή περιγράφεται με σαφήνεια στην οριστική έκθεση. Η οριστική έκθεση φέρει τον τίτλο της ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο και θεωρείται ως προς την ορθή απεικόνιση της απόφασης της Ε.Σ.Ε.Λ. από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ (και τον Προϊστάμενο Τμήματος Α΄ σε περίπτωση ΔΥΕΕ επιπέδου Διεύθυνσης) που διενήργησε τον έλεγχο, οι οποίοι υπογράφουν το αντίτυπο (σχέδιο) που παραμένει στο αρχείο της αρμόδιας ΔΥΕΕ, και στη συνέχεια φέρει την υπογραφή του Προέδρου της ΕΣΕΛ. Το αντίτυπο με τις πρωτότυπες υπογραφές, καθώς και ολόκληρος ο φάκελος του ελέγχου (υλικό τεκμηρίωσης), αρχειοθετείται στη ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |