|
|
Γραμμή 63: |
Γραμμή 63: |
| |process_evidence_type=Αίτηση | | |process_evidence_type=Αίτηση |
| |process_evidence_description=Αίτηση για την έγκριση πραγματοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων ιδιωτών ή τρίτων φορέων σε μουσεία, μνημεία ή αρχαιολογικούς χώρους | | |process_evidence_description=Αίτηση για την έγκριση πραγματοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων ιδιωτών ή τρίτων φορέων σε μουσεία, μνημεία ή αρχαιολογικούς χώρους |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
Γραμμή 71: |
Γραμμή 71: |
| |process_evidence_type=Άλλο | | |process_evidence_type=Άλλο |
| |process_evidence_description=Αναλυτική περιγραφή του εκπαιδευτικού προγράμματος (στόχοι, θέμα, δομή, περιεχόμενο, προτεινόμενη διαδρομή, μέθοδοι, διάρκεια, ομάδες- στόχοι, έντυπο, εποπτικό ή άλλο υποστηρικτικό υλικό, συντελεστές) | | |process_evidence_description=Αναλυτική περιγραφή του εκπαιδευτικού προγράμματος (στόχοι, θέμα, δομή, περιεχόμενο, προτεινόμενη διαδρομή, μέθοδοι, διάρκεια, ομάδες- στόχοι, έντυπο, εποπτικό ή άλλο υποστηρικτικό υλικό, συντελεστές) |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
Γραμμή 79: |
Γραμμή 79: |
| |process_evidence_type=Άλλο | | |process_evidence_type=Άλλο |
| |process_evidence_description=Βιογραφικά των συντελεστών (όσων σχεδιάζουν και υλοποιούν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα) | | |process_evidence_description=Βιογραφικά των συντελεστών (όσων σχεδιάζουν και υλοποιούν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα) |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| |process_evidence_note=Οι σπουδές των συντελεστών, που σχεδιάζουν και θα υλοποιούν τα εκπαιδευτικά προγράμματα, πρέπει να είναι ανώτατες και σχετικές με το αντικείμενο του προγράμματος, δηλαδή να είναι ειδικότητες αρχαιολόγου, ιστορικού, φιλολόγου, λαογράφου, μουσειολόγου, ιστορικού τέχνης, αρχιτέκτονα, εθνολόγου κ.α. | | |process_evidence_note=Οι σπουδές των συντελεστών, που σχεδιάζουν και θα υλοποιούν τα εκπαιδευτικά προγράμματα, πρέπει να είναι ανώτατες και σχετικές με το αντικείμενο του προγράμματος, δηλαδή να είναι ειδικότητες αρχαιολόγου, ιστορικού, φιλολόγου, λαογράφου, μουσειολόγου, ιστορικού τέχνης, αρχιτέκτονα, εθνολόγου κ.α. |
| }} | | }} |
Γραμμή 88: |
Γραμμή 88: |
| |process_evidence_type=Αποδεικτικό Σπουδών | | |process_evidence_type=Αποδεικτικό Σπουδών |
| |process_evidence_description=Φωτοαντίγραφα τίτλων σπουδών των συντελεστών (όσων σχεδιάζουν και υλοποιούν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα), καθώς και φωτοαντίγραφα αναγνώρισης από τον ΔΟΑΤΑΠ για τίτλους που έχουν αποκτηθεί σε ιδρύματα του εξωτερικού. | | |process_evidence_description=Φωτοαντίγραφα τίτλων σπουδών των συντελεστών (όσων σχεδιάζουν και υλοποιούν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα), καθώς και φωτοαντίγραφα αναγνώρισης από τον ΔΟΑΤΑΠ για τίτλους που έχουν αποκτηθεί σε ιδρύματα του εξωτερικού. |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |