Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «Φόρμα:Διαδικασίες»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 102: Γραμμή 102:
 
|-
 
|-
 
! Έναυσμα (τρόπος υποβολής): {{#info:Αφορά στο μέσο που χρησιμοποιείται για να παραχθεί το «Έναυσμα». Χρησιμοποιείται κυρίως σε αιτούμενες διαδικασίες είτε από φυσικά και νομικά πρόσωπα είτε από άλλους φορείς.  |note}}
 
! Έναυσμα (τρόπος υποβολής): {{#info:Αφορά στο μέσο που χρησιμοποιείται για να παραχθεί το «Έναυσμα». Χρησιμοποιείται κυρίως σε αιτούμενες διαδικασίες είτε από φυσικά και νομικά πρόσωπα είτε από άλλους φορείς.  |note}}
| {{{field|process_trigger_type|input type=tokens|values=Αίτηση (έντυπο),Αίτηση (ψηφιακά),Αίτηση (επιστολή),email,Τηλεφωνική επικοινωνία,Βιντεοκλήση,Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα|existing values only}}}
+
| {{{field|process_trigger_type|input type=tokens|existing values only}}}
 
|-
 
|-
 
! Παρέχεται σε:  {{#info:Κατηγοριοποίηση των διαδικασιών ανάλογα με τους αποδέκτες τους. Επιλέξτε από τις προκαθορισμένες τιμές. Αφορά μόνο εξωστρεφείς και αμφιστρεφείς διαδικασίες. (οι εσωστρεφείς διαδικασίες παίρνουν την τιμή: «Φορείς που την εκτελούν»). Μπορείτε να επιλέξετε πάνω από μία τιμή. |note}}
 
! Παρέχεται σε:  {{#info:Κατηγοριοποίηση των διαδικασιών ανάλογα με τους αποδέκτες τους. Επιλέξτε από τις προκαθορισμένες τιμές. Αφορά μόνο εξωστρεφείς και αμφιστρεφείς διαδικασίες. (οι εσωστρεφείς διαδικασίες παίρνουν την τιμή: «Φορείς που την εκτελούν»). Μπορείτε να επιλέξετε πάνω από μία τιμή. |note}}

Αναθεώρηση της 19:16, 7 Οκτωβρίου 2021

Επιλέξατε τη Δημιουργία διαδικασίας. Διαβάστε παρακάτω ορισμένες συμβουλές για την ορθότερη καταχώρισή της:

Πριν ξεκινήσετε

  • Συγκεντρώστε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και πληροφορίες που χρειάζεστε για την εισαγωγή της διαδικασίας.
  • Βεβαιωθείτε ότι η διαδικασία που θέλετε να εισάγετε δεν έχει ήδη καταχωριστεί, κάνοντας τις σχετικές αναζητήσεις μέσω της αναζήτησης.
  • Βεβαιωθείτε ότι στο πάνω μέρος της οθόνης αναγράφεται το «όνομα χρήστη» (user name) που χρησιμοποιείτε. Αν δεν αναγράφεται σημαίνει ότι είστε εκτός συστήματος και τα δεδομένα σας ΔΕΝ θα αποθηκευτούν. Συνδεθείτε και συνεχίστε.

Κατά την εισαγωγή

  • Κατά την εισαγωγή των τίτλων, χρησιμοποιήστε πεζά γράμματα, εκτός του πρώτου γράμματος ενός τίτλου. Σε άρθρα, συνδέσμους και προθέσεις χρησιμοποιήστε μόνο πεζά γράμματα. Παράδειγμα τίτλου διαδικασίας: «Αδειοδότηση φαρμακείου σε άτομα με κινητικά προβλήματα»
  • Σε κάθε πεδίο με ελεύθερο κείμενο χρησιμοποιήστε πεζά γράμματα και όχι κεφαλαία.
  • Κάντε συχνά αποθήκευση της διαδικασίας και συνεχίστε την επεξεργασία σας. Αν εισαγάγετε πολλά δεδομένα υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να χαθούν λόγω απώλειας της σύνδεσής σας.
  • Η διαδικασία εμφανίζεται στον πολίτη, μόνο όταν επιλεχθεί η κατάσταση «Δημοσιευμένη», συνεπώς μέχρι εκείνη τη στιγμή επεξεργαστείτε χωρίς τον φόβο εμφάνισης λανθασμένων πληροφοριών.

Όταν ολοκληρώσετε

  • Σιγουρευτείτε ότι έχετε συμπληρώσει όλα τα υποχρεωτικά πεδία, διότι αν δεν συμπληρωθούν, το πληροφοριακό σύστημα δεν θα επιτρέψει την αποθήκευση της διαδικασίας.
  • Όταν ολοκληρώσετε την εισαγωγή μιας διαδικασίας, με τα πλήρη της στοιχεία, πρέπει να την υποβάλετε στον Διαχειριστή για έγκριση.

Και μία πολύ χρήσιμη συμβουλή

  • Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας μιας διαδικασίας μπορείτε να ανοίγετε σε πάνω από μία καρτέλα (tab) τον «Δίαυλο». Η ενέργεια αυτή μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην καταχώριση.



Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.