|
|
| Γραμμή 15: |
Γραμμή 15: |
| | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο) | | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο) |
| | |process_usage=Δικαιολογητικό | | |process_usage=Δικαιολογητικό |
| − | |process_output_type=Διοικητική πράξη, Παραγωγή εγγράφου | + | |process_output_type=Διοικητική πράξη, Παραγωγή εγγράφου, Ενημέρωση Μητρώου, Κατάθεση ποσού |
| | |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
| | |process_provided_to=Πολίτες | | |process_provided_to=Πολίτες |
| Γραμμή 34: |
Γραμμή 34: |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | |process_conditions_type=Τεχνικές | | |process_conditions_type=Τεχνικές |
| − | |process_conditions_name=το πλοίο να είναι εφοδιασμένο με τα προβλεπόμενα για την κατηγορία του πιστοποιητικά αξιοπλοΐας σε ισχύ | + | |process_conditions_name=Το πλοίο να είναι εφοδιασμένο με τα προβλεπόμενα για την κατηγορία του πιστοποιητικά αξιοπλοΐας σε ισχύ. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 40: |
Γραμμή 40: |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | |process_conditions_type=Τεχνικές | | |process_conditions_type=Τεχνικές |
| − | |process_conditions_name=το πλοίο να είναι κόρων ολικής χωρητικότητας άνω των πέντε (5) και ολικού μήκους άνω των έξι (6) μέτρων. | + | |process_conditions_name=Το πλοίο να είναι κόρων ολικής χωρητικότητας άνω των πέντε (5) και ολικού μήκους άνω των έξι (6) μέτρων. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 63: |
Γραμμή 63: |
| | |process_conditions_num_id=6 | | |process_conditions_num_id=6 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| − | |process_conditions_type=Άλλο | + | |process_conditions_type=Πτωχευτικού δικαίου |
| | |process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να μην έχει τεθεί ή να μην έχει υποβληθεί αίτηση να τεθεί σε κατάσταση πτώχευσης, στερητικής ή | | |process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να μην έχει τεθεί ή να μην έχει υποβληθεί αίτηση να τεθεί σε κατάσταση πτώχευσης, στερητικής ή |
| | επικουρικής δικαστικής συμπαράστασης, | | επικουρικής δικαστικής συμπαράστασης, |
| Γραμμή 91: |
Γραμμή 91: |
| | |process_conditions_num_id=10 | | |process_conditions_num_id=10 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| − | |process_conditions_type=Άλλο | + | |process_conditions_type=Ασφαλιστικές |
| | |process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να έχει ασφαλισμένο το πλοίο που δραστηριοποιείται ως θαλάσσιο ταξί για i) αστική ευθύνη για σωματικές βλάβες ή θάνατο επιβαινόντων και τρίτων από πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία ii) | | |process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να έχει ασφαλισμένο το πλοίο που δραστηριοποιείται ως θαλάσσιο ταξί για i) αστική ευθύνη για σωματικές βλάβες ή θάνατο επιβαινόντων και τρίτων από πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία ii) |
| | αστική ευθύνη για υλικές ζημίες επιβαινόντων και τρίτων από πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία και iii) πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης. Τα ποσά της ασφαλιστικής κάλυψης δεν είναι κατώτερα από αυτά που προβλέπονται από τις διατάξεις του ν.4256/2014 (Α΄92), όπως κάθε φορά ισχύει. Η προϋπόθεση αυτή πρέπει να τηρείται, εφόσον το πλοίο δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής άλλων σχετικών, περί ασφαλιστικής κάλυψης, διατάξεων. | | αστική ευθύνη για υλικές ζημίες επιβαινόντων και τρίτων από πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία και iii) πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης. Τα ποσά της ασφαλιστικής κάλυψης δεν είναι κατώτερα από αυτά που προβλέπονται από τις διατάξεις του ν.4256/2014 (Α΄92), όπως κάθε φορά ισχύει. Η προϋπόθεση αυτή πρέπει να τηρείται, εφόσον το πλοίο δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής άλλων σχετικών, περί ασφαλιστικής κάλυψης, διατάξεων. |
| Γραμμή 99: |
Γραμμή 99: |
| | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| | |process_evidence_cost_type=Παράβολο (δεν τηρείται στο e-παράβολο) | | |process_evidence_cost_type=Παράβολο (δεν τηρείται στο e-παράβολο) |
| − | |process_evidence_cost_description=Διπλότυπο υπέρ Δημοσίου 29,35 € στον ΚΑΕ 3435 με την αιτιολογία ‘’για δραστηριοποίηση θαλάσσιου ταξί’’ ή αντίστοιχο ηλεκτρονικό παράβολο | + | |process_evidence_cost_description=Διπλότυπο υπέρ Δημοσίου 29,35 € στον ΚΑΕ 3435 με την αιτιολογία ‘’για δραστηριοποίηση θαλάσσιου ταξί’’ ή αντίστοιχο ηλεκτρονικό παράβολο. |
| | |process_evidence_cost_min=29.35 | | |process_evidence_cost_min=29.35 |
| | |process_evidence_cost_max=29.35 | | |process_evidence_cost_max=29.35 |
| Γραμμή 108: |
Γραμμή 108: |
| | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| | |process_evidence_cost_type=Παράβολο (δεν τηρείται στο e-παράβολο) | | |process_evidence_cost_type=Παράβολο (δεν τηρείται στο e-παράβολο) |
| − | |process_evidence_cost_description=Παράβολο δημοσίου από ΔΟΥ 30,00 € ή αντίστοιχο ηλεκτρονικό παράβολο | + | |process_evidence_cost_description=Παράβολο δημοσίου από ΔΟΥ 30,00 € ή αντίστοιχο ηλεκτρονικό παράβολο. |
| | |process_evidence_cost_min=30 | | |process_evidence_cost_min=30 |
| | |process_evidence_cost_max=30 | | |process_evidence_cost_max=30 |
| Γραμμή 117: |
Γραμμή 117: |
| | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| | |process_evidence_cost_type=Τέλος | | |process_evidence_cost_type=Τέλος |
| − | |process_evidence_cost_description=Αποδεικτικό καταβολής ποσού 50,00 € υπέρ ΕΚΟΕΜΝ | + | |process_evidence_cost_description=Αποδεικτικό καταβολής ποσού 50,00 € υπέρ ΕΚΟΕΜΝ. |
| | |process_evidence_cost_min=50 | | |process_evidence_cost_min=50 |
| | |process_evidence_cost_max=50 | | |process_evidence_cost_max=50 |
| Γραμμή 180: |
Γραμμή 180: |
| | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| − | |process_evidence_type=Άλλο | + | |process_evidence_type=Βεβαίωση |
| | |process_evidence_description=Βεβαίωση αρμόδιας Διεύθυνσης του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων (ΚΕΠ) ή του παρακολουθούντα το πλοίο Νηογνώμονα. | | |process_evidence_description=Βεβαίωση αρμόδιας Διεύθυνσης του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων (ΚΕΠ) ή του παρακολουθούντα το πλοίο Νηογνώμονα. |
| | |process_evidence_note=1. Βεβαίωση της αρμόδιας Διεύθυνσης του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων (ΚΕΠ) ή του παρακολουθούντα το πλοίο Νηογνώμονα, ότι το πλοίο αναπτύσσει ταχύτητα μεγαλύτερη από είκοσι (20) κόμβους, υπό ευνοϊκές καιρικές συνθήκες. | | |process_evidence_note=1. Βεβαίωση της αρμόδιας Διεύθυνσης του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων (ΚΕΠ) ή του παρακολουθούντα το πλοίο Νηογνώμονα, ότι το πλοίο αναπτύσσει ταχύτητα μεγαλύτερη από είκοσι (20) κόμβους, υπό ευνοϊκές καιρικές συνθήκες. |
| Γραμμή 191: |
Γραμμή 191: |
| | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| − | |process_evidence_type=Αντίγραφο εγγράφου | + | |process_evidence_type=Αποδεικτικά έγγραφα ασφάλισης |
| | |process_evidence_description=Ασφαλιστήριο συμβόλαιο. | | |process_evidence_description=Ασφαλιστήριο συμβόλαιο. |
| | |process_evidence_note=1. Ευκρινές φωτοαντίγραφο του ασφαλιστήριου συμβολαίου του πλοίου που πρόκειται να δραστηριοποιηθεί ως θαλάσσιο ταξί. | | |process_evidence_note=1. Ευκρινές φωτοαντίγραφο του ασφαλιστήριου συμβολαίου του πλοίου που πρόκειται να δραστηριοποιηθεί ως θαλάσσιο ταξί. |
| Γραμμή 234: |
Γραμμή 234: |
| | |process_rule_gazette_doc_number=795 | | |process_rule_gazette_doc_number=795 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| − | |process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/pdfimageSummaryviewer.html?args=sppFfdN7IQP5_cc--m0e1yWPQb5J6256ZIXD6hRjGkS8rzSZFxgk-Ss0ORUoLUDtkAYi3ORfmapqZeDd9qacWCWJgdNHAvT44kicnjz_3u5MoFXpEKrZ6c77k1-A9Eyz7vqZ2xJ5_DYX6XOXlY-ADjvFYv5Yy3-c-WoxB5BOlDMuXBLN78Kl4A..
| |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 243: |
Γραμμή 242: |
| | |process_rule_gazette_doc_number=164 | | |process_rule_gazette_doc_number=164 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| − | |process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/pdfimageSummaryviewer.html?args=sppFfdN7IQP5_cc--m0e19iDMceqMb-_Ifywasq9Aqy8rzSZFxgk-aQ8stXR4YPpkAYi3ORfmaoeE4_PYibv03_MmMsAgsoW4kicnjz_3u5MoFXpEKrZ6c77k1-A9Eyz7vqZ2xJ5_DaGShVr24vv6SfAM0il5cHmduNG4Xz_tnoqELaoEdsR3g..
| |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 252: |
Γραμμή 250: |
| | |process_rule_gazette_doc_number=3518 | | |process_rule_gazette_doc_number=3518 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| − | |process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/pdfimageSummaryviewer.html?args=sppFfdN7IQP5_cc--m0e1-NodJ1HdW4dKwSSKV1xSgK8rzSZFxgk-WtPb3dFROTQkAYi3ORfmaqBqLOwPE7peynKJNrVg79s75h8iB-tM3_vKMSuwFT8g8jMbcMCublFfxlNP8qam0YGf1bP_8woW6SsXs-aGt1hDXLn2IXeMVQ9Sd_0RRSzGw..
| |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |