|
|
| Γραμμή 6: |
Γραμμή 6: |
| | |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ | | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ |
| | + | |process_provision_org_group=Αναφερόμενος φορέας |
| | |process_provision_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ | | |process_provision_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ |
| | |process_provision_org_directory=Διεύθυνση Εκπαίδευσης Προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. | | |process_provision_org_directory=Διεύθυνση Εκπαίδευσης Προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. |
| − | |process_provision_org_group=Αναφερόμενος φορέας
| |
| | |process_estimated_implementation_time=3 | | |process_estimated_implementation_time=3 |
| | |process_estimated_implementation_time_type=Μήνες | | |process_estimated_implementation_time_type=Μήνες |
| Γραμμή 14: |
Γραμμή 14: |
| | |process_trigger=Συνέχεια άλλης διαδικασίας | | |process_trigger=Συνέχεια άλλης διαδικασίας |
| | |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα | | |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
| | + | |process_output_type=Διοικητική πράξη |
| | + | |process_source=Συντάκτες |
| | |process_provided_to=Φορείς που την εκτελούν | | |process_provided_to=Φορείς που την εκτελούν |
| | |process_tax_type=Έλεγχοι | | |process_tax_type=Έλεγχοι |
| − | |process_usage=Άλλο
| |
| − | |process_output_type=Άλλο
| |
| − | |process_source=Συντάκτες
| |
| | |process_total_duration_steps_min=2 | | |process_total_duration_steps_min=2 |
| | |process_total_duration_steps_max=5 | | |process_total_duration_steps_max=5 |
| Γραμμή 25: |
Γραμμή 24: |
| | |process_cost_max=0 | | |process_cost_max=0 |
| | |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
| | + | |process_evidence_prerequisite_total_number=0 |
| | |process_evidence_total_number=0 | | |process_evidence_total_number=0 |
| | |process_evidence_step_total_number=2 | | |process_evidence_step_total_number=2 |