|
|
Γραμμή 22: |
Γραμμή 22: |
| |process_evidence_prerequisite_total_number=0 | | |process_evidence_prerequisite_total_number=0 |
| |process_evidence_total_number=0 | | |process_evidence_total_number=0 |
− | |process_evidence_step_total_number=6 | + | |process_evidence_step_total_number=7 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| }} | | }} |
Γραμμή 159: |
Γραμμή 159: |
| Οι έλεγχοι στη συνέχεια πρέπει να λάβουν προτεραιότητα ανάλογα με την διαθεσιμότητα των πόρων, δεδομένου ότι σπάνια οι πόροι επαρκούν για να καλυφθούν τα πάντα. Με αυτό το βήμα, η λίστα που σχηματοποιείται συνιστά το Πρόγραμμα Εργασιών Εάν υπάρχουν περιοχές υψηλού ή μέσου κινδύνου που δεν έχουν συμπεριληφθεί στον προγραμματισμό λόγω έλλειψης πόρων, το γεγονός αυτό πρέπει να επισημανθεί ιδιαιτέρως από τον επικεφαλής Εσωτερικού Ελέγχου, κατά την έγκριση του Προγράμματος Εργασιών . | | Οι έλεγχοι στη συνέχεια πρέπει να λάβουν προτεραιότητα ανάλογα με την διαθεσιμότητα των πόρων, δεδομένου ότι σπάνια οι πόροι επαρκούν για να καλυφθούν τα πάντα. Με αυτό το βήμα, η λίστα που σχηματοποιείται συνιστά το Πρόγραμμα Εργασιών Εάν υπάρχουν περιοχές υψηλού ή μέσου κινδύνου που δεν έχουν συμπεριληφθεί στον προγραμματισμό λόγω έλλειψης πόρων, το γεγονός αυτό πρέπει να επισημανθεί ιδιαιτέρως από τον επικεφαλής Εσωτερικού Ελέγχου, κατά την έγκριση του Προγράμματος Εργασιών . |
| |process_step_note=Πρότυπο 2030 | | |process_step_note=Πρότυπο 2030 |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=7 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Ανάπτυξη επικοινωνία και έγκριση του Προγράμματος Εργασιών |
| + | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
| + | |process_step_duration_min=0 |
| + | |process_step_duration_max=0 |
| + | |process_step_description=Το Πρόγραμμα Εργασιών σταθμίζει ουσιαστικά (α) τις ελεγκτικές ανάγκες της Μονάδας που προκύπτουν από την αξιολόγηση κινδύνων αλλά και από λοιπές πηγές, όπως από σχόλια των ανώτερων στελεχών της Διοίκησης, το παρεπόμενο ελεγκτικό έργο άλλων μονάδων του φορέα (πχ. Οικονομική Διεύθυνση, Επιθεώρηση κλπ.) και εξωτερικών οργάνων και (β) του διαθέσιμου ελεγκτικού χρόνου. |
| + | Ο διαθέσιμος χρόνος της ελεγκτικής ομάδας (ΔΧΕΟ) ή του εσωτερικού ελεγκτή υπολογίζεται ως ακολούθως: |
| + | |
| + | ΔΧΕΟ= Ημέρες εργασίας- Ημέρες απουσίας (άδεια-ασθένεια)- Ημέρες εκπαίδευσης- Ημέρες λοιπών δραστηριοτήτων- Ημέρες Έκτακτων Ελέγχων- Ημέρες Συμβουλευτικών Υπηρεσιών |
| + | |
| + | |
| + | Όταν οι απαραίτητες πληροφορίες έχουν συγκεντρωθεί και εξετασθεί, ο Επικεφαλής Εσωτερικού Ελέγχου αναπτύσσει ένα Πρόγραμμα που συνήθως περιλαμβάνει : |
| + | • Μια λίστα των προτεινόμενων ελέγχων και συμβουλευτικών έργων |
| + | • Πρόβλεψη χρόνου για έκτακτους ελέγχους |
| + | |
| + | Σε συνεργασία με τη Διοίκηση επιβεβαιώνεται ότι το προτινόμενο πρόγραμμα εργασιών καλύπτει τις ανάγκες του περιβάλλοντος ελέγχου του φορέα και τις προτεραιόητες της Διοίκησης. |
| + | |
| + | Οταν οριστικοποιηθεί το πρόγραμμα εργαισών προωθείται στην ανώτερη Διοίκηση προς έγκριση. |
| + | |process_step_note=Στο σημείο αυτό ο Υπεύθυνος της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου οφείλει να αναφέρει στη Διοίκηση τυχόν περιοχές ελέγχου που κρίνονται ως υψηλού κινδύνου αλλά δεν εντάσσονται στο προγραμμα εργασιών λόγω περιορισμών στους διαθέσιμους πόρους. |
| }} | | }} |