|
|
Γραμμή 47: |
Γραμμή 47: |
| |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ | | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
| |process_evidence_cost_code=3428 | | |process_evidence_cost_code=3428 |
− | |process_evidence_cost_description=Το παράβολο εκδίδεται από τη ΔΟΥ. Δεν εκδίδεται μέσω του e-paravolo. | + | |process_evidence_cost_description=Το παράβολο , όπως αυτό προβλέπεται στην υπ΄αριθμ. 2322/19.03.2002 Απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.Το παράβολο εκδίδεται από τη ΔΟΥ. Δεν εκδίδεται μέσω του e-paravolo. |
| α) εκατόν ογδόντα (180) ευρώ για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν μέχρι εβδομήντα (70) εργαζόμενους, | | α) εκατόν ογδόντα (180) ευρώ για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν μέχρι εβδομήντα (70) εργαζόμενους, |
| β) τριακόσια (300) ευρώ για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν εβδομήντα ένα (71) έως εκατόν ογδόντα (180) εργαζόμενους, | | β) τριακόσια (300) ευρώ για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν εβδομήντα ένα (71) έως εκατόν ογδόντα (180) εργαζόμενους, |
Γραμμή 77: |
Γραμμή 77: |
| |process_evidence_type=Υπεύθυνη Δήλωση | | |process_evidence_type=Υπεύθυνη Δήλωση |
| |process_evidence_description=Υπεύθυνη δήλωση του νομικού εκπροσώπου της επιχείρησης που αναφέρει τον αριθμό απασχολούμενου προσωπικού της επιχείρησης και οτι η επιχείρηση δεν έχει επιχειρησιακό σωματείο ή συμβούλιο εργαζομένων. | | |process_evidence_description=Υπεύθυνη δήλωση του νομικού εκπροσώπου της επιχείρησης που αναφέρει τον αριθμό απασχολούμενου προσωπικού της επιχείρησης και οτι η επιχείρηση δεν έχει επιχειρησιακό σωματείο ή συμβούλιο εργαζομένων. |
| + | |process_evidence_related_process=ΔΔ:Υπεύθυνη δήλωση και ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση |
| |process_evidence_related_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-upeuthunes-deloses | | |process_evidence_related_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-upeuthunes-deloses |
| }} | | }} |
a6490462-70ef-453c-8274-ae893be824fc
833801
Ratification of company labour regulation
Με μια ματιά
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην κύρωση κανονισμού εργασίας για τις ιδιωτικές επιχειρήσεις από το ΣΕΠΕ.
Βασικές πληροφορίες
Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Διοικητική πράξη
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Κύρωση κανονισμού, κανονισμός επιχείρησης, κανονισμός εργασίας
Επίσημος τίτλος
Κύρωση κανονισμού εργασίας επιχείρησης
Γλώσσες παροχής
Ελληνικά, Αγγλικά
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο)
ΔΔ
8
0
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
0
ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Σ.ΕΠ.Ε)Το «ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Σ.ΕΠ.Ε)» δεν είναι αριθμός.
Συντάκτες"Συντάκτες" is not in the list (EU-GO, EU-GO (υποστηρικτική)) of allowed values for the "Process source" property.
Αφορά την κύρωση κανονισμού εργασίας για τις ιδιωτικές επιχειρήσεις που γίνεται από το ΣΕΠΕ. Επιχειρήσεις, εκμεταλλεύσεις ή εργασίες εν γένει, ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή και από το αν ανήκουν σε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, εφόσον απασχολούν προσωπικό μεγαλύτερο των 70 ατόμων, έχουν υποχρέωση να καταρτίζουν κανονισμό εργασίας. Μάλιστα με απόφαση του Υπουργείου Εργασίας είναι δυνατόν να επεκτείνεται η υποχρέωση αυτή και σε επιχειρήσεις που απασχολούν προσωπικό κάτω των 70 ατόμων, όχι όμως μικρότερο των 40.
60
440
3
0
0
}}
}}
}}
,
Πρότυπο:Process sdg
1
Άλλο
Υποχρέωση για κατάρτιση κανονισμού εργασίας έχουν οι επιχειρήσεις , εκμεταλλεύσεις η εργασίες εν γένει, ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή και από το αν ανήκουν σε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, εφόσον απασχολούν προσωπικό μεγαλύτερο των 70 ατόμων, έχουν υποχρέωση να καταρτίζουν κανονισμό εργασίας. Μάλιστα με απόφαση του Υπ. Εργασίας είναι δυνατόν να επεκτείνεται η υποχρέωση αυτή και σε επιχειρήσεις που απασχολούν προσωπικό κάτω των 70 ατόμων, όχι όμως μικρότερο των 40
Όχι
Όχι
1
Το παράβολο , όπως αυτό προβλέπεται στην υπ΄αριθμ. 2322/19.03.2002 Απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.Το παράβολο εκδίδεται από τη ΔΟΥ. Δεν εκδίδεται μέσω του e-paravolo.
α) εκατόν ογδόντα (180) ευρώ για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν μέχρι εβδομήντα (70) εργαζόμενους,
β) τριακόσια (300) ευρώ για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν εβδομήντα ένα (71) έως εκατόν ογδόντα (180) εργαζόμενους,
γ) τετρακόσια σαράντα (440) ευρώ για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν περισσότερους από εκατόν ογδόντα (180) εργαζόμενους.
Για την τροποποίηση των ανωτέρω αναφερομένων Κανονισμών, ορίζουμε παράβολο εξήντα (60) ευρώ, εκατό (100)ευρώ, και εκατόν πενήντα (150) ευρώ αντίστοιχα.
Το κατά τα ανωτέρω οριζόμενο παράβολο κατατίθεται σε ειδικό λογαριασμό που τηρείται στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος υπέρ του Ανωτάτου Συμβουλίου Εργασίας.
Από την υποχρέωση καταβολής του ανωτέρω παραβόλου εξαιρούνται οι επιχειρήσεις και εκμεταλλεύσεις οι ασκούμενες υπό του Δημοσίου ή για λογαριασμό αυτού.
60 € - 440 €
Όχι
1
Αίτηση για κύρωση κανονισμού εργασίας
Αίτηση για κύρωση κανονισμού εργασίας
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
Κατατίθεται από:
Νομικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Η αίτηση εις διπλούν κατατίθεται προς την Επιτροπή του αρ. 8 του Π.Δ. 369/1989
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
ΑίτησηΤο «Αίτηση» δεν είναι αριθμός.
2
Υπεύθυνη δήλωση του νομικού εκπροσώπου της επιχείρησης που αναφέρει τον αριθμό απασχολούμενου προσωπικού της επιχείρησης και οτι η επιχείρηση δεν έχει επιχειρησιακό σωματείο ή συμβούλιο εργαζομένων.
Όχι
Υπεύθυνη ΔήλωσηΤο «Υπεύθυνη Δήλωση» δεν είναι αριθμός.
3
10 αντίγραφα του κανονισμού
10 αντίγραφα του κανονισμού
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
Κατατίθεται από:
Νομικά πρόσωπα
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
Αντίγραφο εγγράφουΤο «Αντίγραφο εγγράφου» δεν είναι αριθμός.
Υπουργική Απόφαση
2322
2002
371
Β
Νομοθετικό Διάταγμα
3789
1957
210
Α
1
Υποβολή αίτησης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Περιγραφή
Υποβολή αίτησης και έλεγχος δικαιολογητικών από τον Γραμματέα της επιτροπής εργασίας και παραπομπή στην επιτροπή
Όχι
Όχι
2
Ορισμός ημερομηνίας συζήτησης από την επιτροπή
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Περιγραφή
Ορίζεται από την επιτροπή ημερομηνία συζήτησης
Όχι
Όχι
3
Συζήτηση της επιτροπής παρουσία του εργοδότη
Περιγραφή
Συζήτηση και ενημέρωση της επιχείρησης για τις προτεινόμενες αλλαγές
Όχι
Όχι
4
Επανυποβολή του κανονισμού με τις αλλαγές
Περιγραφή
Μετά την επανυποβολή του κανονισμού ακολουθεί επανέλεγχος
Όχι
Όχι
5
Γνωμοδότηση της επιτροπής
Περιγραφή
Γνωμοδότηση της επιτροπής και διαβίβαση του φακέλου στο τμήμα συντονισμού επιθεώρησης εργασιακών σχέσεων που ανήκει η έδρα της επιχείρησης
Όχι
Όχι
6
Έλεγχος του κανονισμού και υπογραφή
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Τμηματάρχης
Περιγραφή
Έλεγχος του κανονισμού και υπογραφή από τον προιστάμενο του τμήματος συντονισμού επιθεώρησης εργασιακών σχέσεων της έδρας της επιχείρησης
Σημειώσεις
Μετά την υπογραφή η επιχείρηση παραλαμβάνει αντίγραφο του κανονισμού.
Η ισχύς του κανονισμού αρχίζει μετά την κύρωση και εφ’ όσον τηρηθεί ο όρος δημοσιότητας του νόμου, εφ’ όσον δηλαδή ο κανονισμός αναρτηθεί και είναι «ανά πάσα στιγμή αναρτημένος σε εμφανή και προσιτά για τους εργαζόμενους σημεία του τόπου εργασίας (παρ. 2 του άρθρ. 1 του ΝΔ.3789/57). Με το Βασιλικό Διάταγμα 24 Ιουν. 1958 «Περί καταρτίσεως, διαδικασίας υποβολής, κυρώσεως, ανακοινώσεως και δημοσιότητος Κανονισμών Εργασίας» (ΦΕΚ 103, τεύχος Α΄, της 8 Ιουλ. 1958) καθορίζονται οι λεπτομέρειες διαδικασίας υποβολής, επεξεργασίας και δημοσιότητας των κανονισμών εργασίας.
Όχι
Όχι