|
|
| Γραμμή 38: |
Γραμμή 38: |
| | |process_conditions_num_id=1 | | |process_conditions_num_id=1 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| − | |process_conditions_name=Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της διαδικασίας είναι ύπαρξη νόμιμης εξορυκτικής δραστηριότητας στην οποία ο φορέας εκμετάλλευσης πρέπει να συμμορφωθεί με τις κείμενες διατάξεις και να αναπτύξει ολοκληρωμένη πολιτική ασφάλειας και υγείας κατά την εργασία, προσαρμοσμένη στις ανάγκες και ιδιαιτερότητες του κάθε έργου | + | |process_conditions_name=Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της διαδικασίας είναι ύπαρξη νόμιμης εξορυκτικής δραστηριότητας στην οποία ο φορέας εκμετάλλευσης πρέπει να συμμορφωθεί με τις κείμενες διατάξεις και να αναπτύξει ολοκληρωμένη πολιτική ασφάλειας και υγείας κατά την εργασία, προσαρμοσμένη στις ανάγκες και ιδιαιτερότητες του κάθε έργου. Έτσι ο ενδιαφερόμενος φορέας καλείται να συντάξει σχέδιο οργανωτικής διάρθρωσης του έργου και το υποβάλλει προς έγκριση στην αρμόδια Υπηρεσία του ΥΠΕΝ |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 45: |
Γραμμή 45: |
| | |process_conditions_alternative_of_selector=1 | | |process_conditions_alternative_of_selector=1 |
| | |process_conditions_alternative_of=1 | | |process_conditions_alternative_of=1 |
| − | |process_conditions_name=Εναλλακτική προϋπόθεση επίσης είναι η επίβλεψη, περισσοτέρων από πέντε (5) έργων ή εργοταξίων, από τον ίδιο Μηχανικό. | + | |process_conditions_name=Προϋπόθεση για την έναρξη της διαδικασίας είναι επίσης η ύπαρξη σύνθετων και εξειδικευμένων εγκαταστάσεων, μηχανημάτων εξόρυξης και επεξεργασίας, ή και εφαρμογή νέων μεθόδων εκμετάλλευσης, όπως περιγράφονται στα άρθρα 38, 44, 48, 70, 74 & 95 του ΚΜΛΕ |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=3 |
| | + | |process_conditions_alternative=Ναι |
| | + | |process_conditions_alternative_of_selector=1 |
| | + | |process_conditions_alternative_of=1 |
| | + | |process_conditions_name=Εναλλακτική προϋπόθεση επίσης είναι η επίβλεψη, περισσοτέρων από πέντε (5) έργων ή εργοταξίων, από τον ίδιο Μηχανικό. Στην περίπτωση αυτή ο Επιβλέπων Μηχανικός υποβάλλει |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| Γραμμή 53: |
Γραμμή 60: |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| − | |process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου, ΝΠΙΔ, Φυσικά πρόσωπα | + | |process_evidence_owner=ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα |
| | |process_evidence_description=Απλή αίτηση του ενδιαφερόμενου φορέα, στην οποία γίνεται σύντομη αναφορά του αιτήματος, επισυνάπτοντας και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά. Η αίτηση μπορεί να αποσταλεί ταχυδρομικά για το Σώμα Επιθεώρησης Βορείου Ελλάδος στην Ταχ. Δ/νση: Κουντουριώτου 6 & Φωκαίας Τ.Κ. 541 01 Θεσσαλονίκη ή στο email: tem.seve@prv.ypeka.gr και για το Σώμα Επιθεώρησης Νοτίου Ελλάδος στην ταχ. Δ/νση: Μεσογείων 119, Τ.Κ. 115 26 Αθήνα ή στο e mail: emne@prv.ypeka.gr | | |process_evidence_description=Απλή αίτηση του ενδιαφερόμενου φορέα, στην οποία γίνεται σύντομη αναφορά του αιτήματος, επισυνάπτοντας και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά. Η αίτηση μπορεί να αποσταλεί ταχυδρομικά για το Σώμα Επιθεώρησης Βορείου Ελλάδος στην Ταχ. Δ/νση: Κουντουριώτου 6 & Φωκαίας Τ.Κ. 541 01 Θεσσαλονίκη ή στο email: tem.seve@prv.ypeka.gr και για το Σώμα Επιθεώρησης Νοτίου Ελλάδος στην ταχ. Δ/νση: Μεσογείων 119, Τ.Κ. 115 26 Αθήνα ή στο e mail: emne@prv.ypeka.gr |
| | |process_evidence_note=Στην αίτηση πρέπει να αναγράφονται τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας, καθώς και το ονοματεπώνυμο του αρμοδίου εκπροσώπου του φορέα (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνο κλπ). | | |process_evidence_note=Στην αίτηση πρέπει να αναγράφονται τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας, καθώς και το ονοματεπώνυμο του αρμοδίου εκπροσώπου του φορέα (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνο κλπ). |
| Γραμμή 63: |
Γραμμή 70: |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| − | |process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα, ΝΠΙΔ | + | |process_evidence_owner=ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα |
| | |process_evidence_description=Σχέδιο οργανωτικής υποδιαίρεσης έργου | | |process_evidence_description=Σχέδιο οργανωτικής υποδιαίρεσης έργου |
| | |process_evidence_note=Ο εκμεταλλευτής ή Διευθυντής κάθε έργου, εφόσον υποχρεούται, όπως ορίζεται στο άρθρο 3 παρ.2 του ΚΜΛΕ (ΦΕΚ 1227/Β/2011), καταρτίζει πριν από την έναρξη της λειτουργίας του και μετά από συνεκτίμηση των ανωτέρω κριτηρίων, σχέδιο οργανωτικής διάρθρωσης του έργου και το υποβάλλει προς έγκριση στην αρμόδια Υπηρεσία του ΥΠΕΚΑ. Η προηγούμενη Υπηρεσία, ύστερα από εισήγηση της αρμόδιας Επιθεώρησης Μεταλλείων, μπορεί να εγκρίνει το σχέδιο ή να επιβάλλει αύξηση των υποδιαιρέσεων του έργου, εφόσον αυτό κρίνεται απαραίτητο για λόγους ασφάλειας ή ορθολογικής δραστηριότητας. | | |process_evidence_note=Ο εκμεταλλευτής ή Διευθυντής κάθε έργου, εφόσον υποχρεούται, όπως ορίζεται στο άρθρο 3 παρ.2 του ΚΜΛΕ (ΦΕΚ 1227/Β/2011), καταρτίζει πριν από την έναρξη της λειτουργίας του και μετά από συνεκτίμηση των ανωτέρω κριτηρίων, σχέδιο οργανωτικής διάρθρωσης του έργου και το υποβάλλει προς έγκριση στην αρμόδια Υπηρεσία του ΥΠΕΚΑ. Η προηγούμενη Υπηρεσία, ύστερα από εισήγηση της αρμόδιας Επιθεώρησης Μεταλλείων, μπορεί να εγκρίνει το σχέδιο ή να επιβάλλει αύξηση των υποδιαιρέσεων του έργου, εφόσον αυτό κρίνεται απαραίτητο για λόγους ασφάλειας ή ορθολογικής δραστηριότητας. |
| Γραμμή 75: |
Γραμμή 82: |
| | |process_evidence_alternative_of=2 | | |process_evidence_alternative_of=2 |
| | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| − | |process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα, ΝΠΙΔ | + | |process_evidence_owner=ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα |
| | |process_evidence_description=Σχέδιο ειδικού κανονισμού Ασφαλείας | | |process_evidence_description=Σχέδιο ειδικού κανονισμού Ασφαλείας |
| | |process_evidence_note=Το σχέδιο του ειδικού κανονισμού αυτού προβλέπεται από τα άρθρα 38, 44, 48, 70 & 74 του ΚΜΛΕ (ΦΕΚ 1227/Β/2011). Συντάσσονται από τον επιβλέποντα Μηχανικό και είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες και ιδιαιτερότητες του κάθε έργου. | | |process_evidence_note=Το σχέδιο του ειδικού κανονισμού αυτού προβλέπεται από τα άρθρα 38, 44, 48, 70 & 74 του ΚΜΛΕ (ΦΕΚ 1227/Β/2011). Συντάσσονται από τον επιβλέποντα Μηχανικό και είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες και ιδιαιτερότητες του κάθε έργου. |
| | }} | | }} |