|
|
Γραμμή 41: |
Γραμμή 41: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Προϋποθέσεις και κριτήρια για το σχεδιασμό του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών | | |process_step_title=Προϋποθέσεις και κριτήρια για το σχεδιασμό του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
Γραμμή 68: |
Γραμμή 69: |
| |process_step_title=Εντοπισμός όλων των κινδύνων που σχετίζονται με το περιβάλλον ελέγχου- Β' στάδιο κατάρτισης Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών | | |process_step_title=Εντοπισμός όλων των κινδύνων που σχετίζονται με το περιβάλλον ελέγχου- Β' στάδιο κατάρτισης Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών |
| |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης | | |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
Γραμμή 83: |
Γραμμή 85: |
| |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα |
| |process_step_description=Οι κίνδυνοι, για την καλύτερη ανάλυση, αποτίμηση και διαχείριση, μπορεί να ενταχθούν σε διάφορες κατηγορίες, όπως: υψηλοί, μεσαίοι, χαμηλοί ή/και να κατηγοριοποιηθούν σε διάφορους τύπους, όπως στρατηγικοί, χρηματοοικονομικοί, λειτουργικοί, ατυχημάτων φυσικού και ανθρώπινου περιβάλλοντος κλπ. | | |process_step_description=Οι κίνδυνοι, για την καλύτερη ανάλυση, αποτίμηση και διαχείριση, μπορεί να ενταχθούν σε διάφορες κατηγορίες, όπως: υψηλοί, μεσαίοι, χαμηλοί ή/και να κατηγοριοποιηθούν σε διάφορους τύπους, όπως στρατηγικοί, χρηματοοικονομικοί, λειτουργικοί, ατυχημάτων φυσικού και ανθρώπινου περιβάλλοντος κλπ. |
− | Η βαθμολόγηση των κινδύνων έχει να κάνει με την προληπτική αξιολόγηση των λειτουργικών κινδύνων, προκειμένου να δοθεί προτεραιότητα σε δραστηριότητες με υψηλό κίνδυνο. | + | Η βαθμολόγηση των κινδύνων έχει να κάνει με την προληπτική αξιολόγηση των λειτουργικών κινδύνων, προκειμένου να δοθεί προτεραιότητα σε δραστηριότητες με υψηλό κίνδυνο. Για να εκπονηθεί η αξιολόγηση της βαρύτητας των κινδύνων, κάθε κίνδυνος πρέπει να εξετασθεί σε συσχέτιση με τους υπόλοιπους. Η ανάλυση κινδύνων περιλαμβάνει την εξέταση της εκτιμώμενης επίπτωσης ενός κινδύνου σε σχέση με την πιθανότητα να συμβεί. Οι κίνδυνοι μπορούν να χαρτογραφηθούν μαζί ώστε να διευκολύνεται ο διαχωρισμός μεταξύ υψηλών και χαμηλών κινδύνων. |
− | Για να εκπονηθεί η αξιολόγηση της βαρύτητας των κινδύνων, κάθε κίνδυνος πρέπει να εξετασθεί σε συσχέτιση με τους υπόλοιπους. Η ανάλυση κινδύνων περιλαμβάνει την εξέταση της εκτιμώμενης επίπτωσης ενός κινδύνου σε σχέση με την πιθανότητα να συμβεί. Οι κίνδυνοι μπορούν να χαρτογραφηθούν μαζί ώστε να διευκολύνεται ο διαχωρισμός μεταξύ υψηλών και χαμηλών κινδύνων. | |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 92: |
Γραμμή 93: |
| |process_step_title=Αντιστοίχιση των πιό κρίσιμων κινδύνων με την ελεγχόμενη μονάδα ή δραστηριότητα και την προτεραιοποίηση των αποστολών ελέγχου - Δ' στάδιο κατάρτισης του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών | | |process_step_title=Αντιστοίχιση των πιό κρίσιμων κινδύνων με την ελεγχόμενη μονάδα ή δραστηριότητα και την προτεραιοποίηση των αποστολών ελέγχου - Δ' στάδιο κατάρτισης του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών |
| |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης | | |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
Γραμμή 103: |
Γραμμή 105: |
| |process_step_title=Κατανομή των ελεγκτικών πόρων - Ε' στάδιο κατάρτισης του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών | | |process_step_title=Κατανομή των ελεγκτικών πόρων - Ε' στάδιο κατάρτισης του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών |
| |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης | | |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα |
− | |process_step_description=Στο πλαίσιο της διαχείρισης πόρων ο Προϊστάμενος Εσωτερικού Ελέγχου πρέπει να εξασφαλίζει ότι οι πόροι της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου (ΜΕΕ) είναι κατάλληλοι, επαρκείς και αξιοποιούνται αποτελεσματικά ώστε να επιτυγχάνεται το εγκεκριμένο πρόγραμμα. | + | |process_step_description=Στο πλαίσιο της διαχείρισης πόρων ο Προϊστάμενος Εσωτερικού Ελέγχου πρέπει να εξασφαλίζει ότι οι πόροι της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου (ΜΕΕ) είναι κατάλληλοι, επαρκείς και αξιοποιούνται αποτελεσματικά ώστε να επιτυγχάνεται το εγκεκριμένο πρόγραμμα. Δεδομένου ότι σπάνια οι πόροι επαρκούν για να καλυφθούν τα πάντα, οι έλεγχοι πρέπει να λάβουν προτεραιότητα ανάλογα με την διαθεσιμότητα των πόρων. Η λίστα που σχηματοποιείται συνιστά το Πρόγραμμα Εργασιών. Εάν υπάρχουν περιοχές υψηλού ή μέσου κινδύνου που δεν έχουν συμπεριληφθεί στον προγραμματισμό λόγω έλλειψης πόρων, το γεγονός αυτό πρέπει να επισημανθεί ιδιαιτέρως από τον Προϊστάμενο Εσωτερικού Ελέγχου, κατά την έγκριση του Προγράμματος Εργασιών . Το Πρόγραμμα Εργασιών σταθμίζει ουσιαστικά (α) τις ελεγκτικές ανάγκες της Μονάδας που προκύπτουν από την αξιολόγηση κινδύνων αλλά και από λοιπές πηγές, όπως από σχόλια των ανώτερων στελεχών της Διοίκησης, το παρεπόμενο ελεγκτικό έργο άλλων μονάδων του φορέα (πχ. Οικονομική Διεύθυνση, Επιθεώρηση κλπ.) και εξωτερικών οργάνων και (β) του διαθέσιμου ελεγκτικού χρόνου. |
− | Δεδομένου ότι σπάνια οι πόροι επαρκούν για να καλυφθούν τα πάντα, οι έλεγχοι πρέπει να λάβουν προτεραιότητα ανάλογα με την διαθεσιμότητα των πόρων. Η λίστα που σχηματοποιείται συνιστά το Πρόγραμμα Εργασιών. Εάν υπάρχουν περιοχές υψηλού ή μέσου κινδύνου που δεν έχουν συμπεριληφθεί στον προγραμματισμό λόγω έλλειψης πόρων, το γεγονός αυτό πρέπει να επισημανθεί ιδιαιτέρως από τον Προϊστάμενο Εσωτερικού Ελέγχου, κατά την έγκριση του Προγράμματος Εργασιών . | |
− | Το Πρόγραμμα Εργασιών σταθμίζει ουσιαστικά (α) τις ελεγκτικές ανάγκες της Μονάδας που προκύπτουν από την αξιολόγηση κινδύνων αλλά και από λοιπές πηγές, όπως από σχόλια των ανώτερων στελεχών της Διοίκησης, το παρεπόμενο ελεγκτικό έργο άλλων μονάδων του φορέα (πχ. Οικονομική Διεύθυνση, Επιθεώρηση κλπ.) και εξωτερικών οργάνων και (β) του διαθέσιμου ελεγκτικού χρόνου. | |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 116: |
Γραμμή 117: |
| |process_step_title=Ανάπτυξη, επικοινωνία και έγκριση του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών | | |process_step_title=Ανάπτυξη, επικοινωνία και έγκριση του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών |
| |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής | | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |