|
|
| Γραμμή 38: |
Γραμμή 38: |
| | |process_evidence_alternative_total_number=0 | | |process_evidence_alternative_total_number=0 |
| | |process_evidence_prerequisite_total_number=1 | | |process_evidence_prerequisite_total_number=1 |
| − | |process_evidence_total_number=4 | + | |process_evidence_total_number=3 |
| | |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| Γραμμή 107: |
Γραμμή 107: |
| | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) | | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| | }} | | }} |
| − |
| |
| − |
| |
| − |
| |
| | | | |
| | | | |
| Γραμμή 324: |
Γραμμή 321: |
| | |process_useful_link_title=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ | | |process_useful_link_title=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ |
| | |process_useful_link_url=https://www.yme.gr/metafores/texnologia-oximaton | | |process_useful_link_url=https://www.yme.gr/metafores/texnologia-oximaton |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences |
| | + | |process_evidence_num_id=1 |
| | + | |process_evidence_type=Έγκριση |
| | + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| | + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| | + | |process_evidence_description=Έγκριση τύπου |
| | + | |process_evidence_note=Αντίγραφο της/των προς κοινοποίηση έγκρισης/εγκρίσεων τύπου μαζί με τα σχετικά μέρη του πακέτου πληροφοριών του άρθρου 26 παράγραφος 4 του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/858, σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή (αρχείο .pdf ει δυνατόν με ενεργοποιημένη τη δυνατότητα αναζήτησης και απενεργοποιημένη τη δυνατότητα αποθήκευσης τροποποιήσεων). Εφόσον πρόκειται για ολοκληρωμένο όχημα, ο ενδιαφερόμενος οφείλει να καταθέσει και την έγκριση τύπου του βασικού οχήματος. |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences |
| | + | |process_evidence_num_id=2 |
| | + | |process_evidence_type=Πίνακας/Κατάσταση/Κατάλογος |
| | + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| | + | |process_evidence_description=Αρχείο EXCEL |
| | + | |process_evidence_note=Στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών https://www.yme.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: Μεταφορές > Τεχνολογία Οχημάτων > Μηχανογραφικό Σύστημα Εγκρίσεων Τύπου Οχημάτων Βρίσκονται αναρτημένα πρότυπα αρχεία EXCEL, ομαδοποιημένα ανά κατηγορία οχημάτων ως εξής: (α) Επιβατικά (β) Φορτηγά (γ) Λεωφορεία (δ) Ρυμουλκούμενα / Ημιρυμουλκούμενα με καταχωρημένη την αρίθμηση των προς συμπλήρωση στηλών και την περιγραφή του απαιτούμενου τεχνικού χαρακτηριστικού καθώς και αναλυτική επεξήγηση, υπό μορφή πτυσσόμενου σχολίου, με οδηγίες και περιορισμούς καταχώρησης. Ο ενδιαφερόμενος, στο πλαίσιο αιτήματος έκδοσης ενός Δελτίου Κοινοποίησης καλείται, ανάλογα με την κατηγορία του οχήματος, να συμπληρώσει τις τιμές των απαιτούμενων τεχνικών χαρακτηριστικών σε τόσες γραμμές του λογιστικού φύλλου εργασίας, όσες και οι παραλλαγές / εκδόσεις που επιθυμεί να περιλαμβάνει το Δελτίο Κοινοποίησης· κάθε γραμμή αντιστοιχεί σε μια παραλλαγή / έκδοση του οχήματος και κάθε στήλη σε ένα τεχνικό χαρακτηριστικό. Λόγω του ότι μέσω του ως άνω αρχείου EXCEL τα τεχνικά χαρακτηριστικά κάθε παραλλαγής / έκδοσης του οχήματος θα εισαχθούν στο ΤΑΟ, το αρχείο υπόκειται στους κάτωθι τεχνολογικούς περιορισμούς, που επιβάλλονται από το ως άνω σύστημα: (*): Το αρχείο θα πρέπει να είναι αποθηκευμένο ως: «Βιβλίο εργασίας του EXCEL 97 – 2003». (**): Το αρχείο θα πρέπει να περιλαμβάνει αποκλειστικά και μόνο ένα – το ενεργό Φύλλο Εργασίας. (***): Το αρχείο δεν θα πρέπει να έχει Κεφαλίδες / Υποσέλιδο. (****): Οι καταχωρήσεις των στοιχείων δεν θα πρέπει να περιλαμβάνουν συναρτήσεις και μακροεντολές. (*****): Τα πεδία που δεν συμπληρώνονται θα πρέπει καταρχήν να μένουν εντελώς κενά, χωρίς τελείες ή παύλες, διασφαλίζοντας αυτήν την απαίτηση με τη χρήση του πλήκτρου (del). |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences |
| | + | |process_evidence_num_id=3 |
| | + | |process_evidence_type=Απόφαση |
| | + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| | + | |process_evidence_description=Εναλλακτικές απαιτήσεις κράτους μέλους |
| | + | |process_evidence_note=Οι εναλλακτικές απαιτήσεις του κράτους μέλους, βάσει των οποίων έχει εκδοθεί η υποβληθείσα προς κοινοποίηση εθνική έγκριση θα πρέπει συνοδεύεται από επίσημη μετάφραση στην ελληνική, εκτός εάν είναι ήδη μεταφρασμένα στην αγγλική. |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences |
| | + | |process_evidence_num_id=4 |
| | + | |process_evidence_type=Άλλο |
| | + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι |
| | + | |process_evidence_prerequisite=Διοικητικές, Τεχνικές |
| | + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| | + | |process_evidence_description=Συμπληρωματικά στοιχεία |
| | + | |process_evidence_note=Η κωδικοποίηση της αρίθμησης των τεχνικών χαρακτηριστικών στο αρχείο EXCEL αντιστοιχεί με αυτή του ενιαίου συστήματος κωδικοποίησης που εφαρμόζεται στις εγκρίσεις τύπου, από όπου και αντλούνται. Εάν ωστόσο: (Α): Ορισμένα από τα απαιτούμενα στοιχεία τεχνικών χαρακτηριστικών δεν περιλαμβάνονται στην έγκριση τύπου ή / και: (Β): Ορισμένες από τις τεχνικές προδιαγραφές του οχήματος προσκρούουν σε συγκεκριμένους «Περιορισμούς Ταξινόμησης»: ο ενδιαφερόμενος οφείλει να προσκομίσει τα απαραίτητα στοιχεία τεκμηρίωσης, που να επιβεβαιώνουν την ορθότητα της καταχωρηθείσας τιμής του συγκεκριμένου τεχνικού χαρακτηριστικού. Τα συμπληρωματικά αυτά στοιχεία κατά σειρά προτεραιότητας μπορεί να είναι: (i) Επιμέρους εγκρίσεις τύπου, στις οποίες βασίζεται η κοινοποιηθείσα έγκριση τύπου. (ii) Βεβαίωση του κατασκευαστή. (iii) Εργοστασιακά εγχειρίδια - prospectus του οχήματος. (iv) Βεβαίωση της ελληνικής αντιπροσωπείας, εφόσον πρόκειται για ελεύθερη επιλογή συγκεκριμένου τεχνικού χαρακτηριστικού μέσω εγκεκριμένων εναλλακτικών επιλογών στο πλαίσιο συγκεκριμένης κοινοποιούμενης παραλλαγής / έκδοσης του οχήματος. (Γ): Πρόκειται για Δελτίο Κοινοποίησης ενός (1) μόνο συγκεκριμένου οχήματος, μη ευρείας κυκλοφορίας, ο ενδιαφερόμενος οφείλει να προσκομίσει και το Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης (CoC) αυτού (Ά & Β΄ ΦΑΣΗΣ, εφόσον πρόκειται για ολοκληρωμένο όχημα). Η κατάθεση των συμπληρωματικών στοιχείων γίνεται σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή (αρχείο .pdf ει δυνατόν με ενεργοποιημένη τη δυνατότητα αναζήτησης και απενεργοποιημένη τη δυνατότητα αποθήκευσης τροποποιήσεων). Οι περιορισμοί στις ταξινομήσεις οχημάτων, που προκύπτουν από διατάξεις κυρίως της Ευρωπαϊκής Ένωσης, συνοψίζονται σε Εγκυκλίους οι οποίες αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών https://www.yme.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: Μεταφορές > Τεχνολογία Οχημάτων > Οδηγίες για το κοινό που σχετίζονται με την Ασφάλεια των Προϊόντων > Περιορισμοί Ταξινόμησης Οχημάτων. |
| | }} | | }} |