|
|
Γραμμή 37: |
Γραμμή 37: |
| |process_evidence_alternative_total_number=16 | | |process_evidence_alternative_total_number=16 |
| |process_evidence_prerequisite_total_number=2 | | |process_evidence_prerequisite_total_number=2 |
− | |process_evidence_total_number=7 | + | |process_evidence_total_number=6 |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
Γραμμή 83: |
Γραμμή 83: |
| |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο ΔΟΥ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) | | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο ΔΟΥ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| }} | | }} |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
| | | |
| | | |
Γραμμή 250: |
Γραμμή 237: |
| |process_useful_link_title=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ | | |process_useful_link_title=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ |
| |process_useful_link_url=https://www.yme.gov.gr/metafores/texnologia-oximaton | | |process_useful_link_url=https://www.yme.gov.gr/metafores/texnologia-oximaton |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=1 |
| + | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Τεχνικό υπόμνημα |
| + | |process_evidence_note=Σύμφωνα με το Παράρτημα Ι της KYA ΟΙΚ. Α-48191/3257/00 (ΦΕΚ 1026Β) |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=2 |
| + | |process_evidence_type=Πίνακας/Κατάσταση/Κατάλογος |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_description=Έντυπος κατάλογος |
| + | |process_evidence_note=Του/των εργοστασίου/ων κατασκευής της μηχανής έλξης και των συρομένων οχημάτων, στον οποίο δείχνονται διάφορες όψεις των οχημάτων και αναφέρονται τα τεχνικά τους στοιχεία. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=3 |
| + | |process_evidence_type=Βεβαίωση |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_alternative_of_selector=2 |
| + | |process_evidence_alternative_of=2 |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Επιστολή του εργοστασίου κατασκευής |
| + | |process_evidence_note=Η επιστολή αυτή θα περιέχει όλα τα τεχνικά στοιχεία, καθώς και φωτογραφίες των διαφόρων όψεων των οχημάτων. Στην περίπτωση που το εργοστάσιο είναι εγκατεστημένο στη χώρα μας, η επιστολή θα είναι θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής του νόμιμου εκπροσώπου του εργοστασίου. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=4 |
| + | |process_evidence_type=Έγκριση |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Αντίγραφο έγκρισης τύπου |
| + | |process_evidence_note=Εκδοθέν στη χώρα κατασκευής του ή σε χώρα μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=5 |
| + | |process_evidence_type=Έκθεση |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι |
| + | |process_evidence_prerequisite=Γεωγραφικές |
| + | |process_evidence_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_alternative_of_selector=4 |
| + | |process_evidence_alternative_of=4 |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Αντίγραφο τεχνικής έκθεσης |
| + | |process_evidence_note=Από αναγνωρισμένο εργαστήριο χώρας μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την οποία θα προκύπτει ότι ο συγκεκριμένος τύπος συρμού πληροί όλους τους όρους της ασφαλούς κυκλοφορίας. Το δικαιολογητικό αυτό δεν απαιτείται να είναι αρμοδίως επικυρωμένο εφόσον εκδόθηκε σε χώρα μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το παρόν δικαιολογητικό προβλέπεται στις περιπτώσεις τουριστικών τρένων που κατασκευάζονται ή συναρμολογούνται στο εξωτερικό. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=6 |
| + | |process_evidence_type=Άδεια |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι |
| + | |process_evidence_prerequisite=Διοικητικές, Τεχνικές |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Επικυρωμένο αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας χώρας μέλους ΕΕ |
| + | |process_evidence_note=Στην περίπτωση εισαγόμενου μεταχειρισμένου τουριστικού τραίνου. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=7 |
| + | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Σχεδιάγραμμα τουριστικού τραίνου |
| + | |process_evidence_note=Σε διαφάνεια και σε φωτοαντίγραφο, το οποίο θα περιέχει κάτοψη σε τομή όλου του συρμού με τη διάταξη και τις διαστάσεις των καθισμάτων. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=8 |
| + | |process_evidence_type=Υπεύθυνη Δήλωση |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Υπεύθυνη δήλωση ασφαλούς κυκλοφορίας |
| + | |process_evidence_related_process=ΔΔ:Υπεύθυνη δήλωση και ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση |
| + | |process_evidence_related_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-upeuthunes-deloses |
| + | |process_evidence_note=Ήλεγξα το πρωτότυπο ή το μεμονωμένο ειδικής χρήσης συρμό (τουριστικό τρένο) ερογστασίου κατασκευής ................ (και εργοστασίου συναρμολόγησης ..............) τύπου μηχανής έλξης ............., τύπου ρυμουλκουμένων οχημάτων, ...................... αριθμού πλαισίου μηχανής έλξης .................τύπου κινητήρα ...........αριθμών πλαισίων των ρυμουλκουμένων οχημάτων ............, που δείχνεται στο με αριθμό ............... σχεδιάγραμμά μου και δηλώνω ότι πληροί όλους τους γενικούς και ειδικούς όρους της ..................... απόφασης και τους όρους της ασφαλούς κυκλοφορίας. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=9 |
| + | |process_evidence_type=Δήλωση |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Δήλωση του εργοστασίου κατασκευής |
| + | |process_evidence_note=ότι το τουριστικό τρένο εργοστασιακού τύπου ................., τύπου κινητήρα .................., με χαρακτηριστικά διακριτικά πλαισίου της μηχανής έλξης ............., των ρυμουλκούμενων ................., καλύπτονται από την με αριθμ. ................. έγκριση τύπου της ..........., με αριθμό πλαισίου ..................... . |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=10 |
| + | |process_evidence_type=Άδεια |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι |
| + | |process_evidence_prerequisite=Γεωγραφικές, Διοικητικές |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Αντίγραφο άδειας λειτουργίας |
| + | |process_evidence_note=Της μονάδας κατασκευής ή συναρμολόγησης ή απαλλακτικού αυτής που χορηγείται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, στην περίπτωση που το τουριστικό τραίνο κατασκευάζεται ή συναρμολογείται στη χώρα μας. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=11 |
| + | |process_evidence_type=Έκθεση |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_alternative_of_selector=4 |
| + | |process_evidence_alternative_of=4 |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Τεχνική περιγραφή του οχήματος |
| + | |process_evidence_note=Η Τεχνική περιγραφή πρέπει να είναι λεπτομερής και πλήρης, να αναφέρεται δε στα εξής στοιχεία: |
| + | α. Το είδος του οχήματος. |
| + | β. Το πλαίσιο και την υπερκατασκευή (δομή , υλικά, περιγραφή της διαδικασίας κατασκευής, σε συνδυασμό με τα υποβαλλόμενα σχέδια). |
| + | γ. Τον κινητήρα με πλήρη στοιχεία του κινητήρος και των συστημάτων τροφοδοσίας εναύσεως και ψύξεως, ως και διαγράμματα της ισχύος και της ροπής στρέψεως, συναρτήσει των στροφών). |
| + | δ. Τους άξονες. |
| + | ε. Το σύστημα μεταδόσεως της κινήσεως (κιβώτια οδ. τροχών, άτρακτοι, σύνδεσμοι κλπ.) |
| + | στ. Το σύστημα αναρτήσεως (ελατήρια, ζυγοί, στηρίγματα, αποσβεστήρες κραδασμών κλπ.). |
| + | ζ. Το σύστημα διευθύνσεως (πηδάλιον άξων, πυξίς διευθύνσεως, ράβδοι, αρθρώσεις). |
| + | η. Το σύστημα πεδήσεως. |
| + | θ. Το ηλεκτρικό σύστημα (συσσωρευτές, σύστημα φορτίσεως αυτών, σύστημα φωτισμού και οπτικής σημάνσεως). |
| + | ι. Τους τροχούς και τα ελαστικά (τύπου και διαστάσεις). |
| + | ια. Τον εξοπλισμό του οχήματος (ενδεικτικά όργανα, βοηθητικές συσκευές και εξαρτήματα ως π.χ. καθίσματα, κάτοπτρα πορείας, υαλοκαθαριστήρες, ανακλαστήρες φωτός, ηχητικά όργανα κλπ.). |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=12 |
| + | |process_evidence_type=Πίνακας/Κατάσταση/Κατάλογος |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_alternative_of_selector=4 |
| + | |process_evidence_alternative_of=4 |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Αναλυτικός πίνακας των χρησιμοποιουμένων εξαρτημάτων |
| + | |process_evidence_note=Αναλυτικός πίνακας των χρησιμοποιουμένων εξαρτημάτων και συγκροτημάτων που κατασκευάζονται από άλλα (ειδικά) εργοστάσια, συνοδευόμενος από αντίστοιχα έντυπα που περιλαμβάνουν τα τεχνικά δεδομένα αυτών. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=13 |
| + | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_alternative_of_selector=4 |
| + | |process_evidence_alternative_of=4 |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Μελέτη αντοχής του φορέως |
| + | |process_evidence_note=Μελέτη αντοχής του φορέως, σε στατική και δυναμική καταπόνηση με τα σχετικά διαγράμματα καμπτικών ροπών, τεμνουσών δυνάμεων κ.λπ. σχεδιασμένα κάτω από αντίστοιχη όψη του οχήματος, υπό κατάλληλη κλίμακα. Στη μελέτη επισυνάπτονται τα έντυπα τεχνικών προδιαγραφών των αναφερομένων υλικών. Επίσης πρέπει να δίδονται οι απαραίτητες επεξηγήσεις για τους χρησιμοποιούμενους τύπους και συντελεστάς ή πίνακες ή διαγράμματα, να αναφέρονται δε τα πλήρη στοιχεία της εκδόσεως από την οποία ελήφθησαν και να επισυνάπτονται φωτοαντίγραφα των αντιστοίχων σελίδων. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=14 |
| + | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_alternative_of_selector=4 |
| + | |process_evidence_alternative_of=4 |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Μελέτη αντοχής των χρησιμοποιουμένων συνδετικών στοιχείων |
| + | |process_evidence_note=Μελέτη αντοχής των χρησιμοποιουμένων συνδετικών στοιχείων του φορέως ως και των συνδέσεων των διαφόρων μερών που απαρτίζουν το όχημα (ηλώσεις, κοχλίες, συγκολλήσεις), προς το πλαίσιο και μεταξύ των. Στη μελέτη επισυνάπτονται τα έντυπα τεχνικών προδιαγραφών των αναφερομένων υλικών. Επίσης πρέπει να δίδονται οι απαραίτητες επεξηγήσεις για τους χρησιμοποιούμενους τύπους και συντελεστάς ή πίνακες ή διαγράμματα, να αναφέρονται δε τα πλήρη στοιχεία της εκδόσεως από την οποία ελήφθησαν και να επισυνάπτονται φωτοαντίγραφα των αντιστοίχων σελίδων. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=15 |
| + | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_alternative_of_selector=4 |
| + | |process_evidence_alternative_of=4 |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Μελέτη ευσταθείας |
| + | |process_evidence_note=Μελέτη της ευσταθείας και γενικά της συμπεριφοράς του οχήματος στο δρόμο, υπό τη μεγίστη ταχύτητα, σε ευθύγραμμη οδό, σε οδό με τις μέγιστες επιτρεπόμενες κλίσεις, κατά τις στροφές, υπό την μεγίστη επιτάχυνση και επιβράδυνση, κατά την προσβολή από πλευρικό άνεμο κλπ. Επίσης πρέπει να δίδονται οι απαραίτητες επεξηγήσεις για τους χρησιμοποιούμενους τύπους και συντελεστάς ή πίνακες ή διαγράμματα, να αναφέρονται δε τα πλήρη στοιχεία της εκδόσεως από την οποία ελήφθησαν και να επισυνάπτονται φωτοαντίγραφα των αντιστοίχων σελίδων. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=16 |
| + | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_alternative_of_selector=4 |
| + | |process_evidence_alternative_of=4 |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Μελέτη πεδήσεως |
| + | |process_evidence_note=Μελέτη των συστημάτων πεδήσεως (θεωρητικός υπολογισμός της επιτυγχανομένης επιβραδύνσεως). Επίσης πρέπει να δίδονται οι απαραίτητες επεξηγήσεις για τους χρησιμοποιούμενους τύπους και συντελεστάς ή πίνακες ή διαγράμματα, να αναφέρονται δε τα πλήρη στοιχεία της εκδόσεως από την οποία ελήφθησαν και να επισυνάπτονται φωτοαντίγραφα των αντιστοίχων σελίδων. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=17 |
| + | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_alternative_of_selector=4 |
| + | |process_evidence_alternative_of=4 |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Υπολογισμός ακτίνας κύκλου στροφής |
| + | |process_evidence_note=Υπολογισμός της ακτίνος του ελαχίστου κύκλου στροφής και της επιφανείας σαρώσης (swept path). Επίσης πρέπει να δίδονται οι απαραίτητες επεξηγήσεις για τους χρησιμοποιούμενους τύπους και συντελεστάς ή πίνακες ή διαγράμματα, να αναφέρονται δε τα πλήρη στοιχεία της εκδόσεως από την οποία ελήφθησαν και να επισυνάπτονται φωτοαντίγραφα των αντιστοίχων σελίδων. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=18 |
| + | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_alternative_of_selector=4 |
| + | |process_evidence_alternative_of=4 |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Υπολογισμός της ελαχίστης αποστάσεως από το έδαφος |
| + | |process_evidence_note=Υπολογισμός της μειώσεως της ελαχίστης κατακορύφου αποστάσεως από το έδαφος, όταν το όχημα φέρει το πλήρες φορτίο του. Επίσης πρέπει να δίδονται οι απαραίτητες επεξηγήσεις για τους χρησιμοποιούμενους τύπους και συντελεστάς ή πίνακες ή διαγράμματα, να αναφέρονται δε τα πλήρη στοιχεία της εκδόσεως από την οποία ελήφθησαν και να επισυνάπτονται φωτοαντίγραφα των αντιστοίχων σελίδων. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=19 |
| + | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Κατασκευαστικά σχέδια |
| + | |process_evidence_note=Σχέδια κατασκευαστικά, υπό κλίμακα 1:10 ή 1:5 του φορέως και όλων των κατασκευαζόμενων μερών και εξαρτημάτων στα οποία θα σημειώνονται οι διαστάσεις και θα περιγράφονται σε υπόμνημα τα χρησιμοποιούμενα υλικά. Στα σχέδια πρέπει επίσης να δίδονται οι λεπτομέρειες του τρόπου συνδέσεως των διαφόρων μερών και να περιγράφονται τα συνδετικά στοιχεία. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=20 |
| + | |process_evidence_type=Πρακτικό |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_alternative_of_selector=4 |
| + | |process_evidence_alternative_of=4 |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Πιστοποιητικό ελέγχου και δοκιμών |
| + | |process_evidence_note=Επικυρωμένο πιστοποιητικό ελέγχου και δοκιμών από αρμόδια κρατική αρχή ή αρμόδιο αναγνωρισμένο ή εξουσιοδοτημένο από το κράτος ινστιτούτο ή oργανισμό ή εργαστήριο χώρας μέλους της ΕΕ που γίνονται επί πρωτοτύπου οχήματος του υπόψη τύπου. Αντί του παραπάνω πιστοποιητικού, γίνεται δεκτό και πιστοποιητικό ελέγχου και δοκιμών από σχετική τεχνική σχολή ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος της Ελλάδας που γίνονται επί πρωτοτύπου οχήματος του υπόψη τύπου. Από το παραπάνω πιστοποιητικό προκύπτει το είδος και τα αποτελέσματα των ελέγχων και δοκιμών που έχουν γίνει και ότι το όχημα είναι τεχνικά κατάλληλο να τεθεί σε κυκλοφορία στην υπόψη χώρα μέλος της ΕΕ. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=21 |
| + | |process_evidence_type=Πίνακας/Κατάσταση/Κατάλογος |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι |
| + | |process_evidence_prerequisite=Γεωγραφικές, Τεχνικές |
| + | |process_evidence_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_alternative_of_selector=4 |
| + | |process_evidence_alternative_of=4 |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Κατάλογος κατασκευαστικού οίκου του εξωτερικού |
| + | |process_evidence_note=Πλήρη κατάλογο του κατασκευαστικού οίκου του εξωτερικού, στον οποίο θα περιλαμβάνονται όλα τα χρησιμοποιούμενα στο προς συναρμολόγηση όχημα εξαρτήματα, με τους αριθμούς ανταλλακτικών, εφόσον το όχημα συναρμολογείται στην Ελλάδα. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=22 |
| + | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι |
| + | |process_evidence_prerequisite=Γεωγραφικές, Τεχνικές |
| + | |process_evidence_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_alternative_of_selector=4 |
| + | |process_evidence_alternative_of=4 |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Έγκριση του κατασκευαστού του οχήματος |
| + | |process_evidence_note=Επιστολή του κατασκευαστού του οχήματος από την οποία θα προκύπτει ότι η συναρμολόγηση από την αιτούσα επιχείρηση γίνεται κατόπιν εγκρίσεώς του. Η επιστολή αυτή πρέπει να είναι θεωρημένη από την οικεία Ελληνική Προξενική Αρχή και να συνοδεύεται από επίσημη μετάφραση στην Ελληνική γλώσσα, εφόσον το όχημα συναρμολογείται στην Ελλάδα. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=23 |
| + | |process_evidence_type=Πίνακας/Κατάσταση/Κατάλογος |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι |
| + | |process_evidence_prerequisite=Γεωγραφικές, Τεχνικές |
| + | |process_evidence_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_alternative_of_selector=4 |
| + | |process_evidence_alternative_of=4 |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Κατάσταση κατασκευαζόμενων εξαρτημάτων |
| + | |process_evidence_note=Κατάσταση περιλαμβάνουσα αναλυτικά τα κατασκευαζόμενα εξαρτήματα, ως και τα αντίστοιχα λεπτομερή κατασκευαστικά σχέδια του εργοστασίου του εξωτερικού, εφόσον ορισμένα εξαρτήματα κατασκευάζονται στην Ελλάδα εντελώς όμοια με τα χρησιμοποιούμενα από τον κατασκευαστή του οχήματος αντίστοιχα εξαρτήματα και κατόπιν εγκρίσεως αυτού, (π.χ. αμάξωμα ή τμήματα του αμαξώματος, καθίσματα κ.λπ.). Στο υπόμνημα των σχεδίων αυτών θα αναφέρονται απαραιτήτως τα χρησιμοποιούμενα υλικά. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=24 |
| + | |process_evidence_type=Δήλωση |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι |
| + | |process_evidence_prerequisite=Γεωγραφικές, Τεχνικές |
| + | |process_evidence_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_alternative_of_selector=4 |
| + | |process_evidence_alternative_of=4 |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Εξουσιοδότηση του κατασκευαστικού οίκου του εξωτερικού |
| + | |process_evidence_note=Εξουσιοδότηση του κατασκευαστικού οίκου του εξωτερικού προκειμένου για κατασκευή εξαρτημάτων στην Ελλάδα βάσει κατασκευαστικών του σχεδίων. |
| }} | | }} |