Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Επιβολή Τέλους Διαφήμισης»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 12: Γραμμή 12:
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
 
|process_provision_org_owner_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
 
|process_provision_org_owner_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
|process_provision_org_group=Δήμοι, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις
+
|process_provision_org_group=Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Δήμοι
 
|process_remarks=Η διαδικασία δεν περιλαμβάνει την προβολή κοινωνικών και πολιτικών μηνυμάτων από πολιτικά κόμματα, συνδικαλιστικές οργανώσεις, ενώσεις προσώπων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα κ.λ.π.
 
|process_remarks=Η διαδικασία δεν περιλαμβάνει την προβολή κοινωνικών και πολιτικών μηνυμάτων από πολιτικά κόμματα, συνδικαλιστικές οργανώσεις, ενώσεις προσώπων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα κ.λ.π.
 
  Το τέλος διαφήμισης επιβάλλεται βάσει του άρθρου 15 παρ. 1 ΒΔ 24/9-20/10/1958, όπως αντικαταστάθηκε και ισχύει και συνεπώς η βεβαίωση και είσπραξή του είναι υποχρεωτική για το δήμο (άρθρο 74 ΒΔ 24/9-20/10/1958). Στη διακριτική ευχέρεια του δημοτικού συμβουλίου ανήκει μόνον ο ειδικότερος προσδιορισμός του συντελεστή του τέλους, μεταξύ του ανωτάτου και του κατωτάτου ορίου που προβλέπει ο νόμος για κάθε κατηγορία διαφήμισης, εκτός της κατηγορίας Δ΄ όπου ορίζεται από το νόμο ένας μόνο συντελεστής (2% επί της διαφημιστικής δαπάνης).
 
  Το τέλος διαφήμισης επιβάλλεται βάσει του άρθρου 15 παρ. 1 ΒΔ 24/9-20/10/1958, όπως αντικαταστάθηκε και ισχύει και συνεπώς η βεβαίωση και είσπραξή του είναι υποχρεωτική για το δήμο (άρθρο 74 ΒΔ 24/9-20/10/1958). Στη διακριτική ευχέρεια του δημοτικού συμβουλίου ανήκει μόνον ο ειδικότερος προσδιορισμός του συντελεστή του τέλους, μεταξύ του ανωτάτου και του κατωτάτου ορίου που προβλέπει ο νόμος για κάθε κατηγορία διαφήμισης, εκτός της κατηγορίας Δ΄ όπου ορίζεται από το νόμο ένας μόνο συντελεστής (2% επί της διαφημιστικής δαπάνης).
Γραμμή 43: Γραμμή 43:
 
Από τις 23 Μαϊου 2022, έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία της ηλεκτρονικής πληρωμής τελών διαφήμισης 2% μέσω της επιλογής «e-Services» της ιστοσελίδας του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων (www.tpd.gr).
 
Από τις 23 Μαϊου 2022, έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία της ηλεκτρονικής πληρωμής τελών διαφήμισης 2% μέσω της επιλογής «e-Services» της ιστοσελίδας του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων (www.tpd.gr).
 
Στο εξής, επιχειρήσεις και ιδιώτες που υπόκεινται στο τέλος 2%, θα το καταβάλλουν μέσω του τραπεζικού συστήματος (με χρέωση λογαριασμού ή κάρτας) με τη χρήση προσωποποιημένου κωδικού πληρωμής, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας.
 
Στο εξής, επιχειρήσεις και ιδιώτες που υπόκεινται στο τέλος 2%, θα το καταβάλλουν μέσω του τραπεζικού συστήματος (με χρέωση λογαριασμού ή κάρτας) με τη χρήση προσωποποιημένου κωδικού πληρωμής, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας.
 +
}}
 +
{{process evidences cost
 +
|process_evidence_cost_num_id=1
 +
|process_evidence_cost_alternative=Όχι
 +
|process_evidence_cost_type=Τέλος
 +
|process_evidence_cost_description=Οι προϋποθέσεις επιβολής και ο προσδιορισμός του τέλους διαφήμισης ρυθμίζονται από τις διατάξεις των άρθρων 15 έως 18 του ΒΔ 24/9-20/10/1958, ήτοι ο προσδιορισμός του συντελεστή του τέλους, μεταξύ του ανώτατου και του κατώτατου ορίου που προβλέπει ο νόμος για κάθε κατηγορία διαφήμισης, ανήκει στη διακριτική ευχέρεια του δημοτικού συμβουλίου, εκτός της κατηγορίας Δ΄ όπου ορίζεται από το νόμο ένας μόνο συντελεστής.
 
}}
 
}}

Αναθεώρηση της 12:34, 25 Αυγούστου 2022



d1b77bba-1d59-4333-b3d3-903d75e75095 979214

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

9

Κόστος

Κυμαινόμενο

Εκτιμώμενος χρόνος

1 μήνας

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην επιβολή τέλους διαφήμισης σε πλαίσια που συνιστούν υπαίθριες διαφημίσεις και προβάλλουν δημόσια, με κάθε τρόπο και μέσο, μηνύματα κάθε μορφής για την προώθηση εμπορικών και επαγγελματικών σκοπών ή άλλων συναφών δραστηριοτήτων, τα οποία τοποθετούνται σε ιδιωτικούς ή κοινόχρηστους χώρους.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ


Παρατηρήσεις

Η διαδικασία δεν περιλαμβάνει την προβολή κοινωνικών και πολιτικών μηνυμάτων από πολιτικά κόμματα, συνδικαλιστικές οργανώσεις, ενώσεις προσώπων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα κ.λ.π. Το τέλος διαφήμισης επιβάλλεται βάσει του άρθρου 15 παρ. 1 ΒΔ 24/9-20/10/1958, όπως αντικαταστάθηκε και ισχύει και συνεπώς η βεβαίωση και είσπραξή του είναι υποχρεωτική για το δήμο (άρθρο 74 ΒΔ 24/9-20/10/1958). Στη διακριτική ευχέρεια του δημοτικού συμβουλίου ανήκει μόνον ο ειδικότερος προσδιορισμός του συντελεστή του τέλους, μεταξύ του ανωτάτου και του κατωτάτου ορίου που προβλέπει ο νόμος για κάθε κατηγορία διαφήμισης, εκτός της κατηγορίας Δ΄ όπου ορίζεται από το νόμο ένας μόνο συντελεστής (2% επί της διαφημιστικής δαπάνης).

Τελευταία ενημέρωση

24/10/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Αδεια για την υπαίθρια διαφήμιση και την τοποθέτηση πλαισίων διαφημίσεων: Η άδεια τοποθέτησης διαφημιστικού πλαισίου χορηγείται με απόφαση του Δημάρχου, κατόπιν υποβολής σχετικής αίτησης από τον ενδιαφερόμενο (διαφημιστή ή διαφημιζόμενο) στον ΟΤΑ, από την οποία πρέπει να προκύπτουν τα απαραίτητα στοιχεία (η ακριβής θέση της αιτούμενης εγκατάστασης, ο τύπος του πλαισίου και οι προδιαγραφές κατασκευής του) για τον προσδιορισμό του τέλους και προηγούμενη καταβολή του τέλους διαφήμισης, που προβλέπεται στο άρθρο 15 του β.δ. 24.9/20.10. 1958.

Σημειώσεις

Για την Κατηγορία Διαφήμισης Δ:

Από τις 23 Μαϊου 2022, έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία της ηλεκτρονικής πληρωμής τελών διαφήμισης 2% μέσω της επιλογής «e-Services» της ιστοσελίδας του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων (www.tpd.gr).

Στο εξής, επιχειρήσεις και ιδιώτες που υπόκεινται στο τέλος 2%, θα το καταβάλλουν μέσω του τραπεζικού συστήματος (με χρέωση λογαριασμού ή κάρτας) με τη χρήση προσωποποιημένου κωδικού πληρωμής, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Απόφαση, Διοικητική πράξη, Κατάθεση ποσού

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Επιβολή Τέλους Διαφήμισης για :

            α) τις Κατηγορίες Διαφήμισης Α, Β, Γ β) την Κατηγορία Δ και

            Άδεια για την Υπαίθρια Διαφήμιση και την τοποθέτηση πλαισίων διαφημίσεων

            Επίσημος τίτλος

            Επιβολή Τέλους Διαφήμισης

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας


              Συμβάντα ζωής

              ,,,,


            • 1 Οι προϋποθέσεις επιβολής και ο προσδιορισμός του τέλους διαφήμισης ρυθμίζονται από τις διατάξεις των άρθρων 15 έως 18 του ΒΔ 24/9-20/10/1958, ήτοι ο προσδιορισμός του συντελεστή του τέλους, μεταξύ του ανώτατου και του κατώτατου ορίου που προβλέπει ο νόμος για κάθε κατηγορία διαφήμισης, ανήκει στη διακριτική ευχέρεια του δημοτικού συμβουλίου, εκτός της κατηγορίας Δ΄ όπου ορίζεται από το νόμο ένας μόνο συντελεστής.


              Είδος κόστους Τέλος

              Όχι

            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.