Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Δήμο σας»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 19: Γραμμή 19:
 
|process_estimated_implementation_time_type=Λεπτά
 
|process_estimated_implementation_time_type=Λεπτά
 
|process_provided_language=Ελληνικά
 
|process_provided_language=Ελληνικά
 +
|process_type=Εξωστρεφής
 +
|process_trigger=Αιτούμενη
 +
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
 
|process_usage=Άλλο
 
|process_usage=Άλλο
 +
|process_output_type=Διοικητική πράξη, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)
 +
|process_provided_to=Πολίτες,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Επιχειρήσεις
 +
|process_life_events=Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_max=0
 
|process_cost_max=0

Αναθεώρηση της 15:58, 8 Σεπτεμβρίου 2022



4eca481b-8a0d-4071-90de-ad6b07897aa6 448184

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

6 λεπτά

Περιγραφή

Η υπηρεσία myDIMOSlive επιτρέπει στον πολίτη να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης


Τελευταία ενημέρωση

09/07/2024

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Διοικητική πράξη, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Ο πολίτης μπορεί να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού στο myDIMOSlive για να εξυπηρετηθεί από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.

            Για την υπηρεσία ο πολίτης θα χρειαστεί:

            --τους προσωπικούς του κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet. --την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email) --τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου

            Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν έχει ψηφιακές δεξιότητες το ραντεβού μπορεί να το κλείσει εκ μέρους του και κάποιο τρίτο πρόσωπο . Στην τηλεδιάσκεψη όμως, θα πρέπει να παραβρίσκεται ο άμεσα ενδιαφερόμενος.

            Επίσημος τίτλος

            Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Δήμο σας

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,


              Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.