Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Δήμο σας»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 29: Γραμμή 29:
 
|process_total_duration_steps_max=1
 
|process_total_duration_steps_max=1
 
|process_total_duration_steps_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_total_duration_steps_type=Δευτερόλεπτα
|process_total_duration_steps_digital_min=1
+
|process_total_duration_steps_digital_min=3
|process_total_duration_steps_digital_max=3
+
|process_total_duration_steps_digital_max=9.5
 
|process_total_duration_steps_digital_type=Λεπτά
 
|process_total_duration_steps_digital_type=Λεπτά
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_min=0
Γραμμή 48: Γραμμή 48:
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_title=Εύρεση της εφαρμογής την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr
 
|process_step_digital_title=Εύρεση της εφαρμογής την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr
|process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
 
 
|process_step_digital_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-to-demo-sas
 
|process_step_digital_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-to-demo-sas
 
|process_step_digital_duration_min=1
 
|process_step_digital_duration_min=1
Γραμμή 54: Γραμμή 53:
 
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_digital_description=Ο πολίτης κάνει είσοδο στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr, επιλέγει: Πολίτης και καθημερινότητα > Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών  > Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Δήμο σας
 
|process_step_digital_description=Ο πολίτης κάνει είσοδο στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr, επιλέγει: Πολίτης και καθημερινότητα > Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών  > Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Δήμο σας
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=2
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Αυθεντικοποίηση Χρήστη
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
 +
|process_step_digital_implementation=Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)
 +
|process_step_digital_duration_min=1
 +
|process_step_digital_duration_max=3
 +
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης εισάγει τους κωδικούς-διαπιστευτήρια της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί taxisnet) έτσι ώστε να συνδεθεί στην πλατφόρμα.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=3
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Επιλογή Δήμου και παρεχόμενης υπηρεσίας
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης επιλέγει τον Δήμο του και κατόπιν επιλέγει την ομάδα υπηρεσιών και την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες διαφέρουν ανά δήμο.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=4
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Επιλογή ημερομηνίας/ώρας και καταχώριση λοιπών στοιχείων
 +
|process_step_digital_description=Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημέρα και ώρα του ραντεβού. Κατόπιν συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία. Τα απαιτούμενα στοιχεία διαφέρουν ανά Δήμο και ανά υπηρεσία.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=5
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Οριστικοποίηση της κράτησης
 +
|process_step_digital_duration_min=3
 +
|process_step_digital_duration_max=10
 +
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 +
|process_step_digital_description=Η κράτηση οριστικοποιείται και ο χρήστης λαμβάνει ένα email με τις πληροφορίες της κράτησης καθώς και τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=6
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Είσοδος στον χώρο της Τηλεδιάσκεψης
 +
|process_step_digital_duration_min=5
 +
|process_step_digital_duration_max=10
 +
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης τη συγκεκριμένη ημέρα και ώρα του ραντεβού κάνει είσοδο στον χώρο της τηλεδιάσκεψης προκειμένου να εξυπηρετηθεί.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=7
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα
 +
|process_step_digital_duration_min=1
 +
|process_step_digital_duration_max=3
 +
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
 +
|process_step_digital_description=Ο υπάλληλος ζητάει από τον πολίτη να επιδείξει στην κάμερα τα ταυτοποιητικά έγγραφα, τα οποία ελέγχει.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=8
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση
 +
|process_step_digital_duration_min=5
 +
|process_step_digital_duration_max=45
 +
|process_step_digital_description=Ο πολίτης αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλιςολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.
 
}}
 
}}
 
{{process provision digital locations
 
{{process provision digital locations

Αναθεώρηση της 15:38, 12 Σεπτεμβρίου 2022



4eca481b-8a0d-4071-90de-ad6b07897aa6 448184

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

6 λεπτά

Περιγραφή

Η υπηρεσία myDIMOSlive επιτρέπει στον πολίτη να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης


Τελευταία ενημέρωση

09/07/2024

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Διοικητική πράξη, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Δήμο σας

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,


            • 1 Εύρεση της εφαρμογής την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr


              Σύνδεσμος https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-to-demo-sas

              Περιγραφή Ο πολίτης κάνει είσοδο στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr, επιλέγει: Πολίτης και καθημερινότητα > Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών > Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Δήμο σας

              Όχι Όχι


            • 2 Αυθεντικοποίηση Χρήστη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)

              Περιγραφή Ο χρήστης εισάγει τους κωδικούς-διαπιστευτήρια της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί taxisnet) έτσι ώστε να συνδεθεί στην πλατφόρμα.

              Όχι Όχι


            • 3 Επιλογή Δήμου και παρεχόμενης υπηρεσίας



              Περιγραφή Ο χρήστης επιλέγει τον Δήμο του και κατόπιν επιλέγει την ομάδα υπηρεσιών και την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες διαφέρουν ανά δήμο.

              Όχι Όχι


            • 4 Επιλογή ημερομηνίας/ώρας και καταχώριση λοιπών στοιχείων



              Περιγραφή Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημέρα και ώρα του ραντεβού. Κατόπιν συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία. Τα απαιτούμενα στοιχεία διαφέρουν ανά Δήμο και ανά υπηρεσία.

              Όχι Όχι


            • 5 Οριστικοποίηση της κράτησης



              Περιγραφή Η κράτηση οριστικοποιείται και ο χρήστης λαμβάνει ένα email με τις πληροφορίες της κράτησης καθώς και τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης.

              Όχι Όχι


            • 6 Είσοδος στον χώρο της Τηλεδιάσκεψης



              Περιγραφή Ο χρήστης τη συγκεκριμένη ημέρα και ώρα του ραντεβού κάνει είσοδο στον χώρο της τηλεδιάσκεψης προκειμένου να εξυπηρετηθεί.

              Όχι Όχι


            • 7 Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα



              Περιγραφή Ο υπάλληλος ζητάει από τον πολίτη να επιδείξει στην κάμερα τα ταυτοποιητικά έγγραφα, τα οποία ελέγχει.

              Όχι Όχι


            • 8 Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση



              Περιγραφή Ο πολίτης αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλιςολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.

              Όχι Όχι





            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.