Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Δήμο σας»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 27: Γραμμή 27:
 
|process_provided_to=Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες
 
|process_provided_to=Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες
 
|process_life_events=Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών
 
|process_life_events=Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών
 +
|process_sdg_resource=Άλλο
 +
|process_sdg_resource_other=Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
 +
|process_sdg_notes=Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν ικανοποιηθεί από την απάντηση ή θεωρεί ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )
 
|process_total_duration_steps_min=1
 
|process_total_duration_steps_min=1
 
|process_total_duration_steps_max=1
 
|process_total_duration_steps_max=1
Γραμμή 43: Γραμμή 46:
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 +
|process_application_type=Αίτηση
 +
|process_application_submission_type=Επίδειξη από τον αιτούντα
 +
|process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα, Νομικά πρόσωπα
 +
|process_application_description=Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Δήμο σας
 +
|process_application_related_url=mydimoslive.gov.gr
 +
}}
 +
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=1
 +
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
 +
|process_conditions_name=Κατοχή κωδικών διαπιστευτηρίων της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί taxisnet)
 +
}}
 +
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=2
 +
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Τεχνικές
 +
|process_conditions_name=mydimoslive.gov.gr
 +
}}
 +
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=3
 +
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Τεχνικές
 +
|process_conditions_name=Ο πολίτης θα πρέπει να διαθέτει κάμερα και μικρόφωνο στη συσκευή με την οποία θα συμμετέχει στην τηλεδιάσκεψη.
 +
}}
 +
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=4
 +
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Ταυτοπροσωπίας
 +
|process_conditions_name=Ο πολίτης κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης θα πρέπει να επιδείξει το ταυτοποιητικό του έγγραφο μέσω της κάμερας στον υπάλληλο.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital

Αναθεώρηση της 14:35, 14 Σεπτεμβρίου 2022



4eca481b-8a0d-4071-90de-ad6b07897aa6 448184

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

6 λεπτά

Περιγραφή

Η υπηρεσία myDIMOSlive επιτρέπει στον πολίτη να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας


Παρατηρήσεις

Σταδιακά εντάσσονται και νέοι δήμοι. Η λίστα των δήμων που είναι ενταγμένοι αναφέρονται στη σελίδα https://www.gsis.gr/myDimosLive/lista-dimon-mydimoslive

Τελευταία ενημέρωση

09/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Επίδειξη από τον αιτούντα

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα, Νομικά πρόσωπα

Τίτλος

Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Δήμο σας

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
        
        Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν ικανοποιηθεί από την απάντηση ή θεωρεί ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Διοικητική πράξη, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Δήμο σας

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,


            • 1 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Κατοχή κωδικών διαπιστευτηρίων της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί taxisnet)

              Όχι Όχι

            • 2 Τεχνικές mydimoslive.gov.gr

              Όχι Όχι

            • 3 Τεχνικές Ο πολίτης θα πρέπει να διαθέτει κάμερα και μικρόφωνο στη συσκευή με την οποία θα συμμετέχει στην τηλεδιάσκεψη.

              Όχι Όχι

            • 4 Ταυτοπροσωπίας Ο πολίτης κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης θα πρέπει να επιδείξει το ταυτοποιητικό του έγγραφο μέσω της κάμερας στον υπάλληλο.

              Όχι Όχι

            • 1 Εύρεση της εφαρμογής την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr


              Σύνδεσμος https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-to-demo-sas

              Περιγραφή Ο πολίτης κάνει είσοδο στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr, επιλέγει: Πολίτης και καθημερινότητα > Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών > Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Δήμο σας

              Όχι Όχι


            • 2 Αυθεντικοποίηση Χρήστη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)

              Περιγραφή Ο χρήστης εισάγει τους κωδικούς-διαπιστευτήρια της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί taxisnet) έτσι ώστε να συνδεθεί στην πλατφόρμα.

              Όχι Όχι


            • 3 Επιλογή Δήμου και παρεχόμενης υπηρεσίας



              Περιγραφή Ο χρήστης επιλέγει τον Δήμο του και κατόπιν επιλέγει την ομάδα υπηρεσιών και την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες διαφέρουν ανά δήμο.

              Όχι Όχι


            • 4 Επιλογή ημερομηνίας/ώρας και καταχώριση λοιπών στοιχείων



              Περιγραφή Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημέρα και ώρα του ραντεβού. Κατόπιν συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία. Τα απαιτούμενα στοιχεία διαφέρουν ανά Δήμο και ανά υπηρεσία.

              Όχι Όχι


            • 5 Οριστικοποίηση της κράτησης



              Περιγραφή Η κράτηση οριστικοποιείται και ο χρήστης λαμβάνει ένα email με τις πληροφορίες της κράτησης καθώς και τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης.

              Όχι Όχι


            • 6 Είσοδος στον χώρο της Τηλεδιάσκεψης



              Περιγραφή Ο χρήστης τη συγκεκριμένη ημέρα και ώρα του ραντεβού κάνει είσοδο στον χώρο της τηλεδιάσκεψης προκειμένου να εξυπηρετηθεί.

              Όχι Όχι


            • 7 Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα



              Περιγραφή Ο υπάλληλος ζητάει από τον πολίτη να επιδείξει στην κάμερα τα ταυτοποιητικά έγγραφα, τα οποία ελέγχει.

              Όχι Όχι


            • 8 Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση



              Περιγραφή Ο πολίτης αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλιςολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.

              Όχι Όχι





            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.