Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Ψηφιακά σημεία παροχής
Αριθμός δικαιολογητικών
Κόστος
Παρέχεται χωρίς κόστος
Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)
9 λεπτά
Περιγραφή
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Παρέχεται σε
Σχετικοί σύνδεσμοι
Παρατηρήσεις
Τελευταία ενημέρωση
02/07/2024
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Κατάθεση
Κατατίθεται από
Τίτλος
Σημειώσεις
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Με εισαγωγή διαπιστευτηρίων μοναδικής χρήσης (όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης) στην ηλεκτρονική υπηρεσία «My TEE»
Προϋποθέσεις
Κόστος
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Άλλο
Αν από τις σχετικές διατάξεις δεν προβλέπεται η δυνατότητα άσκησης της ειδικής διοικητικής, ή ενδικοφανούς, προσφυγής, ο ενδιαφερόμενος, για την αποκατάσταση υλικής ή ηθικής βλάβης των έννομων συμφερόντων του που προκαλείται από ατομική διοικητική πράξη μπορεί, για οποιονδήποτε λόγο, με αίτησή του, να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε, από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή) (N.2690-1999/Κεφάλαιο Πέμπτο/ Άρθρο 24/ Παράγραφος 1). Όπου προβλέπεται από ειδικές διατάξεις, ο ενδιαφερόμενος, για την αποκατάσταση υλικής ή ηθικής βλάβης των έννομων συμφερόντων του που προκαλείται από διοικητική πράξη, μπορεί, με προσφυγή του, η οποία ασκείται ενώπιον του προβλεπόμενου από τις διατάξεις αυτές διοικητικού οργάνου και μέσα στην οριζόμενη από τις ίδιες προθεσμία, να ζητήσει, κατά περίπτωση, την ακύρωση ή την τροποποίηση της πράξης (N.2690-1999/Κεφάλαιο Πέμπτο/ Άρθρο 25/ Παράγραφος 1). Το διοικητικό όργανο, ανάλογα με την πρόβλεψη των σχετικών διατάξεων, είτε εξετάζει μόνο τη νομιμότητα της πράξης, οπότε και μπορεί να την ακυρώσει εν όλω ή εν μέρει ή να απορρίψει την προσφυγή (ειδική διοικητική προσφυγή), είτε εξετάζει τόσο τη νομιμότητα της πράξης όσο και την ουσία της υπόθεσης, οπότε και μπορεί να ακυρώσει εν όλω ή εν μέρει ή να τροποποιήσει την πράξη ή να απορρίψει την προσφυγή (ενδικοφανής προσφυγή) (N.2690-1999/Κεφάλαιο Πέμπτο/ Άρθρο 25/ Παράγραφος 2/Εδάφιο α΄).
Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:
Εάν περάσει άπρακτη η προθεσμία,δίχως έγγραφη απάντηση της διοίκησης, ο πολίτης μπορεί να καταθέσει αναφορά στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, στον Συνήγορο του Πολίτη, στον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και μηνυτήρια αναφορά κατά του υπαλλήλου.Άλλο