Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Απόφαση σφράγισης τουριστικών επιχειρήσεων, ΚΥΕ και κολυμβητικών δεξαμενών εντός κύριων ή μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 23: Γραμμή 23:
 
|process_output_type=Απόφαση
 
|process_output_type=Απόφαση
 
|process_validity_duration_type=1 μήνας
 
|process_validity_duration_type=1 μήνας
|process_provided_to=Επιχειρηματίες,Επιχειρήσεις
+
|process_provided_to=Επιχειρήσεις,Επιχειρηματίες
 
|process_tax_type=Αποφάσεις,Έλεγχοι,Κυρώσεις
 
|process_tax_type=Αποφάσεις,Έλεγχοι,Κυρώσεις
|process_life_events=Ίδρυση και λειτουργία επιχειρήσεων,Τουρισμός,Αδειοδοτήσεις και συμμόρφωση
+
|process_life_events=Αδειοδοτήσεις και συμμόρφωση,Ίδρυση και λειτουργία επιχειρήσεων,Τουρισμός
 
|process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή
 
|process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο
 
|process_sdg_notes=Ο διοικούμενος μπορεί να καταθέσει αίτηση αναστολής και αίτηση ακύρωσης κατα της απόφασης σφράγισης, στο αρμόδιο Δικαστήριο
 
|process_sdg_notes=Ο διοικούμενος μπορεί να καταθέσει αίτηση αναστολής και αίτηση ακύρωσης κατα της απόφασης σφράγισης, στο αρμόδιο Δικαστήριο
|process_total_duration_steps_min=2
+
|process_total_duration_steps_min=3
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_max=0
 
|process_cost_max=0
Γραμμή 128: Γραμμή 128:
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=2
 
|process_step_num_id=2
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Διενέργεια Ελέγχου
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 +
|process_step_description=Ο έλεγχος υλοποιείται με επιτόπια επιθεώρηση.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=3
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
Γραμμή 135: Γραμμή 143:
 
|process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης
 
|process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
|process_step_description=Κατατίθεται στην οικεία Περιφερειακή υπηρεσία Τουρισμού  απο την Ελληνική Αστυνομία, Υγειονομικές Υπηρεσίες, Πυροσβεστική, Επιθεωρητές Περιβάλλοντος, Έκθεση Ελέγχου με διαπιστωθείσες παραβάσεις.
+
|process_step_description=Διαβιβάζεται  στην οικεία Περιφερειακή υπηρεσία Τουρισμού  απο την Ελληνική Αστυνομία, Υγειονομικές Υπηρεσίες, Πυροσβεστική, Επιθεωρητές Περιβάλλοντος, Έκθεση Ελέγχου με διαπιστωθείσες παραβάσεις.
 +
Εναλλακτικά κατατίθεται στην  οικεία Περιφερειακή υπηρεσία Τουρισμού καταγγελία, απο ιδιώτες, η οποία αφορά συγκεκριμένη επιχείρηση και παραθέτει αναλυτικά  στοιχεία απο τα οποία προκύπτουν ενδείξεις για παράβαση της κείμενης τουριστικής νομοθεσίας.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=3
+
|process_step_num_id=4
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Ναι
+
|process_step_child=Όχι
|process_step_previous_child_selector=2
 
|process_step_previous_child=2
 
 
|process_step_title=Κλήση σε παροχή εξηγήσεων
 
|process_step_title=Κλήση σε παροχή εξηγήσεων
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_duration_min=15
 
|process_step_duration_min=15
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
|process_step_description=Αποστέλλεται στον εκπρόσωπο της επιχείρησης κλήση στην οποία αναφέρονται ο χρόνος ελέγχου και οι διαπιστωθείσες παραβάσεις και  δίνεται διορία 15 ημερών για ανκατά νόμο υπόχρεο
+
|process_step_description=Αποστέλλεται στον εκπρόσωπο της επιχείρησης κλήση στην οποία αναφέρονται ο χρόνος ελέγχου / καταγγελίας και οι διαπιστωθείσες παραβάσεις και  δίνεται διορία 15 ημερών για να απαντήσει καθώς και  να αποστείλει κάθε αποδεικτικό στοιχείο, για να τεκμηριώσει την απάντησή του
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=5
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Επεξεργασία στοιχείων Απολογίας
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης
 +
|process_step_duration_min=5
 +
|process_step_duration_type=Ημέρες
 +
|process_step_description=Αφού η υπηρεσία λάβει το απολογητικό υπόμνημα της επιχείρησης,  επεξεργάζεται εκ νέου το σύνολο των στοιχείων της υπόθεσης και εφόσον  προκύψουν αδιαμφησβήτητα στοιχεί  ή εφόσον παρέλθει άπρακτη η ανωτέρω προθεσμία , η υπηρεσία συντάσσει και εκδίδει αιτιολογημένη Πράξη επιβολής Σφράγισης.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=6
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Κοινοποίηση Απόφασης Σφράγισης στον εκπρόσωπο της επιχείρησης
 +
|process_step_description=Η Απόφαση επιβολής Σφράγισης κοινοποιείται στον εκπρόσωπο της επιχείρησης με αποδεικτικό επίδοσης
 
}}
 
}}

Αναθεώρηση της 13:26, 17 Οκτωβρίου 2022



8dc4c82b-a0a1-4fb8-9100-e4b795cd3338 243020

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης ή Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

2 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στη διαδικασία σφράγισης τουριστικής επιχείρησης (όπως τουριστικά καταλύματα - γραφεία τουρισμού κ.α). Η σφράγιση τουριστικής εγκατάστασης είναι ένα διοικητικό μέτρο που συνήθως συνοδεύει διοικητικές κυρώσεις και η επιβολή του προβλέπεται ρητά σε διατάξεις νόμου ή κανονιστικών πράξεων της Διοίκησης. Επιβάλλεται με πράξη των οργάνων του Υπουργείου Τουρισμού, όταν η λειτουργία της τουριστικής εγκατάστασης επάγεται κίνδυνο ή απειλή για την υγεία, την ασφάλεια, την ζωή ή την σωματική ακεραιότητα ενός απροσδιόριστου αριθμού προσώπων/πελατών, που ενδέχεται να κάνουν χρήση της εγκατάστασης.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Όλες οι περιπτώσεις για τις οποίες η κείμενη τουριστική νομοθεσία προβλέπει την κύρωση ή το διοικητικό μέτρο της σφράγισης τουριστικών επιχειρήσεων

και εγκαταστάσεων σφραγίζονται με απόφαση της οικείας Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού (Π.Υ.Τ.) ή του Υπουργού Τουρισμού,

κατά τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας. Η διαδικασία αυτή καταλαμβάνει επίσης κολυμβητικές δεξαμενές- κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος και παιδότοπους που λειτουργούν εντός τουριστικών καταλυμάτων ή εντός ειδικής τουριστικής υποδομής.

Τελευταία ενημέρωση

24/10/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα)

Κατατίθεται από

Φορείς του Δημοσίου

Τίτλος

Έκδοση Απόφασης σφράγισης απο την οικεία ΠΥΤ

Σημειώσεις

Η επιβολή της διακοπής λειτουργίας του τουριστικού καταλύματος, του καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος, της κολυμβητικής δεξαμενής, του παιδότοπου, του τουριστικού γραφείου με τη σφράγισή τους, προβλέπεται ρητά απο την τουριστική νομοθεσία και κατά δέσμια αρμοδιότητα, εφόσον διαπιστωθεί ότι δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις της νόμιμης λειτουργίας τους.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά

        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Δικαστική Προσφυγή

        Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:

        Άλλο

        Ο διοικούμενος μπορεί να καταθέσει αίτηση αναστολής και αίτηση ακύρωσης κατα της απόφασης σφράγισης, στο αρμόδιο Δικαστήριο

        NACE

        • 55.20 Καταλύματα διακοπών και άλλα καταλύματα σύντομης διαμονής
        • 55.10 Ξενοδοχεία και παρόμοια καταλύματα
        • 56.10.11.02 Δραστηριότητες εστιατορίων και κινητών μονάδων εστίασης
        • 56.30.10.13 Δραστηριότητες παροχής ποτών
        • 56.10.10.03 Δραστηριότητες εστιατορίων και κινητών μονάδων εστίασης

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Απόφαση

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Διαδικασία σφράγισης τουριστικών επιχειρήσεων καθώς και καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και κολυμβητικών δεξαμενών που βρίσκονται εντός τουριστικών καταλυμάτων

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Τρόπος παροχής υπηρεσιών

            Εγκατάστασης

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αυτεπάγγελτη, Συνέχεια άλλης διαδικασίας

              Τρόπος υποβολής

              Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,,,


            • 1 Εντολή Ελέγχου για επιτόπιο έλεγχο

              Εντολή Ελέγχου για επιτόπιο έλεγχο

              Κατάθεση από: Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα)

              Κατατίθεται από: Δημόσιους υπαλλήλους

              Σημειώσεις: Δίνεται γραπτή εντολή από τον ιεραρχικά προϊστάμενο σε δύο τουλάχιστον υπαλλήλους της οικείας Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού για τη διενέργεια ελέγχου.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι ΑπόφασηΤο «Απόφαση» δεν είναι αριθμός.

            • Υπουργική Απόφαση 7471 2019 1479 Β

              Περιγραφή Διαδικασία σφράγισης τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς και καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και κολυμβητικών δεξαμενών που βρίσκονται εντός τουριστικών καταλυμάτων

              ΑΔΑ http://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20190201479

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση παρ.4 και 5 άρθρο 8 8592 2017 1750 Β

              Περιγραφή Κυρώσεις

              ΑΔΑ http://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20170201750

            • Νόμος παρ.4 άρθρο 7 4276 2014 155 Α

              Περιγραφή Ελεγκτική διαδικασία – κυρώσεις

              ΑΔΑ http://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20140100155

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση παρ. 6 & 7 άρθρου 7 7888 2017 1654 Β

              Περιγραφή Κυρώσεις

              ΑΔΑ http://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20170201654

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 10 13387 2022 3737 Β

              Περιγραφή Παραβάσεις και εύρος πλαισίου κυρώσεων

              ΑΔΑ http://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20220203737

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση παρ. 3 άρθρο 12 43650 2019 2213 Β

              Περιγραφή Διαδικασία Ελέγχων - Κυρώσεις

              ΑΔΑ http://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20190202213

            • 1 Εντολή Ελέγχου μόνο για επιτόπιο έλεγχο

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Διευθυντής

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Δίνεται γραπτή εντολή από τον ιεραρχικά προϊστάμενο σε δύο τουλάχιστον υπαλλήλους της οικείας Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού για τη διενέργεια ελέγχου.

              Όχι Όχι


            • 2 Διενέργεια Ελέγχου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος


              Περιγραφή Ο έλεγχος υλοποιείται με επιτόπια επιθεώρηση.

              Όχι Όχι


            • 3 Έκθεση ελέγχου απο συναρμόδιες Αρχές/Καταγγελία

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Τμηματάρχης

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Διαβιβάζεται στην οικεία Περιφερειακή υπηρεσία Τουρισμού απο την Ελληνική Αστυνομία, Υγειονομικές Υπηρεσίες, Πυροσβεστική, Επιθεωρητές Περιβάλλοντος, Έκθεση Ελέγχου με διαπιστωθείσες παραβάσεις. Εναλλακτικά κατατίθεται στην οικεία Περιφερειακή υπηρεσία Τουρισμού καταγγελία, απο ιδιώτες, η οποία αφορά συγκεκριμένη επιχείρηση και παραθέτει αναλυτικά στοιχεία απο τα οποία προκύπτουν ενδείξεις για παράβαση της κείμενης τουριστικής νομοθεσίας.

              Ναι Όχι


            • 4 Κλήση σε παροχή εξηγήσεων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος


              Περιγραφή Αποστέλλεται στον εκπρόσωπο της επιχείρησης κλήση στην οποία αναφέρονται ο χρόνος ελέγχου / καταγγελίας και οι διαπιστωθείσες παραβάσεις και δίνεται διορία 15 ημερών για να απαντήσει καθώς και να αποστείλει κάθε αποδεικτικό στοιχείο, για να τεκμηριώσει την απάντησή του

              Όχι Όχι


            • 5 Επεξεργασία στοιχείων Απολογίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Τμηματάρχης


              Περιγραφή Αφού η υπηρεσία λάβει το απολογητικό υπόμνημα της επιχείρησης, επεξεργάζεται εκ νέου το σύνολο των στοιχείων της υπόθεσης και εφόσον προκύψουν αδιαμφησβήτητα στοιχεί ή εφόσον παρέλθει άπρακτη η ανωτέρω προθεσμία , η υπηρεσία συντάσσει και εκδίδει αιτιολογημένη Πράξη επιβολής Σφράγισης.

              Όχι Όχι


            • 6 Κοινοποίηση Απόφασης Σφράγισης στον εκπρόσωπο της επιχείρησης


              Περιγραφή Η Απόφαση επιβολής Σφράγισης κοινοποιείται στον εκπρόσωπο της επιχείρησης με αποδεικτικό επίδοσης

              Όχι Όχι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.