Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Σύναψη Προγραμματικής Συμφωνίας Οικονομικής Υποστήριξης ΟΤΑ»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 23: Γραμμή 23:
 
|process_validity_duration_type=Αόριστη
 
|process_validity_duration_type=Αόριστη
 
|process_source=Συντάκτες
 
|process_source=Συντάκτες
 +
|process_total_duration_steps_min=2.5
 +
|process_total_duration_steps_max=2.5
 +
|process_total_duration_steps_type=Ημέρες
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_max=0
 
|process_cost_max=0
Γραμμή 97: Γραμμή 100:
 
|process_step_official=Αρμόδιος φορέας
 
|process_step_official=Αρμόδιος φορέας
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 +
|process_step_duration_min=6
 +
|process_step_duration_max=8
 +
|process_step_duration_type=Ώρες
 +
|process_step_description=Αν το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ διαπιστώσει με οποιονδήποτε τρόπο ότι ένας ΟΤΑ ή νομικό του πρόσωπο έχει αδυναμία κατάρτισης τουλάχιστον ισοσκελισμένου αρχικού προϋπολογισμού ή αδυναμία ισοσκέλισης αυτού ύστερα από αναμόρφωσή του ή ότι ένας Ο.Τ.Α. ή νομικό του πρόσωπο έχει μεν επικυρωμένο προϋπολογισμό από την αρμόδια για την εποπτεία του Αρχή, αλλά έχει εγγράψει σε αυτόν πλασματικά ή υπερεκτιμημένα έσοδα ή δεν έχει εγγράψει τις υποχρεωτικές του δαπάνες, συμπεριλαμβανομένων των απλήρωτων υποχρεώσεών του στο πραγματικό ύψος τους, γεγονός που οδηγεί και πάλι σε αδυναμία ισοσκέλισης του προϋπολογισμού, ζητεί από το οικείο δημοτικό ή περιφερειακό συμβούλιο ή το διοικητικό συμβούλιο του νομικού προσώπου, αντίστοιχα, κατόπιν εισήγησης του Προϊσταμένου των Οικονομικών Υπηρεσιών του φορέα και απόφασης της οικείας Οικονομικής Επιτροπής στην περίπτωση των δήμων και περιφερειών, σε προθεσμία που αυτό ορίζει, περαιτέρω αξιολόγηση των οικονομικών στοιχείων τους και σύνταξη αναλυτικής έκθεσης
 +
|process_step_note=Το Παρατηρητήριο αξιολογεί την παραπάνω έκθεση και τα προτεινόμενα και τυχόν εφαρμοζόμενα από τον Ο.Τ.Α. ή το νομικό του πρόσωπο μέτρα για την αντιμετώπιση της υπερχρέωσής του και, εφόσον κρίνει ότι εξακολουθεί να υφίσταται αδυναμία ισοσκέλισης του προϋπολογισμού του, ενημερώνει σχετικά τον οικείο φορέα και τον Υπουργό Εσωτερικών
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=2
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Απόφαση προσφυγής ενδιαφερόμενου φορέα σε δανεισμό
 +
|process_step_official=Αρμόδιος φορέας
 +
|process_step_implementation=Υπογραφή
 +
|process_step_duration_min=1
 +
|process_step_duration_max=1
 +
|process_step_duration_type=Ημέρες
 +
|process_step_description=Με απόφαση του οικείου δημοτικού, περιφερειακού ή διοικητικού συμβουλίου, διενεργείται η διαδικασία προσφυγής του ενδιαφερόμενου φορέα σε δανεισμό
 +
|process_step_note=Η διαδικασία προσφυγής σε δανεισμό διενεργείται κατά το άρθρο 43 του ν. 4325/2015 (Α΄ 47)
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=3
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Προγραμματική Συμφωνία Οικονομικής Υποστήριξης
 +
|process_step_official=Αρμόδιος φορέας
 +
|process_step_implementation=Έλεγχος
 +
|process_step_duration_min=1
 +
|process_step_duration_max=1
 +
|process_step_duration_type=Ημέρες
 +
|process_step_description=Για τη χρηματοδότηση των ΟΤΑ και των νομικών τους προσώπων από το "Λογαριασμό Οικονομικής Ενίσχυσης ΟΤΑ" του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων συνάπτεται μεταξύ του Υπουργού Εσωτερικών και του οικείου φορέα Προγραμματική Συμφωνία.
 +
Στην Προγραμματική Συμφωνία απαραίτητα ορίζονται ο σκοπός και το αντικείμενο αυτής, το περιεχόμενο και η οικονομική αποτίμηση των παρεμβάσεων που έχει αποφασίσει το οικείο δημοτικό, περιφερειακό ή διοικητικό συμβούλιο, οι πόροι από τους οποίους θα καλυφθεί η χρηματοδότηση, το ποσό και η ροή αυτής σε συνάρτηση με την υλοποίηση των παρεμβάσεων, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των δύο μερών, το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης της Συμφωνίας και η διάρκειά της.
 +
|process_step_note=Οι Προγραμματικές Συμφωνίες αναρτώνται υποχρεωτικά, με ποινή ακυρότητας, στη «Διαύγεια» του Υπουργείου Εσωτερικών και του οικείου Ο.Τ.Α. ή νομικού προσώπου, δημοσιεύονται σε περίληψη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και δεν υπόκεινται σε προσυμβατικό έλεγχο».
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=4
 +
|process_step_exit=Ναι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Παρακολούθηση της εφαρμογής της Προγραμματικής Συμφωνίας
 +
|process_step_official=Αρμόδιος φορέας
 +
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 +
|process_step_duration_min=6
 +
|process_step_duration_max=8
 +
|process_step_duration_type=Ώρες
 +
|process_step_description=Το Παρατηρητήριο είναι το αρμόδιο για την παρακολούθηση της εφαρμογής της Προγραμματικής Συμφωνίας όργανο. Στην Προγραμματική Συμφωνία καθορίζονται η διαδικασία της παρακολούθησης, καθώς και οι ειδικότερες αρμοδιότητες του Παρατηρητηρίου.
 
}}
 
}}

Αναθεώρηση της 15:20, 1 Νοεμβρίου 2022



8689146f-a758-46ed-a4c7-5bbaa1d3fec5 868914

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

1 έτος

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά σε χρηματοδότηση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Νομικών τους Προσώπων, ως φορέων Γενικής Κυβέρνησης από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων λόγω αδυναμίας ισοσκέλισης του προϋπολογισμού τους.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ


Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ είναι το αρμόδιο για την παρακολούθηση της εφαρμογής της Προγραμματικής Συμφωνίας όργανο. Στην Προγραμματική Συμφωνία καθορίζονται η διαδικασία της παρακολούθησης, καθώς και οι ειδικότερες αρμοδιότητες του Παρατηρητηρίου.

Τελευταία ενημέρωση

13/09/2023

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με την χρήση προσωπικών κωδικών στον Κόμβο διαλειτουργικότητας

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση Μητρώου, Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Συναψη Προγραμματικής Συμφωνίας για την χρηματοδότηση των Φορέων του υποτομέα των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Νομικών τους Προσώπων

            Επίσημος τίτλος

            Ποργραμματική Συμφωνία Οικονομικής Υποστήριξης Φορέων Γενικής Κυβέρνησης

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Μητρώα που τηρούνται

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (επιστολή)

              Τύπος

              Εξωστρεφής


            • 1 Διοικητικές Το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ διαπιστώνει με οποιονδήποτε τρόπο ότι ένας Ο.Τ.Α. ή νομικό του πρόσωπο έχει αδυναμία κατάρτισης τουλάχιστον ισοσκελισμένου αρχικού προϋπολογισμού ή αδυναμία ισοσκέλισης αυτού ύστερα από αναμόρφωσή του ή ότι ένας Ο.Τ.Α. ή νομικό του πρόσωπο έχει μεν επικυρωμένο προϋπολογισμό από την αρμόδια για την εποπτεία του Αρχή, αλλά έχει εγγράψει σε αυτόν πλασματικά ή υπερεκτιμημένα έσοδα ή δεν έχει εγγράψει τις υποχρεωτικές του δαπάνες, συμπεριλαμβανομένων των απλήρωτων υποχρεώσεών του στο πραγματικό ύψος τους, γεγονός που οδηγεί και πάλι σε αδυναμία ισοσκέλισης του προϋπολογισμού

              Όχι Όχι

            • 2 Διοικητικές Mε απόφαση του οικείου δημοτικού, περιφερειακού ή διοικητικού συμβουλίου, διενεργείται διαδικασία προσφυγής του ενδιαφερόμενου φορέα σε δανεισμό λόγω αδυναμίας ισοσκέλησης του προϋπολογισμού του, μέσω του "Λογαριασμού για την χρηματοδότηση των ΟΤΑ" του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων

              Όχι Όχι

            • 3 Διοικητικές Συνάπτεται μεταξύ του Υπουργού Εσωτερικών και του οικείου φορέα η Προγραμματική Συμφωνία Οικονομικής Υποστήριξης. Στην Προγραμματική Συμφωνία απαραίτητα ορίζονται ο σκοπός και το αντικείμενο αυτής, το περιεχόμενο και η οικονομική αποτίμηση των παρεμβάσεων που έχει αποφασίσει το οικείο δημοτικό, περιφερειακό ή διοικητικό συμβούλιο, οι πόροι από τους οποίους θα καλυφθεί η χρηματοδότηση, το ποσό και η ροή αυτής σε συνάρτηση με την υλοποίηση των παρεμβάσεων, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των δύο μερών, το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης της Συμφωνίας και η διάρκειά της.

              Όχι Όχι

            • 4 Διοικητικές Η Προγραμματική Συμφωνία πρέπει υποχρεωτικά και με ποινή ακυρότητας, να αναρτηθεί στη «Διαύγεια» του Υπουργείου Εσωτερικών και του οικείου ΟΤΑ ή νομικού προσώπου και να δημοσιευτεί σε περίληψη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Δεν υπόκειται σε προσυμβατικό έλεγχο».

              Όχι Όχι

            • Νόμος 200 4555 2018 133 Α

              Περιγραφή Προγραμματική Συμφωνία Οικονομικής Υποστήριξης

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20180100133

            • Νόμος 43 4325 2015

              Περιγραφή Χρηματοδότηση δανείων των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Νομικών τους Προσώπων μέσω του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20150100047

            • Νόμος 4111 2013 18 Α

              Περιγραφή Προγραμματική Συμφωνία Οικονομικής Υποστήριξης μεταξύ του Υπουργού Εσωτερικών και του οικείου φορέα για τη χρηματοδότηση των Ο.Τ.Α. και των νομικών τους προσώπων

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20130100018

            • 1 Παρακολούθηση κατάρτισης και εκτέλεσης προϋπολογισμών ΟΤΑ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Αν το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ διαπιστώσει με οποιονδήποτε τρόπο ότι ένας ΟΤΑ ή νομικό του πρόσωπο έχει αδυναμία κατάρτισης τουλάχιστον ισοσκελισμένου αρχικού προϋπολογισμού ή αδυναμία ισοσκέλισης αυτού ύστερα από αναμόρφωσή του ή ότι ένας Ο.Τ.Α. ή νομικό του πρόσωπο έχει μεν επικυρωμένο προϋπολογισμό από την αρμόδια για την εποπτεία του Αρχή, αλλά έχει εγγράψει σε αυτόν πλασματικά ή υπερεκτιμημένα έσοδα ή δεν έχει εγγράψει τις υποχρεωτικές του δαπάνες, συμπεριλαμβανομένων των απλήρωτων υποχρεώσεών του στο πραγματικό ύψος τους, γεγονός που οδηγεί και πάλι σε αδυναμία ισοσκέλισης του προϋπολογισμού, ζητεί από το οικείο δημοτικό ή περιφερειακό συμβούλιο ή το διοικητικό συμβούλιο του νομικού προσώπου, αντίστοιχα, κατόπιν εισήγησης του Προϊσταμένου των Οικονομικών Υπηρεσιών του φορέα και απόφασης της οικείας Οικονομικής Επιτροπής στην περίπτωση των δήμων και περιφερειών, σε προθεσμία που αυτό ορίζει, περαιτέρω αξιολόγηση των οικονομικών στοιχείων τους και σύνταξη αναλυτικής έκθεσης

              Σημειώσεις Το Παρατηρητήριο αξιολογεί την παραπάνω έκθεση και τα προτεινόμενα και τυχόν εφαρμοζόμενα από τον Ο.Τ.Α. ή το νομικό του πρόσωπο μέτρα για την αντιμετώπιση της υπερχρέωσής του και, εφόσον κρίνει ότι εξακολουθεί να υφίσταται αδυναμία ισοσκέλισης του προϋπολογισμού του, ενημερώνει σχετικά τον οικείο φορέα και τον Υπουργό Εσωτερικών

              Όχι Όχι


            • 2 Απόφαση προσφυγής ενδιαφερόμενου φορέα σε δανεισμό

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Υπογραφή

              Περιγραφή Με απόφαση του οικείου δημοτικού, περιφερειακού ή διοικητικού συμβουλίου, διενεργείται η διαδικασία προσφυγής του ενδιαφερόμενου φορέα σε δανεισμό

              Σημειώσεις Η διαδικασία προσφυγής σε δανεισμό διενεργείται κατά το άρθρο 43 του ν. 4325/2015 (Α΄ 47)

              Όχι Όχι


            • 3 Προγραμματική Συμφωνία Οικονομικής Υποστήριξης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Για τη χρηματοδότηση των ΟΤΑ και των νομικών τους προσώπων από το "Λογαριασμό Οικονομικής Ενίσχυσης ΟΤΑ" του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων συνάπτεται μεταξύ του Υπουργού Εσωτερικών και του οικείου φορέα Προγραμματική Συμφωνία. Στην Προγραμματική Συμφωνία απαραίτητα ορίζονται ο σκοπός και το αντικείμενο αυτής, το περιεχόμενο και η οικονομική αποτίμηση των παρεμβάσεων που έχει αποφασίσει το οικείο δημοτικό, περιφερειακό ή διοικητικό συμβούλιο, οι πόροι από τους οποίους θα καλυφθεί η χρηματοδότηση, το ποσό και η ροή αυτής σε συνάρτηση με την υλοποίηση των παρεμβάσεων, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των δύο μερών, το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης της Συμφωνίας και η διάρκειά της.

              Σημειώσεις Οι Προγραμματικές Συμφωνίες αναρτώνται υποχρεωτικά, με ποινή ακυρότητας, στη «Διαύγεια» του Υπουργείου Εσωτερικών και του οικείου Ο.Τ.Α. ή νομικού προσώπου, δημοσιεύονται σε περίληψη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και δεν υπόκεινται σε προσυμβατικό έλεγχο».

              Όχι Όχι


            • 4 Παρακολούθηση της εφαρμογής της Προγραμματικής Συμφωνίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Το Παρατηρητήριο είναι το αρμόδιο για την παρακολούθηση της εφαρμογής της Προγραμματικής Συμφωνίας όργανο. Στην Προγραμματική Συμφωνία καθορίζονται η διαδικασία της παρακολούθησης, καθώς και οι ειδικότερες αρμοδιότητες του Παρατηρητηρίου.

              Όχι Ναι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.