|
|
Γραμμή 23: |
Γραμμή 23: |
| |process_validity_duration_type=Αόριστη | | |process_validity_duration_type=Αόριστη |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
| + | |process_total_duration_steps_min=2.5 |
| + | |process_total_duration_steps_max=2.5 |
| + | |process_total_duration_steps_type=Ημέρες |
| |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
| |process_cost_max=0 | | |process_cost_max=0 |
Γραμμή 97: |
Γραμμή 100: |
| |process_step_official=Αρμόδιος φορέας | | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| + | |process_step_duration_min=6 |
| + | |process_step_duration_max=8 |
| + | |process_step_duration_type=Ώρες |
| + | |process_step_description=Αν το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ διαπιστώσει με οποιονδήποτε τρόπο ότι ένας ΟΤΑ ή νομικό του πρόσωπο έχει αδυναμία κατάρτισης τουλάχιστον ισοσκελισμένου αρχικού προϋπολογισμού ή αδυναμία ισοσκέλισης αυτού ύστερα από αναμόρφωσή του ή ότι ένας Ο.Τ.Α. ή νομικό του πρόσωπο έχει μεν επικυρωμένο προϋπολογισμό από την αρμόδια για την εποπτεία του Αρχή, αλλά έχει εγγράψει σε αυτόν πλασματικά ή υπερεκτιμημένα έσοδα ή δεν έχει εγγράψει τις υποχρεωτικές του δαπάνες, συμπεριλαμβανομένων των απλήρωτων υποχρεώσεών του στο πραγματικό ύψος τους, γεγονός που οδηγεί και πάλι σε αδυναμία ισοσκέλισης του προϋπολογισμού, ζητεί από το οικείο δημοτικό ή περιφερειακό συμβούλιο ή το διοικητικό συμβούλιο του νομικού προσώπου, αντίστοιχα, κατόπιν εισήγησης του Προϊσταμένου των Οικονομικών Υπηρεσιών του φορέα και απόφασης της οικείας Οικονομικής Επιτροπής στην περίπτωση των δήμων και περιφερειών, σε προθεσμία που αυτό ορίζει, περαιτέρω αξιολόγηση των οικονομικών στοιχείων τους και σύνταξη αναλυτικής έκθεσης |
| + | |process_step_note=Το Παρατηρητήριο αξιολογεί την παραπάνω έκθεση και τα προτεινόμενα και τυχόν εφαρμοζόμενα από τον Ο.Τ.Α. ή το νομικό του πρόσωπο μέτρα για την αντιμετώπιση της υπερχρέωσής του και, εφόσον κρίνει ότι εξακολουθεί να υφίσταται αδυναμία ισοσκέλισης του προϋπολογισμού του, ενημερώνει σχετικά τον οικείο φορέα και τον Υπουργό Εσωτερικών |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=2 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Απόφαση προσφυγής ενδιαφερόμενου φορέα σε δανεισμό |
| + | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας |
| + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| + | |process_step_duration_min=1 |
| + | |process_step_duration_max=1 |
| + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| + | |process_step_description=Με απόφαση του οικείου δημοτικού, περιφερειακού ή διοικητικού συμβουλίου, διενεργείται η διαδικασία προσφυγής του ενδιαφερόμενου φορέα σε δανεισμό |
| + | |process_step_note=Η διαδικασία προσφυγής σε δανεισμό διενεργείται κατά το άρθρο 43 του ν. 4325/2015 (Α΄ 47) |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=3 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Προγραμματική Συμφωνία Οικονομικής Υποστήριξης |
| + | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας |
| + | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| + | |process_step_duration_min=1 |
| + | |process_step_duration_max=1 |
| + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| + | |process_step_description=Για τη χρηματοδότηση των ΟΤΑ και των νομικών τους προσώπων από το "Λογαριασμό Οικονομικής Ενίσχυσης ΟΤΑ" του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων συνάπτεται μεταξύ του Υπουργού Εσωτερικών και του οικείου φορέα Προγραμματική Συμφωνία. |
| + | Στην Προγραμματική Συμφωνία απαραίτητα ορίζονται ο σκοπός και το αντικείμενο αυτής, το περιεχόμενο και η οικονομική αποτίμηση των παρεμβάσεων που έχει αποφασίσει το οικείο δημοτικό, περιφερειακό ή διοικητικό συμβούλιο, οι πόροι από τους οποίους θα καλυφθεί η χρηματοδότηση, το ποσό και η ροή αυτής σε συνάρτηση με την υλοποίηση των παρεμβάσεων, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των δύο μερών, το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης της Συμφωνίας και η διάρκειά της. |
| + | |process_step_note=Οι Προγραμματικές Συμφωνίες αναρτώνται υποχρεωτικά, με ποινή ακυρότητας, στη «Διαύγεια» του Υπουργείου Εσωτερικών και του οικείου Ο.Τ.Α. ή νομικού προσώπου, δημοσιεύονται σε περίληψη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και δεν υπόκεινται σε προσυμβατικό έλεγχο». |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=4 |
| + | |process_step_exit=Ναι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Παρακολούθηση της εφαρμογής της Προγραμματικής Συμφωνίας |
| + | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας |
| + | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| + | |process_step_duration_min=6 |
| + | |process_step_duration_max=8 |
| + | |process_step_duration_type=Ώρες |
| + | |process_step_description=Το Παρατηρητήριο είναι το αρμόδιο για την παρακολούθηση της εφαρμογής της Προγραμματικής Συμφωνίας όργανο. Στην Προγραμματική Συμφωνία καθορίζονται η διαδικασία της παρακολούθησης, καθώς και οι ειδικότερες αρμοδιότητες του Παρατηρητηρίου. |
| }} | | }} |