|
|
| Γραμμή 3: |
Γραμμή 3: |
| | |process_id=008458 | | |process_id=008458 |
| | |process_official_title=Μετάταξη μόνιμων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ/ΕΒΠ σε θέσεις κλάδων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης | | |process_official_title=Μετάταξη μόνιμων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ/ΕΒΠ σε θέσεις κλάδων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης |
| − | |process_alternative_titles=Ειδικότερα, εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδων ΠΕ79 Μουσικής, ΠΕ08 Καλλιτεχνικών και ΠΕ91 Θεατρικής Αγωγής δύναται να μεταταχθούν σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι μετατάξεις διενεργούνται μετά τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μελών ΕΕΠ/ΕΒΠ. | + | |process_alternative_titles=Ειδικότερα, εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδων ΠΕ79 Μουσικής, ΠΕ08 Καλλιτεχνικών και ΠΕ91 Θεατρικής Αγωγής δύναται να μεταταχθούν σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι μετατάξεις διενεργούνται μετά τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μελών ΕΕΠ/ΕΒΠ. |
| | Επίσης εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν να μεταταγούν σε άλλο κλάδο της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και ως μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ | | Επίσης εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν να μεταταγούν σε άλλο κλάδο της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και ως μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ |
| | |process_description=Η διαδικασία αφορά σε μετάταξη σε κενές οργανικές θέσεις κλάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, και σε Κέντρα Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και σε μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) της Ειδικής Αγωγής. | | |process_description=Η διαδικασία αφορά σε μετάταξη σε κενές οργανικές θέσεις κλάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, και σε Κέντρα Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και σε μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) της Ειδικής Αγωγής. |
| Γραμμή 47: |
Γραμμή 47: |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| | |process_conditions_num_id=1 | | |process_conditions_num_id=1 |
| | + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Διοικητικές |
| | + | |process_conditions_name=Ύπαρξη οργανικού κενού στον κλάδο/ειδικότητα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη συγκεκριμένη περιοχή μετάθεσης / στο συγκεκριμένο Κέντρο Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) / σε άλλο κλάδο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=2 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές | | |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές |
| − | |process_conditions_name=Να είναι κάτοχος πτυχίου που απαιτείται για τον κλάδο για τον οποίο ο εκπαιδευτικός ζητά να μεταταγεί καθώς και να έχει συμπληρώσει πενταετή εκπ/κή υπηρεσία στον κλάδο που υπηρετεί. | + | |process_conditions_name=Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να διαθέτουν τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού του κλάδου μετάταξης (και αποδεικτικό παιδαγωγικής επάρκειας όπου αυτό δεν προκύπτει από τον βασικό τίτλο σπουδών). Η εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) αποδεικνύεται με: αα) Διδακτορικό Δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε ΑΕΙ της ημεδαπής, ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής ή ββ) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε ΑΕΙ της ημεδαπής, ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής ή γγ) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής, ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε ΑΕΙ της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής ή δδ) Πτυχίο ΑΕΙ της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής με τουλάχιστον πενταετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στην ΕΑΕ. εε) Ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, πέραν των ανωτέρω, η εξειδίκευση στην ΕΑΕ αποδεικνύεται επιπροσθέτως με πτυχίο ΤΕΦΑΑ των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα στην «ΕΑΕ» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή-Θεραπευτική Γυμναστική» ή την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία». |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| − | |process_conditions_num_id=2 | + | |process_conditions_num_id=3 |
| | + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Εργασιακές |
| | + | |process_conditions_name=Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει διετία από διορισμό ή από προηγούμενη μετάταξη. |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=4 |
| | + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Εργασιακές |
| | + | |process_conditions_name=Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει πέντε (5) έτη εκπαιδευτικής υπηρεσίας στον κλάδο που υπηρετούν. Ειδικά για τα Κέντρα Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει οκτώ (8) έτη από τα οποία τρία (3) τουλάχιστον έτη σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) ή ΚΕΔΑΣΥ (ή πρώην Κέντρα Διάγνωσης Αξιολόγησης & Υποστήριξης (ΚΔΑΥ) ή Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ) ή Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=5 |
| | + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Εργασιακές |
| | + | |process_conditions_name=Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί για μετάταξη σε ανώτερο κλάδο θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει οχτώ (8) έτη από το διορισμό ή από προηγούμενη μετάταξη. |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=6 |
| | + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=7 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| − | |process_conditions_type=Προϋπηρεσίας
| |
| − | |process_conditions_name=Να έχει συμπληρωθεί διετία από τον διορισμό του εκπαιδευτικού και να μην έχει παρέλθει πενταετία από προηγούμενη μετάταξη
| |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
f075b9f9-2625-4cdd-a5f2-92c92df96eba
759926
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Τμήμα Α' Κινητικότητας Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά σε μετάταξη σε κενές οργανικές θέσεις κλάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, και σε Κέντρα Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και σε μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) της Ειδικής Αγωγής.
Βασικές πληροφορίες
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Αίτηση
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
Κατατίθεται από
Δημόσιους υπαλλήλους
Τίτλος
Αίτηση με τις περιοχές προτίμησης
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποίηση με κωδικούς ΠΣΔ, Ταυτοποιητικό έγγραφο
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Απόφαση, Διοικητική πράξη
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Ειδικότερα, εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδων ΠΕ79 Μουσικής, ΠΕ08 Καλλιτεχνικών και ΠΕ91 Θεατρικής Αγωγής δύναται να μεταταχθούν σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι μετατάξεις διενεργούνται μετά τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μελών ΕΕΠ/ΕΒΠ.
Επίσης εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν να μεταταγούν σε άλλο κλάδο της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και ως μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ
Επίσημος τίτλος
Μετάταξη μόνιμων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ/ΕΒΠ σε θέσεις κλάδων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο)
ΔΔ
9
0
0
0
11
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
4
1.5
Ταυτοποίηση με κωδικούς ΠΣΔ, Ταυτοποιητικό έγγραφο
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» δεν είναι αριθμός.
Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔΤο «Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔ» δεν είναι αριθμός., Μητρώο Εκπαιδευτικών; Πληροφοριακό Σύστημα mySchoolΤο «Μητρώο Εκπαιδευτικών; Πληροφοριακό Σύστημα mySchool» δεν είναι αριθμός., Μητρώο Εκπαιδευτικών; DatacenterΤο «Μητρώο Εκπαιδευτικών; Datacenter» δεν είναι αριθμός.
Αναφερόμενος φορέαςΤο «Αναφερόμενος φορέας» δεν είναι αριθμός., Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ΕκπαίδευσηςΤο «Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» δεν είναι αριθμός.
Συντάκτες"Συντάκτες" is not in the list (EU-GO, EU-GO (υποστηρικτική)) of allowed values for the "Process source" property.
Εσωτερική διαδικασία
Η διαδικασία αφορά σε μετάταξη σε κενές οργανικές θέσεις κλάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, και σε Κέντρα Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και σε μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) της Ειδικής Αγωγής.
0
0
2
0
1
1
Διοικητικές
Ύπαρξη οργανικού κενού στον κλάδο/ειδικότητα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη συγκεκριμένη περιοχή μετάθεσης / στο συγκεκριμένο Κέντρο Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) / σε άλλο κλάδο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Όχι
Όχι
2
Εκπαιδευτικές
Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να διαθέτουν τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού του κλάδου μετάταξης (και αποδεικτικό παιδαγωγικής επάρκειας όπου αυτό δεν προκύπτει από τον βασικό τίτλο σπουδών). Η εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) αποδεικνύεται με: αα) Διδακτορικό Δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε ΑΕΙ της ημεδαπής, ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής ή ββ) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε ΑΕΙ της ημεδαπής, ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής ή γγ) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής, ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε ΑΕΙ της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής ή δδ) Πτυχίο ΑΕΙ της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής με τουλάχιστον πενταετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στην ΕΑΕ. εε) Ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, πέραν των ανωτέρω, η εξειδίκευση στην ΕΑΕ αποδεικνύεται επιπροσθέτως με πτυχίο ΤΕΦΑΑ των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα στην «ΕΑΕ» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή-Θεραπευτική Γυμναστική» ή την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία».
Όχι
Όχι
3
Εργασιακές
Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει διετία από διορισμό ή από προηγούμενη μετάταξη.
Όχι
Όχι
4
Εργασιακές
Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει πέντε (5) έτη εκπαιδευτικής υπηρεσίας στον κλάδο που υπηρετούν. Ειδικά για τα Κέντρα Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει οκτώ (8) έτη από τα οποία τρία (3) τουλάχιστον έτη σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) ή ΚΕΔΑΣΥ (ή πρώην Κέντρα Διάγνωσης Αξιολόγησης & Υποστήριξης (ΚΔΑΥ) ή Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ) ή Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ)
Όχι
Όχι
5
Εργασιακές
Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί για μετάταξη σε ανώτερο κλάδο θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει οχτώ (8) έτη από το διορισμό ή από προηγούμενη μετάταξη.
Όχι
Όχι
6
Όχι
Όχι
7
Όχι
Όχι
1
αίτηση για μετάταξη σε άλλο κλάδο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή αίτηση για αποδέσμευση προκειμένου να ακολουθήσει μετάταξη σε θέση ΕΕΠ/ΕΒΠ
αίτηση για μετάταξη σε άλλο κλάδο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή αίτηση για αποδέσμευση προκειμένου να ακολουθήσει μετάταξη σε θέση ΕΕΠ/ΕΒΠ
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Δημόσιους υπαλλήλους
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
ΑίτησηΤο «Αίτηση» δεν είναι αριθμός.
2
Ο τίτλος ή οι τίτλοι σπουδών θα πρέπει να είναι οι απαιτούμενοι για τον κλάδο στον οποίο ζητείται η μετάταξη
Ο τίτλος ή οι τίτλοι σπουδών θα πρέπει να είναι οι απαιτούμενοι για τον κλάδο στον οποίο ζητείται η μετάταξη
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Δημόσιους υπαλλήλους
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
Αποδεικτικό ΣπουδώνΤο «Αποδεικτικό Σπουδών» δεν είναι αριθμός.
3
Πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών
Πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών
Κατάθεση από:
Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα)
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
Αποδεικτικά έγγραφα προϋπηρεσίαςΤο «Αποδεικτικά έγγραφα προϋπηρεσίας» δεν είναι αριθμός.
Νόμος
54 παρ.3,59 παρ.1,60 παρ.2,62 παρ6 και64
4589
2019
13
Α
Περιγραφή
Αναφέρει τις προϋποθέσεις που πρέπει να υπάρχουν για να είναι δυνατή η μετάταξη
Νομικές παραπομπές
https://www.et
Νόμος
29
4521
2018
38
Α
Περιγραφή
Καθορισμός κλάδων εκπ/κών
Νόμος
35 παρ.5
4024
2011
226
Α
Νόμος
69,70,73
3528
2007
26
Α
Νόμος
23 παρ. 1,7
3432
2006
14
Α
Νόμος
53παρ.2
2721
1999
112
Α
Υπουργική Απόφαση
ΚΕΦ. Δ-άρθρο14 και ΚΕΦ.Ε-άρθρο 15
26139/Α2
2011
561
Β
1
Έκδοση εγκυκλίου
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπουργός
Τρόπος Υλοποίησης
Υπογραφή
Όχι
Όχι
2
Οι αρμόδιες Δ/νσεις Εκπ/σης ελέγχουν τις αιτήσεις και τις αποστέλλουν με τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο ΥΠΑΙΘ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
Όχι
Όχι
3
ΚΥΣΠΕ αποφασίζει ποιοί εκπ/κοί Α/θμιας Εκπ/σης αποδεσμεύονται και που μετατάσσονται όσοι έρχονται στην Α/θμια από άλλους κλάδους ή βαθμίδα
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Συλλογικό όργανο
Τρόπος Υλοποίησης
Υπογραφή
Όχι
Όχι
4
Υπουργική απόφαση
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπουργός
Τρόπος Υλοποίησης
Υπογραφή
Όχι
Όχι