Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Συνήγορο του Πολίτη»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 116: Γραμμή 116:
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_title=Καταχώριση email
+
|process_step_digital_title=Καταχώριση ηλεκτρικής διεύθυνσης (email)
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
 
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Γραμμή 156: Γραμμή 156:
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_title=Επιλογή υπερσυνδέσμου και μετάβαση στη υπηρεσία προγραμματισμού ψηφιακού ραντεβού
 
|process_step_digital_title=Επιλογή υπερσυνδέσμου και μετάβαση στη υπηρεσία προγραμματισμού ψηφιακού ραντεβού
|process_step_digital_description=Ο αιτών ακολουθεί τον υπερσύνδεσμο που του εστάλη στο email και μεταβαίνει στην υπηρεσία όπου μπορεί να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβου για εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης από υπάλληλο της
+
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=10
 +
|process_step_digital_duration_max=40
 +
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 +
|process_step_digital_description=Ο αιτών ακολουθεί τον υπερσύνδεσμο που του εστάλη στο email και μεταβαίνει στην υπηρεσία όπου μπορεί να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβου για εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης από υπάλληλο της Αρχής.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 175: Γραμμή 181:
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_title=Επιλογή καναλιού εξυπηρέτησης
+
|process_step_digital_title=Επιλογή εξυπηρέτησης με τηλεδιάσκεψη
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
 
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Γραμμή 182: Γραμμή 188:
 
|process_step_digital_duration_max=30
 
|process_step_digital_duration_max=30
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
|process_step_digital_description=Ο αιτών επιλέγει το κανάλι εξυπηρέτησης για το οποίο επιθυμεί να προγραμματίσει το ψηφιακό ραντεβού:
+
|process_step_digital_description=Ο αιτών επιλέγει το εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης μεταξύ των παρεχόμενων καναλιών εξυπηρέτησης:
* ραντεβού με φυσική παρουσία,
+
* εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία,
* ραντεβού με τηλεφωνική εξυπηρέτηση,
+
* εξυπηρέτηση με τηλεφωνική εξυπηρέτηση,
* ραντεβού με τηλεδιάσκεψη
+
* εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 209: Γραμμή 215:
 
* την ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
 
* την ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
 
* την ταχυδρομική διεύθυνση,
 
* την ταχυδρομική διεύθυνση,
* τον αριθμός κινητού τηλεφώνου,
+
* τον αριθμό κινητού τηλεφώνου,
 
και προαιρετικά:
 
και προαιρετικά:
 
* τον αριθμό δελτίου ταυτότητας,
 
* τον αριθμό δελτίου ταυτότητας,
 
* τον αριθμό διαβατηρίου,
 
* τον αριθμό διαβατηρίου,
* το email του τρίτου προσώπου, το οποίο μπορεί να χρειαστεί να συμμετέχει στην τηλεδιάσκεψη.
+
* το email τρίτου προσώπου, το οποίο μπορεί να χρειαστεί να συμμετέχει στην τηλεδιάσκεψη.
Στη διαδικασία απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία.
+
 
Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, με την προϋπόθεση ότι στην τηλεδιάσκεψη θα παρευρίσκεται το πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
+
Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, με την προϋπόθεση ότι στην τηλεδιάσκεψη θα συμμετέχει το πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 253: Γραμμή 259:
 
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
 
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_description=Ο χρήστης χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
+
|process_step_digital_duration_min=1
 +
|process_step_digital_duration_max=3
 +
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
 +
|process_step_digital_description=Ο αιτών χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 275: Γραμμή 284:
 
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
 
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=3
+
|process_step_digital_duration_min=0,5
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_duration_max=1
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
+
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_digital_description=Η υπηρεσία αποστέλλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώθηκε μήνυμα που περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης, τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.
 
|process_step_digital_description=Η υπηρεσία αποστέλλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώθηκε μήνυμα που περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης, τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.
 
}}
 
}}
Γραμμή 290: Γραμμή 299:
 
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
 
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=3
+
|process_step_digital_duration_min=10
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_duration_max=30
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο αιτών πατάει:
 
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο αιτών πατάει:
Γραμμή 309: Γραμμή 318:
 
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
 
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=3
+
|process_step_digital_duration_min=2
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_duration_max=5
 
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο αιτών πατάει:
 
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο αιτών πατάει:
Γραμμή 324: Γραμμή 333:
 
|process_step_digital_title=Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης
 
|process_step_digital_title=Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_duration_min=5
+
|process_step_digital_duration_min=10
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_duration_max=60
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_description=Στην περίπτωση επιλογής ραντεβού με τηλεδιάσκεψη, ο ενδιαφερόμενος την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού εισέρχεται στον χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.
 
|process_step_digital_description=Στην περίπτωση επιλογής ραντεβού με τηλεδιάσκεψη, ο ενδιαφερόμενος την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού εισέρχεται στον χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.
Γραμμή 333: Γραμμή 342:
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_title=Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα
+
|process_step_digital_title=Επίδειξη νομιμοποιητικών εγγράφων στην κάμερα
 
|process_step_digital_duration_min=1
 
|process_step_digital_duration_min=1
 
|process_step_digital_duration_max=3
 
|process_step_digital_duration_max=3
Γραμμή 344: Γραμμή 353:
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_title=Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση
+
|process_step_digital_title=Διενέργεια της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_duration_min=5
 
|process_step_digital_duration_min=5

Αναθεώρηση της 23:33, 22 Νοεμβρίου 2022



d89e26cc-1a5e-42ad-9174-ea354873a0eb 922390

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

43 λεπτά

Περιγραφή

Η υπηρεσία mySynigoroslive επιτρέπει στον πολίτη να κλείσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από στέλεχος της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Πολίτη» και να ωφεληθεί από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

10/03/2025

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Συνήγορο του Πολίτη

Σημειώσεις

Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστεί:
  • το ονοματεπώνυμο,
  • η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
  • η ταχυδρομική διεύθυνση,
  • ο αριθμός κινητού τηλεφώνου,

και προαιρετικά:

  • ο αριθμός δελτίου ταυτότητας,
  • ο αριθμός διαβατηρίου,
  • το email του τρίτου προσώπου, το οποίο μπορεί να χρειαστεί να συμμετέχει στην τηλεδιάσκεψη.
Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, με την προϋπόθεση ότι στην τηλεδιάσκεψη θα παρευρίσκεται το πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά

        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
        
        Σε περίπτωση που ο πολίτης θεωρήσει ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )

        Εξερχόμενα


        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            mySynigoroslive, mySynigoros.live.gov.gr

            Επίσημος τίτλος

            Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Συνήγορο του Πολίτη

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              Λήξη Διαδικασίας

              Αόριστη

              ,,


            • 1 Τεχνικές Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) προκειμένου να αποσταλεί ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης για την είσοδο στο εικονικό δωμάτιο για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Όχι Όχι

            • 2 Τεχνικές Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή μέσω της οποίας ο εξυπηρετούμενος θα συνδεθεί στην τηλεδιάσκεψη.

              Όχι Όχι

            • 3 Ταυτοπροσωπίας Τα απαραίτητα στοιχεία ταυτοποίησης και νομιμοποίησης, αν πρόκειται για νόμιμο εκπρόσωπο νομικού προσώπου, τα οποία ο εξυπηρετούμενος θα πρέπει να επιδείξει στην κάμερα στην αρχή της τηλεδιάσκεψης για την εξακρίβωση των στοιχείων του από το στέλεχος της Αρχής.

              Όχι Όχι

            • 1 Επίδειξη εγγράφου ταυτοποίησης και νομιμοποίησης, αν πρόκειται για νόμιμο εκπρόσωπο νομικού προσώπου, στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Επίδειξη εγγράφου ταυτοποίησης και νομιμοποίησης, αν πρόκειται για νόμιμο εκπρόσωπο νομικού προσώπου, στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι Επίδειξη εγγράφουΤο «Επίδειξη εγγράφου» δεν είναι αριθμός.

            • Νόμος 4727 2020 184 Α

              Περιγραφή Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200100184

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 27270 2022 2535 Β

              Περιγραφή Διαδικασία ψηφιακής δημιουργίας ραντεβού για επικοινωνία με την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Πολίτη» μέσω φυσικής παρουσίας, τηλεφωνικής επικοινωνίας ή τηλεδιάσκεψης.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20220202535

            • 1 Είσοδος στην υπηρεσία

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό


              Όχι Όχι


            • 2 Καταχώριση ηλεκτρικής διεύθυνσης (email)

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών καταχωρίζει την ηλεκτρική διεύθυνση, στην οποία θα του αποσταλεί σύνδεσμος για την πρόσβασή του στην υπηρεσία.

              Όχι Όχι


            • 3 Εισαγωγή του αλφαριθμητικού (captcha) που προβάλλεται στην οθόνη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Απαιτείται η καταχώριση του αλφαριθμητικού (captcha) που προβάλλεται στην οθόνη προς διασφάλιση της ανθρώπινης φύσης του χρήστη.

              Όχι Όχι


            • 4 Αποστολή email στον αιτούντα με τον υπερσύνδεσμο προγραμματισμού ψηφιακού ραντεβού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Στο email διατίθεται υπερσύνδεσμος για τον προγραμματισμό ψηφιακού ραντεβού.

              Όχι Όχι


            • 5 Επιλογή υπερσυνδέσμου και μετάβαση στη υπηρεσία προγραμματισμού ψηφιακού ραντεβού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών ακολουθεί τον υπερσύνδεσμο που του εστάλη στο email και μεταβαίνει στην υπηρεσία όπου μπορεί να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβου για εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης από υπάλληλο της Αρχής.

              Όχι Όχι


            • 6 Επιλογή θεματικής ενότητας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών επιλέγει μεταξύ των παρεχόμενων θεματικών ενοτήτων.

              Όχι Όχι


            • 7 Επιλογή εξυπηρέτησης με τηλεδιάσκεψη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών επιλέγει το εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης μεταξύ των παρεχόμενων καναλιών εξυπηρέτησης:

              • εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία,
              • εξυπηρέτηση με τηλεφωνική εξυπηρέτηση,
              • εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη

              Όχι Όχι


            • 8 Επιλογή ημερομηνίας/ώρας για τη διενέργεια τηλεδιάσκεψης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του.

              Όχι Όχι


            • 9 Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων



              Περιγραφή Ο αιτών καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή το φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στην τηλεδιάσκεψη:

              • το ονοματεπώνυμο,
              • την ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
              • την ταχυδρομική διεύθυνση,
              • τον αριθμό κινητού τηλεφώνου,
              και προαιρετικά:
              • τον αριθμό δελτίου ταυτότητας,
              • τον αριθμό διαβατηρίου,
              • το email τρίτου προσώπου, το οποίο μπορεί να χρειαστεί να συμμετέχει στην τηλεδιάσκεψη.
              Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, με την προϋπόθεση ότι στην τηλεδιάσκεψη θα συμμετέχει το πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.

              Όχι Όχι


            • 10 Ενημέρωση του αιτούντος για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού


              Όχι Όχι


            • 11 Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Ναι


            • 12 Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Όχι


            • 13 Οριστικοποίηση της κράτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό


              Όχι Όχι


            • 14 Αποστολή επιβεβαιωτικού email με τα στοιχεία της κράτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Η υπηρεσία αποστέλλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώθηκε μήνυμα που περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης, τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.

              Όχι Όχι


            • 15 Ακύρωση του ραντεβού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης". Η υπηρεσία αποστέλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώθηκε σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.

              Ναι Ναι


            • 16 Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε. Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από το σύστημα νέο email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.

              Ναι Όχι


            • 17 Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα


              Περιγραφή Στην περίπτωση επιλογής ραντεβού με τηλεδιάσκεψη, ο ενδιαφερόμενος την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού εισέρχεται στον χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.

              Όχι Όχι


            • 18 Επίδειξη νομιμοποιητικών εγγράφων στην κάμερα



              Περιγραφή Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο των νομιμοποιητικών εγγράφων του εξυπηρετούμενου για την εξακρίβωση των στοιχείων του.

              Σημειώσεις Προκειμένου να εμφανίζεται καθαρά και με ευκρίνεια το ταυτοποιητικό έγγραφο θα πρέπει κατά την επίδειξή του ο εξυπηρετούμενος να το πλησιάσει πολύ κοντά στην κάμερα.

              Όχι Όχι


            • 19 Διενέργεια της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα


              Περιγραφή Ο εξυπηρετούμενος αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.

              Όχι Όχι









            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.