|
|
| Γραμμή 11: |
Γραμμή 11: |
| | |process_provision_org_directory=ΤΜΗΜΑ Β' ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | | |process_provision_org_directory=ΤΜΗΜΑ Β' ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
| | |process_output_registries=Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔ, Μητρώο Εκπαιδευτικών; Πληροφοριακό Σύστημα mySchool, Μητρώο Εκπαιδευτικών | | |process_output_registries=Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔ, Μητρώο Εκπαιδευτικών; Πληροφοριακό Σύστημα mySchool, Μητρώο Εκπαιδευτικών |
| − | |process_remarks=Οι αποσπάσεις πραγματοποιούνται για ένα σχολικό έτος, Τα δικαιολογητικά και η νομοθεσία αναφέρονται αναλυτικά στην εγκύκλιο-πρόσκληση. Οι αποσπάσεις σε θέσεις ΣΕΠ περιλαμβάνονται στην εγκύκλιο αποσπάσεων των μονίμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητάς του ΥΠΑΙΘ για ένα σχολικό έτος. Ωστόσο, δύναται να εκδοθούν επιπλέον προσκλήσεις ανάλογα με τις ανάγκες που διαπιστώνει το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων του ΥΠΑΙΘ. Οι ΣΕΠ αποσπώνται σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, βάσει της υπ’ αριθμ. 139654/ΓΔ4/23-08-2017 (ΦΕΚ 2985τΒ΄) ΚΥΑ και της κείμενης νομοθεσίας περί αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ, αναλαμβάνοντας συγκεκριμένα καθήκοντα, γι΄αυτό και επιλέγονται βάσει προσόντων με συγκεκριμένη ιεράρχιση. | + | |process_remarks=Οι αποσπάσεις πραγματοποιούνται για ένα σχολικό έτος, Τα δικαιολογητικά και η νομοθεσία αναφέρονται αναλυτικά στην εγκύκλιο-πρόσκληση. Οι αποσπάσεις σε θέσεις ΣΕΠ περιλαμβάνονται στην εγκύκλιο αποσπάσεων των μονίμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητάς του ΥΠΑΙΘ για ένα σχολικό έτος. Ωστόσο, δύναται να εκδοθούν επιπλέον προσκλήσεις μόνο για απόσπαση σε θέσεις ΣΕΠ, ανάλογα με τις ανάγκες που διαπιστώνει το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων του ΥΠΑΙΘ. Οι ΣΕΠ αποσπώνται σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, βάσει της υπ’ αριθμ. 139654/ΓΔ4/23-08-2017 (ΦΕΚ 2985τΒ΄) ΚΥΑ και της κείμενης νομοθεσίας περί αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ, αναλαμβάνοντας συγκεκριμένα καθήκοντα, γι΄αυτό και επιλέγονται βάσει προσόντων με συγκεκριμένη ιεράρχιση. |
| | |process_estimated_implementation_time=4 | | |process_estimated_implementation_time=4 |
| | |process_estimated_implementation_time_type=Μήνες | | |process_estimated_implementation_time_type=Μήνες |
| Γραμμή 28: |
Γραμμή 28: |
| | |process_sdg_resource_other=Ένσταση και Αίτηση επανεξέτασης της αίτησης απόσπασης | | |process_sdg_resource_other=Ένσταση και Αίτηση επανεξέτασης της αίτησης απόσπασης |
| | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη |
| − | |process_total_duration_steps_min=2 | + | |process_total_duration_steps_min=2.5 |
| − | |process_total_duration_steps_max=11.5 | + | |process_total_duration_steps_max=12 |
| | |process_total_duration_steps_type=Εβδομάδες | | |process_total_duration_steps_type=Εβδομάδες |
| | |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
| Γραμμή 224: |
Γραμμή 224: |
| | |process_step_duration_max=20 | | |process_step_duration_max=20 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| − | |process_step_description=Επισημαίνεται ότι είναι η εγκύκλιος αποσπάσεων των μονίμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητάς του ΥΠΑΙΘ για ένα σχολικό έτος και όχι ξεχωριστή εγκύκλιος μόνο για τους Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων. | + | |process_step_description=Η διαδικασία των αποσπάσεων σε θέσεις ΣΕΠ και Θρησκευμάτων περιγράφεται αναλυτικά στη σχετική εγκύκλιο - πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων. Η έκδοση της εγκυκλίου γίνεται μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των μεταθέσεων. |
| − | Επισημαίνεται, επίσης, ότι εκτός της αρχικής, δύναται να εκδοθούν και επιπλέον εγκύκλιοι-προσκλήσεις, ανάλογα με τις ανάγκες που διαπιστώνει το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων.
| + | |process_step_note=Επισημαίνεται ότι πρόκειται για την εγκύκλιο αποσπάσεων των μονίμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητάς του ΥΠΑΙΘ και όχι για ξεχωριστή εγκύκλιο μόνο για τους Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων. Ωστόσο, εκτός της αρχικής, δύναται να εκδοθούν και επιπλέον εγκύκλιοι-προσκλήσεις μόνο για απόσπαση σε θέσεις ΣΕΠ, ανάλογα με τις ανάγκες που διαπιστώνει το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 231: |
Γραμμή 231: |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_title=Υποβολή αιτήσεων από τους εκπαιδευτικούς | + | |process_step_title=Υποβολή αίτησης και κατάθεση δικαιολογητικών από τους εκπαιδευτικούς |
| | |process_step_official=Άλλο | | |process_step_official=Άλλο |
| | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| Γραμμή 239: |
Γραμμή 239: |
| | |process_step_description=Η ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης απόσπασης γίνεται στη διαδικτυακή πύλη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ) του ΥΠΑΙΘ (ιστοσελίδα: https://opsyd.sch.gr/) εντός των προθεσμιών και βάσει των οδηγιών που ορίζονται στην εγκύκλιο. Το ίδιο ισχύει και για τις τυχόν επόμενες προσκλήσεις. | | |process_step_description=Η ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης απόσπασης γίνεται στη διαδικτυακή πύλη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ) του ΥΠΑΙΘ (ιστοσελίδα: https://opsyd.sch.gr/) εντός των προθεσμιών και βάσει των οδηγιών που ορίζονται στην εγκύκλιο. Το ίδιο ισχύει και για τις τυχόν επόμενες προσκλήσεις. |
| | |process_step_note=Η αίτηση απόσπασης για θέση ΣΕΠ δύναται να υποβληθεί ανεξάρτητα από άλλη αίτηση απόσπασης για φορέα/υπηρεσία του ΥΠΑΙΘ. | | |process_step_note=Η αίτηση απόσπασης για θέση ΣΕΠ δύναται να υποβληθεί ανεξάρτητα από άλλη αίτηση απόσπασης για φορέα/υπηρεσία του ΥΠΑΙΘ. |
| | + | Οι εκπαιδευτικοί καταχωρούν στο ΟΠΣΥΔ και τα δικαιολογητικά με μεταφόρτωση (upload), βάσει των οδηγιών της εγκυκλίου. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 250: |
Γραμμή 251: |
| | |process_step_duration_max=5 | | |process_step_duration_max=5 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| − | |process_step_description=Ο έλεγχος των αιτήσεων ως προς τα κωλύματα και η αποστολή των δικαιολογητικών που δεν έχουν μεταφορτωθεί στις αιτήσεις προς τις υπηρεσίες (Περιφερειακές Δ/νσεις ΠΕ & ΔΕ), όπου ζητούν να αποσπαστούν οι εκπαιδευτικοί, γίνεται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης βάσει των οδηγιών της εγκυκλίου. | + | |process_step_description=Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις οποίες ανήκουν οργανικά οι εκπαιδευτικοί ελέγχουν τις αιτήσεις απόσπασης ως προς τυχόν κωλύματα. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 256: |
Γραμμή 257: |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_title=Διαβίβαση των αιτήσεων με τα δικαιολογητικά στο Ανώτερο Περιφερειακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή πρότασης | + | |process_step_title=Αποστολή δικαιολογητικών που δεν έχουν μεταφορτωθεί στην αίτηση σις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
| | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης | | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
| − | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | + | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| | |process_step_duration_min=2 | | |process_step_duration_min=2 |
| | |process_step_duration_max=3 | | |process_step_duration_max=3 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| − | |process_step_description=Αφού ολοκληρώσουν τον έλεγχο οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, διαβιβάζουν τις αιτήσεις με τα δικαιολογητικά των εκπαιδευτικών στο οικείο ΑΠΥΣΔΕ για να προτείνει τους εκπαιδευτικούς προς απόσπαση | + | |process_step_description=Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις οποίες ανήκουν οργανικά οι εκπαιδευτικοί, αποστέλλουν τα δικαιολογητικά που δεν έχουν μεταφορτωθεί στις αιτήσεις προς τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου ζητούν να αποσπαστούν οι εκπαιδευτικοί με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στις αντίστοιχες ηλεκτρονικές διευθύνσεις. Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις αναφέρονται αναλυτικά στην εγκύκλιο. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 268: |
Γραμμή 269: |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_title=Προτάσεις από τα αρμόδια συμβούλια (ΑΠΥΣΔΕ) | + | |process_step_title=Παραλαβή της αναφοράς των αιτήσεων των εκπαιδευτικών |
| | + | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| | + | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| | + | |process_step_duration_min=1 |
| | + | |process_step_duration_max=2 |
| | + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | + | |process_step_description=Το αρμόδιο τμήμα παραλαμβάνει μέσα από το ΟΠΣΥΔ αναφορά με προσυμπληρωμένα τα στοιχεία που έχουν καταχωρήσει οι εκπαιδευτικοί στην ηλεκτρονική τους αίτηση και συμπληρωμένα τα πεδία των ελέγχων από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=6 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Αποστολή πινάκων στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
| | + | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| | + | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| | + | |process_step_duration_min=1 |
| | + | |process_step_duration_max=3 |
| | + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | + | |process_step_description=Το αρμόδιο Τμήμα του ΥΠΑΙΘ αποστέλλει στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης συνημμένους πίνακες με τα στοιχεία των αιτούντων απόσπαση εκπαιδευτικών, προκειμένου τα αρμόδια Ανώτερα Περιφερειακά Συμβούλια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να υποβάλλουν πρόταση |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=7 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Προτάσεις από τα αρμόδια Ανώτερα Περιφερειακά Συμβούλια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
| | |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| Γραμμή 277: |
Γραμμή 302: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=6 | + | |process_step_num_id=8 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 289: |
Γραμμή 314: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=7 | + | |process_step_num_id=9 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 301: |
Γραμμή 326: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=8 | + | |process_step_num_id=10 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 313: |
Γραμμή 338: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=9 | + | |process_step_num_id=11 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 325: |
Γραμμή 350: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=10 | + | |process_step_num_id=12 |
| | |process_step_exit=Ναι | | |process_step_exit=Ναι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |