|
|
| Γραμμή 27: |
Γραμμή 27: |
| | |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή | | |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή |
| | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη |
| − | |process_total_duration_steps_min=5.5 | + | |process_total_duration_steps_min=7.5 |
| − | |process_total_duration_steps_max=7 | + | |process_total_duration_steps_max=13.5 |
| | |process_total_duration_steps_type=Μήνες | | |process_total_duration_steps_type=Μήνες |
| | |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
| Γραμμή 52: |
Γραμμή 52: |
| | |process_conditions_type=Διοικητικές | | |process_conditions_type=Διοικητικές |
| | |process_conditions_name=Ύπαρξη οργανικού κενού στον κλάδο/ειδικότητα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη συγκεκριμένη δομή ΕΑΕ. | | |process_conditions_name=Ύπαρξη οργανικού κενού στον κλάδο/ειδικότητα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη συγκεκριμένη δομή ΕΑΕ. |
| − | |process_conditions_url=https://www.minedu.gov.gr/ypapegan/ypour-apof/53728-14-10-22-metatheseis-ekpaideftikon-defterovathmias-ekpaidefsis-sxolikoy-etous-2022-2025
| |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 59: |
Γραμμή 58: |
| | |process_conditions_type=Εργασιακές | | |process_conditions_type=Εργασιακές |
| | |process_conditions_name=Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν συμπληρώσει τριετή διδακτική υπηρεσία. | | |process_conditions_name=Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν συμπληρώσει τριετή διδακτική υπηρεσία. |
| − | |process_conditions_url=https://www.minedu.gov.gr/ypapegan/ypour-apof/53728-14-10-22-metatheseis-ekpaideftikon-defterovathmias-ekpaidefsis-sxolikoy-etous-2022-2025
| |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 66: |
Γραμμή 64: |
| | |process_conditions_type=Εργασιακές | | |process_conditions_type=Εργασιακές |
| | |process_conditions_name=Ο αιτών δεν πρέπει να υπηρετεί με θητεία σε Πρότυπο Σχολείο ή Πειραματικό Σχολείο. | | |process_conditions_name=Ο αιτών δεν πρέπει να υπηρετεί με θητεία σε Πρότυπο Σχολείο ή Πειραματικό Σχολείο. |
| − | |process_conditions_url=https://www.minedu.gov.gr/ypapegan/ypour-apof/53728-14-10-22-metatheseis-ekpaideftikon-defterovathmias-ekpaidefsis-sxolikoy-etous-2022-2025
| |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 73: |
Γραμμή 70: |
| | |process_conditions_type=Εργασιακές | | |process_conditions_type=Εργασιακές |
| | |process_conditions_name=Υποχρέωση παραμονής στην περιοχή διορισμού των νεοδιοριζόμενων για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) σχολικών ετών. Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στη σχετική εγκύκλιο. | | |process_conditions_name=Υποχρέωση παραμονής στην περιοχή διορισμού των νεοδιοριζόμενων για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) σχολικών ετών. Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στη σχετική εγκύκλιο. |
| − | |process_conditions_url=https://www.minedu.gov.gr/ypapegan/ypour-apof/53728-14-10-22-metatheseis-ekpaideftikon-defterovathmias-ekpaidefsis-sxolikoy-etous-2022-2025
| |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 86: |
Γραμμή 82: |
| | Ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, πέραν των ανωτέρω, η εξειδίκευση στην ΕΑΕ αποδεικνύεται επιπροσθέτως με πτυχίο ΤΕΦΑΑ των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα στην «ΕΑΕ» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή-Θεραπευτική Γυμναστική» ή την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία». | | Ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, πέραν των ανωτέρω, η εξειδίκευση στην ΕΑΕ αποδεικνύεται επιπροσθέτως με πτυχίο ΤΕΦΑΑ των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα στην «ΕΑΕ» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή-Θεραπευτική Γυμναστική» ή την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία». |
| | Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στη σχετική εγκύκλιο. | | Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στη σχετική εγκύκλιο. |
| − | |process_conditions_url=https://www.minedu.gov.gr/ypapegan/ypour-apof/53728-14-10-22-metatheseis-ekpaideftikon-defterovathmias-ekpaidefsis-sxolikoy-etous-2022-2025
| |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 93: |
Γραμμή 88: |
| | |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές | | |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές |
| | |process_conditions_name=Εξειδίκευση στην ελληνική νοηματική γλώσσα και στη γραφή Braille. Αφορά τις αιτήσεις μετάθεσης σε Σχολικές Μονάδες Κωφών και Τυφλών. Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στη σχετική εγκύκλιο. | | |process_conditions_name=Εξειδίκευση στην ελληνική νοηματική γλώσσα και στη γραφή Braille. Αφορά τις αιτήσεις μετάθεσης σε Σχολικές Μονάδες Κωφών και Τυφλών. Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στη σχετική εγκύκλιο. |
| − | |process_conditions_url=https://www.minedu.gov.gr/ypapegan/ypour-apof/53728-14-10-22-metatheseis-ekpaideftikon-defterovathmias-ekpaidefsis-sxolikoy-etous-2022-2025
| |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 101: |
Γραμμή 95: |
| | |process_conditions_name=Μόνο για τις περιπτώσεις ένταξης σε ειδική κατηγορία μετάθεσης: | | |process_conditions_name=Μόνο για τις περιπτώσεις ένταξης σε ειδική κατηγορία μετάθεσης: |
| | Οι εκπαιδευτικοί εντάσσονται σε ειδική κατηγορία εφόσον οι ίδιοι ή οι σύζυγοί τους πάσχουν από μεσογειακή αναιμία που χρήζει μεταγγίσεων αίματος, λευχαιμία , αιμορροφιλία, χρόνια νεφρική ανεπάρκεια σε στάδιο αιμοκάθαρσης, AIDSκαι σκλήρυνση κατά πλάκας τετραπληγικής ή παραπληγικής μορφής καρκίνο σε μεταστατικό στάδιο και νόσο του Grohn.Για την απόδειξη των λόγων αυτών απαιτείται βεβαίωση Β/θμιας Υγειονομικής Επιτροπής στην οποία θα εκτίθεται και το ιστορικό της ασθένειας. Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στη σχετική εγκύκλιο. | | Οι εκπαιδευτικοί εντάσσονται σε ειδική κατηγορία εφόσον οι ίδιοι ή οι σύζυγοί τους πάσχουν από μεσογειακή αναιμία που χρήζει μεταγγίσεων αίματος, λευχαιμία , αιμορροφιλία, χρόνια νεφρική ανεπάρκεια σε στάδιο αιμοκάθαρσης, AIDSκαι σκλήρυνση κατά πλάκας τετραπληγικής ή παραπληγικής μορφής καρκίνο σε μεταστατικό στάδιο και νόσο του Grohn.Για την απόδειξη των λόγων αυτών απαιτείται βεβαίωση Β/θμιας Υγειονομικής Επιτροπής στην οποία θα εκτίθεται και το ιστορικό της ασθένειας. Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στη σχετική εγκύκλιο. |
| − | |process_conditions_url=https://www.minedu.gov.gr/ypapegan/ypour-apof/53728-14-10-22-metatheseis-ekpaideftikon-defterovathmias-ekpaidefsis-sxolikoy-etous-2022-2025
| |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 109: |
Γραμμή 102: |
| | |process_conditions_name=Μόνο για τις περιπτώσεις ένταξης σε ειδική κατηγορία μετάθεσης: | | |process_conditions_name=Μόνο για τις περιπτώσεις ένταξης σε ειδική κατηγορία μετάθεσης: |
| | Για ένταξη σε ειδική κατηγορία λόγω πολυτεκνίας θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί να έχουν τέσσερα ή περισσότερα άγαμα παιδιά, τα οποία δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους. Στο σύνολο των παιδιών υπολογίζονται και όσα φοιτούν σε ανώτατες ή ανώτερες δημόσιες σχολές του εσωτερικού ή ισότιμες του εξωτερικού, εφόσον αυτά δεν έχουν υπερβεί το 25ο έτος της ηλικίας τους, δεν βρίσκονται στο τελευταίο εξάμηνο ή έτος σπουδών ή δεν φοιτούν για απόκτηση δεύτερου πτυχίου ή μεταπτυχιακού τίτλου. Ως ημερομηνία συμπλήρωσης του 18ου ή 25ου έτους της ηλικίας θεωρείται η 31 η Δεκεμβρίου του έτους κατά το οποίο πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις. Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στη σχετική εγκύκλιο. | | Για ένταξη σε ειδική κατηγορία λόγω πολυτεκνίας θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί να έχουν τέσσερα ή περισσότερα άγαμα παιδιά, τα οποία δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους. Στο σύνολο των παιδιών υπολογίζονται και όσα φοιτούν σε ανώτατες ή ανώτερες δημόσιες σχολές του εσωτερικού ή ισότιμες του εξωτερικού, εφόσον αυτά δεν έχουν υπερβεί το 25ο έτος της ηλικίας τους, δεν βρίσκονται στο τελευταίο εξάμηνο ή έτος σπουδών ή δεν φοιτούν για απόκτηση δεύτερου πτυχίου ή μεταπτυχιακού τίτλου. Ως ημερομηνία συμπλήρωσης του 18ου ή 25ου έτους της ηλικίας θεωρείται η 31 η Δεκεμβρίου του έτους κατά το οποίο πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις. Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στη σχετική εγκύκλιο. |
| − | |process_conditions_url=https://www.minedu.gov.gr/ypapegan/ypour-apof/53728-14-10-22-metatheseis-ekpaideftikon-defterovathmias-ekpaidefsis-sxolikoy-etous-2022-2025
| |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 409: |
Γραμμή 401: |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| | |process_step_title=Έλεγχος των αιτήσεων και των δικαιολογητικών | | |process_step_title=Έλεγχος των αιτήσεων και των δικαιολογητικών |
| − | |process_step_official=Άλλο | + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| − | |process_step_duration_min=4 | + | |process_step_duration_min=2 |
| − | |process_step_duration_max=4 | + | |process_step_duration_max=3 |
| | |process_step_duration_type=Μήνες | | |process_step_duration_type=Μήνες |
| − | |process_step_description=Ο έλεγχος των αιτήσεων και τα αντίστοιχων δικαιολογητικών γίνεται από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις οποίες ανήκουν οργανικά οι εκπαιδευτικοί, βάσει των οδηγιών της εγκυκλίου και από το αρμόδιο Τμήμα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. | + | |process_step_description=Ο έλεγχος των αιτήσεων και τα αντίστοιχων δικαιολογητικών γίνεται από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις οποίες ανήκουν οργανικά οι εκπαιδευτικοί, βάσει των οδηγιών της εγκυκλίου |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 428: |
Γραμμή 420: |
| | |process_step_num_id=5 | | |process_step_num_id=5 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| − | |process_step_child=Όχι | + | |process_step_child=Ναι |
| − | |process_step_title=Υποβολή ενστάσεων επί των πινάκων μορίων μετάθεσης από τους εκπαιδευτικούς | + | |process_step_previous_child_selector=4 |
| − | |process_step_official=Άλλο | + | |process_step_previous_child=4 |
| | + | |process_step_title=Θετική έκβαση ανακοίνωσης των πινάκων μορίων μετάθεσης |
| | + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | |process_step_duration_min=1 | | |process_step_duration_min=1 |
| | |process_step_duration_max=2 | | |process_step_duration_max=2 |
| | |process_step_duration_type=Εβδομάδες | | |process_step_duration_type=Εβδομάδες |
| − | |process_step_description=Εφόσον δεν συμφωνούν με τη μοριοδότησή τους οι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν ένσταση
| |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| | |process_step_num_id=6 | | |process_step_num_id=6 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Ναι |
| | + | |process_step_previous_child_selector=4 |
| | + | |process_step_previous_child=4 |
| | + | |process_step_title=Αρνητική έκβαση ανακοίνωσης των πινάκων μορίων μετάθεσης |
| | + | |process_step_official=Άλλο |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_description=Εφόσον δεν συμφωνούν με τη μοριοδότησή τους οι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν ένσταση επί των πινάκων μοριοδότησης. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=7 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 450: |
Γραμμή 454: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=7 | + | |process_step_num_id=8 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 456: |
Γραμμή 460: |
| | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης | | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=2 |
| | + | |process_step_duration_max=3 |
| | + | |process_step_duration_type=Μήνες |
| | |process_step_description=Μετά και την ολοκλήρωση της εξέτασης των ενστάσεων και τυχόν διόρθωσης των ηλεκτρονικών αιτήσεων των εκπαιδευτικών, λήγει η δυνατότητα περαιτέρω ελέγχου από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης | | |process_step_description=Μετά και την ολοκλήρωση της εξέτασης των ενστάσεων και τυχόν διόρθωσης των ηλεκτρονικών αιτήσεων των εκπαιδευτικών, λήγει η δυνατότητα περαιτέρω ελέγχου από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=8 | + | |process_step_num_id=9 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Ναι | | |process_step_child=Ναι |
| Γραμμή 467: |
Γραμμή 474: |
| | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης | | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
| | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| | + | |process_step_duration_min=1 |
| | + | |process_step_duration_max=2 |
| | + | |process_step_duration_type=Μήνες |
| | |process_step_description=Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποστέλλουν στο αρμόδιο Τμήμα Β της Διεύθυνσης Διοίκησης Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΠΕ & ΔΕ τις περιπτώσεις για τις οποίες πρέπει να αποφανθεί το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης | | |process_step_description=Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποστέλλουν στο αρμόδιο Τμήμα Β της Διεύθυνσης Διοίκησης Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΠΕ & ΔΕ τις περιπτώσεις για τις οποίες πρέπει να αποφανθεί το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=9 | + | |process_step_num_id=10 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Ναι | | |process_step_child=Ναι |
| Γραμμή 478: |
Γραμμή 488: |
| | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης | | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
| | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| | + | |process_step_duration_min=1 |
| | + | |process_step_duration_max=2 |
| | + | |process_step_duration_type=Μήνες |
| | |process_step_description=Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποστέλλουν στο αρμόδιο Τμήμα Β της Διεύθυνσης Διοίκησης Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΠΕ & ΔΕ πίνακες και τα δικαιολογητικά των εκπαιδευτικών που αιτούνται ένταξη σε ειδική κατηγορία μετάθεσης, για την οποία πρέπει να αποφανθεί το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης | | |process_step_description=Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποστέλλουν στο αρμόδιο Τμήμα Β της Διεύθυνσης Διοίκησης Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΠΕ & ΔΕ πίνακες και τα δικαιολογητικά των εκπαιδευτικών που αιτούνται ένταξη σε ειδική κατηγορία μετάθεσης, για την οποία πρέπει να αποφανθεί το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
| | |process_step_note=Σε περίπτωση που η ένταξη σε ειδική κατηγορία μετάθεσης αφορά σε ασθένεια, τυχόν δικαιολογητικά αποστέλλονται με συμβατικό ταχυδρομείο | | |process_step_note=Σε περίπτωση που η ένταξη σε ειδική κατηγορία μετάθεσης αφορά σε ασθένεια, τυχόν δικαιολογητικά αποστέλλονται με συμβατικό ταχυδρομείο |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=10 | + | |process_step_num_id=11 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 488: |
Γραμμή 501: |
| | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| | + | |process_step_duration_min=1 |
| | + | |process_step_duration_max=3 |
| | + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | |process_step_description=Μετά την ολοκλήρωση ελέγχου από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το Τμήμα Β της Διεύθυνσης Διοίκησης Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΠΕ & ΔΕ εξάγει από το πληροφοριακό σύστημα datacenter αναφορά με τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά των εκπαιδευτικών και παραλαμβάνει όσα στάλθηκαν μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής διακίνησης εγγράφων του ΥΠΑΙΘ ΠΑΠΥΡΟΣ και μέσω συμβατικού ταχυδρομείου | | |process_step_description=Μετά την ολοκλήρωση ελέγχου από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το Τμήμα Β της Διεύθυνσης Διοίκησης Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΠΕ & ΔΕ εξάγει από το πληροφοριακό σύστημα datacenter αναφορά με τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά των εκπαιδευτικών και παραλαμβάνει όσα στάλθηκαν μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής διακίνησης εγγράφων του ΥΠΑΙΘ ΠΑΠΥΡΟΣ και μέσω συμβατικού ταχυδρομείου |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=11 | + | |process_step_num_id=12 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 497: |
Γραμμή 513: |
| | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=1 |
| | + | |process_step_duration_max=2 |
| | + | |process_step_duration_type=Μήνες |
| | |process_step_description=Ο έλεγχος των δικαιολογητικών που αφορούν σε ένταξη σε ειδική κατηγορία μετάθεσης εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ασθένειες, πολύτεκνοι, γονείς τέκνου με ποσοστό αναπηρίας 67%) και κατά προτεραιότητα μετάθεση (σύζυγοι δικαστικών), καθώς και αμφισβητούμενες περιπτώσεις μοριοδότησης και θεμελίωσης γίνεται από το αρμόδιο Τμήμα Β της Διεύθυνσης Διοίκησης Εκπ/κού Προσωπικού ΠΕ και ΔΕ. | | |process_step_description=Ο έλεγχος των δικαιολογητικών που αφορούν σε ένταξη σε ειδική κατηγορία μετάθεσης εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ασθένειες, πολύτεκνοι, γονείς τέκνου με ποσοστό αναπηρίας 67%) και κατά προτεραιότητα μετάθεση (σύζυγοι δικαστικών), καθώς και αμφισβητούμενες περιπτώσεις μοριοδότησης και θεμελίωσης γίνεται από το αρμόδιο Τμήμα Β της Διεύθυνσης Διοίκησης Εκπ/κού Προσωπικού ΠΕ και ΔΕ. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=12 | + | |process_step_num_id=13 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 506: |
Γραμμή 525: |
| | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=1 |
| | + | |process_step_duration_max=3 |
| | + | |process_step_duration_type=Εβδομάδες |
| | |process_step_description=Αφού ολοκληρωθεί ο έλεγχος των αιτήσεων, για τις οποίες πρέπει να αποφανθεί το το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το αρμόδιο Τμήμα τις διαβιβάζει προς εξέταση σε αυτό | | |process_step_description=Αφού ολοκληρωθεί ο έλεγχος των αιτήσεων, για τις οποίες πρέπει να αποφανθεί το το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το αρμόδιο Τμήμα τις διαβιβάζει προς εξέταση σε αυτό |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=13 | + | |process_step_num_id=14 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 521: |
Γραμμή 543: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=14 | + | |process_step_num_id=15 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 527: |
Γραμμή 549: |
| | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=1 |
| | + | |process_step_duration_max=5 |
| | + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | |process_step_description=Η απόφαση του ΚΥΣΔΕ αποτυπώνεται σε πρακτικό ή σε βεβαίωση πράξης και παραλαμβάνεται από το Τμήμα Β της Δ/νσης Διοίκησης Εκπ/κού Προσωπικού ΠΕ και ΔΕ, προκειμένου να καταρτιστεί σχέδιο απόφασης | | |process_step_description=Η απόφαση του ΚΥΣΔΕ αποτυπώνεται σε πρακτικό ή σε βεβαίωση πράξης και παραλαμβάνεται από το Τμήμα Β της Δ/νσης Διοίκησης Εκπ/κού Προσωπικού ΠΕ και ΔΕ, προκειμένου να καταρτιστεί σχέδιο απόφασης |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=15 | + | |process_step_num_id=16 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 536: |
Γραμμή 561: |
| | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| − | |process_step_description=Το Τμήμα Β της Δ/νσης Διοίκησης Εκπ/κού Προσωπικού ΠΕ και ΔΕ καταρτίζει σχέδιο αποφάσης μετάθεσης εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε δομές της ΕΑΕ, σύμφωνα με το πρακτικό ή τη βεβαίωση πράξης του ΚΥΣΔΕ | + | |process_step_duration_min=1 |
| | + | |process_step_duration_max=2 |
| | + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| | + | |process_step_description=Το Τμήμα Β της Δ/νσης Διοίκησης Εκπ/κού Προσωπικού ΠΕ και ΔΕ καταρτίζει σχέδιο αποφάσης μετάθεσης εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε δομές της ΕΑΕ, σύμφωνα με το πρακτικό ή τη βεβαίωση πράξης του ΚΥΣΔΕ και το υποβάλλει προς υπογραφή |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=16 | + | |process_step_num_id=17 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 551: |
Γραμμή 579: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=17 | + | |process_step_num_id=18 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 557: |
Γραμμή 585: |
| | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| | + | |process_step_duration_min=2 |
| | + | |process_step_duration_max=6 |
| | + | |process_step_duration_type=Ώρες |
| | |process_step_description=Η υπογεγραμμένη απόφαση αναρτάται στον ιστοχώρο της ΔΙΑΥΓΕΙΑ αφού λάβει αριθμό πρωτοκόλλου εξερχομένου εγγράφου | | |process_step_description=Η υπογεγραμμένη απόφαση αναρτάται στον ιστοχώρο της ΔΙΑΥΓΕΙΑ αφού λάβει αριθμό πρωτοκόλλου εξερχομένου εγγράφου |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=18 | + | |process_step_num_id=19 |
| − | |process_step_exit=Όχι | + | |process_step_exit=Ναι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| | |process_step_title=Αποστολή της απόφασης μεταθέσεων μονίμων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε δομές της ΕΑΕ | | |process_step_title=Αποστολή της απόφασης μεταθέσεων μονίμων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε δομές της ΕΑΕ |
| | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| | + | |process_step_duration_min=1 |
| | + | |process_step_duration_max=3 |
| | + | |process_step_duration_type=Ώρες |
| | |process_step_description=Το αρμόδιο Τμήμα αποστέλλει την απόφαση μεταθέσεων μονίμων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε δομές της ΕΑΕ στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπου ανήκουν οργανικά οι εκπαιδευτικοί, καθώς και στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπου έχουν μετατεθεί, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής διακίνησης εγγράφων ΠΑΠΥΡΟΣ του ΥΠΑΙΘ | | |process_step_description=Το αρμόδιο Τμήμα αποστέλλει την απόφαση μεταθέσεων μονίμων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε δομές της ΕΑΕ στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπου ανήκουν οργανικά οι εκπαιδευτικοί, καθώς και στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπου έχουν μετατεθεί, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής διακίνησης εγγράφων ΠΑΠΥΡΟΣ του ΥΠΑΙΘ |
| | }} | | }} |